Mijn mobiel was in no time gerepareerd!

Zeer goed ervaren

Erg goed geholpen alleen hadden geen kabelhaspel van 30 meter telefoonkabel voor de rest erg prettige winkel

Uitstekend geholpen

Uitstekende snelle service

Ik werd heel snel geholpen en ze hebben zelfs wat extra’s gerepareerd wat niet helemaal goed was aan mijn mobiel! Super goede service en ik raad ze zeker aan.

We zijn goed geholpen.

Goede en vriendelijke service

'S ochtends gebeld, ik kon direct terecht. Binnen een uur was mijn scherm gemaakt en ik ben duidelijk geïnformeerd over de garantie. Wel prijzig

Reparatie mooi snel gedaan, klaar terwijl u wacht...super en de prijs was ook okay!!

Zeer goed geholpen

Nieuwe batterij laten monteren in mijn samsung galaxys7 edge. Heel netjes uitgevoerd.

Top !

Goede service van begin tot eind !

Zeer snel

Een nieuwe batterij binnen 1 uur in mijn iPhone

Heel goede service

Ik ben heel vriendelijk en goed geholpen. Kon mijn mobiel snel weer ophalen. Keurig en goed bedrijf.

Vakkundig

Op zeer prettige wijze geholpen met overstappen naar nieuw abonnement / provider alsmede aanschaf van ander toestel .

Vriendelijkheid en snelle service.

Ze waren erg vriendelijk hebben netjes werk verricht. En ook nog eens een snelle service! Ik ben zeer tevreden.

Snel, vriendelijk en goed geprijsd.

Via WhatsApp vlot de afspraak gemaakt voor reparatie ter plekke. Na een half uur en een bak koffie was de achterkant van mijn Huawei weer als nieuw.

Om 10.30 uur gebeld. Om 11.00 uur telefoon gebracht. Om 12.00 uur weer opgehaald. Keurig en snel

Microfoon deed het slecht

Vanmorgen een reparatie ingediend en werd vrij snel gebeld. Kon er vandaag al terecht. Microfoon na gekeken en doet het weer perfect. Snelle service kon erop wachten en zeer klantvriendelijk ontvangen door de beide heren in de winkel. Advies gevraagt en die ook gekregen dus top winkel ondanks de corona. Ben weer blij dat de microfoon weer beter doet dan voorheen. Super tevreden. Mijn dank aan de heren.

goed bevalen

goed bevalen

super

Netje en super geholpen. Heel behulpzaam en nemen alle tijd .

goede kwaliteit tegen een goede prijs

De vragen zijn over de vervanging van I pads geweest. Naar tevredenheid beantwoord wat resulteerde in de aankoop van 2 ipads 2020.

Telefoon gekocht werkt zoals verwacht

Zie boven

Goeie service en goede uitleg

10+

Ik ben zeeeer goed en prettig geholpen.

Ik ben zeeer goed en prettig geholpen.

Prims

Goede service.

Snel geholpen en mijn telefoon weer gemaakt.

Helemaal tevreden!

Over Mobiel Service Centrum Vriezenveen

Mobiel Service Centrum is de specialist in telefoon en tablet reparatie Voor de reparatie van uw telefoon of tablet, bent u bij Mobiel Service Centrum aan het juiste adres. Of het nu gaat om een reparatie van een telefoon of tablet scherm of om het vervangen van een telefoon batterij of accu, wij staan altijd voor u klaar. Wij repareren mobiele telefoons van de volgende merken: - Apple - Samsung Galaxy - Huawei Reparatie Daarnaast verkopen wij ook nieuwe en refurbished telefoontoestellen en kunnen wij u voorzien van het juiste abonnement dat past bij uw behoefte en gebruik.