Heerlijk vers

De levering was erg snel en in perfecte conditie.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Dat verschil is heel duidelijk merkbaar

Heerlijke zalm, bezorging uitmuntend

De zalm is van zeer goede kwaliteit, koel bezorgd door vriendelijke bezorgers

Onovertrefbaar!!

Zalm van Urk is onovertrefbaar, smelt op de tong, super zacht, en de smaak is overheerlijk!! Het is een waar Koningsmaal, je krijgt er nooit genoeg van! Een groot compliment voor de Jongens van Fant, voor het met zorg bereiden van de zalm! Als je de zalm van Urk hebt geproefd, wil je nooit geen andere meer! Hulde voor de “Jongens van Fant”

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker, proef je dat!!!!!!

Goed verzorgd en precies zoals voorgesteld.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Geweldige service en heerlijke zalm

De aflevering was een probleem, maar de organisatie zorgde voor een prima oplossing. Hulde

Heerlijk!

Het was heerlijk, maar ik miste de gratis gerookte zalm, die bij geverd zou worden...

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Uitstekende en lekkere zalm, keurig gekoeld afgeleverd.

Zowel de warm als de koud gerookte zalm vielen erg in de smaak. Veel complimenten ontvangen van onze tafel genoten.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Uitgerookt goed !

Dit was onze zoveelste zalm ik korte tijd, dit moet je gewoon af en toe eten. De smaak is uigerookt goed en op een stokbroodje met wat roomboter smaakt hij super. Op naar de volgende.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker proef je duidelijk

in 1 woord GOED

bijzonder goed producten, snel geleverd, super☺☺

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? JA hoor

Sublieme

Voortreffelijke zalm super zacht overheerlijk van smaak. Kan het iedereen aanbevelen. Perfecte bezorging.

Zo waanzinnig

Zoooooo lekker en goed....zeer smaakvol. Zoals gerookte zalm hoort re smaken maar ook zoooo mals. Vind het top dat het thuis gebracht kan worden. Ben zeer tevreden.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja de smaak is veel krachtiger.

Goede kwaliteit die op een correcte manier getransporteerd wordt

De zalm smakt zoals het hoort en je proeft echt het verschil tussen supermarkt zalm en de zalm van Urk. De vis komt netjes in een gekoelde box aan waarbij de ijsklontjes zelfs nog niet in takt zijn

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker je proeft echt de kwaliteit van ambachtelijk roken

Heerlijke vis en levering volgens afspraak

Heerlijke vis

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Helemaal

Top product keurig en snel geleverd in koelbox

Titel geeft alles een plaats

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Vermoedelijk wel

Top, super.

Zalm meegenomen naar een familiedag, reacties waren vol lof, waar komt die zalm vandaan. Zalm van Urk.

Heerlijk

Zalm is echt lekker

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten

Altijd op en top

Als je echt lekker gerookte zalm wilt eten, dan moet je bij Zalm van Urk zijn. Zowel de warm gerookte als de koud gerookte zalm zijn super lekker. Prijs kwaliteit is dik in orde en de bezorging perfect geregeld Een absolute aanrader.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Geweldig bestel gemak, super snelle levering en hemels lekkere zalm

heerlijk

verzorgde levering kwaliteit is top

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? jazeker

De beste zalm van Nederland

Om in Limburg te kunnen genieten van zulke goede zalm is fenomenaal. Zo simpel besteld en zo perfect verpakt. In 1 woord: genieten!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker.

Gewoon GOED

Ik werd attent gemaakt op zalm van Urk omdat ik zelf op een eiland woon wil ik gewoon goed spul. Dus besteld gegeten en zoals verwacht top.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Heerlijke koude- en warm gerookte zalm

De smaak van allebei is voortreffelijk. Iedereen geniet er banket volle teugen!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker, zalm uit de winkel is er werkelijk NIETS BIJ

uitstekend

Voor mij was het de eerste keer dat ik bij jullie een warm gerookte zalmzijde had besteld en ik moet zeggen dat ik zeker het verschil proef bij de visboer bij mij in de buurt. De zalm was goed gekoeld en netjes verpakt en werd door de vervoerde op de afgesproken tijd bezorgd. Voor mij zeker dat ik vaker ga bestellen.

super goede kwaliteit zalm

De zalm was vers gerookt en dat kan je ook proeven. De levering aan huis ging ook perfect . Mijn advies is zo doorgaan met het leveren en roken van gigantische verse zalm

De lekkerste zalm thuisbezorgd

Wat mij betreft de aller lekkerste warm gerookte zalm. Normaal gesproken nam mijn vader wel eens een stukje mee maar nu ik zag dat ik het thuis kon laten bezorgen dit meteen gedaan.

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!