Alles goed geregeld tijd en aflevering

Fiets exclusief is een uitstekende zaak netjes op tijd Leveren en uitstekende service

Ik heb goed kunnen proefrijden en er werd geluisterd naar mijn aanvullende wensen.

Een klein minpuntje: de ene verkoper had niet alle extras uitgevoerd die de andere verkoper had opgenomen. Na melding hiervan werd het direct hersteld en ging ik tevreden met een mooie fiets naar huis.

De fiets werd snel geleverd. Enkele kleine problemen snel opgelost, de communicatie was prima.

Prima prijs.levering conform afspraak.

Was op zoek naar deze fiets in dese uitvoering. Erg fijn dat jullie renteloze betaling aanbieden in 3 delen. Fiets werd netjes op afgesproken datum en tijd afgeleverd en gemonteerd. Nika aan toe te voegen. Waarom 4.5 sterren? Altijd ruimte voor verbetering.

Mooie fiets, Zeer snelle levering

Mooie fiets. Nette en snelle levering. Duidelijke website.

Supergoede ervaring

Goede, snel en maatwerk leverende klantenservice en nette bezorging.

Ervaring was oke

Fiets is netjes afgeleverd maar remmen waren oké afgestemd en stond dag later mijn banden op te pompen. Als ik dan zoveel geld voor een fiets betaal (€100,- meer dan een jaar ervoor bij iemand anders) verwacht ik wel iets. Aanbevolen slot is ook een tegenvaller. Daarnaast moet je dan zelf nog je zadel afstemmen. Ik denk dan vraag ik de hoogte van mijn heupen dan kan je in die richting afstemmen maar goed.

Beste Jonneke, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over onze service. We vinden het belangrijk om onze klanten volledig te ontzorgen. Om die reden worden alle bestelde fietsen 100% rijklaar afgeleverd, zodat u hier zelf geen omkijken meer naar heeft en direct kunt genieten van uw nieuwe fiets. Aangezien de ideale zadelhoogte voor iedereen anders is, kan het in sommige gevallen nog nauwkeuriger afgesteld worden. De hoogte van uw fietszadel kunt u zelf heel eenvoudig nauwkeurig afstellen. Met vriendelijke groet, Fiets-Exclusief

De fiets werd binnen een paar dagen na het plaatsen van de bestelling rijklaar aan huis afgeleverd.

Ik heb een fiets en een bijpassend kettingslot besteld bij Fiets-Exclusief. De fiets is netjes op de afgesproken dag bezorgd en was al helemaal rijklaar, ideaal! Fiets is zoals op de afbeeldingen en rijdt perfect. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen!

Ruime voorraad en goede service

Op zoek naar een fiets met aandrijfriem was dit de enige winkel in NL die ik kon vinden die uit voorraad kon leveren. Gezochte Sensa Cintura was voldoende op voorraad in allebei de kleuren. Na telefonisch contact fiets online gereserveerd en (op aanraden van verkoper aan telefoon) aangegeven dat ik met pin in de winkel zou betalen zodat ik ter plekke kon passen of de maat correct was (er was slechts 1 maat beschikbaar). Als de maat niet correct zou zijn mocht ik kosteloos annuleren. In de winkel bleek de fiets al compleet gemonteerd en afgesteld. Ik ben uitstekend geholpen en heb uitgebreide hulp gehad met op maat afstellen. Kortom: zeer tevreden over de service, ruime voorraad (is een zegen in deze tijd van schaarste op de fietsenmarkt!) en vertrouwen richting de klant. Van harte aanbevolen!!!

Goed en snel afgeleverd. Top

Ben zeer tevreden

Super servies zeer snel mijn fiets ontvangen en klant vriendelijk

Ik ben erg prettig geholpen door iemand met verstand van zaken. Ik heb een goed advies gekregen over alles waar ik vragen over had. Ik ben dan ook heel snel overgegaan tot de aanschaf van een e-bike. Ik heb alle vertrouwen dat ook het onderhoud van mijn ebike en het verdere contact probleemloos zal verlopen. Ik zou nooit een fiets via internet kopen, omdat ik al bovenstaande genoemd positieve punten zal missen.

Snelle levering en netjes bezorgd

Gewoon super geregeld allemaal.

Goede ervaring

Goede ervaring en snelle service. Ik ben goed geholpen en geïnformeerd. Enige min punt is dat mijn accu van mijn fiets niet was opgeladen bij het ophalen van de fiets, waardoor ik het grootste gedeelte zonder accu moest fietsen.. dat was erg zwaar. Nu is die volledig opgeladen en rijdt die heerlijk!

Wat een fijne en persoonlijke fiets aflevering

Hi Wat een fijne aflevering van onze nieuwe E-bikes. Werden netjes op de afgesproken dag afgeleverd. Alles netjes uitgelegd over de fiets over het opladen,de fiets zelf etc Top bedrijf.

Hele slechte klantenservice

Spijt dat ik hier mijn product gekocht heb. Ik kreeg een kapot product aangeleverd. Ik heb netjes gemaild hoe we dit kunnen oplossen. Moet ik hem terug sturen op EIGEN kosten en dan kijken ze naar of het onder de garantie valt want dat kon ook goed zijn van niet. Dan wouden ze dan wel verder kijken. Bij elke andere webshop krijg je een verzendlabel om hem terug te sturen en dan krijg je gewoon een nieuwe. Ik heb al betaald voor dit product maar heel slecht.

Beste Nicky, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij vinden het vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over ons retourbeleid. Bij het retour sturen van het artikel wordt bepaald of het artikel door een fabrieksfout of anders is ontstaan. Als het een fabrieksfout is, vervangen we het artikel en vergoeden we de verzendkosten. Met vriendelijke groet, Fiets-Exclusief

Super en snel netjes afgeleverd aardig persoon niks op aan te merken. Gr alex

Fiets-exclusief heeft mijn fiets precies op maat afgesteld. Ik kreeg heel goed advies hoe ik mijn fiets nog verder kan verstellen en kan onderhouden.

Goede aflevering

Uw organisatie was goed bereikbaar Vragen over de aflevering werden prima beantwoord

snelle levering, fiets in prima staat afgeleverd

Goede service, snelle reactie op de bestelling, ook vlot geleverd, in goede staat.

Top service en snelle levering! In het echt is de fiets nog mooier dan op de foto.

Mijn man is ontzettend blij met zijn Gazelle Chamonix T10 HMS Heren. Vooral omdat hij framemaat 65cm heeft en de fiets direct leverbaar was. Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en de fiets werd keurig netjes afgeleverd op de afgesproken dag. De koerier belde zelfs op de leverdag over welke tijd hij arriveerde bij ons thuis.

Een tevreden klant

Mooie winkel met fijn personeel.

Snel geleverd !!

Binnen 4 dagen na telefonisch contact te hebben gehad, was de fiets thuisbezorgd