Het Mariokart kinderfeestje was één groot feest en de begeleiding doet het erg leuk!

De kinderen hebben zich heerlijk uit kunnen leven op hun eigen muziek, het was een leuk klim en klauterparcours door de hele zaal. Tussendoor leuke spelletjes en opdrachten.

• Monkey Moves regio Groningen

Hoi Baukje, Ontzettend bedankt voor jouw mooie en positieve review. Top om te horen dat jullie, maar vooral de kinderen het als één groot feest hebben ervaren. Bedankt voor het grote compliment. En nogmaals bedankt voor het kiezen van een Monkey Moves kinderfeestje en het invullen van de review. Groetjes, Team Monkey Moves Groningen

Superleuk & actief feestje!

We zijn superblij dat we Lotte haar 6e verjaardag bij Monkey Moves hebben gevierd. De juf (juf Maaike) had van te voren goed gevraagd wat Lotte graag wilde en had leuke activiteiten bedacht die paste bij een “zeemeermin/ onderwater feestje”. We mochten ook onze eigen Spotify playlist aanmaken. Alle kinderen die uitgenodigd waren hebben genoten en hebben goed actief bewogen voordat we het feestje thuis voortzetten. Juf Maaike was heel enthousiast en heeft alle kinderen goed geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar! Lottes reactie na het feestje: “het was echt SUPER leuk”.

• Monkey Moves regio Groningen

Hoi Kirsten, Wauw, wat een ontzettend mooie, positieve en uitgebreide review. En wat een complimenten, onze dank daarvoor! Het is ons doel om zo goed mogelijk aan te sluiten bij de wensen van de jarige, dus het is erg fijn om te horen dat dat zo ervaren is en dat dat dus gelukt is. Apefijn om te horen dat Lotte het SUPER leuk heeft gevonden. Nogmaals bedankt voor het kiezen voor een Monkey Moves kinderfeestje en het invullen van de review. Groetjes, Team Monkey Moves Groningen

My daughter has joined the Monkey Moves in Amstelveen, She was very happy with activities and group leaders. We will for sure join in next summer holiday season.

• Monkey Moves regio Amsterdam

weinig enthousiaste begeleiding op zomerkamp

Als kinderen aankomen op zomerkamp is het leuk dat de leiding, die de hele dag groepjes gaat begeleiden, enthousiast reageren op de kinderen en contact maken. Nou geen van allen. Ze zaten rustig op hun eigen telefoon te scrollen en geen oog voor de kinderen. Echt zonde

• Monkey Moves regio Den Haag

Hi Marjolein Keijzers, Excuses dat u het zo heeft moeten ervaren. Het zal op een moment zijn geweest dat de leidinggevende het niet heeft opgemerkt. Ik heb meegekregen van ouders en kinderen dat tijdens de sportdag zelf de begeleiders heel enthousiast bezig waren met kinderen. Maar dit moet ook het geval zijn bij het arriveren van de kinderen. Goed dat u het aankaart. We zullen het voor de volgende keer meenemen, zodat we zeker kunnen zijn dat alle begeleiders bij het arriveren van de kinderen er beter voor staan.

Geweldig feest!

Onze zoon van 5 heeft een geweldig kinderfeestje gehad met MonkeyMoves. Jitske is een erg fijne gymjuf voor alle kinderen. Alles stond mooi op tijd klaar, ze gaf goede begeleiding en kreeg zonder moeite de hele groep mee, wat toch best een uitdaging is met 9 kindjes tussen de 4 en 6 jaar. Wij waren erg blij dat niet alles op ons zelf aan kwam en hadden alle tijd om leuke foto’s te maken en aandacht te geven aan de kinderen die ons al hun trucjes wilden laten zien. De les was ook erg gevarieerd en er was ruim voldoende aandacht voor de veiligheid tijdens het gymmen.

• Monkey Moves regio Groningen

Hoi Annemiek, Wat een ontzettend mooie en positieve review, hier worden we zeer blij van. Goed om te horen dat jullie het als ouders ook als zeer fijn hebben ervaren. En wat een mooi compliment om te horen voor juf Jitske. Nogmaals bedankt voor het kiezen van een Monkey Moves kinderfeestje en het invullen van de review. Groetjes, Team Monkey Moves Groningen

Geweldig, aanrader voor de kids!

