Begripvol

Verkeerde maat besteld, geen probleem om hem om te wisselen. Keurig omgewisseld.

Super flexibel bedrijf

Zeer prettig (een dikke duim omhoog)

Op tijd, kompleet 100% in orde

Bestellen ging gemakkelijk, afspraken levertijd en tijdstip helemaal top. Bestelling is in een keer compleet zonder aan- of opmerkingen geleverd. Duidelijke handleidingen.

Accuraat

Prima levering , compleet, eenvoudig te monteren.

Vlot en goed produkt

Vlotte zending van het bestelde produkt. Ik bestelde een stok om handmatig dakvensters te openen. Werkt prima zelfs op ca 4 meter hoogte. De handleiding bij de stok is wel een beetje onduidelijk.

Prima geleverd, goede communicatie

Levering duurde wel erg lang. Maar dat wat waarschijnlijk door de aparte maat.

Goeie service!

Snelle reactie, check of we de juiste besteld hadden en snel in huis!

Anders dan waarop gehoopt

Plaatsen van bestelling ging redelijk vlot, al wordt na de bestelling via mail een herhaalvraag gesteld (check juiste code). Via eigen account zou bestelling/levering te volgen moeten zijn. Daar gaat het helaas mis. In account staat DHL als bezorgdienst met een track- & tracecode. Die bleek niet te werken. Na enkele dagen wachten contact opgenomen met DHL. Herkennen leverancier en code niet... Contact met leverancier, die reageert gelukkig wel direct. Bezorger blijkt DPD te zijn. Die zijn onaangekondigd langs de deur geweest, pakket mee teruggenomen zonder bericht achter te laten. Zelf op onderzoek uitgegaan. Pakket blijkt bij thuisafhaaladres te zijn. Hoewel de klacht dus eigenlijk DPD betreft is het natuurlijk niet handig om DHL als bezorger te duiden, inclusief de t&t-code. Daarom maar 3 sterren.

Zeer gode ervaring

Een goede en duidelijke website met het aanbod. Van dak(tuimel)ramen. Correcte en overzichtelijke via de website van de bestelling. en rekening. Prima bezorging alles keurig en op tijd afgeleverd zoals afgesproken. Ik ben zeer tevreden

Vriendelijke behandeling en goed advies

Ik belde voor advies en kreeg goed antwoord op mijn vraag. En vlotte levering.

wat een fijn product en makkelijke installatie

De 5 verduisteringsgordijnen die ik ontving in 2 keer waren prima. Ook installatie was een fluitje van een cent.

Heel tevreden van de service, het contact,…

Zeer behulpzaam, snelle reactie op mails, goede service, uitstekend!

correct geleverd

correct geleverd

communicatie moeizaam, product goed verpakt

matig. wel bestelbevestiging ontvangen, maar geen moment van levering. Hiervoor na 1 week naar de vestiging gebeld, bleek ie "vergeten" te zijn. kan gebeuren, geen probleem, telefonisch afgesproken dat mijn levering dinsdag zou gebeuren, hierna netjes mail gehad met bevestiging hiervan, alsmede de melding dat ze een dag van te voren nog lieten weten binnen welk tijdsvenster ze kwamen. Ook deze belofte helaas niet nagekomen, uiteindelijk heb ik de leverdag zelf gemaild met de vraag of ze al een tijdvenster wisten, wel netjes antwoord op gehad. communicatie kan naar mijn idee nog iets bij geschaafd worden. dakramen staan klaar om geplaatst te worden, verpakking zag er goed uit, degelijk ingepakt. werkinstructie bij de dakramen is ook duidelijk en overzichtelijk.

Goede vlizotrap

Goede vlizotrap met duidelijke handleiding

Prima service, en een goede levering

Heel fijn, goede service , niks op aan te merken

Snelle levering en netjes ingepakt. Vragen snel beantwoord via mail.

Goede communicatie, levering iets later dan aangegeven.

Het bestellen was eenvoudig op de duidelijke website. Na het bestellen kreeg ik heel snel een mailtje met de leverdatum. Deze was wel een paar dagen later dan aangegeven was bij het product op de website, maar het was fijn dat ik dit op tijd wist. Over de levering werd goed gecommuniceerd en gezien ik niet thuis was heb ik ze toen telefonisch kunnen uitleggen waar de dakramen neergezet konden worden.

Goed geholpen , ouderwetse hollandse service

Goed geholpen , ouderwetse hollandse service prima dat zouden meer bedrijven moeten doen

Goede ervaring

Snel en goed geholpen

Super snel voor een mooie prijs

Snelle levering, werd alleen niet doorgegeven dat het verstuurd was

Over Dakraamdiscounter.nl

In 1995 zijn we begonnen als groothandel in bouwmaterialen. We zijn uitgegroeid naar een groothandel met een zeer groot en uitgebreid assortiment en natuurlijk de bijbehorende voorraad. Een klein voorbeeld we hebben gemiddeld 25000 m2 isolatie op voorraad liggen. Leveringen vinden plaats door geheel Nederland en Belgie, eventueel eilanden is op aanvraag ook geen probleem. We leveren aan particulieren, ZZP'ers, klussenbedrijven en aannemers.