Een fijne winkel met heerlijke producten.

Toch net even een andere winkelervaring als in de supermarkt.

Cadeaubon was op tijd bezorgd. Vriendelijke klantgerichtheid zuivelhoeve Hasselo.

Producten goed, service verschrikkelijk

Via Caroussel een cadeaubon gekregen die helaas alleen online te besteden was. De meeste producten in de webwinkel konden hiermee niet gekocht worden. Uiteindelijk bij het afrekenen kwamen er verzendkosten bij (logisch hoor) of afhalen in de winkel. Waarom mag de cadeaubon dan niet gewoon gebruikt worden in de winkel?! Scheelt heel veel frustratie.

Dag Caroline, We vinden het jammer dat er niet eerder contact is gelegd. Als we hadden vernomen dat u de bon graag in de winkel had ingeleverd, was dit in overleg mogelijk geweest. Met de kortingscode kunt u overigens ieder product uit de webwinkel bestellen. We verzenden echter niet alles uit ons assortiment in verband met de versheid van het product. Met vriendelijke groet, Zuivelhoeve Winkels

Geweldig en persoonlijk!

Pakket werd op tijd bezorgd. Ik had gevraagd om een persoonlijk kaartje toe te voegen voor de jarige. Dit was heel erg leuk!

Goed verzorgd, alles naar wens en op tijd bezorgd.

Prima goede service.

Boerenyoghurt van 1L naar 750ML. Prijs is wel gelijk gebleven.

Krimpflatie. Graaiflatie... Noem het zoals je wilt. Maar de boerenyoghurt verpakking is 25% gekrompen, de prijs niet. Consumentenbedrog.

Veel keuze, ook lactosevrij

Heerlijke kazen, veel soorten en je kunt makkelijk sorteren op lactosevrij. De enige suggestie die ik heb: graag de naam van de kaas noteren op de verpakking bijvoorbeeld (ik had verschillende soorten besteld en moest even puzzelen wat wat was:))

Producten prima

Wat ik enorm jammer vond is dat je mag aangeven wanneer het moet bezorgd Dat is handig wanneer het naar een jarige moet. Vervolgens wordt daar niet naar gekeken en krijgt de jarige het 2 dagen eerder.

Ik kan er altijd slagen.

Wat me zeer bevreemd is dat het online bestellen niet bij alle winkels kan, bijv. niet bij de winkels in Oldenzaal of Losser. Een groot gemis.

Goede service en heerlijke producten

Heerlijke hapjes door de brievenbus laten vezorgen met het pakket -lekkers op de post- als cadeautje. Is heel goed ontvangen en heb teruggekregen dat het erg lekker was!

Het pakket is volgens verwachting geleverd.

Goed en optijd afgeleverd

Op de site kon ik een pakket niet bestellen via een dichtstbijzijnde (Oldenzaal)vestiging. Een andere vestiging (Deventer) heeft het toen geregeld

geweldig

Pakketje gestuurd voor een verjaardag, jarige was vol lof.

Geweldig lekker en prima

Prima netjes verzorgd

Goede prijs | kwaliteit verhouding en super service!

Goede prijs | kwaliteit verhouding en super service!

kaas niet gestickerd

De kazen die ik ontving waren niet gestileerd, zodat ik niet kon zien wat welke kaas is.

Alles wat we hadden besteld was heerlijk De service is perfect we hadden met bestellen de afhaal datum verkeerd in getoetst naar een belletje konden we het op de gewenste datum ophalen en werden zeer klantvriendelijk ontvangen in de winkel in Dieren echt super we komen zeker vaker mvg petra en John mesland

Bijna 14 dagen de tijd om te leveren...

...Maar nog helemaal geen bericht. Geen t&t code, geen verzendbericht, helemaal niks. 14 januari besteld om op 27 januari binnen te krijgen. Bewust op tijd besteld. Dit is een verjaardagskado. Vage website, onduidelijk waarom je een vestiging moest kiezen, kreeg alleen Tiel te zien terwijl er nog eentje dichterbij zit. Voor mij is dit echt teleurstellend. Update: Blijkt uiteindelijk dat de fout bij de vestiging lag. Zij hadden mijn emailadres verkeerd overgenomen, waardoor ik geen bericht kreeg van verzending. Heb iemand moeten vragen om het pakket voor me ook te halen. En een kortingsbon van 10% als goedmakertje. Ze blijven me ook mailen dat ik mijn review moet aanpassen.

Dag Karin, We zien dat het mailadres verkeerd is ingevuld bij het aanmaken van het verzendlabel. We zullen hier in de toekomst extra scherp op zijn. Met vriendelijke groet, Zuivelhoeve Winkels

Ik had geitenkaas met truffel besteld omdat ik er zo dol op ben online besteld afgehaald in Leersum . Vriendelijke medewerkers Ga ik vaker heen .

Goeie service en altijd lekker!

Wij vinden de producten van de zuivelhoeve echt heerlijk zeer zeker een echte aanrader!

In eerste instantie slecht, maar later toch opgelost

Ik ontving het pakket met een grote adressticker op de doos. Deze kon er niet afgehaald worden zonder de doos te beschadigen… Aangezien het een cadeau was, baalde ik daar echt van. Na een telefoontje naar de Zuivelhoeve Harderwijk, die in eerste instantie reageerde met: ‘dat doen we altijd zo, we wisten niet dat het een cadeau was’, afgesproken dat ik een nieuwe doos zou ontvangen. Toen ik de pakket opendeed bleek lang niet alles in de doos te zitten, dus weer een belletje naar de Zuivelhoeve. De dame aan de telefoon kon gelukkig precies bedenken hoe de fout ontstaan was en ik kreeg keurig een nieuw pakket, zonder adressticker op de doos, thuisbezorgd. Het zou fijn zijn als er een oplossing voor de adressticker wordt bedacht, zodat de mooie doos niet beschadigd wordt, want je geeft tenslotte geen kapotte doos cadeau. Bij het bestellen kan je niet aangeven of het een cadeau is, dus de inpakker kan er nu ook geen rekening mee houden. Succes!

snelle bezorging, goede producten

snelle levering, persoonlijke touch met het handgeschreven kaartje, maakt niet uit vanaf welke locatie je het besteld, kwaliteit en service is heel erg hoog! Top zaak, ik blijf hier bestellen, zowel voor mezelf als voor andere! Bedankt voor de goede service!

Echt goed verzorgd.

Borrelplank besteld. Goed verzorgd.

Keurig verzorgde pakketten. Veel keuze

Hanzepoort 11

7575DB Oldenzaal

Over Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er inmiddels meer dan 80 winkels van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.