Slecht

Een week geleden mijn bestelling geplaatst, packet is aangemeld voor verzending maar nooit verzonden... klantendienst proberen te bereiken maar geen reactie... daar stond ik dan met lege handen voor de verjaardag van mijn vrouw...

Helemaal blij met het leuke mooie item dat ik bestelde, verzending was snel en het was goed verpakt. Nog mooier dan ik hoopte. Nen dan ook zeer tevreden. Een echte aanrader!

zeer bevredigend

Ik liep tegen een probleem aan op de site met inloggen om een bestelling te plaatsen, hetgeen ik kenbaar maakte per email. Direct telefonisch reactie, ik nam niet op, maar wel ook een email met advies hoe te handelen. Daarna verliep alles prima!

Het juiste product binnen de juiste tijd

Nette en snelle afhandeling van mijn order. Blij mee!

Dank voor je review Carla, zijn wij ook blij mee!

Helemaal tevreden

Mooie items, helemaal naar mijn zin. Snelle veilige verzending. Ben helemaal tevreden en raad deze winkel graag aan

Dank je wel voor je review Karin. Jij blij, wij blij :)

snel geleverd, voldoet aan verwachting

top!

Niet alles geleverd

Bestelling geplaatst. Kon het 2 dagen later al ophalen bij dhl punt. Super snel! Bleek van de 4 artikelen maar 1 geleverd te zijn zonder bericht daarover. Klantenservice gebeld. Gingen het uitzoeken en ik zou gemaild worden. Geen mail gezien...naja wel een mail om even te beoordelen. Waardeloos

De bestelde artikelen zijn van 2 locaties verzonden en kwamen daardoor na elkaar aan, maar zijn allemaal geleverd. DHL heeft op adres aangeboden maar trof niet thuis, vandaar het DHL punt. Onze mail was te laat, excuus daarvoor.

Snelle levering, goed verpakt,

Zeer tevreden over hun service Niet moeilijk doen maar gelijk Actie ondernemen. Dus bijzonder klantvriendelijk Leuke website ook.

Dank je wel voor je review Tooske, zijn we blij mee!

Top winkel

Prachtige lamp gekocht bij Amstory maar kwam kapot aan. Na contact met de klantenservice werd er dezelfde dag een nieuwe opgestuurd! Zo goed verpakt dat er een tank overheen kon rijden. Erg blij mee en top service. Bedankt Amstory en Janice van de klantenservice. Tot de volgende keer.

Dank voor je review, Linda. En voor het begrip dat er onderweg weleens wat kapot gaat, wat we daarna dan weer snel proberen te vervangen.

Vlotte levering

Vrijdag besteld en werd maandagochtend geleverd.

Dank Tjeerd! Door de drukte is onze reactie op je beoordeling alleen wat vertraagd.

Fantastisch!

Mooie producten!

Fantastische dienstverlening

Ik kreeg mijn espressokopjes gebroken aan. Na een mailtje kreeg ik direct een nieuwe set toegestuurd. Dat was extra goed ingepakt, dus kwam de set ongeschonden aan. Helemaal happy!!!!

Dank je wel Ans! Nog liever doen we het in 1x keer goed

Uitgebreide websitebezoek, vlotte levering

Dank je wel Lotte voor je positieve oordeel. Wel jammer dat het ons gemiddelde cijfer doet dalen.

Mooi product vlot geleverd

De blauwe Kerstballen zijn erg mooi en ook mooi verpakt. Een bijzonder souvenir. De bezorging was ook vlot.

Altijd prettig om te lezen dat wat we leveren ruim aan de verwachtingen voldoet. Dank voor je positieve oordeel!

Super. Echte servies en opvolging

Goede service bij problemen

Verkeerde kleur en schenktuit ontbreekt. Daarna keurig en met snelheid opgelost!

De schenktuit is nageleverd - had er uiteraard bij moeten zitten, onze fout die we gelukkig snel hebben kunnen herstellen. De geleverde kleur bleek ook de bestelde kleur te zijn. Dank dat je de review hebt aangepast, Raphael.

Te laat geleverd en hoge bezorg/retour kosten

Voor 21.00 besteld = binnen 24u geleverd = niet waar, waardoor te laat als cadeau voor afscheid feest Hoge bezorgkosten €5 terwijl pakket gewoon ik de brievenbus werd aangetroffen dus zou goedkoper moeten zijn volgens jullie site Niet transparant retourproces met wederom hoge kosten + alleen retour omdat jullie je afspraak niet nakwamen

Dank voor je reactie. Naar aanleiding daarvan hebben we verzendverpakkingen en verzendkosten voor sieraden gecontroleerd. Deze hebben we voor de Riverstones en STOOK sieraden die verzonden worden als buspakje inmiddels aangepast naar 2,95. De tekst over retouren snappen we niet helemaal: Alle bestellingen bij de I amsterdam webshop kunnen (binnen de termijn) altijd retour, ook zonder aan te geven waarom. Dat is ook wettelijk zo geregeld. De retourprocedure staat uitgebreid beschreven op onze service pagina's (zie veel gestelde vragen, in de footer) inclusief retourformulier. Wanneer we verkeerde producten hebben geleverd of wanneer het artikel is beschadigd kan dat ook kosteloos retour.

Slechte levering!!

Ik had 2 artikelen besteld er werd maar 1 geleverd, terwijl het van zelfde bedrijf is. Meisje aan de telefoon kon mij ook geen echt duidelijk antwoord geven. Slechte zaak dus! Wel al betaald maar te duur voor 1 paar sokken op deze manier. Inmiddels nageleverd na kontakt!

Is inderdaad niet goed gegaan, uw 2e artikel is zoekgeraakt. Excuus hiervoor. Naar aanleiding van uw contact is uw 2e artikel ook geleverd, maar duidelijk later dan u van ons mag verwachten. We doen ons best, maar maken af en toe ook een foutje :(

zeer goed!

In de middag besteld volgende dag was het al geleverd! De ontvanger was blij met het super originele cadeau!

Dank je wel Astrid, blij mee!

super snelle levering. mooi ingepakt

Thnx Maria!

Prima maar verzendkosten kunnen lager?

Prima webshop, en snelle verzending. Ik ben tevreden. Alleen vind ik de grens van € 50 voor gratis verzendkosten wel hoog. Ik betaalde € 4,95 aan verzendkosten voor een brievenbuspakket. Als je niet iets ècht nodig hebt is dat wel een drempel.

goed verpakt en snelle bezorging

Snelle levering van een prachtig product

Dank je Nienke, blij dat de bestelde mand bevalt.

Snelle afwikkeling

Dank voor de mooie beoordeling. Daar zijn we blij mee!

Over Amstory.nl

Amstory is in 2020 live gegaan. We verzamelen dus nog nog niet zo lang reviews en hebben er daarom nog niet zo veel. Reviews zijn dus welkom.