Persoonlijk

Wederom een geslaagd feestje onder leiding van Maaike. Super hoe het ‘magic / speelkaarten’ thema was verwerkt in het Apekooien spel. Het was een uitdagende groep jongens van 8-9 jaar, waarin Maaike haar pedagogische vaardigheden heel goed van pas kwamen! Bedankt Maaike, dankzij jou vond iedereen het een leuk feestje.

• Product Kinderfeestje

“Het mooiste feestje ooit!”

Jens vond het geweldig. Hij wilde graag een superhelden feestje en dat heeft hij gekregen! Sebastiaan had echt alles uit de kast gehaald om er iets geweldigs van te maken en Jens was supertrots op de hele dag. Het had niet beter kunnen zijn.

• Product Kinderfeestje

Bedankt Anneloes voor het achter laten van deze mooie review. Heel fijn dat Jens het zo leuk heeft gehad!

Heel veel plezier!

Enthousiast en professioneel begeleid. De kinderen hebben heel veel plezier gehad!

• Product Kinderfeestje

Hi Marion, Bedankt voor de mooie review. Fijn dat de kids zoveel plezier gehad hebben. Groetjes Sebastiaan

Het was een heel goed georganiseerd feest

We hebben veel genoten van het feest. Kinderen waren ook heel enthousiast en hebben zeer genoten van alle sport activiteiten. Ze waren allemaal uitgeteld aan het eind van de dag maar we hebben hele leuke reacties van de ouders terug gekregen. Dank voor het organiseren Maaike!

Super georganiseerd

Onze zoon heeft een ontzettend leuke middag gehad met zijn vriendjes. Een echte aanrader!

• Product Kinderfeestje

Ontzettend leuke ervaring voor kinderen

Maaike doet het leuk en houdt de energieke kids goed onder controle. Loopt vanzelf en leuk. Iedereen positief. En voor iedereen wel iets leuks te doen.

• Product Kinderfeestje

Perfect uitje voor een kinderfeestje!

Monkey Moves heeft een uur onze kinderen (8 en 9 jaar) vermaakt met een fantastisch parcours van apenkooi. Het contact vooraf ging erg soepel en er werd direct gereageerd. Tijdens de activiteit was de begeleider erg enthousiast en kon de kinderen goed motiveren en enthousiasmeren. Een uur lang bewegen is een goede uitlaatklep op een kinderfeestje en het parcours is uitdagend genoeg. Het is zeer aan te bevelen!

• Product Kinderfeestje

Gezellig, feestelijk en goed georganiseerd feestje met top juf

Heerlijk feestje gehad met 13 kinderen van 8-10 jaar. Ze vonden het allemaal helemaal top! Apekooien, vloer is lava en andere spelletjes gespeeld.

Kinderen hebben genoten

met 9 jongens een leuke verjaardag gehad, gymzaal privé en de jongens kregen veel ruimte om allerlei spellen te doen

Leuke kinderfeestje!

Ontzettend leuke voetbal thema feestje door Maaike. Mijn zoon is een echte voetbal liefhebber en hij wou dus graag de thema voetbalfeestje. Maaike leidde de groep van 10 jongens super goed en tot mijn verbazing na een voorstel ronde wist ze alle namen! Ze wist de groep jongens goed bezig te houden en had de zaal perfect ingedeeld met voor de helft een apenkooi circuit en voor de helft voetbal. Iedereen had het dus naar zijn zin. Mijn zoon vond het super leuk en al zijn vrienden praten er nog over! Nog bedankt Maaike en tot snel voor mijn dochter haar verjaardagsfeestje.

Geweldig kinderfeestje!

Super goede ervaring! Iedereen heeft een fantastisch feestje gehad!

Top kinderfeestje!

Het was heel erg leuk, Stef en Nikita deden het heel leuk en hadden een parcours uitgezet dat goed bij de leeftijd van de kinderen pastte. De kinderen vonden het allemaal erg leuk. Absolute aanrader!

• Product Kinderfeestje

Dag Ilse, Bedankt voor de mooie review en wat fijn dat het een geslaagd feest was! Groetjes Sebastiaan

Creatief en betrokken begeleiding

Maaike heeft goed meegedacht om er een echt dino-thema van te maken. Ze kende bijna meteen alle namen en kreeg de hele groep enthousiast. De kinderen vonden het het leukste feestje ooit. Oscar voelde zich ook echt jarig en speciaal, hij werd echt in het zonnetje gezet. Een topfeestje!

Super feestje

Ontzettend leuk kinderfeestje, geleid door Stef. Kinderen vonden het allemaal geweldig en waren allemaal enthousiast. Aanrader!

