Het was lekker en zag er goed uit

Ik zou het zo weer doen

Heerlijk zo’n leuk winkeltje in de buurt. Heerlijke hopjesvla.

Gevarieerd en zeer verleidelijk aanbod, uitstekende service

We worden altijd keurig geholpen door prettige mensen. Fijne bediening, altijd kaas eerst proeven. Als er eens iets verkeerd gaat (bv. dat een bestelling via de webshop vergeten is) dan wordt dat meteen opgelost en komt men het persoonlijk thuis bezorgen!! Klasse.

erg goed

De werknemers zijn erg behulpzaam en de service is altijd goed

Lekkere verse spullen en op tijd netjes geleverd.

Zeer tevreden over de bestelde en geleverde lekkernijen. Op tijd geleverd en prima geholpen.

Awesome taste!!

The delivery was a bit wrong ( I suggest you keep google info always updated). But the quality of the people at the store (specially the lady) and the quality of the goods I took home was remarkable ( and I am still enjoying it..). Will repeat for sure, and most likely recommend.

Bestelling leuk, wel twee dagen te laat

Ik heb een Valentijnscadeau besteld op 07 februari voor levering op 14 februari. Helaas is deze op 16 februari pas geleverd. Schuld ligt bij PostNL, maar vanuit de Zuivelhoeve kreeg ik geen enkele reactie op mijn e-mail, niet op de 14e, niet op de 15e en ook niet op de 16e. Dat vond ik jammer.

Zuivelhoeve goed alleen post is waardeloos.

Het produkt wat we besteld hebben was gewoon goed. Dus chapeau voor de Zuivelhoeve. Echter het bezorgen is een zware onvoldoende. Besteld op maandag en zou bezorgt worden op woensdag. Maar helaas is het pas een week later afgeleverd. Het is jammer dat de Zuivelhoeve zaken doet met Post NL. Hierdoor zal ik er Heel goed over nadenken voordat ik een tweede maal iets bestel bij de Zuivelhoeve.

Correcte levering en prima producten

Correcte levering en prima producten

Mooi pakket met lekkere spullen

Alleen had een specifieke bezorgdatum aangegeven maar daar is niet naar gekeken , beetje jammer

heerlijke verrassing

Manlief was blij verrast met zijn Valentijn-pakketje van Zuivelhoeve Amersfoort. Kaasje, nootje, chocolaatje, helemaal leuk. Goed verpakt en op tijd bezorgd door post nl.

Vriendelijk personeel

Prima te bestellen via de webside. Al vroeg ik me wel af waarom er geen afzender, mijn naam, bij het pakket vermeld stond. De ontvanger wist niet van wie ze het pakket had gekregen.

Het was een verrassing

Goed en veilig per post aangekomen.

Goede service fijne producten

Prima geregeld.

Een heerlijk pakketje besteld. Bij bezorging bleek het niet helemaal compleet te zijn, dat hebben ze zeer snel en netjes opgelost. Heel blij mee.

Mooi pakket en goede services van filiaal Zwolle

Jammer dat post nl een dag te laat heeft bezorgd

Gemakkelijk te bestellen

Heerlijke producten

Super service, kwaliteitsproducten

Super service, kwaliteitsproducten.

Een kus door de brievenbus

Pakje besteld voor een jarige, wij hadden een heel goede ervaring! Mooie doos met veel lekkers, top!

Guter Service und tolle Produkte

Wir haben leckeren Käse bei Ihnen bekommen und schöne Käsehobel erhalten. Vielen Dank für den guten Service.

lekkere producten

mooi site en lekkere dingen

Vakbekwaam en heerlijke producten

Had opgegeven de bestelde producten af te halen maar dat was een vergissing! Na overleg met de werknemer werd dit netjes opgelost en kon ik de verzendkosten betalen via een tikkie. Tevens was er een besteld kaasje niet in voorraad maar er was een heerlijk alternatief!!

Een absolute aanrader!

Goede kwaliteit en uitstekende service!

Het bestellen ging vlot maar hoe het smaakt weet ik nog niet!

Zo leuk om iemand een cadeautje te geven van de Zuivelhoeve. Iedereen is dolblij

Over Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er inmiddels meer dan 80 winkels van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.