Perfect geregeld

Bestellen ging super makkelijk en kwam snel binnen.

Prima Service

Goede website, makkelijk bestellen, zeer vriendelijk geholpen!

Prima communicatie

Pirma geholpen

gewoon goed

Gewoon goed.

Alles zeer positief

Super goed advies en zeer smelled levering

TOP !!!

TOP !!!

Bestelling duurde iets langer dan opgegeven maar mijn vraag er omtrent werd snel en nestjes beantwoord. En pakje volgde snel. Zeer tevreden

helemaal goed en mooie tacker !

Tacker besteld ... gaaf ding en werkt top! (Kitpro Basso S80/16LN-B1)

Fijne en snelle service

S’ avonds een nieuwe tacker besteld via de site en als service de volgende dag geleverd top bedankt.

Goed telefonisch geholpen met advies

Ik had via bol.com een compressor besteld. Wist niet zeker of hij op tijd geleverd zou worden en twijfelde over de sterkte ervan. Uiteindelijk even gebeld met 1 van jullie medewerkers en die raden me aan om een sterkere compressor aan te schaffen voor de werkzaamheden die we gaan doen. De nieuwe is nog niet binnen maar de medewerker heeft hem gelijk meegestuurd met de post dus hopelijk snel binnen!

snelle levering, goede producten

tacker, nieten, slang en koppelingen gekocht, snel geleverd

Makkelijk bestellen en snelle levering

Snel correct en goed verpakt afgeleverd aan een goede prijs.

Prima aankoop.

Gewoon goed

Zeer snelle levering,zeer tevreden

Top Snel levering

snelle levering, ik zal hier meer kopen

uiterst tevreden

geachte, dit is de eerste maal dat ik iets bij jullie aankoop, en ik moet zeggen dat ik uiterst tevreden ben over de service. jullie firma strekt tot aanbeveling met vriendelijke groeten, De lille Edmond

Goeie website en prima levering

De 1ste keer dat ik bij Sajal gekocht heb. Website is overzichtelijk en m'n produckt werd sneller geleverd dan verwacht. Goed verpakt en produckt is zoals op de foto. Werkt dan nog eens perfect. Blij met de aankoop bij jullie!

Na eerst bij ander bedrijf besteld te hebben na 3 weken konden ze toch niet leveren Hier besteld Top. Ga zo door

heel goed telkens vlotte levering en betaling

heb ik iets nodig weet ik direct waar naar toe

Vakkundig en vlot geholpen

Snelle levering van de juiste materialen

Snelle levering, goede uitleg

De spullen op tijd geleverd gekregen, goede tips.

Perfect levering

Afspraak 100% nagekomen

Afspraak nagekomen en levering zelfs eerder dan aangegeven.

Tatelaarweg 7 6941RB Didam

Over Sajal Perslucht BV

Sinds 1992 leveren wij spijker- en nietapparatuur in het breedste zin van het woord. Ook spijkers, nieten, schroeven enz. horen hierbij. Verder kunt u ook voor de reparatie van bijna alle merken tackers en mobiele compressoren bij ons terecht. In 1995 hebben wij onze werkzaamheden uitgebreid met het leveren en monteren van industriële leidingsystemen. Zo zijn wij van verschillende merken fabrieksinstallateur, en voorraadhoudend dealer van Parker Transair en Airnet. Naast de aluminium leidingsystemen van Parker Transair en Airnet installeren wij ook andere soorten en merken leidingsystemen. Dit kan natuurlijk ook voor vacuüm, propaan, menggas, zuurstof of andere technische gassen.