Beste zalm die je kunt vinden

De smaak van de gerookte zalm is ongeëvenaard, zo lekker vind je hem nergens. Sinds kort hebben we ook de koud gerookte ontdekt, zelfde verhaal. Prijs kwaliteit is uitstekend en ook de bezorgservice is top. Geen tnt bezorger die haast heeft, maar een aparte service die zorg draagt voor je pakket. Goed ingepakt, voorzien van koel elementen. Werkelijk alles dik voor elkaar. Wij kopen graag!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ik eet geen andere meer!

Een traktatie!!!

Toen ik op Urk werkte kon ik de zalm zelf komen halen. Ik ben blij dat ik het nu kan bestellen. We zijn er dol op.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Nergens zó lekker

Prima geregeld , goede verzonden en een geweldige smaak

geweldig geregeld en een prima zalm

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? 100 %

Na E-mail verkeer zeer optimistisch

Producten van zeer goede kwaliteit en smaak. Top

Lekkerrrrr

Lekker gekoeld afgeleverd in een geisoleerde bak met koelelementen. De zalm zelf was ook heerlijk

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Gerookte zalm was perfect

Gerookte zalm was niet normaal zo Lekker

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten

Mooi ambachtelijk product, zeer smaakvol en prima verpakt en verstuurd.

Smaakvolle, verse ambachtelijk koud gerookte zalm. Niet te zout, mooi droog, vers en niet te vet...een zeer smaakvol product. Verliest niet na opening van de vacuümverpakking olie zoals dat met zalm gebeurd die bevroren is geweest. Misschien iets duurder in de aanschaf maar zeer aan te bevelen. Wel jammer dat de zalmzijde alleen gesneden wordt aangeboden dat is voor de meeste mensen wel zo makkelijk maar jammer voor degene die de zalm graag zelf wat dikker snijdt.

geweldig

Na jaren zalm uit Schotland te hebben besteld hebben we de zalm van Urk geprobeerd : iedereen aan tafel vond hem lekkerder dan voorheen ! Dus nu wordt het zalm van Urk voor ons met Kerst.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Snel geleverd en super goed.

Gewoon prima ga zo door super.

Beste ZALM ooit.

Super smaakvol. Op een toastje, kruidenkaas en dan de heerlijke zalm. Mmmmm. Genieten!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker.

Waanzinnige goeie zalm

Al jaren bestellen wij warmgerookte zalm voor de kerst , echt magnifiek.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Het Kerstfeest werd nog 'kerstiger'!!! Héérlijk!!

De bestelling plaatsen via internet, de levering aan huis en als allerbelangrijkste...de zalm was VERRUKKELIJK!! Zéker voor herhaling vatbaar!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Supersmaak

de beste tot nu toe

Ik koop al paar jaren de zalm van Urk en het blijf de lekkerste.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja,zeker

Warm gerookte zalm van Urk

Een paar keer per jaar bestel ik een zal van Urk. De door Van der Fant gerookte zalm is namelijk iets dat je eet om te vieren. Als ik 'm serveer is het het topstuk van de avond, een centerpiece. En zo'n zal heeft niet veel nodig. Een stukje brood, op smaak gebrachte yoghurtsausjes, edamame en veldsla. Heerlijk.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker! Je ruikt de rook door de verpakking heen. Daarom trek ik tegenwoordig handschoenen aan als ik de zalm uit de koelverpakking haal.

Geweldige vis

Geweldige vis en super levering. Conform afspraak en goed verpakt.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

altijd goed

lekker. Goede kwalteit/ prijsverhouding

Heerlijke warm gerookte zalm

Wij bestellen regelmatig bij Zalm van Urk en zijn erg tevreden over de kwaliteit van de zalm. Ook de bezorging verloopt prima.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

Wat een heerlijke zalm en paling. Ze smelten in je mond , wat een ervaring voor mijn smaakpapillen deze smaken naar meer .

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten

Heerlijke zalm

Duidelijke website en makkelijk te bestellen. Zalm is super lekker. Hele familie geniet van deze heerlijk zalm

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

De zalm oogt heel aantrekkelijk

De zalm van Urk is een goed product. Smakelijk en met zorg bereid. Ook de logistieke organisatie verdient een pluim : betalen en op tijd leveren 100% !

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Neen, geen vergelijkingszalm

Meer dan uitstekend.

We zijn nogal een stel fijnproevers de gerookte zalm staat als kwaliteit en smaak ver boven wat in het algemeen te koop is. Daarom hebben we al meerdere keren gerookte zalm besteld. Met de verzorgde gekoelde verpakking en bezorging in de avond geeft veel vertrouwen.

Perfecte kwaliteit en Perfecte bezorging

Perfecte kwaliteit en Perfecte bezorging

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Goede snelle levering van de heerlijke vis.

Goede ervaring. Voor herhaling vatbaar.

Topperdetopperdetoppers!

Bestelling snel en efficient, levering goed georganiseerd en de zalm is al op. Dus gauw weer bestellen.

Zalm was beetje droog

De zalm was een beetje droog deze keer. Bij contact met zalm uit Urk, vertelde men mij dat dat soms kan gebeuren, het is immers een natuurproduct. Geduldig en vriendelijke reactie, en kreeg een nieuwe zalm aangeboden. Dat noem ik topservece van een bedrijf die de ambacht serieus neemt.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? absoluut

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!