Goede winkel

Prima geholpen en we zijn zeer tevreden met de fiets

Good offer and free delivery

Good bike for a reasonable price. Fast and on-time delivery. I found it nice to try the bike at my place, before accepting it. The only problem I had is a noise with the pedals, while I ride. I don't think it's a good thing for a brand new bike, perhaps it could have been tested better before the sale.

Nette, vlotte service en goed bereikbare klantenservice

Mooie fiets online besteld, bij vragen kon ik snel terecht bij de klantenservice. Afspraak keurig nagekomen, netjes rijklaar afgeleverd.

Wij werden netjes ontvangen en goed geholpen.

Wij zijn via internet bij fiets-exclusief terechtgekomen omdat we op zoek waren naar een Gazelle damesfiets. Wij hebben gekeken of hij in voorraad was, dit was het geval. Toen zijn wij naar de winkel gegaan, de ontvangst in de winkel was zeer goed. De fiets uitgezocht en goed advies ontvangen, een proefrit gemaakt en al snel besloten de fiets te kopen. De fiets is netjes thuis afgeleverd, dus al met al zeer goed geregeld.

Klantvriendelijk en goede service

Ik ben ontzettend tevreden over fiets-exclusief! Ik werd goed geholpen en heb eerlijke adviezen gekregen, geen verkooppraatjes. En mijn fiets werd al binnen een dag geleverd!

hier word je als klant zeer netjes geholpen en mooie producten.

mooie zwarte gazelle tour populair gekocht in Alphen a/d Rijn. zijn door de eigenaar zeer netjes en vriendelijk geholpen. dit bedrijf heeft goede producten en waar je als klant netjes geholpen word zeer zeker een aanrader.

Fijne en vriendelijke service!

Gisteren is mijn nieuwe fiets afgeleverd door fiets-exclusief. Netjes op tijd en een vriendelijke man die duidelijke instructies gaf. Voordat de fiets geleverd werd nog even telefonisch contact gelegd voor advies. Ook hier kreeg ik een goede tips met een vriendelijke medewerker aan de lijn.

Geweldige service

We kopen graag onze fietsen bij fiets-exclusuef door de expertise van de medewerkers. Ze nemen de tijd om je te woord te staan en leggen alles uit. Je kunt proefritten met de fietsen maken en de service is op een hoog niveau. Er staan in de zaken niet te veel verschillende merken waardoor het prettig is om een beslissing te nemen.

Zeer snelle levering

Ik bestelde de Gazelle Ebike op maandag en de levertijd die werd aangegeven voor donderdag. Toen ontving ik op dinsdag morgen een mailtje dat de fiets al klaar voor me stond. Ik heb hem 's-middags gelijk opgehaald en er inmiddels al veel fijne ritten mee gehad. De nota werd de volgende dag op mijn verzoek direct gemaild.

Snel geleverd, goede prijs, fiets klaar om te rijden!

Snel geleverd, goede prijs, fiets klaar om te rijden!

Goede communicatie

Ik heb mijn Cortina e-Blau online besteld en die is vlot geleverd; ik werd zelfs even gebeld ipv gemaild om het aflevertijdstip af te stemmen, heel prettig! Ook bij aflevering werd ik van duidelijke instructies voorzien kortom een prima ervaring!

Fijne zaak met een prettige ontspannen service

Via internet en website een elektrische fiets uitgezocht. Nadat er adequaat en snel Op online vragen advies werd gegeven de bestelling voltooid. Vervolgens snelle concrete en duidelijk afspraak op zeer korte termijn gemaakt om de fiets op te halen. Bij het ophalen keurige uitleg gekregen over de fiets en uiteraard nog een proefrit kunnen maken. Eigenaar van de fietsenwinkel heeft nog geholpen met de fiets op de fietsendrager te plaatsen en duidelijke afspraken gemaakt over een servicebeurt. Kortom echt een aanrader om een leuke betaalbare fiets aan te schaffen

Klantvriendelijk

Bij mijn aankoop van de VanDijck Kalii 3.0, werd ik aangenaam verrast door de verkoper en zijn team, niets moest maar alles kon. Geen gejaagd gevoel gehad bij mijn aankoop. Zo moet het eigenlijk overal zijn, bij dure aankopen, aandacht voor de klant, en niet alleen maar scoren in de verkoop. Prima service

Zeer goed alles goed geregeld

Kan niet beter

Snelle en goede service!

Goed geholpen in de winkel en ik kon de fiets al eerder ophalen!

Supersnelle levering Gazelle

Vanwege leveringsproblemen en niet nagekomen beloftes van een andere fietsenwinkel bij jullie geshopt. Donderdags gebeld, dinsdag fiets thuis rijklaar afgeleverd, geweldig! Eerlijk antwoord over de voorraad, we hadden de laatste dus op aanraden online besteld met bankbetaling dus evengoed de vrijheid om van de koop af te zien. Superfijne Gazelle fiets voor een goede prijs.

Prima geholpen Aardige mensen

Helemaal goed!

De fiets die ik wilde hebben was alleen hier nog te krijgen met de juiste accu. Hierop ook nog eens razendsnel en keurig netjes geleverd.

Eerlijk en kundig

Persoonlijke kundige voorlichting over mijn voorgenomen aankoop in het Leiden filiaal gehad. Uiteraard de voorgenomen aankoop gedaan die prima bevalt.

mooie en duidelijke website, prima prijs kwaliteit

zeer snelle levering, s'morgens besteld einde van de middag al geleverd

heel prettig

heel klantvriendelijk, uitstekende service

Good travel companion

I have ridden it 100 kilometers, which is very relaxed and suitable for tourism around the city. If you want to go farther, you need to choose a larger battery

Fantastische fiets voor een scherpe prijs en snel geleverd!

De fiets kon al enkele dagen na de besteldatum worden geleverd, werd snel rijklaar gemaakt en verpakkingsmateriaal werd ook weer netjes meegenomen. Een ontbrekend dopje van het slot werd na 1 telefoontje met een vriendelijke medewerker direct nagestuurd en was ook na 2 dagen binnen. Ik heb al 3 jaar op eenzelfde fiets gereden en hij blijft geweldig! Ik ga het niet halen, maar ik zou er 38 jaar mee getrouwd willen zijn, net als met m'n vrouw (heeft trouwens ook een Common).

Deskundig en zeer vriendelijk geholpen.

Aardige mannen , Eric heeft ons goed geholpen, nam de tijd voor ons. En was zeer hulpvaardig.

Snelle levering tegen prima prijs

Goede prijs en snelle levering in doos. Alleen nog stuur rechtzetten en trappers erop en rijden maar!