Ik heb goede ervaring met Bomendael

De grote boom met kluit werd keurig bezorgd. Boomband werd snel per post nageleverd.

Online bestelling uit België met levering in Nederland. Alles uitgevoerd zoals gevraagd. Vlotte samenwerking, Fijn bedrijf!

Wat een klantervaring!

Werd op de hoogte gehouden van elke stap van mijn bestelling en kreeg realtime tracking van mijn levering. Moet zeggen dat dit elke cent waard was!!

Zeer mooie fruitbomen!!

Zeer netjes geleverd, en zeer mooie bomen Een tevreden klant top!!

prettig geregeld

prima service en prima kwaliteit

Je krijgt wat je ziet en leest op de site!

De pruimen leibomen stonden goed gefotografeerd op de site, zodat je het rasterwerk, vorm en takken daadwerkelijk ziet dat je in de tuin gaat planten. Voldoende uitleg en documentatie al vond ik de uitleg over kruisbestuiving wat moelijker te vinden. De plantservice werd wel aangeboden op de site, maar is ondertussen teruggebracht tot de aanbieding van een plantpakket (palen, aarde e.d). De bomen zijn mooi stevig en 6-7 jaar oud. we zien de lente en verdere groei met vertrouwen tegemoet.

Top geregeld, boom was groter dan verwacht!

De boom werd op tijd geleverd, meneer was op schik en wou eventueel ook helpen om hem naar de plaats te brengen van planten. Zeer sympathiek! Boom bleek beetje hoger dan op gerekend, maar dat was juist wat een boel lol heeft opgeleverd. We hopen er nog lang plezier van te hebben!

super service, na telefonisch contact wordt er gelijk gereageerd

Mooie boom , vriendelijk advies en service via mail

Ik had naast een pruimen leiboom 2 palen nodig om de boom te verankeren. Hoewel die niet in hun assortiment zit is dit via mailcontact door Bomendael geregeld. Prima sevice.

Klantvriendelijk.

Prettige begeleiding bij kiezen boom, goede afspraken en sympathieke ‘leverancier’ die de boom plaatste. Minpunt: bij plaatsing werd een kabel geraakt met kortsluiting als gevolg. Volgende dag moest er een elektromonteur komen. Opgelost maar extra kosten :(

Vanaf de bestelling tot levering klantvriendelijk.

Vandaag de bestelling van de fruitbomen geleverd gekregen. De hoogste score zegd genoeg,niks aan toe te voegen.

Bomen zien er goed uit

Snelle levering, behulpzame bezorger

aanplant pakket betekent dat je de spullen krijgt, maar het zelf moet doen

Dat ha d ik dus verkeerd begrepen. Jammer dat dit onduidelijkwas. Bomen zien er prima uit, en bezorging op aangegeven moment.

Kersenboom besteld en werd binnen enkele dagen bezorgd. Prima bezorging met handige track en trace gegevens. Boom ziet er uit volgens beschrijving.

Prettig bedrijf. Deskundig personeel. Tip is om duidelijker aan te geven wat het aanplantpakket inhoudt en dat daarbij de boom dus niet geplant wordt. Als je wil dat de bomen geplant worden dan moet je aanplantservice kiezen en niet het aanplantpakket!

Super communicatie, snelle levering, prachtige bomen

prima bedrijf, goed contact, goed advies!

zie sterren: vijf!!

Netjes en naar waarheid

We hebben een appelboom gekocht, de maten komen overeen met wat erop de site staat. Ook staat er een beschrijving hoe de boom te planten en verzorgen.

Gekregen wat we bestelt hebben .

Online gekocht . Zeer tevreden van a tot z . Boom gekocht voor mijn papa . Vriendelijk afgeleverd door de chauffeur op het afgesproken tijdstip. Prima service !!

Goed aangekomen

De bestelling liep vlot. De boom die we bestelden kwam in goede staat bij ons aan en werd aan de voordeur geleverd.

Hele fijne bezorging

Alles was prima in orde en snel geregeld. Hele vriendelijke bezorging die de bomen netjes op zijn plek heeft gezet. Kortom: blij en tevreden

Gewoon goed

Goed advies en snelle levering

Prettige aankoop ervaring

De jonge verkoper vertelde met enthousiasme over het bedrijf en gaf goede adviezen.

Voldoet zeker naar verwachting

Levering zoals aangegeven, maximaal 6 werkdagen. Een dag voor levering ontvang je een mail met een track en trace. Je kunt dan de hele route van de chauffeur volgen, wat erg handig is. De krentenboom ziet er goed uit. Volgend jaar kan ik natuurlijk pas zien hoe deze in bloei staat. Maar dat moet vast goed komen.

Van de aankoop t/m het afleveren prettig verlopen.

Prima over type bomen meegedacht

Over Bomendael

Bomendael is dé kwekerij in Opheusden. Sinds het ontstaan van ons bedrijf leveren wij niets anders dan kwaliteit. Wij beschikken daarnaast over een groot en veelzijdig assortiment, voeren het rooien en de levering van de bomen in eigen beheer uit en voorzien u graag van persoonlijk advies. Wij leveren jou de beste kwaliteit. Sinds de oprichting van ons bedrijf in 1995 laten wij ons uitsluitend leiden door kwaliteit, vakkennis en passie. Dit doen wij innovatief en toekomstgericht; onze groeiende containerteelt is daar het jongste bewijs van. Hiermee kunnen wij jou het hele jaar van de beste kwaliteit bomen voorzien. Uiteraard verzorgen wij de bomen persoonlijk, zodat jij verzekerd bent van direct contact en optimale dienstverlening. Op deze website vind je meer informatie over ons bedrijf en onze producten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.