Super leuk en sportief feestje

De kinderen hebben genoten van het feestje. Er was een leuk, uitdagend apenkooi parcour uitgezet. Het feestje werd op een enthousiaste manier begeleid door Maaike. Daarnaast prettig dat de organisatie (vastleggen van de locatie, klaarzetten van de materialen etc.) je uit handen wordt genomen. Kortom, een top feestje.

• Product Kinderfeestje

Onze kinderen kijken hier de hele week naar uit, zeer de moeite waard!

Onze kinderen kijken hier de hele week naar uit, zeer de moeite waard!

Super Kees!! Groetjes Koen

Een tof feestje voor onze achtjarige!

Het Superapenspel met turnelementen was heel leuk en spelleider Sebastiaan deed het professioneel en enthousiast. De kinderen hebben zich super vermaakt en vonden dat het te snel voorbij was!

• Product Kinderfeestje

Hoi Cornelie, Bedankt voor je fijne reactie. Het was een feestje om te mogen doen! Groetjes Sebastiaan

Actief Samen Spelen

Een feestje waarbij kinderen even heerlijk los kunnen gaan, hun eigen tempo kunnen kiezen en met elkaar kunnen ravotten. Met ruimte voor eigen grenzen.

Goede knuffel

Apie knuffel is leuk en motiverend om te gaan bewegen. Wanneer mijn kind de knuffel ziet wordt er naar Monkey moves gerefereerd. Wat ons weer een aanleiding geeft om te gaan bewegen, bijvoorbeeld het introdansje.

zo leuk !

mijn zoon houdt erg van zijn aap !

Heel cool!! Groetjes Koen

Alle sporten in 1 les!

Onze zoon van 2 is elke zondag weer dolgelukkig als wij zeggen dat we gaan Apen gymmen! Alle sporten komen voorbij en spelenderwijs leren ze balanceren, klimmen, klauteren en omgaan met diverse sporten! super leerzaam maar vooral leuk!

• Product Kinderfeestje

Wat leuk! Wie zien de actieve krullebol altijd graag door de zaal rennen!

Gym naar huis met de knuffel

Bij de gymles ligt met enige regelmaat een Apie knuffel en moeten de kinderen delen. Nu Apie ook thuis te vinden is breekt mijn peuter uit in liedjes zing en vragen of ik Apie wil en of hij hem terug mag.

• Product Apie Knuffel

Mijn zoon gaat er heel graag heen!

Meester Bram geeft toples en onze zoon van 5 gaat er graag heen. Wij zijn er bij mee!

Super leuk

Super blij kind hier met haar Apie knuffel!

Tof!! Groetjes Koen

Hartstikke leuk!

Deze keer was ons kind maar een dag bij Monkey Moves, maar hij vond het zo leuk en volgende keer wil hij nog een paar dagen erbij zijn.

Tof om te horen!! Groetjes Koen

Lief knuffeltje

Mijn dochter was heel blij met apie! Ze sport ook bij monkey moves dus zei meteen; hey die staat op mijn sporten shirt :). Hij is ook heerlijk zacht. Dank jullie wel!

• Product Apie Knuffel

Doet de knuffel net zo goed mee als jouw apekoppie😉

Veel actiever kind!

Wij zijn ontzettend blij met monkey moves. Onze dochter van 2,5 is altijd rustig geweest, ze houdt van boekjes lezen, knutselen, was heel snel met praten. Fysiek was ze niet super handig, klimmen en rennen deed ze niet zo veel uit zichzelf. Toen zagen we een keer buiten de peuters bezig bij monkey moves en zei ze dat ze dat ook wilde proberen. Zodoende hebben we het een keer gedaan en daarna een 10 rittenkaart gekocht. Ze is zo veel actiever geworden, rent en klimt en springt nu veel meer rond. De lessen worden op een leuke, speelse manier gegeven en we gaan er allemaal met veel plezier naartoe. Het enige nadeel is dat ze haar monkey moves tshirt altijd en overal aan wil :p.

Uitstekende shopervaring

Snel proces, duidelijke communicatie

• Product Apie Knuffel

Leuk en actief voor kinderen. Ontspannen voor ouders.

- Alle activiteiten worden geregeld. - Goede docent met pedagogische vaardigheden. - Kinderen hebben zich geen seconde verveeld en waren na afloop zeer enthousiast. - Als ouders hoef je niets te regelen behalve een snack voor de kinderen halverwege het spelen.

• Product Kinderfeestje

De dag erna hebben ze het nog steeds over het fantastische kinderfeestje! Superleuk gedaan!

Kinderen blij! Leuke activiteiten! Hele leuke begeleiding van Maaike! Algeheel top!

• Product Kinderfeestje

Bedankt voor de geweldige dag. Alle kinderen hebben genoten van dit sportieve Kinderfeestje. Ik zou het iedereen aanbevelen.

• Product Kinderfeestje

Hoi Lotte, Bedankt voor de mooie review en het gezellige kinderfeestje zaterdag.

