Vers en een fantastische volle smaak

Ik wil niet anders meer. Wat een prachtige zalm krijgen we telkens keurig netjes in een box (gekoeld) aangeleverd. Prijs en kwaliteit zijn perfect. Hierdoor eten we echt meer vis en is dus gezonder. Dank jullie wel! Compliment!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? jazeker

De zalm is echt een delicatesse

Hele snelle levering, en geweldig verpakt.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

heerlijk

Lekker vers Zalm was de laatste keer wel wat vetter.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Heerlijke zalm en keurig verpakt

Heerlijke zalm en de verzending is keurig en netjes verzorgd. Top bedrijf ga zo door

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Absoluut

Heerlijke producten en super bezorgd

Onwaarschijnlijk goed

De gekruide warmgerookte zalmzijde is bij ons inmiddels vaste prik op feesten en partijen. De heerlijke subtiele rooksmaak en zachte vis is gewoon onweerstaanbaar. De smaak is zoveel beter dan wat je bij de supermarkt kunt krijgen en per ons is het nog voordeliger ook. De levering ‘s avonds is ook heel handig en de vis is gekoeld en supergoed verpakt. Iedereen vraagt altijd waar je de zalm kunt halen, dus hopelijk hebben we al voor wat nieuwe klanten gezorgd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker! Zowel de structuur als de smaak is fantastisch!

Echt heerlijk!

De beste zalm die wij ooit hebben geproefd, wij bestelden de warm gerookte zalm. Ook de paling is erg lekker. Gedeeld met vrienden en familie die ook heel enthousiast zijn!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja!

Heeeeeeeeerlijk is geen betere

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja zeker

Zoals altijd, lekker!

Heerlijke zalm. Nergens heb ik lekkerder geproefd.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker. Heerlijke zachte smaak

heerlijke zalm , en netjes geleverd

ik was al fan van de warm gerookte zalm maar deze is werelds , tevens paling voor mijn schoonmoeder besteld die was ook zeer tevreden . Netjes geleverd en op tijd

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ik denk het wel , smaak is goed

Goede zalm. Perfecte service met levering

Aanrader

Telkens op tijd en super goed verpakt hier! Dank u

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Prima kwaliteit vis, fijne bezorging

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Weet ik niet

Heerlijk vers

De levering was erg snel en in perfecte conditie.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Dat verschil is heel duidelijk merkbaar

Heerlijke zalm, bezorging uitmuntend

De zalm is van zeer goede kwaliteit, koel bezorgd door vriendelijke bezorgers

Onovertrefbaar!!

Zalm van Urk is onovertrefbaar, smelt op de tong, super zacht, en de smaak is overheerlijk!! Het is een waar Koningsmaal, je krijgt er nooit genoeg van! Een groot compliment voor de Jongens van Fant, voor het met zorg bereiden van de zalm! Als je de zalm van Urk hebt geproefd, wil je nooit geen andere meer! Hulde voor de “Jongens van Fant”

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker, proef je dat!!!!!!

Goed verzorgd en precies zoals voorgesteld.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Geweldige service en heerlijke zalm

De aflevering was een probleem, maar de organisatie zorgde voor een prima oplossing. Hulde

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? ja

Heerlijk!

Het was heerlijk, maar ik miste de gratis gerookte zalm, die bij geverd zou worden...

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Uitstekende en lekkere zalm, keurig gekoeld afgeleverd.

Zowel de warm als de koud gerookte zalm vielen erg in de smaak. Veel complimenten ontvangen van onze tafel genoten.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker

Uitgerookt goed !

Dit was onze zoveelste zalm ik korte tijd, dit moet je gewoon af en toe eten. De smaak is uigerookt goed en op een stokbroodje met wat roomboter smaakt hij super. Op naar de volgende.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker proef je duidelijk

in 1 woord GOED

bijzonder goed producten, snel geleverd, super☺☺

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? JA hoor

Sublieme

Voortreffelijke zalm super zacht overheerlijk van smaak. Kan het iedereen aanbevelen. Perfecte bezorging.

Zo waanzinnig

Zoooooo lekker en goed....zeer smaakvol. Zoals gerookte zalm hoort re smaken maar ook zoooo mals. Vind het top dat het thuis gebracht kan worden. Ben zeer tevreden.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja de smaak is veel krachtiger.

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!