Snelle levering, mooie boom, deskundig en vriendelijk personeel

Snelle levering van mooie boom. De medewerkers zijn heel vriendelijk en deskundig en beantwoorden vragen zowel online als telefonisch snel. Best grote boom voor redelijke prijs. Goede website met veel keuze uit verschillende fruitbomen uit de Betuwe. Ook veel achtergrondinformatie op de website.

Goed en Prettig

Ik was duidelijk en snel geïnformeerd en geadviseerd door de verkoper en ook goede dienst verlening van de bezorger gehad.

Mooie boom, snel geleverd.

goede kwaliteit, fijn persoonlijk contact,

De bestelde bomen zijn op de afgesproken tijd geleverd en van goede kwaliteit.

Bomen op tijd geleverd, en zien eruit zoals in de omschrijving op de site

Snelle levering van een erg mooie appelboom

Een erg mooie elstar appelboom werd prima op tijd bij ons bezorgd en netjes in onze achtertuin afgeleverd.

Vlot en netjes afgeleverd

De boom werd keurig op de gewenste plaats neergezet. Instructieboekje voor het planten zat er ook bij. Nu hopen op veel lekkere appels.

Mooie kwaliteit bomen

Mooie kwaliteit bomen en correcte aflevering. Erg tevreden.

goede service

Goede levering en een klein probleempje werd snel en goed opgelost. Op de website kan echter duidelijker gemeld worden dat een aanplantpakket zonder het plaatsen van de bomen is, want dit gaf bij ons de onterechte verwachting dat de bomen geplaatst zouden worden omdat verder in de website de aanplantservice gemeld wordt en dit wekte verwarring bij ons.

Verkeerd product geleverd

Ik heb betaald voor een dubbel zo dure boom dan diegene die geleverd werd. Meteen contact genomen met de klantenservice en nog geen antwoord na drie werkdagen

Ik heb goede ervaring met Bomendael

De grote boom met kluit werd keurig bezorgd. Boomband werd snel per post nageleverd.

Online bestelling uit België met levering in Nederland. Alles uitgevoerd zoals gevraagd. Vlotte samenwerking, Fijn bedrijf!

Wat een klantervaring!

Werd op de hoogte gehouden van elke stap van mijn bestelling en kreeg realtime tracking van mijn levering. Moet zeggen dat dit elke cent waard was!!

Zeer mooie fruitbomen!!

Zeer netjes geleverd, en zeer mooie bomen Een tevreden klant top!!

prettig geregeld

prima service en prima kwaliteit

Je krijgt wat je ziet en leest op de site!

De pruimen leibomen stonden goed gefotografeerd op de site, zodat je het rasterwerk, vorm en takken daadwerkelijk ziet dat je in de tuin gaat planten. Voldoende uitleg en documentatie al vond ik de uitleg over kruisbestuiving wat moelijker te vinden. De plantservice werd wel aangeboden op de site, maar is ondertussen teruggebracht tot de aanbieding van een plantpakket (palen, aarde e.d). De bomen zijn mooi stevig en 6-7 jaar oud. we zien de lente en verdere groei met vertrouwen tegemoet.

Top geregeld, boom was groter dan verwacht!

De boom werd op tijd geleverd, meneer was op schik en wou eventueel ook helpen om hem naar de plaats te brengen van planten. Zeer sympathiek! Boom bleek beetje hoger dan op gerekend, maar dat was juist wat een boel lol heeft opgeleverd. We hopen er nog lang plezier van te hebben!

top

super service, na telefonisch contact wordt er gelijk gereageerd

Mooie boom , vriendelijk advies en service via mail

Ik had naast een pruimen leiboom 2 palen nodig om de boom te verankeren. Hoewel die niet in hun assortiment zit is dit via mailcontact door Bomendael geregeld. Prima sevice.

Klantvriendelijk.

Prettige begeleiding bij kiezen boom, goede afspraken en sympathieke ‘leverancier’ die de boom plaatste. Minpunt: bij plaatsing werd een kabel geraakt met kortsluiting als gevolg. Volgende dag moest er een elektromonteur komen. Opgelost maar extra kosten :(

Vanaf de bestelling tot levering klantvriendelijk.

Vandaag de bestelling van de fruitbomen geleverd gekregen. De hoogste score zegd genoeg,niks aan toe te voegen.

Bomen zien er goed uit

Snelle levering, behulpzame bezorger

aanplant pakket betekent dat je de spullen krijgt, maar het zelf moet doen

Dat ha d ik dus verkeerd begrepen. Jammer dat dit onduidelijkwas. Bomen zien er prima uit, en bezorging op aangegeven moment.

Kersenboom besteld en werd binnen enkele dagen bezorgd. Prima bezorging met handige track en trace gegevens. Boom ziet er uit volgens beschrijving.

Prettig bedrijf. Deskundig personeel. Tip is om duidelijker aan te geven wat het aanplantpakket inhoudt en dat daarbij de boom dus niet geplant wordt. Als je wil dat de bomen geplant worden dan moet je aanplantservice kiezen en niet het aanplantpakket!

Over Bomendael

Bomendael is dé kwekerij in Opheusden. Sinds het ontstaan van ons bedrijf leveren wij niets anders dan kwaliteit. Wij beschikken daarnaast over een groot en veelzijdig assortiment, voeren het rooien en de levering van de bomen in eigen beheer uit en voorzien u graag van persoonlijk advies. Wij leveren jou de beste kwaliteit. Sinds de oprichting van ons bedrijf in 1995 laten wij ons uitsluitend leiden door kwaliteit, vakkennis en passie. Dit doen wij innovatief en toekomstgericht; onze groeiende containerteelt is daar het jongste bewijs van. Hiermee kunnen wij jou het hele jaar van de beste kwaliteit bomen voorzien. Uiteraard verzorgen wij de bomen persoonlijk, zodat jij verzekerd bent van direct contact en optimale dienstverlening. Op deze website vind je meer informatie over ons bedrijf en onze producten.