Super zalm

Leuke tent

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Hij is hier het lekkerst

Perfect!

Betrouwbaar, verzorgd, veilig bezorgd en bovendien iedere keer weer smaakvol! Bezorgkeuze is ook reuze. Kun je precies afstemmen op wanneer je thuis bent!

Lekker als altijd.

Wederom heerlijke warm & koud gerookte zalm gegeten.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Whauw!!!

Wat is die zalm heerlijk. We hebben er erg van genoten. De bezorging is top, goed gekoeld komt het aan. Zeker ga ik deze nog vele malen bestellen. Echt voir herhaling vatbaar. Zou het iedereen aanraden om te bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker, heerlijk

Toproduct, met liefde en vakkennis bereid, en een geweldige bezorgservice.

Enkele jaren geleden kwam ik door een vriendin uit Emmeloord in aanraking met de jongens van de Fant. Zalmliefhebber als ik ben was ik direct om, warmgerookt is nog lekkerder dan koud gerookt, als is dat ook erg lekker. Enige tijd geleden zag ik dat de jongens ook bezorgen en heb ik de gok gewaagd. De zalm ken ik als geweldig, maar hoe gaat dat met bezorgen. Nou dat gaat geweldig, hun bezorgdienst doet exact wat ze zeggen, ze leveren op de dag dat je wil, en op het tijdstip dat je wil. Je kan je bestelling volgen, en ziet op vrijwel de minuut af wanneer je bestelling komt. De eerste keer was dat even wennen, want ik ken geen pakketdienst die zo transparant is. De eerste bestelling werd keurig in een tempexdoos met een goed koud koelelement bezorgd, de zalm was gevacumeerd en prima gekoeld. Vorige week weer een bestelling laten bezorgen, ik ben helemaal blij. Top service!!!

Top kwaliteit

Heerlijke zalm, keurig verpakt en koel geleverd.

Heel goed geregeld

Had een zalm voor familie besteld als kadootje. Per ongeluk mijn mailadres verkeerd ingevuld maar alles was goed verlopen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, degene die het hadden ontvangen zeiden van wel.

Superieur

Ben al eens in Urk geweest voor de zalmslaatjes Die zijn ook heerlijk zodoende nu gerookte zalm besteld! Superieur lekker !!!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker !!!!!

Echt genieten

Een familielid had warm gerookte zalm van Urk gekregen als kerstpakket, dit was de lekkerste zalm die je maar kunt bedenken. Heb sindsdien al 2x een bestelling laten thuisbezorgen in Rotterdam en verschillende keren warmgerookte zalm van Urk cadeau gedaan! Ook een goede bezorg- en klantenservice, ik wilde mijn bestelling nog aanpassen de dag voordat het werd bezorgd, en kreeg de volgende ochtend gelijk bericht dat dat in orde kwam. Super!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja!!

Superrrrr Top

Geweldig wat een smaak, zo vers zo puur. Wij hadden de hele warm gerookte zalm Wauw als of er een engeltje over je tong piest.❤️

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja absoluut

Uitstekend en snel en netjes bezorgd, klasse

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Top kwaliteit

Beste zalm van nederland

Snel bezorgd en zeer goed

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Heerlijk genieten van kwaliteit zalm, om je vingers bij op te eten

Goed verpakt, goed gekoeld. Heerlijk van smaak. Goede kwaliteit

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Eerste keer besteld, maar ik kom zeker terug als klant.

Recentelijk voor 't eerst een kilo gerookte zalm besteld en het verschil met wat ik normaal eet is echt gigantisch. De prijs is zeker goed en de verzendkosten nemen we maar voor lief.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

top kwaliteit, klasse verloochent zich niet,

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Prima product , hoge kwaliteit

Excellente smaak , correcte service , stipte aflevering , eerlijke prijs Absoluut aan te bevelen .

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

De zalm goed gekoeld afgeleverd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten

Heerlijk en goede levering!

We hebben de heerlijke smaak van het product heel erg gewaardeerd, de verpakking en de snelle en nauwkeurige info over de levering. Blijft zo en dan gaan jullie je echt onderscheiden! Super bedankt en vriendelijke groeten van ons, familie Godani

Echt een top zalm!

Mijn man wil niet anders dan zalm van Urk! Ben zelf erg blij met de service en het smaakt echt heerlijk!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, dat verschil kan je heel goed proeven

Overweldigend goed

Uitstekend goed verzorgd en bezorgd

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Goed verpakt, goede service en geweldige zalm

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Goed en zorgvuldig verpakt.

De bezorging wordt goed geregeld. Weken van te voren besteld en het kwam precies op de dag en tijd zoals vermeld. De verpakking is zeer professioneel. Ik hoef niet bang te zijn dat het met warm weer niet gekoeld genoeg wordt geleverd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Echt wel

Super lekker en vers

Heerlijk! Nu ook de paling geprobeerd en die is ook fantastisch. Beide vaders ook verrast met een pond paling voor Vaderdag. Super service, gekoeld geleverd en duidelijk te tracken.

Prima de luxe!

Zalm werd goed verpakt in de vroege avond geleverd nadat er keurig werd bericht hoe laat dat zou gebeuren. We hadden een hele warmgerookte zalm besteld en die smaakte uitstekend. Veel complimenten van de gasten.

Hele lekkere verse zalm

Een heerlijke goed zalm snel geleverd ik raad hem aan

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!