Snelle levering en goede service

Per ongeluk verkeerde datum geselecteerd bij het bestellen maar na een belletje kon dit gelijk aangepast worden. Fiets snel en netjes geleverd en afgesteld op mijn lengte, top service!

Goed en snel

Ik had een los onderdeel nodig voor bevestiging van een stoeltje voorop. Snel vindbaar op de site en snel geleverd.

Defective bike

From the beginning the battery didn't go inside of the frame, i call them and they said to punch. I ordered the size to have confort for my seat, it's not going down enough. And the biggest problem of my **** euro bike, Van Dijck Leto 806w plus 80NM it's, this bike it feels like it's not even electric. I have before second hand bikes, much, much better than this Van Dijck Leto for 2799 euro. I advise you to buy better a second hand electric bike, because from here you will buy expensive defective bike... ****** Well i told them it's some legislation against ****. The guy ho answer me to the phone just tell me; VanDijck bike's are not so good. Go and look on the specification of this bike... It looks good to me, but send me a new one and not a defective

Op voorraad en snel geleverd

Bestellen ging makkelijk, zelf kiezen wanneer de fiets geleverd werd. Koerier wilde hem nog een dag sneller bezorgen, maar bij aangeven dat ik hem echt een dag later wilde hebben, was dat geen enkel probleem.

Snelle levering.

Duidelijke communicatie en snelle levering.

uitstekend

Er is telefonisch contact geweest en ik ben netjes te woord gestaan. Ook de levering van de fiets is vlekkeloos verlopen. Echte aanrader

Goede en professionele service

Niet alleen in de winkel, maar ook aan de telefoon erg professioneel en klantvriendelijk. Medewerkers nemen echt de tijd voor iedere klant! Zeker aan iedereen aan te raden

Betrouwbare bedrijf

Alles ging snel en volgens afgesproken plan met fiets-exclusive. Zeer concurrerende prijzen vergeleken met andere bedrijven.

Ik had per abuis de verkeerde fiets besteld. Even bellen met de klantenservice en zonder moeite werd alles omgezet. Kreeg netjes een betaalverzoek en alles werd goed op tijd geleverd en in zeer goede conditie. De prijs kwaliteit is echt uitmuntend. Heel blij met de service en al het goeds

Heel goed geholpen ik heb een fijne Electrisce fiets gekocht nadat ik een uitgebreide testrit gemaakt had . De prijs was ook heel aantrekkelijk bij vergelijking met andere fietswinkels de service is ook uitstekend

Gewoon perfect, alles wat ik had verwacht van de fiets

Ik had een fiets nodig zonder poespas. Deze fiets heeft alles wat ik nodig heb 2 wielen frame stuur en bagagedrager, goede verlichting. Ik ben echt tevreden.

snel geleverd alleen geen rijklaar service

De fiets is zeer verzorgd geleverd stipt volgens afspraak maar bij het gaan fietsen werkte het elektrische systeem niet (nadat ik deze heb opgeladen). Bij een plaatselijke Gazelle dealer geweest blijkt dat de aan de fiets niets was gedaan. zij hebben dit alsnog gedaan tegen uren vergoeding uiteraard. Vooraf bij telefonisch contact blijk kom maar even langs (let wel je spreekt hier gauw over een afstand van 350 km). wel werd direct gemeld je kunt de kosten niet declareren betalen we niet.

Beste Jan, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Allereerst bieden wij nogmaals onze excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren doordat het elektrische systeem niet naar behoren functioneerde bij aflevering. Uit de analyse en documenten van de plaatselijke fietsenmaker die u ons heeft verstrekt, is naar voren gekomen dat er een fout is opgetreden bij het invoeren en opslaan van de gegevens van uw nieuwe fiets. Wij betreuren ten zeerste dat, ondanks onze zorg voor het 100% rijklaar maken van uw nieuwe fiets in onze werkplaats, deze fout heeft plaatsgevonden. Om herhaling van dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen, zullen wij onze interne processen evalueren en verbeteren. Als blijk van ons streven naar klanttevredenheid en onze verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van onze producten, hebben wij besloten om de kosten voor het opnieuw invoeren van de gegevens door de lokale fietsenmaker te vergoeden. De gemaakte kosten zijn inmiddels naar u overgemaakt, en wij zijn blij dat u ons heeft laten weten tevreden te zijn met deze aanpak en afhandeling. Mocht u in de toekomst nog verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij wensen u veel plezier met uw mooie fiets en veilige kilometers! Met vriendelijke groet, Fiets-Exclusief

Aanrader!

Super snelle levering. Duidelijke communicatie via de mail. En binnen no-time een prachtige fiets, rijklaar in de achtertuin. Top!

Heldere overzichtelijke site, eerlijke prijzen en snelle levering

Perfecte ervaring. Site is gebruikersvriendelijk en klantvriendelijke afhandeling en levering

Helemaal TOP!

Ben zeer goed geholpen, vriendelijk contact persoon. Snelle levering. Na 3 maanden kom ik langs voor de eerste beurt. Tot dan. Groet, Rob Kaagman

Ik heb een fiets online gekocht. Website was duidelijk Bestellen ging ook goed. Fiets werd rijklaar afgeleverd met een uitleg hoe de fiets werkt. Bij vragen moest ik even contact opnemen. Prima service door de mogelijkheid online te bestellen terwijl jecwel de persoonlijke touch had bij het afleveren.

Super service!

De Fiets die besteld was was niet meer op voorraad, samen naar een passende oplossing gezocht. De fiets was snel geleverd.

Snel en zorgvuldig afgeleverd.

Een goede voorraad fietsen beschikbaar en snel aan huis geleverd. Alle accessoires zoals fietstassen en slot waren al netjes gemonteerd. Gelijk klaar om te fietsen, erg fijn.

Betrouwbare levering

Mijn nieuwe fiets werd mooi op tijd en volgens afspraak geleverd. Communicatie verliep makkelijk

Goede ervaring

Makkelijk te bestellen en goed in elkaar gezette fiets. Bezorger wat vertraagd, maar dit werd keurig gemeld en besproken

Zoals beschreven

De fiets is zoals beschreven. Geheel rijklaar opgeleverd. Zou jullie van harte aanbevelen!

Bedankt voor het mooie fiets!

Top service en kwaliteit

Super vriendelijke en kundige klantenservice voorafgaand aan het bestellen van de fiets. Fiets vervolgens in perfecte staat keurig geleverd door vriendelijke bezorger.

Top, goede service, ze doen wat ze zeggen!

Heb mijn fiets online besteld. Keurige afgehandeld en op tijd geleverd.

excellence service

All is well. very quick in response in questions and also good price than other store.