Snel geleverd en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit.

Leuke cadeaus en snelle bezorging!

Top service!

Levering kwam snel, helaas incompleet maar na telefonisch contact zeer snel nageleverd.

De volgende dag geleverd

Prima gegaan allemaal, ben er blij mee!

En wij ook met zo'n review, Suzanne!

TOP

Super item, zeer snelle verzending!

Dank voor je review, Yvonne. Daar doen we het voor!

Leuke spullen, betaalbaar en snelle levering.

Klantvriendelijk

De producten die ik heb ontvangen zijn van goede kwaliteit, de klantenservice is klantvriendelijk en de producten zijn op tijd bezorgd

Dag Alexandra, Dank voor je positieve review. Altijd een stimulans om ons best te blijven doen!

Cadeau online gekocht voor iemand. Werd de volgende dag al bezorgd, ondanks dat ik kort voor 21.00u besteld had. Wat ik wel mis is de mogelijkheid een persoonlijke notitie te schrijven voor diegene. Dat mag op een site als deze eigenlijk niet ontbreken toch? Maakt het geven wel leuker en makkelijker!

Mooie aritikelen.

Ik was zeer tevreden met mijn orde. Servie was heel goed

Dank voor je review ST10. We zien je graag terug!

Volgens afspraak

Hier zou ik weer bestellen

Blij mee!

Het artikel is snel en correct geleverd.

nog niets ontvangen, maar wel 2 keer uitnodiging voor een review, ik kan nog niks zinnigs zeggen

Ik heb geen bestelling ontvangen, maar wel 2x uitnodiging voor een review; dat zou niet moeten; op dit moment kan ik precies niets zeggen; Sorry??? waarom krijg ik weer verzoek om beoordeling aan te passen terwijl ik nog geen bestelling had ontvangen??????? Eerst wil ik GRAAG de bestelling ontvangen, dan pas beoordeling aanpassen!!!!!!! Logistiek loopt het niet erg goed.

Anders dan onze voorraad aangaf bleek het bestelde artikel niet aanwezig te zijn. En toen was de uitnodiging voor review al de deur uit. Foutje van onze kant, leren we iedere keer weer van. Bestelde artikel is gewoon geleverd, maar wel later dan verwacht.

Doen wat ze beloven

Mooie items gekocht voor een gunstigere prijs. Snelle verzending en heel goed verpakt.

Fantastisch!

Prachtig product en snel geleverd.

Dank je wel Birgit, worden we blij van!

Was even zoeken omdat precies wisr watvik wilde

Goed assortiment

Goed assortiment. Snelle levering

Bedankt voor je aanbeveling!

Positief

Amstory hield mij goed en persoonlijk op de hoogte toen het door mij bestelde product een leveringsvertraging had. Ook toen bleek dat ik iets anders had besteld dan wat ik beoogde werd het zonder problemen geruild voor het juiste product.

Bedankt voor je review Jos. We zijn blij dat de lamp die je nu hebt bevalt!

Gewoon goed!

Gewoon goed en snel verzonden!

Thnx R!

Service retourzending is minimaal

Bij het geleverde product zit geen retourformulier, waardoor het zoeken is naar de juiste handelswijze bij de retourzending. Bij het bellen naar het uiteindelijk gevonden telefoonnummer krijg ik niet de indruk dat de persoon die ik aan de lijn krijg weet hoe je een retourzending moet afhandelen. Doordat er geen porto-vrije retourlabel is meegeleverd, betaald de ontvanger de retourkosten. Omdat jullie een webshop zijn zou je een efficiëntere service verwachten.

Excuus dat onze klantenservice medewerker niet adequaat heeft geantwoord. Dat moet beter. We sturen inderdaad geen retourformulier mee (minder papier) en bieden ook niet standaard porto vrij retour, wel voor beschadigde of niet bestelde artikelen Op onze website staat de retourprocedure en retourformulier op de klantenservice pagina's, ook te vinden via de FAQ.

Tijdige levering maar beschadigd doosje,

Beschadigd cadeautje zonder tijd/gelegenheid om te ruilen, heel jammer

Inderdaad jammer. Ook jammer dat er geen contact is geweest met onze klantenservice om te zien wat we nog voor je hadden kunnen doen. Eventueel kunnen we ook na het cadeaumoment het cadeau omruilen.

Uitmuntend

Supersnel en netjes

Slecht

Zeer slechte ervaring. Inzake een bestelling Jesse van Klantenservice hierover geinformeerd

behulpzaam en vriendelijk

mijn vragen werden naar tevredenheid beantwoord en snelle levering

Ontzettend leuke website met unieke artikelen.

Ik heb in de aanloop naar kerstmis 2020, toen iedereen vanwege de lockdown overal ging bestellen online, het Paleis op de Dam besteld. Dit Paleis is een produkt van Royal Goedewaagen. Het ziet er fantastisch uit en past moeiteloos tussen de KLM huisjes. Het meest bijzondere vond ik dat ik in deze tijd dat alle postbezorgers steen en been klaagden dat ze het zo druk hadden, ik het Paleis binnen twee dagen in huis had. Grote klasse!

helemaal goed!

Supersnelle levering, mooi verpakt

Dank je wel Saskia, als jij blij bent worden wij dat ook!

Over Amstory.nl

Amstory is op 19 januari live gegaan. We verzamelen dus nog maar kort reviews en hebben er daarom nog niet zo veel. Reviews zijn dus welkom.