klantgericht, goede service, vriendelijk en snelle reacties!

Een stelling en een aantal liggers besteld en deze zijn in goede staat ontvangen en heel snel gemonteerd.

Makkelijk online samenstellen en snel geleverd

Makkelijk online samenstellen en snel geleverd

X

Snel, goed en voordelig

Zo moet het

prima levering

makkelijk de producten selecteren en bestellen. vlot en netjes geleverd. had gebruikte stelling samengesteld en alles was kompleet en zag er netjes uit.

• Snelheid/levertijd

snelle levering en goede kwaliteit. verpakken kan beter.

• Snelheid/levertijd

Vlug geleverd en duidelijke handleiding

Materialen zijn snel en compleet geleverd, en zelfs de montagehandleiding welke nagestuurd is was zeer duidelijk.

• Snelheid/levertijd

Super service met een passende oplossing

Er was een beschadiging door de transporteur helaas kan gebeuren, Magazijnplein heeft het goed opgelost, thanks voor de service en op naar de volgende bestelling. Volgende x 5 sterren.

• Snelheid/levertijd

Fijne communicatie en snel geleverd

Goed geholpen door Arnaud. Denkt met je mee en geeft advies. De stellingen zien er zeer goed uit en waren gemakkelijk in elkaar te zetten. Alles staat zeer stevig!

Kan niet beter

Stellingen (gebruikt) zien er prima uit. Bezorging perfect geregeld met kooiaap vanuit straat het mooi in de ontvangsthal gezet. Prima service.

• Snelheid/levertijd

Top snelle en accurate levering!

Professioneel!

Snelle levering. Prima materiaal

Scherpe prijs, prima materiaal, snel geleverd. Wat wil een mens nog meer?

goed geleverd mooi spul

alles goed geleverd. de spullen zien er goed en degelijk uit. alleen zou een montage omschrijving niet verkeerd zijn om erbij te leveren.

• Communicatie N.v.t.

super

Super mooie stellingen!

Prima levering

Misschien ook al zijn het 2 de hands stellingen, toch een kleine handleiding toevoegen. Mijn jongens kwamen er eerst niet uit.

Helemaal goed

Zelfs in het weekend mochten we bellen als we er niet uitkwamen. Echt fantastisch!!!

• Snelheid/levertijd

Dag Marianne, Dank voor uw bestelling. We hebben jullie graag geholpen! Team Magazijnplein

Hele slechte ervaring met dit bedrijf.

Voor bijna een ton aan materiaal besteld. Op basis van de beloofde snelle levertijd voor Magazijnplein gekozen. De 6 weken levertijd is ruim 3,5 maand geworden, met heel veel ergernis. Vertegenwoordiger is niet/slecht te bereiken. Ze hebben eigenlijk geen tijd voor je. Advies op het gebied van magazijninrichting is er niet of nauwelijks. Planning voor montage houden ze zich niet aan. Komen zomaar niet opdagen. Als ze beloven dat je teruggebeld wordt op een vraag, doen ze dat standaard niet. Van de 10 keer dat het gevraagd en beloofd is misschien 1 keer. Ze plaatsten bij ons een Nedcon-stelling. Daarvan is de kwaliteit wel goed. Die ervaring had ik al toen ik het rechtstreeks via Nedcon had besteld.

• Snelheid/levertijd

Er zijn zaken inderdaad tijdens deze levering door meerdere omstandigheden niet goed verlopen. Er is uiteindelijk met de beoordelaar mede ook na deze beoordeling contact gezocht om te spreken over de voortgang. We krijgen hopelijk de kans om in de toekomst te bewijzen dat wij de klachten serieus nemen en wij de service waarop vele andere klanten ons beoordelen. Hiervoor zien we graag een eventuele vervolg bestelling graag binnenkomen! Voor nu kunnen wij niets anders aangeven dat we het spijtig vinden dat HVC Groep deze ervaring met ons heeft opgedaan, we leren van de fouten en we er van overtuigd zijn dat we in de toekomst de gevraagde normen wel behalen! We zijn ieder geval nog steeds trots dat we deze 2 prachtige locaties hebben mogen inrichten met een groot aantal van onze producten.

Goede service, snelle levering

Niet al het bestelde goed was op voorraad, maar snel geschakeld en meegedacht, vlotte levering.

• Snelheid/levertijd

Dag Lars, dank voor je bestelling. We zijn nog steeds erg blij met jullie bestelling! Indien we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen doen, horen wij het graag. Team Magazijnplein

Snelle service, kwaliteit is zeer goed.

• Snelheid/levertijd

Dag Nico, nogmaals dank voor je bestelling en beoordeling. Indien we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen doen, horen wij het graag. Team Magazijnplein

Adequate uitvoering en goede communicatie zowel schriftelijk als telefonisch.

Adequate uitvoering en goede communicatie zowel schriftelijk als telefonisch.

• Snelheid/levertijd

Dag Gert, Nogmaals dank voor je bestelling en beoordeling. Indien we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen doen, horen wij het graag. Team Magazijnplein

Mn ervaring is prima. Snelle levering.

• Snelheid/levertijd

Dag Klaas, nogmaals dank voor je bestelling en beoordeling. We horen graag wat wij in de toekomst nog kunnen verbeteren om een 100% score te hebben :) Indien we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen doen, horen wij het graag. Team Magazijnplein

Niets te klagen

Prijs was prima, Kwaliteit was prima, Afhalen kon supersnel, personeel behulpzaam. niks te klagen...

• Snelheid/levertijd

Dag Friso, Nogmaals dank voor je bestelling en beoordeling. Indien we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen doen, horen wij het graag. Team Magazijnplein

Eenvoudig te bestellen via website en snelle volledige levering.

Eenvoudig te bestellen via website en snelle volledige levering.

• Snelheid/levertijd

Dag Hans, Nogmaals dank voor je bestelling. We horen graag wat wij de volgende keer nog beter kunnen doen om tot een 100% score te komen :) Team Magazijnplein

Over Magazijnplein

Magazijnplein.nl B.V. richten ons op het optimaal inrichten van de magazijnen van onze klanten in voornamelijk Nederland, België en Duitsland. Ons magazijnteam in Almelo zorgt voor een groot deel van de leveringen van de bestelde materialen. We zijn een zeer hecht team van collega’s waar we vooral samen als één team de beste service willen leveren naar onze klant. Bij Magazijnplein.nl B.V. bent u aan het juiste adres voor alle soorten en maten magazijnstellingen, entresolvloeren, accessoires en intern transport. Magazijnplein is hierbij “Licensed Supplier” van Nedcon.We hebben altijd Nedcon stellingen op voorraad, zowel nieuwe Nedcon stellingen als voordelige gebruikte, en kunnen daardoor zeer snel leveren tegen zeer scherpe prijs!