heerlijke verrassing

Manlief was blij verrast met zijn Valentijn-pakketje van Zuivelhoeve Amersfoort. Kaasje, nootje, chocolaatje, helemaal leuk. Goed verpakt en op tijd bezorgd door post nl.

Vriendelijk personeel

Prima te bestellen via de webside. Al vroeg ik me wel af waarom er geen afzender, mijn naam, bij het pakket vermeld stond. De ontvanger wist niet van wie ze het pakket had gekregen.

Het was een verrassing

Goed en veilig per post aangekomen.

Goede service fijne producten

Prima geregeld.

Een heerlijk pakketje besteld. Bij bezorging bleek het niet helemaal compleet te zijn, dat hebben ze zeer snel en netjes opgelost. Heel blij mee.

Mooi pakket en goede services van filiaal Zwolle

Jammer dat post nl een dag te laat heeft bezorgd

Gemakkelijk te bestellen

Heerlijke producten

Super service, kwaliteitsproducten

Super service, kwaliteitsproducten.

Een kus door de brievenbus

Pakje besteld voor een jarige, wij hadden een heel goede ervaring! Mooie doos met veel lekkers, top!

Guter Service und tolle Produkte

Wir haben leckeren Käse bei Ihnen bekommen und schöne Käsehobel erhalten. Vielen Dank für den guten Service.

lekkere producten

mooi site en lekkere dingen

Vakbekwaam en heerlijke producten

Had opgegeven de bestelde producten af te halen maar dat was een vergissing! Na overleg met de werknemer werd dit netjes opgelost en kon ik de verzendkosten betalen via een tikkie. Tevens was er een besteld kaasje niet in voorraad maar er was een heerlijk alternatief!!

Een absolute aanrader!

Goede kwaliteit en uitstekende service!

Het bestellen ging vlot maar hoe het smaakt weet ik nog niet!

Zo leuk om iemand een cadeautje te geven van de Zuivelhoeve. Iedereen is dolblij

voor de liefhebber

het ging mij om de kaas

Zuivelhoeve: voor het ultieme kado op afstand.

voor het eerst een kado van jullie bedrijf gekocht. De ontvanger was laaiend enthousiast. Mooi verpakt en geweldig lekker. Ik heb mooi de sier gemaakt met jullie producten. Een aanrader voor een volgende keer.

Voldoende, maar....

Ik vind het jammer dat ik geen bevestiging ontving dat het cadeau was bezorgd. Ik had dus geen idee en heb de ontvanger zelf een bericht gestuurd met de vraag of het was aangekomen. Dit omdat het namens het hele team was verstuurd.

Dag Karin, We zien dat het mailadres niet goed is ingevuld bij het aanmaken van het verzendlabel. We zullen hier in de toekomst extra scherp op zijn. Met vriendelijke groet, Zuivelhoeve Winkels

Harstikke leuk en heerlijk lokaal kadootje

Eenvoudig te bestellen en erg leuk om te geven.

Een goed en lekker product

Een fijne winkel met heerlijke producten.

Toch net even een andere winkelervaring als in de supermarkt.

Cadeaubon was op tijd bezorgd. Vriendelijke klantgerichtheid zuivelhoeve Hasselo.

Producten goed, service verschrikkelijk

Via Caroussel een cadeaubon gekregen die helaas alleen online te besteden was. De meeste producten in de webwinkel konden hiermee niet gekocht worden. Uiteindelijk bij het afrekenen kwamen er verzendkosten bij (logisch hoor) of afhalen in de winkel. Waarom mag de cadeaubon dan niet gewoon gebruikt worden in de winkel?! Scheelt heel veel frustratie.

Dag Caroline, We vinden het jammer dat er niet eerder contact is gelegd. Als we hadden vernomen dat u de bon graag in de winkel had ingeleverd, was dit in overleg mogelijk geweest. Met de kortingscode kunt u overigens ieder product uit de webwinkel bestellen. We verzenden echter niet alles uit ons assortiment in verband met de versheid van het product. Met vriendelijke groet, Zuivelhoeve Winkels

Geweldig en persoonlijk!

Pakket werd op tijd bezorgd. Ik had gevraagd om een persoonlijk kaartje toe te voegen voor de jarige. Dit was heel erg leuk!

Goed verzorgd, alles naar wens en op tijd bezorgd.

Hanzepoort 11 7575DB Oldenzaal

Over Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er inmiddels meer dan 80 winkels van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.