Super communicatie, snelle levering, prachtige bomen

prima bedrijf, goed contact, goed advies!

zie sterren: vijf!!

Netjes en naar waarheid

We hebben een appelboom gekocht, de maten komen overeen met wat erop de site staat. Ook staat er een beschrijving hoe de boom te planten en verzorgen.

Gekregen wat we bestelt hebben .

Online gekocht . Zeer tevreden van a tot z . Boom gekocht voor mijn papa . Vriendelijk afgeleverd door de chauffeur op het afgesproken tijdstip. Prima service !!

Goed aangekomen

De bestelling liep vlot. De boom die we bestelden kwam in goede staat bij ons aan en werd aan de voordeur geleverd.

Hele fijne bezorging

Alles was prima in orde en snel geregeld. Hele vriendelijke bezorging die de bomen netjes op zijn plek heeft gezet. Kortom: blij en tevreden

Gewoon goed

Goed advies en snelle levering

Prettige aankoop ervaring

De jonge verkoper vertelde met enthousiasme over het bedrijf en gaf goede adviezen.

Voldoet zeker naar verwachting

Levering zoals aangegeven, maximaal 6 werkdagen. Een dag voor levering ontvang je een mail met een track en trace. Je kunt dan de hele route van de chauffeur volgen, wat erg handig is. De krentenboom ziet er goed uit. Volgend jaar kan ik natuurlijk pas zien hoe deze in bloei staat. Maar dat moet vast goed komen.

Van de aankoop t/m het afleveren prettig verlopen.

Prima over type bomen meegedacht

Goede informatie en service

In geval van een vraag wordt snel gereageerd op vragen die via het vragenformulier worden ingediend.

Prima en vakkundig!

De chauffeur had verstand van fruitbomen, dus hij kon mij waardevolle informatie geven over planten en snoeien van de aangeleverde fruitboom. De boom was een mooi exemplaar.

Mooie boom en netjes afgeleverd

Niets op aan te merken

Goede communicatie over de aanschaf van de boom en de levering. Snelle afhandeling van de order en snelle levering. De geleverde boom voldeed goed aan de verwachtingen.

Na valse start heel goed.

De bestelling geplaatst vlak voor de vakantieperiode. Helaas was vooraf niet gecommuniceerd dat er niet geleverd zou worden binnen de 6 dagen die ze zelf roepen. De levering volgde na 6 weken lvakantie. Bij de levering de boom werd dr boom netjes geplaatst en was hij zoals beschreven.

Prachtige bomen, goede voorlichting

De leipeer en leikers staan te pronken tegen mijn gevel. Het kost wel wat maar is erg mooi

top hen gevonden te hebben

Bij bomendael gevonden wat ik zocht, volwassen halfstam fruitbomen. Bezorgd door de firma zelf, met duidelijk veel liefde voor het vak. Bomen zien er top uit

Topsevice

Heel soepele levering en behulpzame chauffeur. Mooie boom

Voor de derde keer een boom besteld bij Bomendael. Altijd goede kwaliteit en de bezorger is zo ontzettend vriendelijk. Je kunt op dag zelf helemaal volgen, wanneer hij er ongeveer is.

Vlotte afhandeling van de bestelling en levering in god overleg

Vlotte afhandeling van de bestelling en levering in god overleg

Correct, vriendelijk, kwaliteit en service.

We zijn proffesioneleel begeleid geweest bij de aanschaf van onze boompjes.

Uitstekende service bij dit bedrijf. Een aanrader als u opzoek bent naar mooie kwaliteit.

Gewoon goed!!!

De orderbevestiging was in de ongewenste mailbox gekomen. Ik had dat niet door maar werd er door bomendael op gewezen dat dat zou kunnen gebeurd zijn. Snelle levering en gelijk geplant...keurig bedrijf.

uitstekend! Goede communicatie en mooie bomen.

uitstekend! Goede communicatie en mooie bomen.

Goede service van Bomendael. Spelen flexibel in op wensen van klant, snelle communicatie en zetten zonder problemen extra stappen in dienstverlening. Zeer tevreden!

Over Bomendael

Bomendael is dé kwekerij in Opheusden. Sinds het ontstaan van ons bedrijf leveren wij niets anders dan kwaliteit. Wij beschikken daarnaast over een groot en veelzijdig assortiment, voeren het rooien en de levering van de bomen in eigen beheer uit en voorzien u graag van persoonlijk advies. Wij leveren jou de beste kwaliteit. Sinds de oprichting van ons bedrijf in 1995 laten wij ons uitsluitend leiden door kwaliteit, vakkennis en passie. Dit doen wij innovatief en toekomstgericht; onze groeiende containerteelt is daar het jongste bewijs van. Hiermee kunnen wij jou het hele jaar van de beste kwaliteit bomen voorzien. Uiteraard verzorgen wij de bomen persoonlijk, zodat jij verzekerd bent van direct contact en optimale dienstverlening. Op deze website vind je meer informatie over ons bedrijf en onze producten.