Goede communicatie. Chauffeur Alwin was heel aardig, en zeer behulpzaam.

Zeer tevreden!

Werd tijd genomen voor mijn vraag aan de telefoon. Mooie appelboom! Gebruik gemaakt van plant service. Vriendelijke en kundige medewerker. Zeer tevreden!

Prima service en mooie producten

Afgelopen maand 3 bomen besteld en geleverd gekregen. Volgens afspraak, prima prijs en kwaliteit lijkt goed.

Snelle levering boom ziet er goed uit.

Fijn bedrijf.

Superfijne service , op afstand besteld en 100 % kwaliteit geleverd!

Zo snel als het weer het toelaat , ga ik weer contact opnemen voor het leveren van hoogstam appelboom, wij kunnen jullie bij al onze kennissen aanbevelen. groeten Fam. Meens.

Snelle, correcte levering.

De fruitbomen voldoen helemaal aan onze wensen. Ze zijn bij aanlevering zelfs keurig netjes in de wei gereden waar ze komen te staan.

Nette boompjes nette prijs netjes geleverd.

Had eerst enige twijfel om "blind" een boompje te bestellen maar wat er geleverd is ziet er goed uit. Nu hopen dat ze goed aanslaan van het voorjaar.

Toppers

Op tijd geleverd volgens afspraak. Vriendelijke chauffeur niet te beroerd om even mee te helpen de boom naar de plek te brengen. Super blij mee.

Mooie bomen uitstekende bezorging

Goede site mooie bomen goede prijs keurig bezorgd

Perfecte service en top kwaliteit!

Groot assortiment

super service

een prachtige boom gevonden. De levering van deze zware, grote boom verliep perfect. Tijdig de levering aangekondigd en de vriendelijke chauffeur was goed op tid.

Prima verzorgde aflevering

Mijn boom is keurig netjes geplant en met wat tips mee gaat hij het vast goed doen.

Snelle levering.

De boom zag er goed uit. Snelle traceerbare levering. Ik ben tevreden.

Vriendelijk, vakkundig, snelle service

Vakkundig afgeleverd en aangeplant, vriendelijk personeel. Door het verkeerd labelen van de boom werd de verkeerde geleverd. Maar de medewerker heeft dit onmiddellijk rechtgezet en opgelost zodat een uurtje later alles netjes in de grond stond. Dus een tevreden klant.

duidelijke informatie over leverings schema en prettige aflevering .boom ziet er goed uit,zijn we blij mee

Stipt, behulpzaam en vriendelijk

Levering best prijzig, maar is begrijpelijk wegens de grootte van het te leveren product.

Zeer vriendelijk en professioneel!

Ben er goed geholpen bij aankoop van een nieuwe pruimenboom. Dank!

Product voldoet volledig aan de omschrijving, is vlot bezorgd en is van prima kwaliteit.

Zie hierboven.

Snelle en correcte levering

Gaf zelfs extra uitleg bij levering, dankjewel !

Kwaliteitsproduct en fijne service

Een fantastische appelboom mogen ontvangen in het zuiden van het land.

Kwaliteit, niet duur én vriendelijke service!!

Hoogstam appelboom besteld. Mijn huis is niet makkelijk te bereiken dus regelmatig chagrijnige chauffeurs aan de deur hierdoor. Deze chauffeur was een prettige uitzondering. Mijn voorstel om de boom gewoon direct bij de voordeur te laten staan wuifde hij lachend van de hand "waar wilt u hem hebben?" En tilde hem naar de plek in de tuin. Contact met het bedrijf om plantadvies verliep ook heel prettig. En het allerbelangrijkste; de boom ziet er perfect uit. Nu maar hopen dat er bloesem en appels in mijn notaris appel komen. Dat schijnt nog wel even te duren.

Gewoon top klasse. Snelle service. En product is perfect.

Heb het gevonden via internet. Heb al heel lang gezocht naar de Kweepeer. Niemand kon mij dit geven. Maar jullie hadden precies wat ik zocht. Meteen besteld. Binnen 10 dagen had ik hem in mijn tuin staan. Een goed verzorgde boom. Heb hem zelf geplant. De boom doet het prima. Kwam zelfs nieuwe bladeren aan. Helemaal top. Ik zoek nog een goede pruimen boom die niet zo luis gevoelig is. Hoop dat jullie mij hier aan kan helpen. Ook een hoogstam. Gewoon een goed bedrijf.

Mooie fruitbomen

Zeer mooie fruitbomen in ontvangst mogen nemen. Zitten mooi in het fris groene blad en aan de deur afgeleverd.

Bomen lijken goeie kwaliteit zover

Nette levering

Varakker 4 4043JZ Opheusden

Over Bomendael

Bomendael is dé kwekerij in Opheusden. Sinds het ontstaan van ons bedrijf leveren wij niets anders dan kwaliteit. Wij beschikken daarnaast over een groot en veelzijdig assortiment, voeren het rooien en de levering van de bomen in eigen beheer uit en voorzien u graag van persoonlijk advies. Wij leveren jou de beste kwaliteit. Sinds de oprichting van ons bedrijf in 1995 laten wij ons uitsluitend leiden door kwaliteit, vakkennis en passie. Dit doen wij innovatief en toekomstgericht; onze groeiende containerteelt is daar het jongste bewijs van. Hiermee kunnen wij jou het hele jaar van de beste kwaliteit bomen voorzien. Uiteraard verzorgen wij de bomen persoonlijk, zodat jij verzekerd bent van direct contact en optimale dienstverlening. Op deze website vind je meer informatie over ons bedrijf en onze producten.