Heel leuk en ook goed voor de fysieke ontwikkeling van mijn kind

Monkey Moves is heel leuk voor mijn kind. Omdat de lessen allemaal heel vrij zijn opgezet kan mijn kind spelenderwijs de ruimte en sporten zelf op een veilige manier leren ontdekken. Het is ook echt heel gezellig en ik zie al na een paar weken een groot verschil in het fysieke zelfvertrouwen van mijn kind. Monkey Moves is echt een aanrader!

• Product Safari Lokali

Hey Sabrina, Ontzettend bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Maar nog mooier is het om te horen dat je bij jouw dochter al na een paar weken verschil merkt met haar fysieke zelfvertrouwen. En de sfeer die je omschrijft, is precies wat wij willen neerzetten en uitstralen. Nogmaals bedankt en heel veel plezier in de jungle toegewenst! Groetjes, Maaike

Super gaaf feestje op maat met professionele begeleiding!

Mijn zoon wou graag een Nerf Gun feestje met zijn vrienden. Hoe gaaf om dat (deels) in de gymzaal te doen! Met de goede ideeen en vlotte communicatie van Maaike hadden we snel een leuke invulling bedacht. Tijdens het feestje had Maaike de jongens goed onder controle, super knap! Daarnaast was Maaike flexibel genoeg om ook ruimte te geven voor de eigen inbreng van de kids. Heel professioneel! De jongens hebben een uur gerent en geklommen op een apekooi circuit en spelletjes gedaan met en zonder Nerf Gun op een zelf aangekeverde playlist. Helemaal te gek!

• Product Kinderfeestje

Hey Hiske, Waanzinnig bedankt voor deze uitgebreide en enthousiaste review. Ontzettend fijn om te horen dat jouw zoon en zijn vriendjes ook zo hebben genoten van het Nerf Gun feestje! Voor mij ook een enorm leuke ervaring (en leerzaam; want het allereerste Nerf Gun feestje!), dus jullie ook bedankt! Groetjes, Maaike

Het was heel moeilijk om mijn kind aan een sport te laten doen, en hier komt hij met plezier en kan niet wachten op de vergaderingen. de leider is niet alleen knap maar ook geweldig voor het kinderen

• Product Kamp

Child is super enthusiastic and administration works great

Thanks a lot Laura!

leuke sportieve dag voor in de vakantie

Super geregeld, dochter (5) heeft genoten van deze dag samen met een vriendje lekker bewegen in de voorjaarsvakantie. Samen basketballen was leerzaam, de juf was lief en apenkooien was het leukste natuurlijk. Ze kwamen voldaan helemaal blij thuis, wil graag nog een keer!

• Product Kamp

Wat super om te horen! Dank!!

Aapachtig leuk

Monkey Moves gaf mijn kind (plus vriendjesl een hele toffe, sportieve en feestelijke middag. Het kinderfeestje was wederom zeer geslaagd!

• Product Kinderfeestje

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review, het was voor ons ook een feestje om te doen!

Fantastisch leuk!

De reacties die wij kregen van de kinderen; ahh is het nu al voorbij tot ik geef het feestje een 10+! Bedankt voor de organisatie en het enthousiasme! Een dikke 10 voor Sanne in het begeleiden en het diploma vonden alle kinderen erg leuk om te hebben!

• Product Kinderfeestje

Hoi Silvia, bedankt voor het achter laten van deze fantastische review. Deze reacties van de kinderen daar doen we het voor!

bewegen, spelen en veel plezier

Erg leuk kinderfeestje gehad. kinderen waren dol-enthousiast, moe en voldaan!

• Product Kinderfeestje

Hoi Michael, bedankt voor het achter laten van deze mooie review. Fijn dat de kids zo enthousiast waren, daar doen we het voor!

Voor elke kind, zeker doen!

Meester Bas en Juf Sarah doet het heel goed en netjes. Elke week verschillende thema's en leuk spelen door de jungle. Elke zaterdag, mijn kleinje is blij met de les.

