Goed product en snelle levering.

Perfect fast delivery

The customer service is fast and efficient. The bike arrived in perfect condition and properly mounted.

Moest wel enige tijd wachten maar daarna snelle levering van mijn fiets. Startklaar voor gebruik. Heel.blij mee.

Een geweldige fiets die op de dag dat ik had aangegeven is bezorgd.

Ik was op zoek naar een mooie gazelle. Die leek op deze site het goedkoopst. Ik kon aangeven wanneer ik wilde dat hij bezorgd werd en op die datum werd hij ook geleverd. Nu heb ik er veel plezier van.

Prettig contact, goede service en mooie fietsen

Zeer tevreden over onze aankoop (Gazelle Miss Grace). Omdat ik nog een paar vragen had heb ik gebeld met een medewerker. Heb zeer netjes en vakkundig te woord gestaan. Daarna de fiets besteld en binnen een paar dagen, op het afgesproken tijdstip, geleverd door een vriendelijke koerier. Kortom; aanrader! Bestel gerust bij Fiets-Exclusief

Duidelijk site, makkelijk bestellen, snelle levering

via de mail de juiste informatie voor alles goed op de hoogte gehouden van de bestelling en juist afgehandeld gewoon top

Vriendelijk, betrouwbaar en snel

Goed en leuk geholpen bij de aankoop van een elektrische bakfiets. Dit is best een grote uitgave die je doet en daardoor is het extra fijn als er uitgebreid de tijd wordt genomen om alles door te nemen en testen. Erg snel geleverd met alles erop en eraan.

Uitmuntende Service en Deskundigheid

Graag deel ik mijn uitermate positieve ervaring met Fiets Exclusief. Dit bedrijf onderscheidt zich door niet alleen een breed assortiment aan fietsen te bieden, maar ook door hun uitmuntende service en expertise. Ik was specifiek op zoek naar de Gazelle Bloom, en tot mijn vreugde was Fiets Exclusief een van de weinige bedrijven die dit model op voorraad hadden. De levering was razendsnel en geheel naar mijn wensen aangepast, wat getuigt van hun flexibiliteit en klantgerichtheid. Bovendien was het advies dat ik ontving deskundig en op maat gemaakt, iets wat ik enorm waardeer. Bij de levering kreeg ik een uitgebreide uitleg over de fiets, wat mijn vertrouwen in hun vakkennis verder versterkte. Tot slot werd ook de verzekering direct voor mij geregeld, wat mij veel tijd en zorgen bespaarde. Fiets Exclusief is een topbedrijf dat ik ten zeerste aanbeveel aan iedereen die waarde hecht aan uitstekende service, deskundig advies en snelle levering. Ze laten zien dat er nog bedrijven zijn die persoonlijke aandacht en klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan. Als je liever niet in de steek gelaten wilt worden door een callcenter en bereid bent iets meer te betalen voor een superieure service en aftersales, dan moet je zeker bij Fiets Exclusief zijn.

Heel fijn, fiets snel geleverd! Bij vragen krijg je snel en kundig antwoord. Helemaal blij met mijn nieuwe fiets.

Denken mee. Snelle levering. Goede service

Gaf mij een koopervaring alsof ik bij de fietsenwinkel om de hoek een fiets had gekocht en deze hem even kwam brengen. Denken mee over de verzekering, de beste sloten daarbij en leveren de fiets afgesteld af. Helemaal goed!

Betaalbaar, goede kwaliteit, super service

Op dinsdag een fiets besteld en in drie dagen de fiets geleverd gekregen. Erg tevreden met de prijs/kwaliteit verhouding van de fiets. Ook de levering ging soepel en werd bezorgd zoals afgesproken!

Goede service en prachtige fiets

Optijd geleverd helemaal klaar voor gebruik hele mooie fiets en keurige service

Goeie service, snelle levering, top fiets

Snelle service en fieta afgesteld. Hierna nog wel zelf het stuur verder moeten aandraaien en de banden beter opgepompt. Ook werd het slot wat ik bij de fiets had besteld later geleverd, wat net jammer was. Toch zou ik zo weer hier bestellen

Snelle levering en fijn contact

Binnen drie dagen had ik mijn nieuwe fiets in huis. Contact was erg prettig en ze denken graag met je mee. Echt een aanrader dit bedrijf.

Uitstekend!

We hebben een prachtige fiets voor onze dochter besteld. De verzending was snel, vriendelijke bezorger en de fiets uitstekend! Alles gemonteerd en rijklaar, top!

Goede/snelle service

Zag de fiets waar ik naar op zoek was op de website staan en ze hebben hem dezelfde dag nog klaar gemaakt voor aflevering zodat ik hem 's middags kon ophalen.

Prima service!

Online een fiets voor onze dochter besteld,.. Bij levering waren er een paar opmerkingen die vrijwel direct beantwoord werden en waar nog ruimte voor twijfel was een oplossing werd geboden. Prima service.

Goed en keurig geholpen

Namen goed de tijd voor je . Duidelijke uitleg. Beïnvloeden je niet bij de keuze van je fiets. Ook positief het bestelsysteem. Snelle levering. Ook een pluspunt het gratis thuis bezorging. Op de zelfde dag nog.

Zeer goede server

Fiets was perfect geleverd op juiste tijd en dag geen klachten tot nu toe

Online bestelling snel en goed

Ook met de online bestelling was de service goed. Bezorging tot aan de deur.

Fast service and decent prices

I got my chosen bike on time and in good condition. The website is unclear and allows you to buy a lock combination that is not acceptable for the chosen insurance coverage. Customer service resolved the issue albeit with not much empathy!

Uitstekend!

Snelle service en vriendelijk mail retour gekregen.

De Perfecte Fietservaring bij Fiets Exclusief!

Ik ben enorm tevreden met mijn recente aankoop bij Fiets Exclusief. Dit is al mijn tweede fiets die ik bij hen heb gekocht, en opnieuw hebben ze me niet teleurgesteld. De Cortina eBlau 2024 elektrische fiets die ik heb gekozen, heeft mijn verwachtingen overtroffen. Het is niet alleen een prachtig ontworpen fiets, maar ook nog eens zeer praktisch en comfortabel in gebruik. Ik geniet echt van elke rit die ik maak op deze fiets. Wat Fiets Exclusief echt onderscheidt, is hun fantastische service. Het personeel is altijd vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Ze nemen de tijd om naar je wensen te luisteren en helpen je bij het vinden van de perfecte fiets voor jouw behoeften. Al met al kan ik Fiets Exclusief van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe fiets. Ik weet zeker dat ze ook jouw fietservaring zullen verbeteren!

Snelheid icm juiste product

Online snel de juiste fiets kunnen regelen incl de accesoires zoals een krat op de fiets en een extra ketting die gewoon gemonteerd waren. De fiets voor onze zoon: Rijklaar....hoe heerlijk is dat.

H Kamerlingh Onnesweg 12

2408 AW Alphen aan den rijn