Flexibel en klant gericht

Ik had een poot nodig die na wat uitzoeken niet aanwezig was. Men heeft er een gemaakt voor een normale prijs. Top service en goed geholpen.

snel geholpen

snel geholpen, maar de gewenste leverdatum niet gehaald. geen man overboord, maar dan niet zeggen voor 12 besteld volgende dag in huis. na telefonisch contact afgesproken dat de dag erop (vrijdag) niet haalbaar was maar de maandag wel. dit werd dus dinsdag (zonder tegenbericht). nogmaals, geen man overboord maar zou niet zo moeten gaan

• Snelheid/levertijd

Dag Oskar, We hebben mede na deze opmerkingen intern ons transport concept verbeterd en hope hiermee dat geschreven voorbeeld niet meer voorkomt. We hopen hiermee dat de communicatie en levertijd stijgt naar het niveau van de geweldige kwaliteit van onze producten. Team Magazijnplein

Top geregeld

Alles snel en goed geregeld

Redelijk

De foto's op de website mogen veel duidelijker ik had iets besteld en door om duidelijke foto's haast ik verkeerde artikelen besteld

• Snelheid/levertijd

Dag Vincent, Dank voor jullie beoordeling. We hebben inmiddels de volgende stappen gezet met wat aanpassingen van afbeeldingen. Ik hoop dat dit het gewenste resultaat gaat bereiken. Dank voor uw input! Team Magazijnplein

Goede prijs

Goede prijs en de stelling netjes bezorgd Maar deze had gezien het tweede hands Was wel iets beter schoongemaakt mogen Worden

• Snelheid/levertijd

Heel slecht, onmogelijk om de stelling in elkaar te zetten.

De stelling is zonder montagehandleiding niet in elkaar te zetten. Geen handleiding meegeleverd, niet op de site te vinden, noch elders op internet. Het mijzelf verwond, en het heef uren geduurd om de stelling in elkaar te krijgen. P.s. Ik heb meer dan 8000 uur kluservaring, dus daar ligt het niet aan

• Snelheid/levertijd

Geachte heer Bulstra, We zijn inmiddels druk met het maken van goede en complete handleidingen. Dank voor uw input. We hopen dat we hier in de toekomst een steentje kunnen bijdragen aan de inmiddels opgelopen kluservaring van misschien wel 9000uur. De kritiek nemen we uiterst serieus en hopen hiermee naar een hoger niveau stijgen om in de toekomst aan uw wensen te kunnen voldoen.

Slecht

Hoge verzend kosten. Alles los in een doos geflikkerd en de doos kapot. Op klachten mail word niet gereageerd.

• Snelheid/levertijd

Dag Aart, We hebben uiteindelijk met elkaar kunnen concluderen dat tijdens het transport van de materialen niet op de gewenste manier zijn overgekomen. Hiervoor helaas onze excuses, we hopen dat jullie uiteindelijk wel tevreden zijn met de kwaliteit van de producten! We zouden bij de volgende bestelling ons willen bewijzen dat de kwaliteit van levering ook goed kan zijn :) Team Magazijnplein

snel en goede service

Na bestellen snel ontvangen. Er was 1 staander verbogen. maar na het melden er van kregen we vlot antwoord en werd er een nieuwe gestuurd. super goede service. raad jullie aan

Prima geregeld

Snel geleverd, prima producten, heldere communicatie.

• Snelheid/levertijd

Snelle levering en goede service

Op zoek naar een armstelling kwam ik bij dit bedrijf terecht via internet. Bestelling en levering ging snel en soepel.

dubbel

Geen handleiding bij de stelling. En geen antwoord via de whatsapp als je hulp vraagt

• Snelheid/levertijd

Geachte heer Knokke, We hebben inmiddels, mede door uw opmerking, enkele goede handleidingen geschreven. Wij hopen dan ook bij toekomstige bestellingen aan uw wensen te kunnen voldoen. Team Magazijnplein

Correct en volgens afspraak

Prima ervaring met Magazijnplein, alleen kunnen de foto’s op de website wel wat beter zoals detailfoto’s van de producten.

Aanrader!

Professioneel bedrijf dat afspraken nakomt. Duidelijke communicatie en vlotte levering. Kwalitatief materiaal.

Goed materiaal snelle levering

Degelijk goed materiaal.

• Snelheid/levertijd

Goede kwaliteit en snelle levering

Aardig team, klant vriendelijk. Goede kwaliteit en snelle levering.

goed advies

telefonisch goed advies en ondersteuning m.b.t. plaatsen order via website

• Snelheid/levertijd

Perfect opvolging en service !

Perfect opvolging en service !

snelle levering en degelijk materiaal

snelle levering en degelijk materiaal

Helemaal goed verlopen.

Naar alle tevredenheid gegaan.

klantvriendelijk

problemen worden direct opgelost, zelfs door de klant op te bellen .

klantvriendelijk

problemen worden direct opgelost, zelfs door de klant op te bellen .

• Snelheid/levertijd

Topbedrijf, echt een aanrader!

Ivm met aanwezig personeel hadden wij de volgende werkdag onze stellingen nodig. Om 13:30 een bestelling geplaatst volgende ochtend werd het om 09:00 geleverd. Top service tenminste een bedrijf wat met je mee wil denken. Heb je stellingen nodig? dan is Magazijnplein echt een aanrader!

Alles op voorraad!

Goede service en aardige mensen.

• Snelheid/levertijd

Keurig op tijd en zeer klantvriendelijk, goed te bereiken

We hadden per abuis een verkeerd artikel besteld. Dit werd na één telefoontje aangepast zonder meerkosten. Respect!

• Snelheid/levertijd

Duidelijke transportplanning, goede prijs en snel geleverd. Wij zijn fan;)

Over Magazijnplein

Magazijnplein.nl B.V. richten ons op het optimaal inrichten van de magazijnen van onze klanten in voornamelijk Nederland, België en Duitsland. Ons magazijnteam in Almelo zorgt voor een groot deel van de leveringen van de bestelde materialen. We zijn een zeer hecht team van collega’s waar we vooral samen als één team de beste service willen leveren naar onze klant. Bij Magazijnplein.nl B.V. bent u aan het juiste adres voor alle soorten en maten magazijnstellingen, entresolvloeren, accessoires en intern transport. Magazijnplein is hierbij “Licensed Supplier” van Nedcon.We hebben altijd Nedcon stellingen op voorraad, zowel nieuwe Nedcon stellingen als voordelige gebruikte, en kunnen daardoor zeer snel leveren tegen zeer scherpe prijs!