Geweldig lekker, geweldig vers, geweldig op tijd bezorgd

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja heerlijk van smaak

Superieure vis en zeer goede leveringen.

Superieure vis en zeer goede leveringen. Nu meerdere keren besteld en altijd heel tevreden!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? jazeker!

in 1 woord geweldig!!

Aangezien ik al meer dan 10 jaar praktisch geen reuk en smaak meer heb, was ik zeer verrast dat ik van deze Urker zalm wel smaak heb. De rooksmaak is geweldig voor mij! In een restaurant is dat praktisch nihil. Ik bestel jullie zalm dan ook al een lange tijd en heb een feestmaal als ik de zalm eet! Ga zo door jongens van de Fant!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? jazeker

Kan me niet herinneren dat ik zulke lekkere gerookte zalm gegeten heb. Ook de andere vis die ik erbij besteld heb (Kabeljauw en Dorade) waren heel vers en bijna geurloos dus vers. Alles was netjes vacuum verpakt en keurig gekoeld geleverd. Zal zeker weer gaan bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

Top kwaliteit

Voor ons was het de eerste keer dat we kochten bij Zalm van Urk. Onze ervaring is zondermeer positief te noemen. Topkwalitet en prima verzorgd.

perfect in smaak en afhandeling

perfect in smaak en afhandeling

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Prachtig kado, goed op smaak,

Zalm besteld in kado verpakking: keurig op tijd bezorgd, zag er goed uit. Smaakte heerlijk

Heerlijk.

Je proeft de rooksmaak erg goed.

Super lekkere zalm

Echt een aanrader.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Grandioos

Goed vers en super lekker De artikelen van van de fant zijn de lekkerste van het land Geen woord gelogen

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Echt wel

Top! Kwaliteit en levering.

Bestelling via website geplaatst. Duidelijk, overzien makkelijk. Levering op aangegeven dag met goede track en trace. En kwaliteit van zalm is prima. Top bedrijf.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Top kwaliteit voor een gekweekte paling.

Mijn voorkeur gaat echt uit naar de wilde paling, deze kwam wel heel dicht in de buurt en prima gerookt. Top

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

Heerlijke zalm onovertroffen!

Al jaren een super kwaliteit wat door vele van mijn vrienden ook wordt onderschreven. Moet ook altijd voor hen meteen mee bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut.

Zalm om van te smullen

Voor de tweede keer via dit bedrijf warm gerookte Zalm besteld. Wat een kwaliteit..... Mooi verpakt en keurig op tijd afgeleverd. Heerlijke smaak......

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? jazeker 100%

Kwaliteitsniveau is erg hoog!

Ga zo door jongens!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Eerlijk waar de beste!!

Heerlijke zalm zowel warm als koud gerookt

Heerlijke zalm, zowel warm als koud gerookt. Mooi verpakt en uitstekend gekoeld bezorgd. Erg tevreden

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

geweldig

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? geweldig

Beste zalm

Ik blijf hier bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Beter bestaat niet super lekerr

Super vers en gekoeld geleverd. Top!.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Uitstekende kwaliteit en levering

Gemakkelijk te bestellen en altijd uitstekende kwaliteit van zowel de gerookte zalm als de gerookte paling. Prima avondbezorging door Trunkrs. Krijg van familie, vrienden en kennissen alleen maar lovende reacties over de heerlijke smaak. ,

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Heerlijk en kan niet beter

Heerlijk! Geweldig van genoten.

Heerlijke zalm

De zalm kwam goed verpakt met koelelementen binnen, wat super is natuurlijk. En hij smaakte ook heerlijk, alleen jammer dat hij dan weer zo snel op is. Dus we zullen zeker vaker bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, dat proef je zeker, wat heerlijk is

Super goede kwaliteit en snelle levering

Doordat mijn opa vaak met hele bestellingen vanuit Den Helder naar jullie toe ging om vis te kopen is iedereen verslaafd geraakt aan de beste zalm die we ooit gegeten hebben. We horen van iedereen om ons heen die nog nooit zulke goede zalm heeft gegeten als dat van de Jongens van de Fant uit Urk!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten

Schitterend

Mooie eerste ervaring! - correcte afhandeling - top product

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Natuurlijk

Heerlijke warmgerookte zalm

Wij bestellen elk jaar warmgerookte zalm. Vorig jaar een keer bij een ander gedaan, waar we heel veel spijt van hadden. Vanaf nu alleen nog maar bij Zalm van Urk. Een heerlijke smaak, netjes verpakt, snelle levering.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, zeker weten.

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.