Klasse,vers,top kwaliteit

Lekkere gerookte zalm, snel geleverd en van top kwaliteit

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

De zalmzijde was fantastisch

De zalm zag er al echt geweldig uit, we hebben deze slow cooked klaargemaakt en alleen maar complimenten gekregen en natuurlijk de vraag waar komt de zalm vandaan ;-) Zeebaars ook echt een aanrader!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Fantastische kwaliteit, heerlijke smaak.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Once again, absolutely delicious!

I'm a fish eater, and especially good salmon smoked by the Jongens van de Fant uit Urk is a culinary experience worth trying. I'd advise everyone who likes salmon to try these products.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zo lekker, kan niet anders!

Top verzorgd en geregeld allemaal

Makkelijk om te bestellen. Uitstekend en verantwoord verpakt en op tijd bezorgd. Heerlijk om goede vis zo te kunnen bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Geweldige gerookte warme zalm.

We komen elke keer weer terug bij jullie.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut

Topservice!

De zalm was keurig bezorgd en het bestellen ging prima via de website. Duidelijk weergegeven. De bezorger was keurig op tijd, en na openen van de verpakking hebben we heerlijk van gegeten van de grote zalm tijdens de EK-wedstrijd tegen Engeland. ondanks het verlies maakte de zalm op een toostje het weer goed. de kleine zalm ligt lekker in de vriezer, maar niet lang vrees ik. mvg. Evert Duitman - Ijsselmuiden

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? absoluut

Constante kwaliteit.

Wat een top bedrijf. Altijd is de zalm van dezelfde kwaliteit. En wanneer je online besteld, is het altijd op de afgesproken tijd binnen. Hier is de “klant echt koning”

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Dat proef je echt heel goed.

Heerlijk ! En stipt op tijd bezorgd.

Zie boven

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Gewoon weg de beste zalm!

Als je deze zalm hebt geproefd, dan ben je verkocht. De communicatie romdom de levering is goed en de zalm werd netjes verpakt én koud bezorgd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Goed van smaak, maar weinig structuur

8 kilo gekocht, maar veel stukken waren moes en kon je de structuur niet meer proeven. Dat vond ik echt een teleurstelling en zeker de grote hoeveelheid die ik heb afgenomen. Erg jammer. De smaak was verders goed.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Dit keer vond ik het minder ambachtelijk

Goede kwaliteit, perfect gekoeld/ bevroren aangeleverd. Heerlijke tonijn! Zalm al eerder gehad, vooral de warm gerookte zalm is van uitzonderlijk goede kwaliteit!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Specialiteit uit Urk!

De ontvangen bestelling was boven verwachting! Secuur verpakt, super vers en heel smakelijk!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Geen vergelijking, heel tevreden.

Uitstekende verse heerlijke zalm

Ik heb 7 zijden gekocht voor een bbq en de levering was volgens afspraak. Goed verpakt en de zalm was vers en heerlijk van smaak. Top.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Elke keer weer top service en producten.

Meerdere keren besteld. Heerlijke producten. Nu 2 keer gebruik gemaakt van actie verse tonijn. Echt een aanrader!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker. Zowel koud als warm gerookt heerlijk.

Heel erg goed

Snelle en goede bezorging, vis was van heel goede kwaliteit

Heerlijk

Zowel de warm gerookte als de koud gerookte zalm is heerlijk de bezorging en verpakking is ook prima dus wij zijn zeer tevreden en komen zeker terug

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut

Heerlijke zalm

Heerlijke verse zalm ,mooi verpakt en geleverd zoals afgesproken ,super!

Heerlijk

Het was zoals altijd weer een fijn stukje vis

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja deze echt heerlijk gerookt

Logistiek geweldig...en Urk kan niet fout, toch!

Hebben de zalm als cadeau naar een zieke vriend gestuurd. Waren/zijn daar erg blij mee! Als zij blij zijn dan zijn wij dat ook! Dank jullie

geweldig

Ik weet uit ervaring (verse paling en gerookte zalm) dat de producten van de Jongens van de Fant van uitmuntende kwaliteit zijn. Dit geldt voor de verse als ook voor de bewerkte producten. Ik rook zelf de paling en zie aan de kleur, smaak en proef aan de bite, dat de vis vers en heerlijk van smaak is. Dat zie en proef je gewoon. Gewoon doorgaan!!!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja zeker

Heerlijk en snel bezorgd

Afspraak was afspraak

Doen we nog n x

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

goed geregeld en heel lekker

De zalm is heel lekker. De verzending naar Brabant gaat heel goed. Wordt 's-avonds bezorgd en is dan goed verpakt. Alles is TOP.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja zeker

Snelle levering en een heerlijke zalm !

Snelle en makkelijke manier van het bestellen. Ook was de levering zeer snel.

Breehorn 2 a

8321WP Urk

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!