Prima maar verzendkosten kunnen lager?

Prima webshop, en snelle verzending. Ik ben tevreden. Alleen vind ik de grens van € 50 voor gratis verzendkosten wel hoog. Ik betaalde € 4,95 aan verzendkosten voor een brievenbuspakket. Als je niet iets ècht nodig hebt is dat wel een drempel.

goed verpakt en snelle bezorging

Snelle levering van een prachtig product

Dank je Nienke, blij dat de bestelde mand bevalt.

Snelle afwikkeling

Dank voor de mooie beoordeling. Daar zijn we blij mee!

Leuke cadeaus!

Snelle levering.

Thnx Birgit, je geeft een superkorte samenvatting van wat we proberen te zijn en doen

Hoewel jullie zoekmachine niet goed werkt (ik zocht “vaas blauwe fiets nr.1” en moest toen de hele webshop doorzoeken, dus geen hit) is de bestelling heel snel afgehandeld. Waarvoor dank.

Dank voor je review Elma, blij mee! Onze zoekfunctie kan inderdaad beter. Wat voor nu helpt is één woord intypen zoals in dit geval bijvoorbeeld fiets, dat leidt tot veel minder zoekresultaten

Voor herhaling vatbaar.

Zeer snelle levering. Prijsstelling is goed.

Beste Bram , dank voor je positieve review. Helaas helpt het cijfer dat we krijgen onze totaal score niet omhoog. Hopelijk geef je ons de volgende keer een wat hoger cijfer :)

Goede hulp en correcte levering

Ik had een mail gestuurd met wat vragen. Ik kreeg heel snel reactie en dat was zeer handig. Daarna besteld en had het heel snel binnen. Niets dan lof

De bestelling was op tijd en netjes ingepakt

Onduidelijkheid over levering

Ik heb twee artikelen besteld. Een kreeg ik supersnel en prima verpakt, hulde. Het tweede artikel heb ik om mysterieuze reden niet gekregen. Hier is ook geen info over te vinden in mijn account. Bellen met de klantenservice hielp ook niet. Kon niets zien in het systeem omdat het vanuit een ander magazijn moest komen. Of ik een mail wilde sturen. Huh? Mail gestuurd en nu afwachten….

Beste Sylvia, dank voor je reactie. We verzenden inderdaad vanuit 2 locaties. Daar kunnen we beter over communiceren en ook onze klantenservice beter mee om laten gaan. Mailen moet niet nodig zijn. We hebben hier inmiddels actie op ondernomen - extra info bij de bevestiging en aangepaste werkwijze voor de klantenservice.

Bestellen voor herhaling vatbaar

Superblij mee Ilse, thnx

Oplossing na klacht: perfect opgelosr

Verzending pakket werd door GLS slecht geregeld. Na klacht bij Amstory door mij, voelde ik mij onheus behandeld. Maar gelukkig werd dit toch heel goed opgepakt en voelde ik mij als klant gehoord en kreeg zelfs een leuke compensatie. Waarvoor dank. De aangeschafte kadootjes zijn enthousiast ontvangen. Veel succes!

teleurstellend wegens gehavende staat

ik heb het product geretourneerd omdat het handvat was afgebroken en hoop nu op toezending van een ongeschonden exemplaar. Bovendien is er alleen een kabel met USB aansluiting en geen stekker. Vind ik lastig omdat ik geen USB aansluiting heb met stekker. Het feit dat ik het artikel moet retourneren op eigen kosten geeft geen gevoel van adequate service en prijs/kwaliteit verhouding.

Mevrouw van den Heuvell heeft een nieuwe lamp ontvangen. Bij beschadigingen sturen wij kosteloos een nieuw exemplaar en vergoeden wij uiteraard de retourkosten zoals ook in dit geval. Zoals in de productomschrijving staat, gaat het opladen van deze lamp met een USB kabel. wij hebben klant gebeld en e.e.a. nader uigelegd. Ook dat de lamp met de stekker van de telefoonoplader of een los aan te schaffen stekker met USB ingang is op te laden. Daarmee was het opgelost en mevrouw van den Heuvell tevreden.

Keurig geleverd

Thnx Sandy, blij mee!

Goed en snel, goed afgeleverd. Misschien minder karton gebruiken

Dank voor je beoordeling, Carianne. Over karton reductie zijn we in gesprek met onze logistieke partner. Kost nog wat moeite omdat we daar maar 1 van een aantal klanten zijn.

Mooie aparte unieke producten, direct geleverd, goed verpakt.

zonder uitleg slechts halve bestelling geleverd

Terwijl er 4x over de aankomst van mijn bestelling wordt gemaild, geen woord over het ontbrekende gedeelte. Bij navraag blijkt dat dit vanuit de hoofdvestiging zal worden nagestuurd, daar mag dan in eerste instantie wel een berichtje over. Nu veel onrust en nabellen. Aangekondigd voor vandaag, maar nog niet ontvangen

Jammer, onze producten komen (nog) van 2 verschillende locaties. Excuus wanneer onze communicatie over de 2 zendingen onvoldoende is geweest. Punt van aandacht.

zo hoort het! Snel en helemaal naar verwachting

wat een aanbod zeg! Leuke site, wist niet dat er zoveel Amsterdamse producten zijn.

Dank voor je oordeel :). Komende maanden zullen we nog meer Amsterdamse ontwerpers toevoegen.

Goede en snelle levering. Heel mooi product.

Dank je wel May, we blijven ons best doen!

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit.

Dank voor je reactie E, we zien je graag weer terug!

Leuke cadeaus en snelle bezorging!

Daar doen we het voor!

Top service!

Levering kwam snel, helaas incompleet maar na telefonisch contact zeer snel nageleverd.

Worden we blij van!

De volgende dag geleverd

Prima gegaan allemaal, ben er blij mee!

En wij ook met zo'n review, Suzanne!

TOP

Super item, zeer snelle verzending!

Dank voor je review, Yvonne. Daar doen we het voor!

Leuke spullen, betaalbaar en snelle levering.

Over Amstory.nl

Amstory is in 2020 live gegaan. We verzamelen dus nog nog niet zo lang reviews en hebben er daarom nog niet zo veel. Reviews zijn dus welkom.