Zalm is super lekker en goede service

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Lekkere gemarineerde warm gerookte zalmzijde

Prima via avondlevering en goed verpakt.

Grandioos

Goed verpakt en heerlijke zalm

Goed!

Snel geleverd, heerlijk warm gerookte zalm in handige porties.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker!

Heerlijk

Kwaliteit en smaak vd warm gerookte zalm is top. zo lekker. We bestellen het speciaal hier, gewoon omdat er hier in de buurt niet aan deze kwaliteit te komen is. Bezorging is prima, in goede verpakking.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? zeker weten

Goede kwaliteit

Ik koop al jaren vroeger ging ik vanuit Soesterberg naar Urk en nu lekker online bestellen

Ja heerlijke zalm

Ja heerlijke mooie verse zalm top!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Zeer smaakvol en smelt op je tong

Wat een heerlijke zalm, nog nooit zulke smakelijke, zachte zalm gehad. Iedereen die een toastje zalm pakte was laaiend enthousiast.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Goed geregeld

Makkelijk contact te leggen via de mail. Diverse aanbod.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Eindelijk de gerookte zalm die ik gewend ben vanuit mijn jeugd in Alaska

Mijn man en kinderen krijgen wel de zalm uit de supermarkt. Die proeven niet het verschil tussen kwaliteit en kwantiteit

Super lekker

De zalm was wederom erg lekker! De zalm was goed verpakt en koel.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Goede service. Snelle levering. Heerlijke vis!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

De smaak was weer overweldigend

De smaak van zowel de zalm als de paling was voortreffelijk, we hebben er weer van genoten. Alleen wilde ik een aanmerking maken op de bezorging. Wij moesten onverwachts weg (ivm condoleance) en hadden daarom een kleine koeling bij de voordeur gezet, en op de voordeur een briefje of ze aub de doos in de koeling wilde zetten? Wat heeft de bezorger gedaan er bovenop gezet. Wij hadden dit niet gedaan voor afkoelen, maar er lopen bij ons nogal wat wilde katten. Dit was dus niet zo slim. Later hoorden we van de buren dat hij zelfs nog een foto van het briefje maakte, dus hij moet het echt wel gelezen hebben.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? jazeker

Heerlijke zalm. Goed verpakt en goed geleverd. Pluisje voor de goede communicatie.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut

Overheerlijke zalm!

Heerlijke producten voor een eerlijke prijs.

Uitstekende smaak!

Prettige website om te bestellen. Duidelijk hoe en wanneer het bestelde wordt geleverd en het wordt volgens afspraak geleverd. Aanrader!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Snelle en correcte levering, niet helemaal tevreden over een product.

Prima website en snelle en correcte levering op tijd. De warmgerookte zalm was heerlijk maar de paling smaakte zoals hij ook bij de supermarkt smaakt. Jammer want een vorige keer was de paling beter maar kwam volgens mij ook van Urk en niet van een bedrijf uit Ermelo. Verse zalm was ook perfect.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? zalm wel

Jullie maken mensen heel blij en dankbaar!

Vanuit mijn werk krijgen wij af en toe een moot zalm. Je moet erbij zijn anders is het al op. Echt om te smullen! Nu hadden wij een verjaardag. S'avonds besteld en volgende dag in huis. Wat een service. Nog gevraagd via de mail of er na mijn bestelling toch nog wat bij kon. Ook daar een zeer vriendelijke reactie op. Ga zo door! Jullie maken mensen erg blij en dankbaar!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Nou en of!

Lekkere Zalm

Zoals altijd een snelle en goede levering van de vis. Één kleine kanttekening jammer dat de koud gerookte zalm in kleine verpakkingen is geleverd, vis is dan erg op elkaar geplakt! wat bij de leveringen hiervoor in pakken van 500gram verpakt zijn.( had dit ook besteld)

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, product is erg lekker

Besteld en op tijd de heerlijke zalm geleverd

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja echt lekker

Ze leveren wat ze beloven op de website

Kort maar krachtig. Ze leveren wat ze beloven op de website

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Zoals we gewend zijn in 1 woord TOP.

Al vaker een zalm besteld en altijd prima, ook de bezorging uitstekend! Kwaliteit is zeer goed.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker proeven wij dat.

Gewoon een geweldig lekkere zalm!

Ik heb hem de eerste keer van een zakenrelatie gekregen en was direct verkocht. De zalm is heel goed van smaak en de service is perfect. Komen weer terug!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeer zeker

Heerlijke paling en zalm

Gewoon erg goed. In avond bezorgen werkt ook prima. Genoten

Overweldigend lekker

Keurig verpakt kreeg ik de bestelling binnen. Na opening de zalm even laten acclimatiseren Werkelijk zelden zo’n lekkere zalm geproefd. Al fijn voor gesneden gelijk klaar voor gebruik. Ga zeker nog eens bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!