Onvoorstelbaar lekker en goed!

Wat een geluk dat ik dit heb ontdekt. Inmiddels bestel ik bijna voor de hele familie Zalm van Urk. Smaakt voortreffelijk, echt naar zalm. Altijd keurig gekoeld en snel bezorgd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja absoluut

Fenomenaal

Goede service, snelle levering en ongelooflijk goede kwaliteit.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Dat alles goed verloopt, volgens afspraak. Mail contact correct! Kwaliteit van de zalm geweldig!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Lekkerste Zalm!

Sinds ik deze warm gerookte zalm heb gegeten Heb ik het nooit meer in de winkel gekocht! Enorm lekker, goede website en de volgende dag bezorgd! Ik ben fan :)

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker!

Leveren overeenkomstig de verwachting

Er wordt een super product geleverd en heeft ons nog nooit teleurgesteld!

Heerlijke Zalm en Makreel

Het bestellen is super simpel en ook het extra bestellen van producten die niet in de webwinkel zitten verloopt vlekkeloos.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Het verschil met markt of supermarkt producten is groot en dat proef je. Zelf niet zalm en makreel liefhebbers vinden dit wel lekker.

Heeeeerlijke zalm !!!

Heeeerlijke zalm netjes gekoeld verpakt. Toppie!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Vind maar eens lekkerder gerookte zalm.....die is er niet!!!!!

zeer goed

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Gewoon goed!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Geweldige smaken die zijn verkregen door het perfect uitvoeren van het (roken) ambacht.

1x per kwartaal moet er een zalm uit urk komen, dit omdat de smaak onwijs is en we hier super van genieten.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker!

Heerlijke zalm, snelle levering. Alles helemaal top

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Heerlijke smaak, goed verpakt en prima bezorging

Iedereen die bij ons mee eet aan de zalm is enthousiast over de smaak. Hier kan meneer Heijn lang niet tegen op.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? zeker

heerlijk

het is heerlijk gerookte vis, waarbij als je de doos openmaakt al de rooklucht tevoorschijn komt

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Altijd op tijd en goede kwaliteit

Ik vind het de beste gerookte zalm die ik tot nu toe heb geproeft echt een aanrader alleen jammer dat ze alleen gefileerde paling hebben maar jah dat overleven we ook wel

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jah zeker

top kwaliteit en bezorging volgens afspraak

We zijn in aanraking gekomen met de zalm van Urk doordat we een grote zalm hebben ontvangen als relatie kado. De smaak en de kwaliteit is fantastisch. Nu we weten wat het verschil is bestellen we regelmatig zalm van Urk. Een echte aanrader voor mensen die van vis houden!!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja, dat verschil proef je echt

"Fant"tastisch!

Sinds dat ik de jongens van Fant heb ontdekt via mijn schoonouders wil ik eigenlijk geen andere gerookte zalm. En dan ook nog hun manier van thuis bezorgen. Helemaal blij! Dank je wel Adriaan De Wilde

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Lekkere zalm en lekkere paling ben uitermate tevreden

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Super producten en snelle levering.

Reeds jaren ervaring met jullie gerookte producten en tevens tot voor enige tijd ook erg genoten van de vers gebakken producten in de zaak!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut

Heerlijke gerookte zalm, alsof een engeltje over je tong........... Mooi van kleur en veel beter en smakelijker dan van de supermarkt. Prima gerookt hoor

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker!

Vlotte jongens die van vanderfant

Het is bijna een jaar geleden dat mijn vrouw een leleke val bij de winkel heeft gemaakt en haar dijbeen heeft gebroken, wat de Jonges van de Fant het zich hebben aangetrokken en hielden dagelijk contact om naar de toestand te vragen ook een bloemstuk en een tempex bak met zalm er in werd thuis bezorgd. Konden nog niet in Urk komen maar hebben al wel een paar keer via de computer zalm besteld. Dus wij hebben alleen maar lovende woorden over de Jongens van der Fant en blijven de zalm koud of warm voorlopig via de computer bestellen.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Altijd goede kwaliteit

Levering heel snel en correct

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Heerlijk en vers

Heerlijk verse producten, die snel en gekoeld geleverd worden. Favoriete zijn de warm gerookte zalm en de zalmfilet. We bestellen ze in voorverpakte stukken, waarvan een deel de koelkast in gaat en de rest de vriezer in.

The best .

Zo zalig, elke keer een feestje in me mond . Ik neem de lekkerste ,koud gerookt. Ik maak een bak met zalm,azijn,vers gehakte uien (fijn) en een peper madam chenet. Zalig op brood en lang houdbaar in de koelkast , Toppie.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker.

De zalm is onovertroffen!!!

Met zalm is het altijd dubbel feest!!!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut!!

Super verpakt en top kwaliteit!

De zalm wordt keurig verpakt in een piepschuim doos! De smaak is uitmuntend

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!