Nog steeds geen schroeven gekeverd

Schroeven besteld en niks geleverd al ruim een week geleden En hoor er ook niks over Heb intussen al ergens anders schroeven moeten kopen

Geweldige service!

Snelle bezorging en heel aardig en behulpzaam personeel!

Schroeven kwamen snel

Goede producten

Kwaliteit en snelle (foutloze) levering

Zeer degelijk product en snelle / foutloze verwerking.

Goede schroeven en een nette bezorging

Goede schroeven voor een mooie prijs

Prima schroeven

Goed bereikbaar en snelle service

Goed bereikbaar en snelle service

ok bestellen / betalen / geleverd krijgen klaar

eenmalig ok

Top bedrijf en snelle levering.

Kwaliteit voor weinig geld. Ik bestel ze voor mijn bedrijf en tot op heden nog geen problemen gehad, het wordt keuring netjes met passend bitje geleverd.

Na een incomplete levering snel en correct opgelost

Werkelijk uitstekend snijdende rvs schroeven

Uitstekende en goed snjjdende rvs schroeven

positief met de bestelling en zoals omschreven klopt helemaal

Goede ervaring.

Snelle levering van zeer goede product

vijn

goed9

Vlotte service en super schroeven.

Mijn oom zweerde altijd bij woodies schroeven. Ik dacht altijd dat de schroeven van de bouwmarkt goed genoeg waren. Nu ik deze schroeven heb getest, heb ik overstag! Nooit meer andere voor mij. Echt super. En online bestellen gaat ook super vlot met snelle levering. 10 punten van mij.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

En weer snel verstuurd

Super goede ervaring

Na een klein foutje bij de bestelling meteen de volgende de dag het juiste product in huis

Scherp geprijsd

De woodiesshop heeft een goede service

Jaren terug gestopt met Woodie schroeven, draaiden snel “dol” of braken af! Nu weer eens geprobeerd maar er is niets veranderd aan de kwaliteit, draaien nog steeds dol en breken zeer regelmatig

Prima, snelle en correcte levering

Woodies bouwschroeven, mooi en handig product, snel en correct geleverd voor een mooie prijs.

Woodiesshop.nl een goed alternatief voor de fysieke bouwmarkt

Goede website met groot assortiment; makkelijk bestellen en snelle -en correcte levering

Levering met problemen

Levering na een week ontvangen. Zou bij DHL niet goed zijn gegaan. Pakket is nogmaals verzonden. Klantvriendelijk zeker, maar je moet er zelf achteraan als je na paar dagen niks hoort. Hoop dat het een incident was. Wel vervelend alsjeblieft een klus gepland hebt zonder materialen.

Het zijn goede schroeven.

Vriendelijk Goede prijs Snelle levering

Over Woodiesshop.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.