• Product Apie Knuffel

Hi Rasielle, Wauw! Dank voor deze mooie review. We gaan er de komende tijd weer een groot feest van maken. Groetjes Team Nieuwegein

Geweldige kennismaking met sporten voor mijn Dreumes

Leuke kennismaking voor mijn dochter van bijna 2 met verschillende sporten. Spelenderwijs maken ze kennis met balsport, klimmen, rennen. Ze is zichtbaar vermoeid na een uur sporten, maar ze vind het o zo leuk om te doen. Goede basis voor de rest van haar leven. Ze leren ook om instructies op te volgen, en je ziet haar concentratie verbeteren. De whatsaap is ook leuk, 2x per week krijgen wij een appje met leuke spelletjes om samen te oefenen. Aanrader!

• Product WhatsAAP

Onze dochter heeft er even op moeten wachten maar door alle leuke kaartjes en berichtjes in de tussentijd, werd het wachten juist leuk. Nu Apje er is, is ze helemaal blij en moet hij overal mee naar toe :-) De knuffel is van goed kwaliteit dus echt een aanrader!

• Product Apie Knuffel

Hi Linn, Wat geweldig om te horen. Onze eigen kinderen zijn ook helemaal door het dolle heen met hun Apie knuffel. Zou je heel misschien de review nog willen aanpassen door het product op "Apie knuffel" te zetten? Ik heb deze optie er zojuist bijgezet. Hij stond er inderdaad nog niet tussen... Oepsie

Heerlijk sporten met je kleintje

Heerlijk om in de gymzaal specifieke oefeningen te doen. Niet alleen een work-out voor je kleintje maar als je lekker mee doet ook voor jezelf. Het is voor ons de ideale start van de zondagochtend.

• Product Safari Lokali

Superleuke activiteiten

Leerzaam actief zijn. Vanaf heel jong lekker bewegen.

• Product WhatsAAP

Dank je wél voor je review!

Erg leuk!!

Mijn zoontje gaat iedere week weer opnieuw met heel veel plezier naar Monkey Moves. De lessen zijn leuk, divers en de leraar Jordi doet het superleuk met de kinderen. Ideaal voor kinderen om kennis te maken met verschillende sporten en erachter te komen wat ze leuk vinden. Aanrader!

• Product WhatsAAP

Dank voor je fijne review!

Leuke, laagdrempelige activiteiten

Ik ben tevreden met WhatsAAP! Soms vind ik het best lastig om leuke, sportieve dingen te verzinnen om met mijn peuter te doen. Zeker dingen die niet te lastig, maar ook niet te makkelijk zijn. Ik wil haar natuurlijk wel een beetje uitdagen! Daarbij helpt WhatsAAP goed. De filmpjes vindt de peuter ook erg leuk om samen te kijken, en vervolgens gaat ze enthousiast aan de slag om het uit te proberen. Tot nu toe heb ik wel veel erg korte/simpele opdrachten gehad, dus ik hoop dat dat nog iets diverser wordt. Verder niets op aan te merken, ook handig dat je makkelijk zelf de tijd en dagen in kan stellen waarop je de melding krijgt.

• Product WhatsAAP

Hi Tinka, Dank je wel voor je uitgebreide review! Begrijp ik dat je het liefst (ook) meer langere aaneengeschakelde activiteiten zou willen zien? We kunnen dat zeker meenemen in de ontwikkeling! We houden de ideeën en filmpjes nu kort zodat je snel aan de slag kunt en zelf elke keer weer een nieuwe op kunt vragen of met het gegeven 'startidee' zelf verder kunt gaan.

Super leuke activiteiten die je op nieuwe ideeen brengen met een heel blij kind als resultaat!

Mijn zoontje vindt de activiteiten erg leuk, we doen dit samen met veel plezier!

• Product WhatsAAP

Heerlijk apenkooien terwijl je stiekem allerlei soorten sporten leert!

