Op tijd bezorgd en zeer smakelijk.

Ik heb nu 3x besteld en het werd keurig dezelfde avond bezorgd. Wat ik erg attent vond is het kaartje bij de bestelling die ik als cadeau op een ander adres liet bezorgen. Ik had in de opmerkingen een boodschap gezet en die was heel attent op een kaartje geschreven. Alsof ik het zelf had gedaan. Heel erg aardig!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Je proeft dat het heel vers is.

Zalm van Urk is heerlijk!

De hele familie smult ervan. Als het aan de kinderen ligt, gaat de hele zalm in 1 keer op.

De zalm is altijd top

Zalm top! Levering lijkt op de website fantastisch maar is in de praktijk ook onderhevig aan vertraging net als de rest, alleen wordt je vis wel gekoeld bewaard in de tussentijd wat prettig is.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Heerlijke zalm waar je de deur niet voor uit hoeft

Heerlijke gerookte zalm die keurig verpakt op de afgesproken tojd bij je thuis gebracht wordt. Niets op aan te merken

ZO LEKKER!

We hadden een hele warm gerookte zalmzijde besteld en laten bezorgen en alles was perfect. Bezorging was top, vis was goed gekoeld. De zalm zelf was echt verrukkelijk, met een lepel schepbaar van de huid. We hebben hem gegeten als borrel hap met allemaal garnituur, toastjes en brood. Echt voor herhaling vatbaar!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Just Great! Super zacht en mals!

De volgende dag meteen in huis. Snelle levering dus en een hele aardige chauffeur. Professioneel Verpakt in behapbare porties.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut! Nergens ooit lekkerder geproefd!

prima zaak

Net zaak met lekkere gerookte en verse vis en heerlijke kibbeling en vriendelijke mensen om te helpen

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Goede service en voortreffelijke zalm

De zalm wordt keurig verpakt en gekoeld verstuurd. Geen andere zalm kan hier tegenop. Wat is dit smullen!!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, heerlijke smaaksensaties

Heerlijke zalm en wordt keurig geleverd helemaal top

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Gewoon de allerlekkerste zalm ever!!!!

Echt de allerlekkerste zalm!! Heerlijk! Eenvoudig te bestellen via de website, en top verzending/bezorging...

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker, absoluut!

Beste zalm ooit.

Wat een lekkere (warm gerookte) zalm en de palingfilet is ook al perfect. En wat ze op de website beloven maken ze helemaal waar. Wordt netjes verpakt en gekoeld thuisbezorgd. Bestellingstijd wordt met meerdere sms'jes bevestigd. Absoluut een aanrader, zal er zelf nog vaker bij bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

fantastisch

Vanwege de sneeuw pret een dagje later dan verwacht, hoewel de vis aan alle verwachtingen voldeed! HET WAS HEERLIJK!!! Bedankt.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? 100% 100% 100%

Absolute topkwaliteit !

Vroeger kwam ik elke week in Urk vanuit Amsterdam naar Friesland om vis te kopen. Na mijn pensionering bestel ik de zalm. De gezelligheid in de winkel mis ik wel.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

zoals gebruikelijk heerlijk gerookte zalm en verse zalm ivm corona besteld. Heerlijk. Prima kwaliteit. Straks weer iedere vrijdag even langs op Urk.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? tuurlijk

Beste in zijn vak

Al geruime tijd bestellen wij de zalm van de jongens van Fant. We bestellen bij ons vaak de gerookte of de rauwe zalmzijde en die zijn altijd geweldig goed. Lekkerder hebben we ze nog niet gehad. Daarom zijn de jongens van Fant hofleverancier van de gehele familie. 1200 gram is bij ons zomaar op

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Smaak is perfect

Heerlijke zalm

Keurig verpakt en bezorgd

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Klasse zalm, nergens anders zo lekker te verkrijgen

Smelt op je tong, tong strelend

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Uiteraard

perfect en ongelofelijk lekker

Het is niet mijn eerste ervaring van Zalm van Urk en zal ook niet de laatste keer zijn. Van bestelling tot bezorging een en al vertrouwen. Geweldig en ik hoop nog jaren klant te blijven.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut kan de rooksmaak proeven.

topper

heerlijk..

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? absoluut..

Eenvoudige bestelling, snelle levering

De bestelling werkt eenvoudig, de bezorging ook. Bestelling goed verpakt in een koeldoos. Kortom, prima georganiseerd.

Lekkere zalm goeie levering

Het is heerlijke zalm Levering netjes koel verpakt Krijgt netjes bericht als de bezorger in de buurt is

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja dat proef je echt

professionele aanpak en top product

bestelling was voor 83 verjaardag van mijn moeder de zalm was top en daarboven heeft de bezorgdienst echt zijn best gedaan in tegenstelling tot de fles chapmagne die via postnl werd geleverd kwam de zalm gewoon netjes aan ook al was er een wegopbreking mijn 83 jarige vader moest alsnog op pad om de champagne op te halen maar van de zal konden ze al genieten en hij smaakte goed net als bij het vismannetje waar mijn moeder haar vis haalde die inmiddels is overleden

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? jazeker

Uitstekende warmgerookte zalm

Dit kan en hoeft niet beter

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

goede zalm voor eerlijke prijs

perfect

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!