Past perfect, erg leuk voor kinderen.

• Monkey Moves regio Boxtel-Oisterwijk

Top feestje met hele leuke begeleiding van Esmé

Onze dochter heeft een top feestje gehad onder begeleiding van Esmé van Monkey Moves. Hoe cool dat je een gymzaal helemaal voor jezelf en je vriendinnen hebt? Het vrij spelen was bijna net zo leuk als 'de vloer is lava'. Wij gaan deze ervaring zeker aanbevelen bij andere ouders!

Fijn sporttenue

Wij zijn al vele jaren met veel plezier lid van Monkey Moves. Mijn zoon was uit zn sporttenue gegroeid dus tijd voor een nieuwe. Nu kan hij weer vol gas meedoen!

• Monkey Moves regio Zeist

Geweldig en gemotiveerd

Onze ervaring als Bso is geweldig. Alles is mogelijk, van verschillende leeftijden tot allelei verschillende soorten activiteiten en thema's . Ieder workshop wordt gegeven met heel veel enthousiasme en de Kids zijn gemotiveerd om mee te doen. Een fijne samenwerking.

• Monkey Moves regio Maastricht

Heerlijk sportshirt voor ons apekoppie

Ik heb een grotere maat aangeschaft omdat de maat voor 2 jarige nogal klein uitvalt. Deze past perfect!

• Monkey Moves regio Zeist

fijne medewerkers, professionele organisatie

Ik heb fijne, betrokken medewerkers in mijn cluster [gehad] die echt deel uitmaken van het team en zich ook verantwoordelijk voelen voor het team en de kinderen. Leuk sportaanbod, kinderen zijn enthousiast

• Monkey Moves regio Amsterdam

Perfect voor kinderen (en ouders)

Ik vind Monkey Moves een prima oplossing voor kinderen die een sportief en actief feestje willen hebben! Verschillende locaties zijn beschikbaar en Maaike kan een selectie spelen voorbereiden, die geschikt voor je kind zijn!

Ze vind het geweldig!

We spelen het nu een tijdje en ze vind de oefeningen super leuk. Ook de verhaaltjes luistert ze graag!

• Product Play App
  • Monkey Moves regio Rotterdam

leuke manier van spel en beweging op eigen groep

Er worden leuke spelletjes gedaan en mooie parcours neergezet naar leeftijd. Erg fijn dat er hele jaar door dezelfde instructeur komt.

Heel erg bedankt, we komen graag bij jullie! Groetjes Koen

Gezellige beweegactivteit voor de kinderen!

Monkey Moves komt bij ons op het kinderdagverblijf. De kinderen beleven er enorm veel plezier aan. Ook de docenten zijn enthousiast en flexibel met de kleine ruimte waarin de activiteiten gedaan moeten worden.

Super! Dank Shannon! Groetjes Koen

Wat een super feest!

Wat een leuk feestje hebben we gehad. Alles stond op tijd klaar. De begeleiding was professioneel en echt op de kinderen gericht. Kinderen waren echt super enthousiast! Kortom zowel een feestje voor de kinderen als voor de ouders

• Product Kinderfeestje

Hi Miranda, bedankt voor de mooie review. Wij hebben ook genoten van het feestje met jullie! Groetjes Sebastiaan

Niet goed.

Ik heb 2 set kleding voor 2 kinderen besteld. Heb ik alleen maar 1 set gekregen en ook zonder factuur of en bewijs dat ik bij jullie shop iets gekocht.

• Product Kleding

Hi Hayat, dank voor je feedback. Heel begrijpelijk dat je niet blij bent als je maar een halve bestelling ontvangt. Excuses daarvoor! Er lijkt iets niet goed te zijn gegaan bij je bestelling. Dat gaan we uiteraard heel snel in orde maken. Ik ga vandaag nog het andere tenue opsturen. Je mag ons, als er iets niet goed gaat, ook altijd bellen of een mail sturen. We helpen je graag!

Juna heeft een superleuke feest gehad

Leuk kinderfeest voor kinderen tot en met 8 jaar.

