Filters

10

Top winkel

Prachtige lamp gekocht bij Amstory maar kwam kapot aan. Na contact met de klantenservice werd er dezelfde dag een nieuwe opgestuurd! Zo goed verpakt dat er een tank overheen kon rijden. Erg blij mee en top service. Bedankt Amstory en Janice van de klantenservice. Tot de volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlotte levering

Vrijdag besteld en werd maandagochtend geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank Tjeerd! Door de drukte is onze reactie op je beoordeling alleen wat vertraagd.

9

Fantastische dienstverlening

Ik kreeg mijn espressokopjes gebroken aan. Na een mailtje kreeg ik direct een nieuwe set toegestuurd. Dat was extra goed ingepakt, dus kwam de set ongeschonden aan. Helemaal happy!!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Ans! Nog liever doen we het in 1x keer goed

7

Prima

Uitgebreide websitebezoek, vlotte levering

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Lotte voor je positieve oordeel. Wel jammer dat het ons gemiddelde cijfer doet dalen.

10

Mooi product vlot geleverd

De blauwe Kerstballen zijn erg mooi en ook mooi verpakt. Een bijzonder souvenir. De bezorging was ook vlot.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Altijd prettig om te lezen dat wat we leveren ruim aan de verwachtingen voldoet. Dank voor je positieve oordeel!

10

Super. Echte servies en opvolging

Super

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service bij problemen

Verkeerde kleur en schenktuit ontbreekt. Daarna keurig en met snelheid opgelost!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

De schenktuit is nageleverd - had er uiteraard bij moeten zitten, onze fout die we gelukkig snel hebben kunnen herstellen. De geleverde kleur bleek ook de bestelde kleur te zijn. Dank dat je de review hebt aangepast, Raphael.

5

Te laat geleverd en hoge bezorg/retour kosten

Voor 21.00 besteld = binnen 24u geleverd = niet waar, waardoor te laat als cadeau voor afscheid feest Hoge bezorgkosten €5 terwijl pakket gewoon ik de brievenbus werd aangetroffen dus zou goedkoper moeten zijn volgens jullie site Niet transparant retourproces met wederom hoge kosten + alleen retour omdat jullie je afspraak niet nakwamen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dank voor je reactie. Naar aanleiding daarvan hebben we verzendverpakkingen en verzendkosten voor sieraden gecontroleerd. Deze hebben we voor de Riverstones en STOOK sieraden die verzonden worden als buspakje inmiddels aangepast naar 2,95. De tekst over retouren snappen we niet helemaal: Alle bestellingen bij de I amsterdam webshop kunnen (binnen de termijn) altijd retour, ook zonder aan te geven waarom. Dat is ook wettelijk zo geregeld. De retourprocedure staat uitgebreid beschreven op onze service pagina's (zie veel gestelde vragen, in de footer) inclusief retourformulier. Wanneer we verkeerde producten hebben geleverd of wanneer het artikel is beschadigd kan dat ook kosteloos retour.

8

Slechte levering!!

Ik had 2 artikelen besteld er werd maar 1 geleverd, terwijl het van zelfde bedrijf is. Meisje aan de telefoon kon mij ook geen echt duidelijk antwoord geven. Slechte zaak dus! Wel al betaald maar te duur voor 1 paar sokken op deze manier. Inmiddels nageleverd na kontakt!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Is inderdaad niet goed gegaan, uw 2e artikel is zoekgeraakt. Excuus hiervoor. Naar aanleiding van uw contact is uw 2e artikel ook geleverd, maar duidelijk later dan u van ons mag verwachten. We doen ons best, maar maken af en toe ook een foutje :(

10

zeer goed!

In de middag besteld volgende dag was het al geleverd! De ontvanger was blij met het super originele cadeau!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Astrid, blij mee!

9

prima

super snelle levering. mooi ingepakt

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Thnx Maria!

10

Prima maar verzendkosten kunnen lager?

Prima webshop, en snelle verzending. Ik ben tevreden. Alleen vind ik de grens van € 50 voor gratis verzendkosten wel hoog. Ik betaalde € 4,95 aan verzendkosten voor een brievenbuspakket. Als je niet iets ècht nodig hebt is dat wel een drempel.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed verpakt en snelle bezorging

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering van een prachtig product

Super

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je Nienke, blij dat de bestelde mand bevalt.