Super tof feest. Juf Maaike is heel goed met kinderen.

Wij hadden de monkey moves feest in onze tuin laatste weekend en het was een success. Juf Maaike nam alle kinderen mee in allerlei sporten en de kinderen hadden een hele leuke tijd. de tuin was echt een monkey moves jungle geworden. Echt een aanrader.

• Product Kinderfeestje

Liv wilde haar Monkey Moves shirt gelijk aan!

We hebben al weer hartstikke veel zin in de lessen na de zomervakantie.

Super camp!

We were so happy to find this camp for our 4 year old. He was tentative at first, but he had fun every day. Now his physical confidence is through the roof! During the first visit to a playground after his camp he was super enthusiastic and able to climb up and down things he had barely even looked at before. Super satisfied and we'll be sending him to camp as much as we can.

Wow John! That is great to hear!! Greetz Koen

Superleuke (kamp)dag

2 van mijn kinderen zijn een dag naar het kamp geweest, beiden super enthousiast (moe maar voldaan) op mogen halen. Sport en spel werd aangepast aan het warme weer, schitterende locatie, leiding is (net als heel lief en betrokken. Vorig jaar ook heen geweest en waarschijnlijk volgend jaar weer!

Geweldig kamp

Mijn zoon en dochter hebben een dag kamp meegemaakt bij Monkey Moves Den Bosch en hebben het beiden heel leuk gehad. Ze praten er nu nog over en zeggen dat ze volgend jaar meer dagen willen gaan. Mijn zoon heeft een energetische beperking in combinatie met een mindere motorische ontwikkeling. Hier is door Erik en Sabine goed op ingespeeld, waardoor het niet te belastend voor hem was. Echt top dat hij zo de volle dag inclusief mee kon doen. Dat is helaas op veel plekken wel anders. Mijn complimenten voor jullie!

• Product Kamp

Mira en Cas vonden het geweldig!

Wat een fijn en goed georganiseerd kamp! Natuurlijk even spannend om je kind ergens achter te laten, maar de ervaren mensen straalde rust uit en de kids voelde zich meteen op hun gemak. Heel fijn om gedurende de dag foto's te ontvangen via WhatsApp en zo te kunnen zien dat ze ondanks de warmte verantwoorde en geweldig actieve dagen hadden.

Wat mooi Elzie! Goed om te horen!! Groetjes Koen

Superleuk kamp!

De kinderen hebben erg genoten op het kamp; veel verschillende sporten en spelletjes, voldoende eten, drinken en lekkere en gezonde tussendoortjes. Enige verbeterpunt is de inschrijving, die duurt erg lang, waardoor ouders en kinderen lang moeten wachten. De ouders moeten dan vaak al weer weg, voordat de dag is geopend of de groepjes zijn gevormd. Dit kan goed opgelost worden met meerdere tafels voor inschrijving. Dank jullie wel voor het geweldige kamp!

Feest voor de kinderen

Wat een leuk kamp heeft Johan weer neer weten te zetten met zijn enthousiaste team. Onze kinderen hebben alle dagen genoten. Leuke variatie aan spelletjes goed verzorgd en er wordt goed op de kinderen gelet (genoeg drinken, genoeg zonnebrand, etc.). Enig aandachtspunt is dat de check-in elke dag heel lang duurt. Ouders komen daardoor zelfs later of moeten voor de opening(sedans) weg, om nog enigzins op tijd te komen. Dat mag wat sneller en kan ook: elk groepje een tafel voor de check-in en op voorhand kinderen al in een voorlopige groep indelen. Duidelijk aangeven wanneer de check-in start en waneer de dag start.

Spoordijk 17 3534BD Utrecht

Over Monkey Moves

Monkey Moves staat voor de kracht van een beweegrijke start. We zijn het fundament voor groei door beweging. Wij geloven dat kinderen kunnen bloeien en groeien, door het prikkelen van hun nieuwsgierigheid en hun uit te dagen om op hun eigen tempo bewegend de wereld te ontdekken. De beste begeleiding in de juiste omgeving biedt daar de perfecte voedingsbodem voor. Met een beweegrijke opvoeding met veelzijdig bewegen en multisport groeit en bloeit je kind uit tot een topper: thuis, onder vriendjes en in de klas. Spelen, leren, groeien. Beweging is dé kracht die kinderen helpt om uit te groeien tot gezonde, zelfstandige en sportieve toppers. Dat geloven, ervaren én leven we bij Monkey Moves. In de apeleuke lessen van Monkey Moves wordt je kind fysiek en motorisch sterk én leert hij van jongs af aan ook spelenderwijs emotionele- en levensvaardigheden die hij in de toekomst nodig heeft voor een gelukkig, gezond en actief leven. De ervaren en enthousiaste coaches van Monkey Moves zorgen voor een veilige en stimulerende omgeving. Hier ontdekt jouw kind met sport en beweging de steeds groter wordende wereld. Doe mee en ontdek de voordelen van een beweegrijke start!