Steeds goede service

Waarom 4.5/5??? Er moet altijd ruimte zijn voor verbetering ;-)

Gewoon goed

Mooie stelling besteld, prima ding.

• Communicatie N.v.t.

Gewoon goed.

2e hands stelling besteld En die zag er bij levering beter uit dan verwacht. Aflever service was ook top..

prima geregeld

snelle en perfecte levering en bezorging

• Snelheid/levertijd

Snelle reactie op aanvraag, goede prijs en vlotte afhandeling.

Toppie

Volgens planning geleverd.We zijn goed tevreden

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/levertijd

Deskundig bedrijf met uitstekende producten en goede klantenservice.

Deskundig bedrijf met uitstekende producten en goede klantenservice. Inmiddels 2 keer een order geplaatst en in beide gevallen was alles goed geregeld.

z

Zeer te vrede

Prima gebruikte legbordstellingen

Prima stellingen van Nedcon

• Snelheid/levertijd

Super-Service en boven verwachting!

Matthijs was altijd super-vriendelijk en gemotiveerd alles snel en passend op te lossen.

top geregeld

snel besteld en snel geleverd

• Snelheid/levertijd

Fijne partij om zaken mee te doen!

Kwaliteit en meedenken over een passende oplossing.

• Snelheid/levertijd

Geweldig product met goeie service

Lang gezocht naar een betaalbare stelling. Hier heb ik hem gevonden. Netjes verpakt op pallet aangeleverd gekregen. Dik tevreden

gewoon goed

gewoon goed

Prima, pro-actieve partij om samen te werken!

Hands-on partij, pro-actief naar klant toe, meedenkend, prijzen zeer acceptabel. Korte lijntjes en persoonlijk contact!

Fijn- en serieus bedrijf!

Wij kijken terug op een fijne samenwerking gedurende afgelopen jaren.

Duidelijke afspraken die worden nagekomen

Duidelijke afspraken, tussendoor afstemmen en goed contact leiden tot een goed resultaat. Flexibel in meedenken met de mogelijkheden en uitdagingen die er waren. Ik zou de volgende keer weer met magazijnplein werken!

Beste Kwaliteit

Robuust materiaal dat tegen een stootje kan. Besteld en meteen de volgende dag in de ochtend al binnen.

Prettig zaken doen, volgens afspraak

Besteld via de site, keurige bevestiging van de bestelde materialen.

tevreden

Netjes op tijd ontvangen, goed verpakt en kwaliteit die ik verwachtte.

Geweldig bedrijf - Top service

Erg snelle levering en uitstekende service. Absolute aanrader voor stellingen en bakken.

Snel besteld, makkelijk geregeld en tegen een scherpe prijs. Op dag van de levering werd ik gebeld; per abuis iets mis gegaan met de levering. Het wordt helaas een dag later. Vriendelijk & goed geregeld tegen een scherpe prijs ;-).

Oplossingsgericht meedenken

Duidelijk verhaal en daadkrachtig

Goed geregeld

Snelle levering en van tevoren gebeld door de chauffeur dat ie er aan komt. Kan dus niet fout.

Goederen volgens afspraak, retourneren ook geen probleem,

Einsteinstraat 8

7601PR Almelo

0318 623280

Over Magazijnplein

Magazijnplein.nl B.V. richten ons op het optimaal inrichten van de magazijnen van onze klanten in voornamelijk Nederland, België en Duitsland. Ons magazijnteam in Almelo zorgt voor een groot deel van de leveringen van de bestelde materialen. We zijn een zeer hecht team van collega’s waar we vooral samen als één team de beste service willen leveren naar onze klant. Bij Magazijnplein.nl B.V. bent u aan het juiste adres voor alle soorten en maten magazijnstellingen, entresolvloeren, accessoires en intern transport. Magazijnplein is hierbij “Licensed Supplier” van Nedcon.We hebben altijd Nedcon stellingen op voorraad, zowel nieuwe Nedcon stellingen als voordelige gebruikte, en kunnen daardoor zeer snel leveren tegen zeer scherpe prijs!