10

Prima

Snelle afwikkeling

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank voor de mooie beoordeling. Daar zijn we blij mee!

9

Leuke cadeaus!

Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Thnx Birgit, je geeft een superkorte samenvatting van wat we proberen te zijn en doen

8

Goede service

Hoewel jullie zoekmachine niet goed werkt (ik zocht “vaas blauwe fiets nr.1” en moest toen de hele webshop doorzoeken, dus geen hit) is de bestelling heel snel afgehandeld. Waarvoor dank.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank voor je review Elma, blij mee! Onze zoekfunctie kan inderdaad beter. Wat voor nu helpt is één woord intypen zoals in dit geval bijvoorbeeld fiets, dat leidt tot veel minder zoekresultaten

7

Voor herhaling vatbaar.

Zeer snelle levering. Prijsstelling is goed.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Bram , dank voor je positieve review. Helaas helpt het cijfer dat we krijgen onze totaal score niet omhoog. Hopelijk geef je ons de volgende keer een wat hoger cijfer :)

10

Goede hulp en correcte levering

Ik had een mail gestuurd met wat vragen. Ik kreeg heel snel reactie en dat was zeer handig. Daarna besteld en had het heel snel binnen. Niets dan lof

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

De bestelling was op tijd en netjes ingepakt

  • Aanbevelen? Ja
5

Onduidelijkheid over levering

Ik heb twee artikelen besteld. Een kreeg ik supersnel en prima verpakt, hulde. Het tweede artikel heb ik om mysterieuze reden niet gekregen. Hier is ook geen info over te vinden in mijn account. Bellen met de klantenservice hielp ook niet. Kon niets zien in het systeem omdat het vanuit een ander magazijn moest komen. Of ik een mail wilde sturen. Huh? Mail gestuurd en nu afwachten….

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Sylvia, dank voor je reactie. We verzenden inderdaad vanuit 2 locaties. Daar kunnen we beter over communiceren en ook onze klantenservice beter mee om laten gaan. Mailen moet niet nodig zijn. We hebben hier inmiddels actie op ondernomen - extra info bij de bevestiging en aangepaste werkwijze voor de klantenservice.

10

Goed

Bestellen voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Superblij mee Ilse, thnx

9

Oplossing na klacht: perfect opgelosr

Verzending pakket werd door GLS slecht geregeld. Na klacht bij Amstory door mij, voelde ik mij onheus behandeld. Maar gelukkig werd dit toch heel goed opgepakt en voelde ik mij als klant gehoord en kreeg zelfs een leuke compensatie. Waarvoor dank. De aangeschafte kadootjes zijn enthousiast ontvangen. Veel succes!

  • Aanbevelen? Ja
3

teleurstellend wegens gehavende staat

ik heb het product geretourneerd omdat het handvat was afgebroken en hoop nu op toezending van een ongeschonden exemplaar. Bovendien is er alleen een kabel met USB aansluiting en geen stekker. Vind ik lastig omdat ik geen USB aansluiting heb met stekker. Het feit dat ik het artikel moet retourneren op eigen kosten geeft geen gevoel van adequate service en prijs/kwaliteit verhouding.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Mevrouw van den Heuvell heeft een nieuwe lamp ontvangen. Bij beschadigingen sturen wij kosteloos een nieuw exemplaar en vergoeden wij uiteraard de retourkosten zoals ook in dit geval. Zoals in de productomschrijving staat, gaat het opladen van deze lamp met een USB kabel. wij hebben klant gebeld en e.e.a. nader uigelegd. Ook dat de lamp met de stekker van de telefoonoplader of een los aan te schaffen stekker met USB ingang is op te laden. Daarmee was het opgelost en mevrouw van den Heuvell tevreden.

10

Top

Keurig geleverd

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Thnx Sandy, blij mee!

Over Amstory.nl

Amstory is in 2020 live gegaan. We verzamelen dus nog nog niet zo lang reviews en hebben er daarom nog niet zo veel. Reviews zijn dus welkom.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd