Zeer tevreden!

Zeer tevreden over de hele bestelling. Werd telefonisch vriendelijk te woord gestaan. De fiets werd super snel en keurig geleverd. Kortom. Ik ben een zeer blije klant!

Goed geadviseerd bij het aanschaffen van mijn 1e elektrische fiets

Goede uitleg en advies, proefritjes kunnen rijden, de verkoper nam alle tijd voor ons. Uiteindelijk een keuze gemaakt en aan het eind van de dag de fiets al op kunnen halen. Kijk, daar hou ik van.

Geweldig top winkel

Er word goed naar je geluisterd als klant.Goede keuze aan fietsen.Goede uitleg over de fiets.Proefrit ook goed nemen de tijd voor je Snelle levering de volgende dag al. Dus echt een aanrader

Super geholpen

Heel goed advies gekregen. Fiets is superrrr

Precies de goede fiets gevonden.

Op zoek naar zo'n beetje de laatste Gazelle Orange die we zochten kwamen we (voor de 2e keer) uit bij Fiets exclusief. Makkelijk bestellen, en een duidelijke instructie over wanneer de levering zou zijn. Bleek een dag eerder al geleverd te kunnen worden, goed gecommuniceerd en vriendelijke bezorger.

snel en goed

Prima bedrijf al diverse keren een fiets besteld en altijd tevreden.

Prettig en professioneel

Fijne benadering, er werd alle tijd genomen voor uitleg en proefritje op diverse fietsen.

Aandacht en vakkundigheid hielpen mij bij mijn keuze.

Ik vond het zeer sympathiek dat er drie door mij gekozen fietsen klaar stonden om mee proef te fietsen, zodat ik mijn keuze goed onderbouwd kon maken.

Heldere website, zeer snelle levering

Eerste levermoment op de site was twee dagen later. De volgende ochtend werd ik gebeld of ik de fiets ook eerder kon ontvangen. Fiets dus binnen 24 uur thuis bezorgd en volledig rijklaar.

Deskundig en vriendelijk advisering. Gemotiveerde medewerkers en snel per telefoon/email bereikbaar.

Top winkel!

Mijn volgende fiets bestel ik weer bij jullie!

De bestelde fiets was bijna nergens meer in voorraad, wel bij Fiets Exclusief. Bestellen ging makkelijk, ik kon zelfs kiezen op welke dag de fiets geleverd zou worden. Op dag van levering belde koerier hoe laat hij verwachtte te leveren. Fiets werd uitgepakt en afgesteld. In één woord: SUPER!!

Top, goede en snelle service

Vriendelijk personeel en snelle service aan huis!

Top! dienstverlening

Eenvoudig besteld. Ik werd gebeld of de fiets nog eerder dan verwacht geleverd kon worden. Keurig helemaal pico bello afgeleverd. Kortom Top!

Na aankoop via internet zeer correct afgehandeld en geleverd

Op zondag de aankoop via de webshop gedaan. Op maandag belde ze om een afspraak te maken voor dinsdag om de fiets geheel gemonteerd af te leveren. Kortom een aanrader om hier te kopen

heel snel berzorging!

Het was echt snel en een sterke fiets!

Snel en duidelijk

Mooie site en de enige die de fiets die ik wil snel konden leveren.

Fijne fietsen winkel welke de tijd neemt voor zijn klanten

Mooie fietsen zaak met een ruim assortiment aan elektrische fietsen welke zeer scherp geprijsd zijn. Deskundig advies en de mogelijkheid om de fiets ter plekke uit te proberen. Ze nemen graag de tijd voor je om alles uitte leggen zodat je een wel overwogen keuze kan maken. Dit is al de derde keer dat ik hier een fiets gekocht heb, helemaal top.

Goede prijs en levering twee dagen eerder dan aangegeven.

Ik was op zoek naar deze fiets en was elders uitverkocht of duurder. De fiets kon ik na twee dagen al ophalen.

Uitstekende service en snelle levering van de fiets.

Betrouwbaar en komen afspraken na.

Verkeerde accu besteld. Zeer snel de zending verwekt en geld teruggestort.

Goede service en bereid tot meedenken

Wij hebben vorige week een mooie Cortina fiets voor onze zoon gekocht bij fiets exclusief. Erg vriendelijk geholpen en ze waren bereid tot meedenken. - de fiets was aanvankelijk iets aan de grote kant maar ze zeiden als we er een ander zadel opzetten dan past hij er wel op! Daardoor kan hij des te langer plezier van de fiets hebben! Bij afhalen ook alles volgens afspraak en tip top in orde! Fijn zo’n winkel die service nog hoog in het vaandel heeft staan!

Vriendelijke service en super snelle levering

Doordat mijn elektrische fiets was gestolen had ik op zeer korte termijn een nieuwe nodig. Na telefonisch contact te hebben gehad met een een zeer vriendelijke medewerker besloten om de fiets te kopen in de hoop dat deze vier dagen later bezorgd zou worden. En dat is ook gebeurd! Ik kan weer lekker elektrisch fietsen en ben heel blij met de keuze van mijn fiets, de Gazelle Miss Grace.

prettige service, mooie keuze van e-bikes, een aanrader.

Prettige en persoonlijke service, neemt ruim de tijd om je te helpen. Mooie keuze aan verschillende e-bikes.

Fijne ervaring en goed meegedacht

Een fijne ervaring in het experience center van deze winkel. Met een aantal wensen naar binnen en goed advies ontvangen over fietsen die zij daar hadden staan. Uiteindelijk nog een moeilijke keuze geweest maar met gedegen afwegingen een hele goede keus kunnen maken. Enig puntje is dat de notificatie over het gereed staan van de gekochte fiets niet goed doorgekomen was. Maar met een telefoontje snel opgelost en de fiets opgehaald. De fiets beviel een kennis ook zeer goed en heeft er direct ook een gekocht bij fiets-exclusief!

Er zit ontzettend veel ervaring bij dit bedrijf

Zowel tijdens het bestellen en de aflevering contact gehad met ontzettend ervaren en deskundige mensen. De uitleg was ontzettend helder