zeer snelle en correcte service

Vriendelijke mensen en snelle service.

Prima Service, goed voortreffelijk!

Kan nu mooi in Vriezenveen blijven voor een nieuwe telefoon of reparatie!

Geweldig ,wij kunnen altijd bij jullie terecht

Wij zijn heel blij met jullie. Jullie staan altijd voor ons klaar ook als het probleem klein is . Wij voelen ons altijd welkom en komen ook zonder schromen.

Uitgebreid de tijd genomen

Super service, kijken niet alleen naar wat ze nog op voorraad hebben. Maar ook of het besteld kan worden en hoelang de levertijd hiervan is, hierdoor heb je een eerlijk en fijn gevoel! Super voor mekaar!

One Stop Shop

Binnen één dag gebeld, reparatie uitgevoerd en weer verder ...

Als heel goed

klant vriendelijk goede behandeling.

Goede snelle service

Zie vorige antwoord

Prima service met overzetten van gegevens naar nieuwe telefoon.

goede service verleend bij het overzetten van de apps en de gegevens van de oude telefoon naar de nieuwe.

Je wordt vriendelijk en correct geholpen

Wij zijn blij dat mobiel service in vriezenveen is.

Goede service, prima resultaat

Aardige mensen, snelle service en gewoon goed gerepareerd

Goede service en kwaliteit.

Ik ben zeer tevreden over MSC Vriezenveen. Ik vond het erg prettig hoe ik werd geholpen met mijn kapotte scherm. Het plaatsen van het nieuwe scherm was zo klaar en het werkt perfect.

Prima.

Geduldig, duidelijk, nemen alle tijd, goede voorlichting.

Keurig en netjes

keurig en netjes geholpen

Nou ja ik wordt goed en spontaan geholpen Wat wil je nog meer

Goed advies.

Goed advies, klantvriendelijk,

Super goede service

Super goede service Ze nemen de tijd voor elke klant, ook nemen ze echt de moeite om even verder te kijken als het niet lukt of past! Hierdoor is het een super goede service!

Prima zaak en goede service!

Prima zaak en goede service!

Ik ben hier met verschillende vragen mbt nieuw mobiel en reparaties van mobiel goed geholpen.

Prima service en snel geholpen

Tevreden klant

Wordt goed geholpen

Goede service voor een betaalbare prijs

Super service!

Super geholpen en probleem snel opgelost.

Goed.

Lijkt me niet nodig. Heb ik geen zon in.

Goed geholpen

Nieuwe tel gekocht. Goed geholpen. Aardig personeel. vertrouwelijk omdat ik ook al op leeftijd ben.

Nemen alle tijd om je alles goed uit te leggen.

Goede service.

Nieuwe Daarlerveenseweg 3 A

7671SK Vriezenveen

06 51 74 74 53

Over Mobiel Service Centrum Vriezenveen

Mobiel Service Centrum is de specialist in telefoon en tablet reparatie Voor de reparatie van uw telefoon of tablet, bent u bij Mobiel Service Centrum aan het juiste adres. Of het nu gaat om een reparatie van een telefoon of tablet scherm of om het vervangen van een telefoon batterij of accu, wij staan altijd voor u klaar. Wij repareren mobiele telefoons van de volgende merken: - Apple - Samsung Galaxy - Huawei Reparatie Daarnaast verkopen wij ook nieuwe en refurbished telefoontoestellen en kunnen wij u voorzien van het juiste abonnement dat past bij uw behoefte en gebruik.