Top geregeld en de zalm is héérlijk

Door een fout van de bezorgdienst was de levering niet op het geplande tijdstip. De jongens van de Fant hebben het zeer correct opgelost en gelijk een nieuwe order ingelegd. (Resultaat een dubbele levering, ook daar vonden we een oplossing voor)

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Heerlijk warmgerookte haring

Geven veel service, en hebben overheerlijke zalm.

Doordat de bezorging niet goed ging, buiten Zalm van Urk om, Hebben ze dat goed afgehandeld. Niets anders dan een pluim voor ze.

Subliem

Geweldige ervaring

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

50 jaar geleden was ik voor mijn werk in Ierland. Wij kochten daar regelmatig zalm gerookt in Limerick. De ervaring was een “ deja vu” of net zo lekker als toen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Heerlijk.

Goede communicatie en duidelijke leveringsvoorwaarden. En de vis, top of de Bill. Gaan we gauw weer over doen

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Echt wel

Beste warmgerookte zalm ever!

Al een aantal jaren kennen wij de zalm van de Jongens van de Fant. Eerst kwamen wij ze kopen in Urk, maar nu laten we ze thuisbezorgen. Heerlijke warmgerookte zalm! De verse is ook fantastisch!

Weer geweldig!!

De lekkerste zalm die je thuis bezorgd kunt krijgen!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja!! Heerlijk!!

Perfecte zalm en een transparante levering!

Mooi en zorgvuldig verpakte zalm, goed gekoeld. Smaak is perfect, de gerookte zalm steekt daar nog weer bovenuit! Transport werd transparant gecommuniceerd en klopte met de aangekondigde tijdstippen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker, mooie rustige rooksmaak, niet te zout!

topkwalitijd

Mijn zoveelste bestelling al. Vorige week een kilo gerookte zalm gekocht in 4 stukken van 250 gram en een normale zalm van 1 kilo ook in 4 stukken van beide de eerste 250 gram al op en het is om je vingers bij op te eten. Goed voor elkaar en goede gekoelde levering, Aanrader !

De allerbeste zalm!

Het verzenden is net zo super als de zalm zelf goed verpakt en de volgende dag in huis.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker!

Ik heb genoten van de heerlijke zalm, had het gedeeld met vrienden. Deze wilden meteen weten waar de heerlijke malse zalm vandaan komt.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Heerlijk van smaak en juiste garing

Zo lekkerrrrrrr!

Wil nooit meer anders!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Hemelse Vis

Heerlijk vol van smaak gewoon weg super

geweldig

goede service en heerlijke zalm

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja echt wel!

Nog nooit en nergens zulke heeeerlijke warm gerookte zalm gegeten

Dat we zo genoten van de warmgerookte zalm én de zalmsalade én makreel, maakte dat we die ervaring graag wilden delen met onze zoon. Wij wonen in Rotterdam en hij in Huizen....wat super fijn dat de zalm gewoon online besteld kan worden en bij hém bezorgd!! Precies volgens afspraak !! Geweldig!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Uhhhh...ik heb daar geen verstand van, maar de warmgerookte zalm elders haalt t niet bij die van de "Jongens"

Heerlijk!

Heerlijke smaak, lekker vers en super levering. Dank!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker Mmm

eindelijk lekkere en verantwoorde zalm gevonden

Nu we deze zalm geproefd hebben, kopen we die nooit meer bij de supermarkt.

Disappointing

The warm smoked salmon was so salty as to be inedible. The eels were standard supermarket quality. The cold smoked salmon was good, and very well packaged, the only truly positive aspect of my order. I will not order again.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Nee

Dear Dominique, We are sorry to hear that you find our warm smoked salmon too salty. It is a typical aspect of the product, as stated, of the warm smoked salmon. The cold smoked salmon is less salty, and we are glad you liked that.

Bizar lekker

Gewoon puur en vreselijk lekker!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? 100%

Heerlijk ik heb er van genoten prima kwaliteit

Heerlijk geweldig lekker zo vers smelt in je mond de smaak is ook prima bij het warm eten of op een toastje het kan niet lekkerder

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja dat zo lekker gerookt

Topkwaliteit en snelle levering

Wij hebben al vele zalmen van diverse leveranciers geprobeerd, maar de zalm van Zalm van Urk springt daar duidelijk bovenuit

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? absoluut

Geweldig lekker vers voor herhaling vatbaar

Heerlijke zalm. Om van te genieten. We komen gauw weer halen of bestellen weer.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja absoluut

Zo ontzettend lekker en netjes geleverd!

Enorm lekkere zalm, uhhh... betere is er niet, mag ik dat zeggen. Heel zacht en super vers! Goed houdbaar in de koelkast. Na opening nog een paar dagen heel goed te eten.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Volmondig ja!

De "traditioneel gerookte" zalm van Urk wekt bij de zalmliefhebber een culinaire emotie op!

Aanbiedingen op de site van het bedrijf zijn goed gedocumenteerd. Verzendingen worden keurig en veilig verpakt. Service is degelijk, snel en betrouwbaar. De prijs is wel navenant, maar dan heb je ook wat!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, natuurlijk!

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!