Voortreffelijk!!

De vers gevangen tonijn besteld. Alles vlgs afspraak gegaan. Goed vervoerd, optijd geleverd, een prachtig én heerlijk stuk tonijn van 1kg. Zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijke en verse vis.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker weten

Heerlijke zalm en nog snel geleverd ook

Zalm komt altijd goed verpakt aan in vacuüm, en is heel erg vers. Een top product valt nooit tegen!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Perfect product en goede service en bezorging

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Heerlijke verse vis van topkwaliteit

Halen of bestellen, ik heb altijd goede vis in huis. Smullen maar!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker, heerlijke vis

De verse yellowfin tonijn besteld, keurig afgeleverd en geweldige kwaliteit.

Overheerlijke producten

Allemaal aan te raden voor de visliefhebber

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Top product

Ik wil nooit meer anders!

Heerlijke warm gerookte zalm die smelt op je tong. Smaakt fantastisch lekker.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker.

Super verse tonijn!

Goed, verpakt kom en snel geleverd!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Prima geregeld, netjes, op tijd en koud

Dat was een leuke verrassingsmeevaller dit weekend! We hebben genoten!

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Makkelijk te bestellen en de doos met de bestelling werd optijd geleverd. De gerookte zalm werd zeer gewaardeerd door onze gasten en door ons, prima smaak en zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk

Heerlijke zalm om te smullen

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker

Dat zijn nogeens geen woorden maar daden.

Wij hebben genoten van de warm gerookte zalm. Zal zeker niet de laatste keer zijn.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker. Ik kan het niet beter.

Enorm lekkere vis en ook nog goede service!

Ik heb al een paar keer zalm besteld, iedere keer is het superlekker. De verzending gaat prima, alles komt gekoeld aan in een piepschuim doos. Bij mijn laatste bestelling was er een verpakking paling gescheurd aangekomen, kon niemand iets aan doen, binnen 24 uur had ik een nieuwe intacte levering in huis. Nogmaals bedankt voor de goede service.

Gewoonweg geweldige producten!!

Ik heb nu een aantal keer besteld en het blijft verukkelijk!! Enige nadeel is dat ik geen zalm, paling en markeel meer wil van een 'gewone' viszaak! Zelfs een hele bekende viswinkel hier in Rotterdam kan niet tippen aan deze kwaliteit! Ga vooral zo door jongens, en ik blijf een trouwe klant :)

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Jazeker, heel veel viswinkels pretenderen gerookte vis te verkopen, ik geloof er niets van!

Heerlijk verse zalm

Snelle levering, goed gekoeld in een speciale koeldoos met ijselementen.

Gewoon top

Kan niet beter!❤️

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Natuurlijk

2e keer besteld de warm geookte zalm en volgende maand wordt het de 3e keer. Een top product!

Goed verpakt en er zat een verrassing bij:)

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker, ik heb zelf een rookoven en dat wat eruit komt is vergelijkbaar.

De beste

Ik heb al verschillende keren een bestelling geplaatst , denk dat ik het grootste deel van het assortiment wel geproeft heb ...alles was even heerlijk . Ik blijf fan ....en die paling !

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Zeker wel

Gemak om te bestellen via de website. Keurige bezorging conform afspraak. En het belangrijkste: héérlijke vis!

Wij hebben genoten

De zalm was heel lekker

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? N.v.t.

Goede kwaliteit maar jammer dat niet aan ver,oek kleinverpakking is bolddan

Dit is 2e bestelling. Ik had verzocht in porties van ong. 300 gram vacuum te verpakken. Dit is vorige levering wel netjes gedaan. Nu niet, dat was teleurstellend. Verder prima kwaliteit en nette levering.

Probleem keurig opgelost

Heerlijke vis! Dit keer pech met de bezorging door trunckrs waardoor ik het hele pakket heb moeten weggooien, maar dit is door de winkel keurig opgelost door mijn geld terug te storten.

• Proef je het verschil dat dit echt 100% ambachtelijk gerookt is? Ja

Goede kwaliteit, de gasten hebben gesmuld

Al meerdere keren goede vis ontvangen

Smaakvolle zalm.

Fijne snelle levering. Heerlijk zalm. Maar ook kabeljauw

Breehorn 2 a

8321WP Urk

Over Zalm van Urk

Wij zijn Zalm van Urk, de online webshop van de Jongens van de Fant uit Urk. Wij roken op een ambachtelijke manier zalm zonder het toevoegen van smaakstoffen of geurstoffen, wat wel gebeurt bij de zogenoemde 'Fabriekszalmen'. Onze zalm is ook E-nummer vrij en wij roken nog op de traditionele manier. Dit geeft onze zalm een unieke smaak. In samenwerking met PostNL proberen we de zalm zo goed mogelijk bij de mensen thuisbezorgd te krijgen, en we proberen altijd mee te denken met onze klanten. Wij gebruiken Kiyoh opdat iedereen kan zien hoe andere mensen over ons denken. Smakelijk eten toegewenst!