Mijn dochter is dolenthousiast over Monkeymoves. Ze vindt de afwisseling van luisteren en leren met heerlijk vrij spelen in een gymzaal geweldig.

• Product Spellenboek Stippen

Hoi Marcia, Wat een fijne reactie! Bedankt voor het laten weten. We proberen er elke keer weer een feestje van te maken :-) Gerd-Jan

Een groot beweeglijke ontdekkingsreis

Mijn dochter is thuis erg beweeglijk. De Monkey Moves lessen geven haar voldoende uitdaging nieuwe vaardigheden te ontwikkelen en aan haar bewegingsbehoefte te voldoen. Door de afwisselende sporten en activiteiten die geboden worden blijft de les uitdagend. Net als de jungle die elke weer weer anders uitgesteld wordt. Ook is er een goede verdeling in tijd waarin de kinderen gericht een activiteit aangeboden krijgen of zelf mogen ontdekken. Ondanks dat het in een groep aangeboden wordt is er voldoende aandacht door de docenten voor alle individuele kinderen. Prettig ook dat er een appgroep is waarin foto's gedeeld worden. WhatsAap is ook een erg leuke aanvulling. Waarin er op de momenten dat jij dat wil leuke motorische activiteiten worden gedeeld met een duidelijke beschrijving en filmpje. Het is 1 groot feest.

• Product WhatsAAP

Wauw! Dank je wel voor deze ontzettend fijne review. Veel sport- en ontwikkelplezier met je apekoppie!

Success! Super leuk verjaardag aktiviteit!

Het was gewoon een super leuk verjaardags-activiteit voor onze zoon die 6 jaar oud (jong) is geworden. De kids lekker in het parcours, leuke teamwork spelletjes, etc. Dank aan MonkeyMoves!

• Product Kinderfeestje

Het was mooi opgezet, goede begeleiding, en de kinderen hebben het hartstikke leuk gehad! Echt een aanrader!

• Product Kinderfeestje

Hi Katie, Waanzinnig bedankt voor deze korte, maar zeer positieve feedback! Groetjes, Maaike

WhatsAap is creatief

WhatsAAP bedenkt leuke spelletjes als ik de inspiratie mis. Bovendien kom ik er zo achter dat ze sommige dingen (zoals handstand tegen de muur) al zouden kunnen proberen!

• Product WhatsAAP

Mijn zoontje gaat er met veel plezier naar toe.

Mijn zoontje van net 5 ging eerder huilend naar dansles en judoles. Nu zit hij alleen op monkey moves en hij doet het met veel plezier!

• Product Kleding

Dank Katrien, Wat mooi om te lezen! Groetjes Koen

Op een zeer leuke manier sporten voor de kids.

Leuke leerzame lessen met professionele begeleiding. Elke 3 weken een andere sport waardoor de kids kennis maken met vele soorten sport. Stap voor stap zich ontwikkelen en meer durven.

Geweldig leuk feestje!

Enthousiaste kinderen, leuke spelletjes en lekker apenkooien onder begeleiding van een top docent. Zoveel leuker voor een feestje dan de ballenbak!

• Product Kinderfeestje

Hoi Marijn, Ontzettend bedankt voor deze mooie review! Top om te lezen dat de kinderen zo enthousiast waren over het feestje. Dat doet ons zeer goed om te horen. Groetjes, Maaike

Een leuke feestje voor mijn zoon.

Mijn zoon had zoveel plezier en ik kreeg ook goede feedback van de andere kinderen na het feestje.

Over Monkey Moves

Kinderen goed leren bewegen, daar gaan we voor bij Monkey Moves. Voor ons is sport hét middel om kinderen fit en zelfredzaam te maken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot volwaardige kleine apekoppen die steeds weer nieuwe stappen durven te zetten, nieuwe dingen leren en met een positief zelfbeeld de wereld ontdekken. Middels sportieve activiteiten, passend bij de sociale- en motorische vaardigheden van onze verschillende leeftijdsgroepen, helpen wij jou als ouder met dit stukje van de opvoeding!