Alles perfect!

Mooie pruimenboom en perfecte levering door hele aardige chauffeur!

Zoals beloofd binnen 6 werkdagen geleverd. Goede communicatie en boom vakkundig geplant.

Super.

Snelle service, (h)eerlijk zaken doen

Kleine meerstammige boom besteld, keurig geleverd al na 2 dagen. Ik was minder tevreden over de vorm en heb dit ook gemeld. Vriendelijke contact met Bomendael gehad hierop. Gaven eerlijk toe dat het de laatste boom betrof en dat deze inderdaad misschien niet de mooiste vorm had. Advies gekregen en samen tot een mooi vergelijk gekomen. Super service!

Top geregeld

Via internet keuze gemaakt, informatie ingewonnen en foto's opgevraagd. Vlot en vriendelijk afgehandeld.

Snel, behulpzaam, vriendelijk en goede kwaliteit.

Ik kan Bomendael alleen maar aanraden. Wij hadden een boom besteld maar toch beginnen twijfelen en na wat snelle mails met jullie is de boom gewisseld voor een andere die beter bij onze situatie past. De levering was eveneens zeer snel en werd mooi tot in de tuin gebracht! En dan de boom natuurlijk, wat een pracht van een boom (notenboom, broadview) hebben wij mogen ontvangen! Meteen de boom geplaatst en nu de komende jaren gaan genieten van wat hij ons nog mag brengen.

Inderdaad kwaliteit

Een zeer ruim aanbod. 2 appelbomen besteld. Het zien er inderdaad bomen uit van een goede kwaliteit. Hun geld waard zou ik zeggen. En nog snel geleverd ook. Bedankt voor de goede service.

Heel fijn dat je de chauffeur kon volgen. Was goed op tijd. Vriendelijke chauffeur, was in voor een praatje, gezellig. Mooie boom, hoop dat we daar in de toekomst een goede oogst vanaf halen.

De boom is vakkundig en netjes geplaatst. De tip over het water geven in de eerste twee jaar was zeer handig.

Mooie boom weer keurig netjes geleverd

Ik had een mooie Acer besteld, en dat was het inderdaad. Vlot geleverd met een mooi systeem zodat je de chauffeur kunt volgen en op het juiste moment thuis kunt zijn. Nu nog een beetje zon en groeien en bloeien maar!

De bomen werden volgens afspraak geleverd. De kwaliteit is goed, de groei zit er al in. De bomen en toebehoren werden netjes op de gewenste plek gezet. Uiterst vriendelijke jongeman.

De boom werd zeer netjes en snel geleverd. Het was precies zoals omschreven.

Vlotte communicatie en correcte service

Na heel wat online opzoekwerk kwam ik bij Bomendael terecht. Gerrit stond me heel vlot en correct te woord, ik kreeg heel snel de nodige informatie en duidelijkheid en besloot onmiddellijk te bestellen op gevoel. Alles werd correct opgevolgd en uitgevoerd. Heel erg tevreden. Alwin leverde alles prima af en was niet te beroerd om een handje te helpen.

bij online bestelling slechte terugkoppeling

Online besteld. Mail ontvangen dat de bestelling in behandeling was. Na 4 dagen was deze status niet gewijzigd, in de tussentijd geen bericht gehad over een levertijd. Toen ik belde voor een update werd verteld dat ik de donderdag daarop in de route zat en dat ik de chauffeur de hele route kon volgen. Avond voor levering een mail ontvangen met een tijdvak van levering. Bij vertrek van de chauffeur een mail ontvangen met een real time locatie. Dat laatste deel was dik in orde, alleen bij Picnic eerder gezien. Het eerste deel mag wel wat verbeterd worden. Over de kwaliteit kan ik alleen nog maar zeggen dat het er goed uitziet, flinke kluit, bomen zitten qua lengte aan de bovenkant van de opgegeven lengte, mooie rechte stam.

Een appelboom besteld via Bomendael. Goede prijzen. Daarnaast uitstekende communicatie en goede service.

Nette boom zoals omschreven

Boom is netjes en geleverd volgens specificatie op internet. Kluit was netjes en gemakkelijk aan te planten

Overzichtelijke website en snelle afhandeling

Nadat ik snel en simpel door de webshop ben gegaan en de boom had besteld, ging het allemaal snel en vakkundig. Na 2 weken stond de boom in de grond.

Zeer vlotte levering van een hele mooie boom

De website geeft een goed idee van het gebodene, bestellen was eenvoudig en de levering snel en vlot. Een mooi tracking systeem ook en meedenkende chauffeur.

Super service, goed advies, mooie boom

Super service, goed advies, mooie boom, bestelling eerder ontvangen dan gedacht.

Mooie boom, keurig afgeleverd. Chauffeur was behulpzaam en gaf nuttig advies.

Appelboom besteld en netjes bezorgd

Top kwaliteit en top de levering aan huis

Een uniek bedrijf met fijne werkers.

mooie boom!

Mooie boom. Dank!

Snelle levering, vlotte en vriendelijke service. Kwaliteit bomen top!

uitstekend

perfecte service

Een mooie duidelijke site .

Wist niet wat ik zou krijgen maar boom was boven verwachting . Mooi vertakt mooie maat en perfect geleverd. Als hij ook nog aanslaat is het Top.

Over Bomendael

Bomendael is dé kwekerij in Opheusden. Sinds het ontstaan van ons bedrijf leveren wij niets anders dan kwaliteit. Wij beschikken daarnaast over een groot en veelzijdig assortiment, voeren het rooien en de levering van de bomen in eigen beheer uit en voorzien u graag van persoonlijk advies. Wij leveren jou de beste kwaliteit. Sinds de oprichting van ons bedrijf in 1995 laten wij ons uitsluitend leiden door kwaliteit, vakkennis en passie. Dit doen wij innovatief en toekomstgericht; onze groeiende containerteelt is daar het jongste bewijs van. Hiermee kunnen wij jou het hele jaar van de beste kwaliteit bomen voorzien. Uiteraard verzorgen wij de bomen persoonlijk, zodat jij verzekerd bent van direct contact en optimale dienstverlening. Op deze website vind je meer informatie over ons bedrijf en onze producten.