Goed, duidelijk, eerlijk

Goede ervaring, duidelijke omschrijving van de dakramen en eerlijke prijzen. Komt afspraken na en vriendelijk personeel die ik aan de lijn heb gehad en die geleverd heeft

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering van buitenzonwering

Duurt lang voordat spullen geleverd worden.

Bestelling gedaan op dinsdag. Het bestelde artikel was volgens de site op voorraad op vrijdag toch maar eens gebeld. Toen bleek dat het door mij bestelde artikel toch niet op voorraad was, geen mail op telefoontje niets gehoord, weg planning zou zaterdag geplaatst worden. Voor mij de eerste keer dat ik hier een bestelling heb geplaatst heb hier verder geen ervaringen mee.

heel correct de bestelling uitgevoerd

Na dat ik de bestelling al had geplaatst heb ik een correctie doorgegeven die op een uiterst vriendelijke manier is ontvangen en uitgevoerd. Klasse!!!

Na verkeerd besteld aan mijn kant konden ze snel schakelen.

Vlotte levering binnen 2 werkdagen.

prima, snel geleverd

Voor de zekerheid vroeg dakraamdiscounter nog om het precieze type (plaatje) van het raam, toen vlot geleverd.

Prettig

Over Dakraamdiscounter.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.