Filters

10

De zalm is van een perfecte kwaliteit

Super lekker

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker
10

fantastische zalm, nergens zo lekker

Wij kopen hier onze gerookte zalm omdat deze zalm boven de Poolcirkel wordt gevangen. Dus geen gekweekte zalm!!! Ambachtelijk gerookt zonder kunstmatige rookaroma!!! Dit is de echte natuurlijk gerookte zalm en dat proef je!!! Wij willen niets anders meer dan deze zalm.

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Als je dit niet proeft heb je absoluut geen smaak!!!
10

Naar alle verwachtingen dikke 10!

De eerste keer besteld en heel goed bevallen in alle opzichten. Blij dat we besteld hebben en blijven dit zeker doen. Heel tevreden een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker wel!
10

Goed

Snelle levering eerste klas vis super tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker
3

Bezorgdienst zwaar onvoldoende, zalm voortreffelijk

Bezorgdienst medewerker gooit de doos met vis gewoon over het poortje 1.40 cm hoog. Belde niet aan. Doos beschadigd. Dit is niet de eerste keer. Het tijdsblok liep in op bezorgtijd dat was goed.Vandaar de 2 sterren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? De zalmen die we besteld hebben zijn altijd goed, heerlijk vers en super goed van smaak. Alleen de bezorging daar zijn we echt niet tevreden mee. We bestellen al een aantal jaren de zalm van de jongens van de Fant uit Urk. De zalm bevelen wij zeer zeker aan. Hopelijk wordt er wat aan de bezorging gedaan.
9

Heerlijke gerookte zalm , goeie service !

Heerlijke gerookte zalm, en snelle levering .

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.
9

Geweldig!

Super snel en keurig verpakt geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja
10

Klacht bezorging keurig opgelost

Na diverse bestellingen naar volle tevredenheid nu een bestelling ontvangen die lang door de bezorgdienst onderweg was en niet meer voldoende gekoeld. Keurig opgelost en een nieuwe bestelling mogen plaatsen voor een heerlijke zalm!

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.
9

bestelling vlot bezorgd

Zodra je de bestelling hebt geplaatst wordt je goed op de hoogte gehouden over de voortgang, de bezorger en het tijdstip wanneer de bezorging ongeveer plaatsvindt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.
10

Hele goeie zalm

Snel geleverd en heerlijk van smaak geen betere

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja
10

Heerlijk

Heerlijk goeie keus goeie smaak

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker
8

Open voor ideeën en prettige mail

Alle vlees ontvang je bevroren, ik had verwacht dat sommige producten vers waren. Ik heb dit gemeld en men stond er open voor om dit op de website aan te passen. Tevens kreeg ik een passende aanbod vanwege mijn ongemak. Het contact heb ik als prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker, de warm gerookte zalm is heerlijk op een broodje
10

Lekker

Erg smakelijk en levering zoals afgesproken keurig op tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Heerlijke smaak
10

Goed verpakt snelle levering

Snelle levering, keurig verpakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker
10

De beste zalm van Nederland

De smaak is onovertrefbaar goed. Elke keer weer. We smullen met het hele gezin elke keer weer. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja
10

Super!

Snelle levering, heerlijke zalm!

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker!
10

Uitstekend

Ontzettend lekkere warm gerookte zalm. Keurig geregeld van bestelling tot levering . Heb al vaker besteld dus dat zegt genoeg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zéker!
10

veel zalm gegeten maar nog nooit zulke lekkere als die van de Jongens van de Fant

Zo zacht ,de geur het smelt in je mond. Mmmmmm

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? zeker lees bovenstaande
10

Heerlijke warmgerookte zalm

Prima levering! De warm gerookte zalm was heerlijk, boterzacht, een ware tractatie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? 100@
10

Heerlijke zalm

Heerlijke zalm. Goed verpakt en geleverd op afgesproken tijd. Instructie voor opwarmen en serveren. Heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, lekkere rooksmaak.
10

Heerlijk

Snelle levering heerlijke zalm en paling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja
10

Heerlijke zalm, professioneel bezorgd

Wat een lekkere zalm! Prima gekoeld bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, zeker!
10

Uitmuntend !!

Meteen de volgende middag een deel van genuttigd, topzalm! Dit is genieten. De rest in porties ingevroren, appeltje, eitje !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut !!
9

Super geregeld allemaal en top verpakt en geleverd.

De eerste keer zalm etc. besteld op aanraden van vrienden die zeer enthousiast waren over Zalm van Urk. En ik moet zeggen mooie kwaliteit producten en top geregeld qua logistiek. Ga snel weer bestellen want het si allemaal zeer smakelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Smaak is heerlijk, niet overdreven en zeer smaakvol
10

Altijd goede service en goede kwaliteit.

Goede service, snel antwoord na vragen over de zending. Altijd lekkere en verse vis. Elke keer genieten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Breehorn 2 a

8321WP Urk

[email protected]

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met Trunkrs of UPS proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.