Online elektrische fiets besteld, werd netjes op afspraak geleverd. Nog 2 keer gebeld met vragen en ben zeer vriendelijk geholpen.

goede service, snelle levering, mooie fiets

goede service, snelle levering, mooie fiets

Snel en goed geregeld.

Makkelijk besteld, bij vragen altijd netjes antwoord gehad. Levering op de gekozen dag, was een klein mankement maar dat hebben ze direct opgelost. Kortom goed.

‘S morgens gebeld, dezelfde dag de inmiddels geheel rijklaar gemaakte fiets gehaald waarbij ons de mogelijkheid werd gegeven ter plekke per pin-betaling af te rekenen. Prima dus.

Goed geregeld

Makkelijk bestellen en vlotte levering. Tevreden dus.

Goede service en goede uitleg bij het kopen

Super mooie zaak met oog voor de wensen van de klant

Top.

Gewoon goed geregeld.

SUPER!

Wat een super service ! Ze zijn altijd goed te bereiken met je vragen. Kortom een internet bedrijf wat je niet vaak tegenkomt, bravo ! Hier kun je met een gerust hart je fiets bestellen ,ga zo door!

Very professional.

Responsive customer service and on time delivery!

Goed advies en vriendelijke mensen.

top advies op maat

prettig, niet opdringerig, vakkundig

Supersnelle service

Ik ben zeer goed geadviseerd en geholpen in het aanschaffen van een elektrische fiets. Ik kon meerdere fietsen uitproberen en daarna is de gekozen fiets ter plekke voor mij ingesteld zodat ik hem direct kon gaan gebruiken.

Prachtige fiets, hele goede service

Ik heb een Sensa Cintura besteld bij fiets-exclusief.nl. De service was heel goed; snelle reacties en werd direct gebeld door een medewerker om afspraken te maken over levering. Ik was zelf niet thuis op dat moment, maar fiets is netjes afgemonteerd geleverd. Dan de fiets zelf; hij is geweldig! Ik fiets er dagelijks 12 kilometer woon-werkverkeer mee. Ondanks vaak harde wind (woon vlak bij zee), is het zo veel gemakkelijker dan met mijn 'oude' Gazelle stadsfiets. Daarnaast is het ook gewoon een hele mooie fiets om te zien. Ook de aanbieding om de fiets in drie termijnen te betalen was fijn! Kortom: is even een investering, maar zeker de moeite waard!

Super service!!

Een top service, heel erg goed geholpen! Ik wilde graag nog de fiets testen. Dus na aanschaf online mocht ik in Alphen komen testen. Toen hij top bleek te fietsen hebben ze hem alsnog kosteloos 2 dagen later thuisbezorgd. Ook hebben ze heel goed geholpen met de afstellingen van de fiets. Ik raad iedereen fiets-exclusief aan!

Helemaal goed

Fiets kunnen vinden voor een goede prijs, snelle levering (de fiets was op voorraad) en een supervriendelijke bezorger die alles heeft uitgelegd over de fiets.

Prettig geholpen en goede service

Alles goed

Duidelijk site en fiets werd snel geleverd. Goede weergave van de voorraad tijdens het bestellen.

Fiets in goede staat ontvangen. Duidelijke heldere communicatie. Snel bezorgd volgens afspraak.

Alles goed

Was even zoeken, maar fiets exclusief is overgenomen van Aanbiedingsfiets. En die hadden ook prima reviews. Fiets netjes op tijd bezorgd, kon er zo op wegfietsen.

Goede ervaring

Ruime keuze Goed advies Lekkere koffie ;) Als je op zoek bent naar een e-bike kan ik deze winkel van harte aanbevelen. Veel keuze, snelle levertijd

Fijn geholpen, komen na wat ze zeggen

Vorige week fiets besteld,, een van dijck e bike, vanmiddag afgeleverd , kon zo wegrijden. Zelf de accu was volgeladen, goede uitleg over hoe te gebruiken.

Top winkel.

Vanmorgen langs geweest om proef te rijden op diverse Ebikes. Als laatste heb ik op een Ebike van het merk van Dijck gereden. Dit was voor mij de absolute topper. Onder het genot van een kop heerlijke koffie besloot ik om voor deze fiets te gaan. Ik heb deze vanmorgen besteld en deze vanmiddag al ophalen. SUPER SERVICE VAN DIT BEDRIJF. EEN ECHTE AANRADER EN ONDERSCHEID ZICH ZO VAN ALLE FIETS BEDRIJVEN DOOR HUN SNELLE LEVERING. Gelukkig geen lange levertijd van dit merk.

Top service!

Uitstekend geholpen en voldeed aan al mijn verwachtingen.

Ruim assortiment in een mooie winkel

Na lang twijfelen en zoeken ben goed geslaagd. Na meerdere fietsen geprobeerd te hebben een mooie nieuwe Gazelle elektrische fiets gekocht. Veel mooie fietsen, ruim aanbod en vriendelijk personeel.