• Product Kinderfeestje

Dag Monique, bedankt voor de mooie review, fijn dat Juna heeft genoten! Groetjes Sebastiaan

Beweging en plezier in één!

Met mijn twee zoontjes van ruim 2,5 en 5 naar het Monkey Moves festijn geweest in de meivakantie. Enthousiast liefdevol team met aandacht voor de kinderen en met een goed in elkaar zittend programma. De kinderen en ik hebben genoten!

• Product Kamp

Hi Renske, Dank! Heel mooi om te horen.

Super leuk

Monkey Moves lessen en hun kampen zijn echt super leuk voor kinderen. Ze leren spelenderwijs de basisbeginselen van 11 verschillende sporten en niets moet, alles mag. Na iedere les krijgen ze een stempel in hun Apie paspoort en na 3x een sticker van de desbetreffende sport. Een leuke motivatie! Als aanvulling hebben ze in de vakanties sportkampen van een dag (of week als je wilt) en nu ook voor de kleinsten ook een halve dag samen met papa/mama. Mijn kinderen (3 en 6) vinden het super leuk!

• Product Kamp

Dank Lonneke, helemaal te gek!

Uitdagend en leerzaam

Super leuk en leerzaam dat de kinderen kennis kunnen maken met allerlei sporten

• Product Kleding

Superleuk en persoonlijk feestje!

Wij hebben een supertof monkey moves kinderfeestje gehad. Maaike had echt een prachtige jungle gemaakt, heel uitgebreid, en nam de kinderen er ontzettend leuk in mee. Aan elk kind werd gedacht, ook als ze erg verschillende niveaus hadden, en er was een hele leuke combi tussen vrij spelen, dansen, en wat meer gerichte opdrachtjes. Mijn kind, zijn grotere broer, en zijn vriendjes vonden het feest ontzettend leuk en hebben veel plezier gehad. Wat waren ze trots met hun diploma :). Echt een aanrader!

Superleuk kinderfeestje!

Superleuk kinderfeestje, leuke spelletjes en leuke docent. Zeker aanrader voor een verjaardagsfeestje met jonge kinderen.

• Product Kinderfeestje

Handjes en voetjes moeten elke dag de kast uit

Mijn dochter vindt de handjes en voetjes geweldig. Ze worden verstopt (en gevonden), in allerlei patronen op de grond gelegd voor de gekste gymsessies en ze zijn erg degelijk en fijn antislip.

• Product Spellenboek VAKANTIE

Superleuk om te horen Linda! En met het voorjaar in aantocht, zijn de handjes en voetjes ook heel leuk om mee naar buiten te nemen!

De kinderen vonden het fantastisch!

Wij hadden een fantastische apenkooi met de vloer is lava. De kinderen vonden het super vet! En hebben zich volop vermaakt. Maaike begeleidt de kinderen met opdrachtjes door de jungle, het was een mooi feest. En wat luisteren de kinderen goed naar Maaike! Een dikke vette aanrader.

Over Monkey Moves

Monkey Moves staat voor de kracht van een beweegrijke start. We zijn het fundament voor groei door beweging. Wij geloven dat kinderen kunnen bloeien en groeien, door het prikkelen van hun nieuwsgierigheid en hun uit te dagen om op hun eigen tempo bewegend de wereld te ontdekken. De beste begeleiding in de juiste omgeving biedt daar de perfecte voedingsbodem voor. Met een beweegrijke opvoeding met veelzijdig bewegen en multisport groeit en bloeit je kind uit tot een topper: thuis, onder vriendjes en in de klas. Spelen, leren, groeien. Beweging is dé kracht die kinderen helpt om uit te groeien tot gezonde, zelfstandige en sportieve toppers. Dat geloven, ervaren én leven we bij Monkey Moves. In de apeleuke lessen van Monkey Moves wordt je kind fysiek en motorisch sterk én leert hij van jongs af aan ook spelenderwijs emotionele- en levensvaardigheden die hij in de toekomst nodig heeft voor een gelukkig, gezond en actief leven. De ervaren en enthousiaste coaches van Monkey Moves zorgen voor een veilige en stimulerende omgeving. Hier ontdekt jouw kind met sport en beweging de steeds groter wordende wereld. Doe mee en ontdek de voordelen van een beweegrijke start!