keurig geleverd

prima stelling in gebruikte staat

Op zich wel ok

Levering langer geduurd dan verwacht en beschadigd aangekomen

• Snelheid/levertijd

Wat zal ik er van zeggen.....

Het contact was professioneel en de levering erg snel, echter heb ik niet helemaal het juiste ontvangen.! Maar..... dan toch weer snel hersteld en een dag later alsnog het goede geleverd. Jammer van de extra kosten voor het Magazijnplein, maar toch erg goed opgepakt door Arnaud.

• Snelheid/levertijd

prima producten voor een goede prijs vlot geleverd

stellingen zo goed als nieuw en compleet geleverd

Super! Klantvriendelijk en vlotte levering

Legbordstellingen besteld, goede kwaliteit en goedkoper als elders. Echte aanrader!

snelle opvolging

Na de levering wat schade gemeld middels een foto, werd keurig vervangend materiaal opgestuurd.

Vlot en goed

Snelle levering en prima product. Goede prijs en kwaliteit verhouding

in de basis goed

Helaas zat er geen beschrijving bij...ook op internet niks over te vinden...na 1 mailtjes werd het keurig gemaild..... De plank dragers kun je uitkomen na 10 minuten bestuderen. De lange ijzeren strips in verschillende lengte en de haken moet je met elkaar combineren dan ontstaat er een schoor.....

Goed en snel geregeld

Goed en snel geregeld

• Snelheid/levertijd

Snelle levering direct de volgende dag prima geregeld.

• Communicatie N.v.t.

Prima service .

Goede kwaliteit. Netjes afgeleverd.proactief mee denkende logistieke afdeling ......zoals wij dat hier zeggen : kump goed..kump in orde ..ja is ja

Uitstekend!

We hebben meer offertes opgevraagd en gekozen voor Magazijnplein omdat: - Mika aanvullende informatie vroeg om een zo goed mogelijke aanbieding te kunnen maken - Gunstige prijs - de komplete benadering

• Kwaliteit N.v.t.

Betrouwbaar.

altijd top geregeld

snel schakelen snelle leveringen

Snelle en prettige service

De stelling welke wij bij magazijnplein hebben besteld was netjes en snel geleverd (volgens afspraak. Wel ontbraken er twee schoorklemmen deze zijn daarna zonder moeilijke vragen gelijk opgestuurd.

super ,

prima afgeleverd

Ik vond het spijtig te zien dat de ladders zijn afgeslepen op 5 meter

• Snelheid/levertijd

Ik hoefde enkel wat clips te hebben. Verzendkosten waren erg hoog tav. de order. Maar door Arnaud werd dit manueel opgelost en binnen een uurtje was alles geregeld.

Duidelijke communicatie , nette service

Snel en correct geleverd, goede kwaliteit stellingen die vlot geïnstalleerd kunnen worden. Gewoon goed.

• Snelheid/levertijd

Prima en snelle service! waarvoor dank

Prima, correcte en snelle service. 1 kleine opmerking: 1 onderdeel was licht beschadigd door transport, maar we hebben dit zelf terug recht geplooid.

Top product en service

Voldoet prima aan verwachting, goed geholpen bij het afhalen.

Steeds goede service

Waarom 4.5/5??? Er moet altijd ruimte zijn voor verbetering ;-)

Gewoon goed

Mooie stelling besteld, prima ding.

• Communicatie N.v.t.

Gewoon goed.

2e hands stelling besteld En die zag er bij levering beter uit dan verwacht. Aflever service was ook top..

Einsteinstraat 8 7601PR Almelo

0318 623280

Over Magazijnplein

Magazijnplein.nl B.V. richten ons op het optimaal inrichten van de magazijnen van onze klanten in voornamelijk Nederland, België en Duitsland. Ons magazijnteam in Almelo zorgt voor een groot deel van de leveringen van de bestelde materialen. We zijn een zeer hecht team van collega’s waar we vooral samen als één team de beste service willen leveren naar onze klant. Bij Magazijnplein.nl B.V. bent u aan het juiste adres voor alle soorten en maten magazijnstellingen, entresolvloeren, accessoires en intern transport. Magazijnplein is hierbij “Licensed Supplier” van Nedcon.We hebben altijd Nedcon stellingen op voorraad, zowel nieuwe Nedcon stellingen als voordelige gebruikte, en kunnen daardoor zeer snel leveren tegen zeer scherpe prijs!