Snelle levering, niet duur

Bestelling werd snel geleverd. Schroeven zijn niet duur

Scherp geprijsd, prima klantenservice.

Zeer tevreden met de geleverde schroeven en klantenservice. Per abuis een doosje verkeerde schroeven ontvangen bij mijn bestelling, snel antwoord op mijn mail, en binnen 2 dagen de juiste schroeven nabezorgd gekregen. Top.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijke site, handig te bestellen. Er is alleen nergens makkelijk een leverdatum te vinden maar uiteindelijk toch na 2 dagen thuis ontvangen. Niks mis mee dus

Goed geregeld

Toppie

Alleen goede ervaringen met deze mensen

Alles word zeer snel geleverd,goed verpakt en de kwaliteit stelt niet teleur.

Goed advies, snel en compleet geleverd.

Snelle en correcte levering. Top

Nette verpakking en correcte levering.

Nette verpakking en correcte levering.

geleverd zoals besteld

geleverd zoals besteld

Mien breur zweert bie woodies!

\Er werd vlot gereageerd op mijn bestelling, alleen jammer dat niet alles in voorraad was, hoop dus binnenkort op de nalevering. Verder prima kwaliteit en het bijvoegen van een passende bit voor de bestelde schroeven.

Waanzinnig.

Bestellen is super makkelijk en bijna altijd binnen 2 dagen in huis. Als klusbedrijf zij zijnde bestel ik alleen nog maar bij woodiesshop.nl

Slechte service

Je bestelt spullen maar komt niet aan . Je mailt ze enndan krijg je te horen van leverancies heeft niet geleverd. Na twee weken ,maar ze geven je wel een track en trace. En sociaal en klantvriendelijk is bij deze bedrijf ver te zoeken. Dit is de laatste keer dat ik ooit wat bijnze bestel. We zijn nu bijna een maand verder en zie de spullen nog niet.

snelle levering , keigoei vijzen

Altijd goed

prima, snelle levering

prima, snelle levering

Gewoon goed

Goed en snel geleverd

Alles was goed en snel geleverd

Alles snel en goed geleverd een goede verpakking

Snelle betaalbare levering

Overzichtelijke site. Duidelijke uitleg. Aanzienlijk goedkoper als winkel Snelle levering

de juiste shop

Ik heb al mijn schroeven kunnen bestellen die ik nodig heb.

Goede prijs/kwaliteit

De schroeven zaterdag besteld en 2 werkdagen later binnen. Mooie schroeven voor een mooie prijs. Top!

Snelle en foutloze service

Goed product en top service!

Snel voldaan aan mn vraag

Over Woodiesshop.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.