prima prijzen, snelle levering

Één besteld artikel bleek toch niet leverbaar. Hierover werd snel telefonisch contact opgenomen en een oplossing aangeboden. Netjes.

Vriendelijk en vakkundig geholpen!

Tijd geleden geïnformeerd naar de mogelijkheden van een dozenhechter, telefonisch geadviseerd in welk type te moeten bestellen. Later online aangeschaft en netjes ontvangen.

Fijne communicatie via whatsapp

In een woord GEWELDIG!

Ik had nieten nodig. Heb stad en land afgelopen maar nergens te krijgen maar wel bij Sajal. Ben er superblij mee en kan weer heerlijk klussen. Top bedrijf met snelle levering en hele goede communicatie

super goed

alles klopt

Ik had er een goed gevoel over

Maar ik heb het pakketje nog niet binnen en dat is wel erg jammer .Want ik wilde het maandag gelijk in gebruik nemen . Dus nu moet ik een andere oplossing zoeken.

Uitstekend en zeer vriendelijk geholpen

Buitengewoon positieve ervaring met Sajal. Ik had een compressor besteld met wat toebehoren. Binnen een uur kreeg ik een oproep dat een van de toebehoren niet direct leverbaar was, ter compensatie kreeg ik direct een upgrade die wel leverbaar was en de volgende dag alles keurig ontvangen.

Goed advies, snelle levering.

Ik heb geen ervaring met Tackers. Ik heb advies gevraagd over de verschillende tackers en de niet lengte die ik voor mijn toepassing nodig heb. Ik heb bruikbaar advies gekregen. En na het plaatsen van de bestelling was het snel geregeld.

Snelle levering, goede producten

Ivm spoedklus donderdagmorgen gebeld, spullen bleken op voorraad en had ik vrijdag mooi op tijd in huis, fijne tacker die goed van pas is gekomen in het weekend, meteen ook nog goed advies gekregen over de te gebruiken nagels dus zeer tevreden

Perfecte spullen. Snelle levering!

Degelijke spullen,en hele snelle levering!!

Nou voor contact te krijgen met jullie ,is niet zo'n succes

Goede morgen Nou mijn ervaring is ,met achteraf te betalen dat werkt bij jullie niet ,dat is jammer want er staat bij dat het wel kon ,dat is dan eigenlijk wel gevoel ,direct betalen of anders niets Gr Jacqueline

Prettige wijze van comuniceren

Duidelijk en betrouwbaar. Levering volgens afspraak de volgende dag

Uitstekend !

Keurig netjes de bestelling verwerkt en de verzending was uitstekend verzorgd door DHL.

Vlot en betrouwbaar

Ik ken Sajal ook van rechtstreekse dienstverlening (luchtleidingen aanleg). Ze zijn nooit anders dan aanspreekbaar en volgens afspraak geweest. De prijzen zijn alleszins redelijk, het assortiment groot, de adviezen behulpzaam. Vervolgens is de levering vlot. Geen klachten over Sajal. Ik kan ze aan iedereen aanraden.

Correcte en snelle levering

Enkel bestel ik als bedrijf maar betaal toch btw.

Vlugge levertijd

De site vind ik heel gemakkelijk en overzichtelijk. Men hoeft niet lang op de levering te wachten, wat altijd leuk is.

Dikke prima

Sajal heeft voor mij een ringleiding aangelegd en ik heb materialen in de webwinkel besteld. Service is goed, vragen worden snel beantwoord en snelle levering. Personeel is flexibel en vakbekwaam!

Snelle levering, goede producten

Netjes antwoordt op vragen, snelle levering, goed verpakt. Mooie producten

snel en goedkoop

makkelijk bestellen, goede prijs en snelle levering.

Top geregeld en vriendelijke

telefonisch contact gehad over een product en vervolgens advies gehad en de volgende dag in huis. Super !!

Goede snelle service

Goed geholpen, snelle verzending.

Uitstekende snelle service

Bij het bestellen door mij een fout artikel besteld. Via telefoon contact gezocht en vriendelijk en snel opgelost. De medewerker wist ook gelijk wat wij besteld hadden is gelijk aangepast. Het teveel betaalde bedrag is ook gelijk teruggestort.

Perfect geregeld

Bestellen ging super makkelijk en kwam snel binnen.

Over Sajal Perslucht BV

Sinds 1992 leveren wij spijker- en nietapparatuur in het breedste zin van het woord. Ook spijkers, nieten, schroeven enz. horen hierbij. Verder kunt u ook voor de reparatie van bijna alle merken tackers en mobiele compressoren bij ons terecht. In 1995 hebben wij onze werkzaamheden uitgebreid met het leveren en monteren van industriële leidingsystemen. Zo zijn wij van verschillende merken fabrieksinstallateur, en voorraadhoudend dealer van Parker Transair en Airnet. Naast de aluminium leidingsystemen van Parker Transair en Airnet installeren wij ook andere soorten en merken leidingsystemen. Dit kan natuurlijk ook voor vacuüm, propaan, menggas, zuurstof of andere technische gassen.