Prima service. Leveren wat er besteld is en netjes optijd.

Goede schroeven

Slechte bezorgservice

Het pakketje met schroeven was volgens de track and trace bezorgd, Maar Ik had niets ontvangen. De volgende dag vond ik het pakket terug in de tuin achter de vuilcontainer. Aangezien het erg hard geregend had, was alles zeiknat. Ik heb de schroeven maar in sorteer bakken gedaan, omdat de doosjes haast uit elkaar vielen van de nattigheid. Het is de fout(gemakzucht) van DHL, maar het is erg omslachtig om daar een klacht in te dienen. Uiteindelijk is de verstuurder eindverantwoordelijk. Ik ben er dus erg ontevreden over

Snelle verzending, prijs/kwaliteit zeer goed

Bestelproces eenvoudig. Grote eigen voorraad, waardoor snelle verzending mogelijk is. Breed aanbod, prijs/kwaliteit zeer goed. Milwaukee bitjes mee bestellen is een aanrader.

Woodies zijn perfecte schroeven , de service van WoodiesShop is goed met scherpe scherpe prijzen.

Fijne en sterke schroeven, prima levering

Ik had ruime keuze, goede prijs. Ik kreeg goede schroeven en snel geleverd. Ben tevreden.

Ik kreeg het pakket toch 1 dag later, daar de koerier zijn afspraken jegens zijn klant niet kan waarmaken. De besteller of afnemer krijgt daardoor zijn product ook later. Wordt tijd dat die koeriersdiensten eens aangepakt gaan worden.

Service!

Meerdere malen hier de schroeven besteld, altijd goed voor elkaar. De laatste bestelling was er een vergissing gemaakt tussen een blister en een enkele, deze werd snel en naar tevredenheid opgelost!

Levering = goed - Bestelde product klopt voor geen kant

Bestel je schroeven van 6mm x 140 mm dan krijg je schroeven van 4mm x 140 met schroefdraad van 6 mm wat een oplichters.

Jammer dit te horen, wat we wel vaker zien is dat de review gebruikt wordt als klachten formulier. Dat is niet de bedoeling. Als je een klacht of probleem hebt, kan je gewoon contact met ons zoeken, bel ons even of gebruikt het contactformulier op onze site. Het zou zomaar kunnen dat er een productie fout of dat je een verkeerd artikel hebt gekregen en dan gaan we dat oplossen, dat er een keer een fout gemaakt wordt, kan gebeuren. Zelfs een goed meetlint voor jouw zou de oplossing kunnen zijn ;-). In beide gevallen willen we graag eerst met je in overleg en als je dan niet tevreden bent dan mag je gerust alsnog een review invullen over ons. Nogmaals zou ik wel de kans willen krijgen om te kijken hoe we dit kunnen oplossen. We nemen elke klacht serieus we gaan door tot de klant tevreden is. Maar dat kun je ook zien aan de reviews.

top en snel

top een snel en product zoals omschreven

Correct

Alles correct en snel afgehandeld.

beste schroeven ooit

Bij verschillende bedrijven schroeven gekocht maar de Woodies zijn nog steeds fijn om mee te werken. Accu van de schroevendraaier gaat langer mee de schroeven draaien overal makkelijk en snel in. Kortom de beste schroeven voor een goede prijs

Duurt lang

Wacht al sinds 30 mei op mijn schroeven.

Snelle levering en goed produkt

Snelle levering en fantastische schroeven. Zonder voorboren in bankirai

Snelle levering, goede schroeven, goede prijs

Snelle levering, goede schroeven, goede prijs

Snel en correct

Verkeerde artikel in een bestelling ontvangen, zonder problemen het juiste artikel gehad. Op hun kosten, correct en snel

Vlonder schroeven waren snel geleverd tegen een goede prijs. Ik ben er erg blij mee

Zeer snelle bezorging. Bij de schoeven zit keurig netjes een passend bitje. Ik bestel er bedrijfsmatig maar ook privé bijde GOED.

super top bedrijf

je besteld spullen en worden dan ook snel geleverd is er iets bellen ze gelijk dus goed aan te raden

Matige bezorging

Het heeft eindeloos geduurd voor het pakket aankwam na 'verzending'. Na diverse mailtjes is er iets gedaan waardoor het meteen de volgende dag aankwam. Echter de verpakking was beroerd waardoor er stukjes van de plastic dozen zijn afgebroken. Voor een schroeven doos lastig, ze glippen er uit.

Besteld en keurig bezorgd bij afhaalpunt

Goede leverancier met Woodies via importeur ASF Fisher, dan krijg je kwaliteit. Via op te geven ophaalpunt ook goed geregeld.

Over Woodiesshop.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.