Super service!!

Fijne webshop om uitgebreid te zoeken naar een keuze. Snel bezorgd aan huis!! Top.

Top schroeven, top service!

Schroeven besteld vanuit België, deze werden keurig 2 dagen later geleverd zoals vermeld. Kwaliteit van de schroeven is top!

Nette vlotte levering en goede communicatie

Snel besteld en bezorgd

Prima geregeld en snel

Als een van de weinige hebben ze behoorlijke hsb schroeven

Gewoon in een keer vlot leveren wat jebesteld hebt. En dat drie keer achter elkaar.

Goede service en scherpe prijs

Had persoonlijk wat sneller geleverd mogen worden. Maar op de website staat 3 werkdagen en dat word ook gehandhaafd. Had liever vandaag besteld morgen in huis gehad. Echter kom je dan bij andere prijzen uit. Geleverd in stevige doos. Zeker een aanrader

Snel geregeld

Goodie Woodie

Snel en goedkoop. Webshop zou iets overzichtelijker kunnen. Raster met dikte van de schroef op x-as en lengte op de y-as bijvoorbeeld.

Duidelijke site. Snelle levering

Al langere tijd mijn vaste leverancier voor Woodies schroeven. Zeer tevreden met de snelle levering. En scherp geprijsd!

Prima product, snel geleverd. Wat wil je nog meer?

Prettig en prima website.

Goeie schroeven

Top assortiment aan schroeven

goede ervaring

Het gekochte artikel was niet alleen goed maar ook snel geleverd. Super

Bestelling snel geleverd met een klein foutje en zonder enig probleem kosteloos hersteld.

goede service

Duidelijke website en snelle levering van bestelde goederen

Goede prijs

Snel en de beste prijs.

Zoals gewoonlijk een snelle levertijd en alles is fatsoenlijk verpakt.

Ik heb de helft van mijn bestelling binnen dus zeg het maar.

Ik hoop dat de rest ook nog komt en als ik schroeven 8 x 160 Tellerkop bestel en ik krijg 6 x 160klopt er volgens mijn iets niet.

Snelle levering!

Goede snelle service

Een doos was helaas toch niet op voorraad maar daarover werd ik netjes gebeld en die werd een paar dagen later nagestuurd.

Zoals gewoonlijk super !

Goede prijs kwaliteitverhouding, snelle levering !

Doos te klein voor de producten

De houtzaag stak 15cm uit de doos.. De schoeven 5.0 x 100 waren ook vergeten terwijl de bestelling maar 4 doosjes schroeven en een zaag was. Voor de rest prima

Prima met een verbeter punt

Er zijn 2 pakketten verzonden ipv 1 ze werden ook apart aangeboden dus dacht ik dat de bestelling incompleet was. Even berichtje dat er 2 pakketten onderweg waren had een hoop verwarring gescheeld. Groeten Martin

niet zo heel snel als beloofd, niet de volgende dag of zo, maar wel lekker vlot en goed.

Prima schroeven en voor een goede prijs. 1 maat was niet voorradig, maar is een prima oplossing geboden.

Over Woodiesshop.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.