• Product Kinderfeestje

Dag Irene, Bedankt voor deze mooie review, fijn dat het een geslaagd feestje was. Ik zal de feedback zeker ook terugkoppelen aan meester Stef. Groetjes Sebastiaan

Superleuk turnfeestje

Monkey moves heeft voor de zesde verjaardag van onze dochter een leuk feestje verzorgd rond de sport turnen (waar onze dochter dol op is). Alles keurig geregeld door een fantastische docent en na een uurtje een club blije, vermoeide kinderen mee naar huis. Super!

• Product Kinderfeestje

Dag Ziv, Bedankt voor deze mooie review, fijn dat het een geslaagd feestje was. Ik zal de feedback zeker ook terugkoppelen aan juf Sanne. Groetjes Sebastiaan

Top feestje

Met Maaike wordt elk feestje een succes en zo ook die van onze dochter van 6. Met een groep van 12, en Maaike kent in no time de namen van de kinderen, was het klim en klauter parcours een geweldig feest en samen in de gymzaal maakt ook dat de jarige erg genoot van haar eigen playlist en haar vriendjes en vriendinnetjes.

Hartstikke leuk :-)

Wat een leuke ervaring voor onze zoon! Hij komt zeker terug :-)

• Product Kamp

Fantastische vakantiekampdagen

Kids hebben erg veel plezier gehad op de kampdagen. Ze waren heel enthousiast over alle activiteiten en spellen in de zaal.

• Product Kamp

Heel leuk speelmateriaal

Leuk dat er van alles mee te doen is; veel verschillende soorten (beweeg-) spellen. Wij hebben zelf een spel bedacht in combi met een grote dobbelsteen. Superleuk!

• Product Spellenboek Stippen

Wat een superfeest voor alle kids!

Wat een leuke ervaring voor een groep 6-jarigen! Veel ruimte en vrijheid voor eigen inbreng en alle activiteiten werden in goed tempo afgewisseld. De kids vonden het allemaal fantastisch. Ook voor degenen die net iets minder behendig waren of het wat eng vonden werd goed meegedacht en waar nodig geholpen. Maaike is heerlijk activerend, positief en behulpzaam. En wat fijn dat het in een gymzaal vlakbij ons huis kon.

Super tevreden

De jarige was super blij! Alle ouders vonden het ook een heel leuk idee. Super leuk feestje en de kinderen waren denk ik wel moe erna!

Heerlijke activiteit!

Wij hebben het kinderfeestje van onze kinderen bij Monkey Moves gevierd. Maaike had een prachtig parcours gemaakt en geeft de kinderen op een rustige manier les. Echt knap en heel leuk! De kinderen kunnen zich helemaal uitleven in de zaal en op alle materialen. Zeker een aanrader om te gaan doen, alle kinderen vinden dit geweldig!

Fantastisch leuk sportief kinderfeestje

We hebben een apenkooi feestje gehad voor 2 kindjes. Het was erg goed georganiseerd met een afwisselend apenkooi parcours met leuke activiteiten onder leiding van Maaike. Complimenten voor haar enthousiasme en geduld. Een hele grote aanrader!

Geweldig initiatief

Wat een geweldig initiatief om spellen te verkopen waarbij er ook armere gezinnen worden geholpen en een spel krijgen. Het voelt heel goed om hier aan mee te doen. Win-win!

• Product Spellenboek Stippen

Over Monkey Moves

Monkey Moves staat voor de kracht van een beweegrijke start. We zijn het fundament voor groei door beweging. Wij geloven dat kinderen kunnen bloeien en groeien, door het prikkelen van hun nieuwsgierigheid en hun uit te dagen om op hun eigen tempo bewegend de wereld te ontdekken. De beste begeleiding in de juiste omgeving biedt daar de perfecte voedingsbodem voor. Met een beweegrijke opvoeding met veelzijdig bewegen en multisport groeit en bloeit je kind uit tot een topper: thuis, onder vriendjes en in de klas. Spelen, leren, groeien. Beweging is dé kracht die kinderen helpt om uit te groeien tot gezonde, zelfstandige en sportieve toppers. Dat geloven, ervaren én leven we bij Monkey Moves. In de apeleuke lessen van Monkey Moves wordt je kind fysiek en motorisch sterk én leert hij van jongs af aan ook spelenderwijs emotionele- en levensvaardigheden die hij in de toekomst nodig heeft voor een gelukkig, gezond en actief leven. De ervaren en enthousiaste coaches van Monkey Moves zorgen voor een veilige en stimulerende omgeving. Hier ontdekt jouw kind met sport en beweging de steeds groter wordende wereld. Doe mee en ontdek de voordelen van een beweegrijke start!