Gewoon goed

Zeer behulpzaam en vriendelijk goede nazorg en altijd welkom. Email van gmail gebruik ik bijna niet dus graag: [email protected]

Goede service!

Erg prettige ervaring met dit bedrijf! Ik ben zeer goed geholpen door vriendelijk personeel. Ik kan iedereen deze zaak aanraden.

Hulpvaardig, vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen.

Ik had een nieuwe mobiel voor mijn zoon nodig. Alles keurig ingesteld. Voor een onderdeel kan je ook hier terecht.

Goede ervaring

Ik had via de mail contact gezocht, er werd snel op gereageerd. De afspraak zelf ging snel, alles was keurig. Persoonlijk zou ik zelf niet beginnen over een eventuele andere abonnement als de klant komt voor een reparatie. Maar dit is geen kritiek. Puntje van aandacht

Zeer goed personeel

Zocht een nieuwe telefoon en zoals altijd ben ik naar mobile service center Vriezenveen gegaan.Nadat ik mijn telefoon had uitgezocht hebben ze me alles perfect overgezet en goede tekst en uitleg gegeven over hoe de telefoon werkt en mocht ik ergens niet uitkomen of niet snappen mocht ik altijd terugkomen.Daarom vindt ik het een super goede winkel met vriendelijk personeel.

Goede en snelle service

Mobiele telefoon van mijn dochter was gevallen, barsten in het scherm. Op vrijdagmiddag naar Mobiel Service Centrum Vriezenveen gebracht, zaterdagmiddag was het gerepareerd. Alles werkt weer. Prima service.

Snelle reparatie, goede communicatie over reparatie

Scherm kapot, moest worden besteld, volgende morgen is er gebeld dat onderdeel aanwezig was en dat de reparatie afspraak door kon gaan.

Een fijne, deskundige en vriendelijke service!

Meer dan top!

prima, snel geregeld.

Prima service, en vakkennis

Goed advies, netjes geholpen

Prima service. Snel. Vriendelijk

Paar reparaties laten uitvoeren. Altijd tot volle tevredenheid. Prijzen zijn scherp. Wordt vriendelijk geholpen en snel gefixt.

Scherm laten repareren. Iets duurder dan de concurrenten, maar erg goed geholpen en binnen ca. 2 uur kon ik m weer ophalen. Zeer tevreden.

Super service en zeer klantvriendelijk

Ik ben zeer vriendelijk en prima geholpen. Als ik nog eens vragen heb, of iets nodig ben, kom ik graag terug.

Zeer goed en prettig geholpen

Vakkundig, snel en vriendelijk. Heel goed geholpen in Vriezenveen.

Goede service en alle tijd voor de klant

Uitstekende service.

Prima, perfecte service en kwaliteit voor een goede prijs !!

Prima, perfecte service en kwaliteit voor een goede prijs !!

Goed geholpen snelle en vakkundig

Goed geholpen en vakkundig advies

goede snelle service

Ze leveren een zeer goede en snelle service. Staan mensen vriendelijk te woord en luisteren goed. Ben zeer tevreden over de reparatie van mijn mobiel. kon vrij snel terecht en binnen een uur was hij al weer klaar.

prima ervaring, keurig te woord gestaan en geholpen

ervaring als boven genoemd.

Goede oplossing voor defecte telefoon

Goede uitleg en bij 2e Defect van telefoon van 3 maand goed opgelost.

Deskundig personeel

Advies op maat gekregen. Geen snelle verkooppraatjes, vriendelijke mensen.

Top !

Goed geholpen

super service en klantvriendelijk

zeer goede service .glas van mobiel was kapot door vallen .hierheen gebracht en een uurtje later kon ik hem weer ophalen.En ze zijn klantvriendelijk.

Prima behandeld.

Ik ben netje s en accuraat geholpen.

Nieuwe Daarlerveenseweg 3 7671SK Vriezenveen

06 51 74 74 53

Over Mobiel Service Centrum Vriezenveen

Mobiel Service Centrum is de specialist in telefoon en tablet reparatie Voor de reparatie van uw telefoon of tablet, bent u bij Mobiel Service Centrum aan het juiste adres. Of het nu gaat om een reparatie van een telefoon of tablet scherm of om het vervangen van een telefoon batterij of accu, wij staan altijd voor u klaar. Wij repareren mobiele telefoons van de volgende merken: - Apple - Samsung Galaxy - Huawei Reparatie Daarnaast verkopen wij ook nieuwe en refurbished telefoontoestellen en kunnen wij u voorzien van het juiste abonnement dat past bij uw behoefte en gebruik.