Super lekker en super vers!

De warmgerookte zalm is heel bijzonder en overheerlijk! Ik had deze zalm als hoofgerecht. Super simpel doordat je deze koud kunt serveren.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Geweldig voor een mooie prijs

De zalm is voortreffelijk en perfect volgens afspraak thuis geleverd

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Top en snel bezorgd. Over heerlijke zalm

Heerlijke zalm!! . Snel bezorgd, en gekoeld.

Kwaliteit.

De zalm is van mooie kwaliteit. Ook de levering is iedere keer perfect s'avonds.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

De smakelijke verrassing voor de kinderen.

De reactie van de kinderen: “Zo yummy. De zalm is écht heel smaakvol. Daar kan niemand tegenop! Niet normaal, dit is puur en het ruikt zelfs rokerig ! Wij eten de laatste weken echt zoveel puurder: goede hoeveelheid koolhydraten, eiwitten, vetten en groenten. De zalm smaakt hierbij voortreffelijk. Alles is schoon op. Vraagje: “Hebben de mannen ook gerookte makreel ? De makreel wil ik ook.”

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut !

Heerlijk van smaak

geweldige Zalm

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Heerlijk hij is heel zacht en.goed vet.

Heerlijk zacht en goede vetten

Heerlijk en...

De verpakking shoot dit keer niet helemaal goed qua sealing. Daardoor lekte er olie. Verder heerlijk genoten. Als altijd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker!

snel en lekker

De bestelling verloopt makkelijk en je kan snel vinden wat je zoekt. Mijn man was alleen teleurgesteld dat de paling ergens anders vandaan kwam dan bij Zalm van Urk ;)

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? jazeker

Zalig smullen de beste warm gerookte zalm die er is

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Een explosie in mijn mond

De uitgesneden zalm samen met paturain op een witte boterham. Het is net of er een engeltje over de tong fietst zo fantastisch, net als de gerookte zalm even lauw warmen dan verdwijnt hij zo in de mond I love it

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zo smakelijk

Makkelijk bestellen, goede track en trace, vis liet het afweten…

De vis kwam 1 dag later dan geboekt. Kan gebeuren maar kwam daardoor wat klem met voorbereiding.

Super !

Heerlijke zalm en paling

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Smaakt super !

Hemels lekker !!

Het ontvangen was al een feestje Zo lekker zeg het er al uit. De smaak van alles was "hemels" lekker ik heb er zo heel erg van genoten

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

Goede zalm

Prima zalm, nette levering en goede service

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Netjes bezorgd en goede kwaliteit!

De producten waren heel netjes en verzorgd verpakt en goed gekoeld gebleven. Zijn van goede kwaliteit en uiteindelijk goed aangekomen op hun eindbestemming in Suriname!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Er zit veel meer smaak aan

Prachtige zalm, levering prima op tijd

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Nog nooit zulke lekkere zalm gegeten

Sinds kort hebben we een Green EGG. Meestal kocht ik zalm op de markt. Besloot het deze keer bij U te doen. Ik heb de zalm warm gerookt en het was smullen!! Top kwaliteit

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Zalm van goede kwaliteit laten verwerken door vakmensen, dat próéf je!

Meestal bestellen wij zalm van Urk via internet. Wat daar wordt beloofd voor transport en koeling, wordt helemaal waar gemaakt. Op tijd in huis, gekoeld verpakt en aangekomen. We krijgen nogal eens de vraag van vrienden: waar halen jullie deze zalm vandaan? Zo'n vraag is gewoon een compliment.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker, de zalm uit een supermarkt heeft deze kwaliteit niet.

superlekker

alle producten zijn superlekker en van hele goede kwaliteit en worden vers en gekoeld thuisbezorgd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? absoluut

Uitstekend!

Gemakkelijk bestellen, perfecte Levering en heerlijke zalm

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Altijd lekker en supervers!

Mijn ervaring is dat het altijd lekker is en supervers. Ik heb al diverse keren verse, warm- en koudgerookte zalm, en gerookte paling besteld en het was altijd perfect. Ik koop nergens anders meer!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? O ja absoluut!

Top kwaliteit

Al meerdere malen besteld ,super kwaliteit

Uitstekend!!

Goeie service, ook in de bezorging denken ze mee.

Een heerlijke zalm

Erg lekkere warm gerookte zalm, heerlijk gekruid. Een feestje om te eten

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Weet ik niet, hij is gewoon heerlijk

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!