Goede hulp en correcte levering

Ik had een mail gestuurd met wat vragen. Ik kreeg heel snel reactie en dat was zeer handig. Daarna besteld en had het heel snel binnen. Niets dan lof

De bestelling was op tijd en netjes ingepakt

Onduidelijkheid over levering

Ik heb twee artikelen besteld. Een kreeg ik supersnel en prima verpakt, hulde. Het tweede artikel heb ik om mysterieuze reden niet gekregen. Hier is ook geen info over te vinden in mijn account. Bellen met de klantenservice hielp ook niet. Kon niets zien in het systeem omdat het vanuit een ander magazijn moest komen. Of ik een mail wilde sturen. Huh? Mail gestuurd en nu afwachten….

Bestellen voor herhaling vatbaar

Oplossing na klacht: perfect opgelosr

Verzending pakket werd door GLS slecht geregeld. Na klacht bij Amstory door mij, voelde ik mij onheus behandeld. Maar gelukkig werd dit toch heel goed opgepakt en voelde ik mij als klant gehoord en kreeg zelfs een leuke compensatie. Waarvoor dank. De aangeschafte kadootjes zijn enthousiast ontvangen. Veel succes!

teleurstellend wegens gehavende staat

ik heb het product geretourneerd omdat het handvat was afgebroken en hoop nu op toezending van een ongeschonden exemplaar. Bovendien is er alleen een kabel met USB aansluiting en geen stekker. Vind ik lastig omdat ik geen USB aansluiting heb met stekker. Het feit dat ik het artikel moet retourneren op eigen kosten geeft geen gevoel van adequate service en prijs/kwaliteit verhouding.

Keurig geleverd

Thnx Sandy, blij mee!

Goed en snel, goed afgeleverd. Misschien minder karton gebruiken

Dank voor je beoordeling, Carianne. Over karton reductie zijn we in gesprek met onze logistieke partner. Kost nog wat moeite omdat we daar maar 1 van een aantal klanten zijn.

Mooie aparte unieke producten, direct geleverd, goed verpakt.

zonder uitleg slechts halve bestelling geleverd

Terwijl er 4x over de aankomst van mijn bestelling wordt gemaild, geen woord over het ontbrekende gedeelte. Bij navraag blijkt dat dit vanuit de hoofdvestiging zal worden nagestuurd, daar mag dan in eerste instantie wel een berichtje over. Nu veel onrust en nabellen. Aangekondigd voor vandaag, maar nog niet ontvangen

Jammer, onze producten komen (nog) van 2 verschillende locaties. Excuus wanneer onze communicatie over de 2 zendingen onvoldoende is geweest. Punt van aandacht.

zo hoort het! Snel en helemaal naar verwachting

wat een aanbod zeg! Leuke site, wist niet dat er zoveel Amsterdamse producten zijn.

Dank voor je oordeel :). Komende maanden zullen we nog meer Amsterdamse ontwerpers toevoegen.

Goede en snelle levering. Heel mooi product.

Dank je wel May, we blijven ons best doen!

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit.

Dank voor je reactie E, we zien je graag weer terug!

Leuke cadeaus en snelle bezorging!

Daar doen we het voor!

Top service!

Levering kwam snel, helaas incompleet maar na telefonisch contact zeer snel nageleverd.

Worden we blij van!

De volgende dag geleverd

Prima gegaan allemaal, ben er blij mee!

En wij ook met zo'n review, Suzanne!

TOP

Super item, zeer snelle verzending!

Dank voor je review, Yvonne. Daar doen we het voor!

Leuke spullen, betaalbaar en snelle levering.

Klantvriendelijk

De producten die ik heb ontvangen zijn van goede kwaliteit, de klantenservice is klantvriendelijk en de producten zijn op tijd bezorgd

Dag Alexandra, Dank voor je positieve review. Altijd een stimulans om ons best te blijven doen!

Cadeau online gekocht voor iemand. Werd de volgende dag al bezorgd, ondanks dat ik kort voor 21.00u besteld had. Wat ik wel mis is de mogelijkheid een persoonlijke notitie te schrijven voor diegene. Dat mag op een site als deze eigenlijk niet ontbreken toch? Maakt het geven wel leuker en makkelijker!

Mooie aritikelen.

Ik was zeer tevreden met mijn orde. Servie was heel goed

Dank voor je review ST10. We zien je graag terug!

Volgens afspraak

Hier zou ik weer bestellen

Blij mee!

Het artikel is snel en correct geleverd.

nog niets ontvangen, maar wel 2 keer uitnodiging voor een review, ik kan nog niks zinnigs zeggen

Ik heb geen bestelling ontvangen, maar wel 2x uitnodiging voor een review; dat zou niet moeten; op dit moment kan ik precies niets zeggen; Sorry??? waarom krijg ik weer verzoek om beoordeling aan te passen terwijl ik nog geen bestelling had ontvangen??????? Eerst wil ik GRAAG de bestelling ontvangen, dan pas beoordeling aanpassen!!!!!!! Logistiek loopt het niet erg goed.

Anders dan onze voorraad aangaf bleek het bestelde artikel niet aanwezig te zijn. En toen was de uitnodiging voor review al de deur uit. Foutje van onze kant, leren we iedere keer weer van. Bestelde artikel is gewoon geleverd, maar wel later dan verwacht.

Doen wat ze beloven

Mooie items gekocht voor een gunstigere prijs. Snelle verzending en heel goed verpakt.

Over Amstory.nl

Amstory is op 19 januari live gegaan. We verzamelen dus nog maar kort reviews en hebben er daarom nog niet zo veel. Reviews zijn dus welkom.