Altijd lekker en goede leveringsservice

Dit is de beste gerookte zalm die ik ken. Ook altijd correct en goed koel verpakt geleverd. Aanrader!

Kwaliteits vis en vlees

Wat ik besteld heb waren mooie producten netjes ingepakt en bezorgd

Top product

Heerlijk stukken lekkerder dan de zalm bij ….

Geweldig lekker

Heerlijke zalm , makkelijk te bestellen en goede levering tijd ! Met vriendelijke bezorgers

Lekkere vis. Goed verpakt

Lekkere vis gekregen netjes verpakt. Aanrader!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

In mijn optiek de beste zalm die er te krijgen is

De beste zalm in mijn optiek die er is, lekker rokerig en altijd goed van smaak, even 10 minuten buiten de koelkast is die er lekkerste, en de bezorging is ook super

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut

super kwaliteit

De kwaliteit van zowel de verse als de koud gerookte zalm zijn perfect. Zeer goed van smaak. Ook de nieuwe bezorgpartner is perfect. Ga hier zeker vaker bestelken!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Heerlijk zachte gerookte zalm!!

Besteld op een mooie overzichtelijke site. Product goed beschermd en gekoeld geleverd. Erg tevreden.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Prima service, bezorging en overheerlijke zalm en paling. Nergens zo te koop als hier.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Heerlijke zalm, keurig geleverd

De heerlijke zalm werd keurig op tijd geleverd. Door de updates van de bezorger was het aflever tijdstip vrij nauwkeurig. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker!

Alle produkten zijn allemaal van top kwaliteit!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ik wil alleen jullie produkten! Nooit meer anders.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en in kleinere porties. Erg handig als je de zalm alleen eet.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Super kwaliteit en snelle service

Je krijgt wat de site belooft. Vers en goed verpakt. Echt super.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten. Als je dit hebt gehad proeft zalm uit de supermarkt nergens meer naar.

Superkwaliteit razendsnel goed gekoeld ontvangen!

Met deze heerlijke zalm kun je je gasten op een feestje pas echt verwennen! Binnen 24 uur keurig verpakt en onder ijs thuisbezorgd! Steengoede service, wij zijn uitermate tevreden!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker!

Geweldig hoe deze jongens zorg dragen voor het product en klant

Door onvoorziene omstandigheden ging de levering niet goed De vis kwam niet op tijd, ik had het in het weekend willen hebben ivm een verjaardag. Maar dat werd goed opgepakt en ze hebben mijn bestelling opnieuw klaargemaakt en personelijk bij mij bezorgd zodat ik met de verjaardag bij mij thuis heerlijk genoten van de vis die zoals vanouds verrukkelijk was

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

Keurige levering, super kwaliteit en vers!

Verrukkelijk

Prima bezorging, zalm em paling waren werkelijk van uitmuntende kwaliteit,. Ik heb er echt van gesmuld

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut

Snelle levering ondanks de feestdagen

Waren cadeaus, fijn dat er snel geleverd werd!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Beste levering van een vers product.

Ontzettend lekkere verse zalm die zeer efficiënt verpakt is voor verzending! De verpakking zorgt ervoor dat het product minstens een paar dagen goed gekoeld is. Wij hebben ervan genoten!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Uiteraard!!

Snelle en correcte levering en heerlijke zalm.

Snelle en correcte levering en heerlijke zalm.

Geweldig service en zalm

Fijne manier van bestellen, contact en de service was top Als je de zalm van jongens van de fant heb geprobeerd,eet je niks anders meer. Wij vanuit Koog aan de zaan gaan vaker online bestellen Heel veel zegen

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Zoals het hoort te zijn.

Meer dan heerlijk

Wij hebben voor het eerst zalm en paling bij U gekocht en ik schrijf dit niet omdat ik zalm zou kunnen winnen Het was in één woord heerlijk. Hebben nog nooit zulke heerlijke zalm en paling gegeten . We zijn nu heel verwend daardoor vinden de paling die je elders koopt hard. Die van U was boterzacht en de zalm uitermate goed Met vriendelijke groet E.J.de Keijzer uit Maassluis

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Duidelijk

Altijd de lekkerste zalm

De supermarktzalm haalt het niet bij de zalm uit Urk. Iedere keer weer smullen. Alleen jammer dat het wel duurder is.

Perfect geregeld

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!