Klantvriendelijk, snel, prettig

Ik heb de aankoop en bezorging van een fruitboom als heel prettig ervaren. Goede service, klantvriendelijk.

Super mooie perzikboom

Mooie boom voor een mooie prijs. Ondanks dat de boom niet in hun bezorging route lag, toch een gaatje gevonden om hem te bezorgen. Nogmaals dank daarvoor het was een kado voor 50 jarige

Korte communicatielijnen en flexibel in levering

Korte communicatielijnen en flexibel in levering

Super geregeld

Goede prijs kwaliteit, vriendelijke mensen en snelle gratis bezorging. Kortom fijn bedrijf!

Mooie boom, netjes bezorgd en geplant.

Prima ervaring met dit bedrijf. Mooie appelboom door hen geplant en keurig netjes op tijd bezorgd.

Snel en vakkundig

We hebben een perenboom besteld die 5 dagen later keurig door Bomendael is bezorgd en geplant.

Prachtig product en goede services

Perfect meebewogen

Koop hier gerust een boom. Ik had verkeerde maat besteld en dat kon makkelijk aangepast worden. Toen de boom kwam kreeg ik nog een maat groter (extra 2 jaar). Super.

Fantastische service, prachtige boom!

Top kwaliteit, vriendelijke bezorger. En nu hopen op heerlijke appels.

Mooi product

Hé hé hij staat er in,een hele klus voor een 74 jarige maar het ziet er prachtig uit precies de goede hoogte en een mooie boom. Aanrader!

Matige kwaliteit en matige service

2 lei appelbomen besteld. Goed geholpen over vraag kruisbestuiving. Na 850 euro voor 2 bomen verwachtte ik iets meer service dan ik zet het in de voortuin, ze staan op natte kluit, ik neem het steekwagentje weer mee en je ziet maar hoe je ze je tuin in krijgt. De takken zijn van boven naar beneden gebogen om ze te leiden (kardinale zonde, omdat het mij niet lukt om het goed te doen en ik geen gedoe wilde met de buren heb ik juist zoveel geld betaald). De rode Elstar waar geen rood bij staat op het label (ik zie in de toekomst of dat goed gekomen is) heeft een hoofd tak naar rechts die overduidelijk gaat afsterven. De tweede ster is dus alleen voor een mail dat de rode Elstar een kruisbestuiver is voor de rode van Boskoop.

Beste Klant, Wat jammer dat we geen reactie gekregen hebben toen we dit wilde oplossen. De afgelopen weken heeft het veel geregent, alles is nat dat is niet te voorkomen! Om leibomen te krijgen moet je de takken natuurlijk buigen en het is puur natuur, de takken groeien niet altijd op de juiste plek. De Malus d. Rode Elstar is het zelfde als de Malus d. Elstar. Als je een foto stuurt van de afstervende tak, gaan we kijken of dit echt het geval is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en dat willen we ook zeker oplossen.

Super mooie bomen en top services! Ook het aanplanten ging super! Al met al top!

conform afspraak geleverd en geplant

conform afspraak geleverd en geplant

Snelle levering, prima boom

Snelle levering van een mooie boom. Duidelijke omschrijving hoe te planten. Nu maar hopen dat er snel vrucht aan komt.

Super geregeld

Alles netjes geregeld en het afleveren van de boom kon niet beter. De medewerker gaf goede informatie en was zeer behulpzaam. Vriendelijk en beleefd.

Wat een mooie bomen!

Fijn op tijd geleverd en netjes gelost op de goeie plek door een zeer vriendelijke werknemer. Erg mooie kwaliteit bomen, netjes bijeengebonden en de wortels goed beschermd. Al vaker hier besteld en nog nooit een boom gehad die niet aansloeg. een aanrader!!

Aanrader...

Goede en snelle professionele en vriendelijke service.. boom mooi ingepakt ...

Goede kwaliteit en snelle en goede aflevering.

Prettig contact.

De levering verliep vlekkeloos. Ik kreeg nuttige informatie mee over hun voorgaande kweek; de bomen staan er goed bij.

Super vriendelijk, klantgericht en zeer professioneel

Mooie sterke appelboom. Het was voor mij lastig door de week, kwamen ze op de zaterdag alsnog langs. Aangeplant door Joost, oog voor detail!! (locatie boom, hoogte van staanders, draaiing van de boom). Leuk om te zien.

Correct en betrouwbaar

Ik ben erg tevreden over uw service

Zeer goeie overeenkomst

Correcte levering en goed ingepakt.

keurig afgeleverd, boom slaat goed. aan

zie boven

indien men levert, heel goed

indien men levert, heel goed men levert niet altijd

Goede en nette service

Goede service, ik kon langskomen, mijn eigen boompjes uitzoeken en zoals afgesproken hebben ze de bomen keurig bezorgd tot in de tuin. Niets aan op te merken.

Varakker 4

4043JZ Opheusden

Over Bomendael

Bomendael is dé kwekerij in Opheusden. Sinds het ontstaan van ons bedrijf leveren wij niets anders dan kwaliteit. Wij beschikken daarnaast over een groot en veelzijdig assortiment, voeren het rooien en de levering van de bomen in eigen beheer uit en voorzien u graag van persoonlijk advies. Wij leveren jou de beste kwaliteit. Sinds de oprichting van ons bedrijf in 1995 laten wij ons uitsluitend leiden door kwaliteit, vakkennis en passie. Dit doen wij innovatief en toekomstgericht; onze groeiende containerteelt is daar het jongste bewijs van. Hiermee kunnen wij jou het hele jaar van de beste kwaliteit bomen voorzien. Uiteraard verzorgen wij de bomen persoonlijk, zodat jij verzekerd bent van direct contact en optimale dienstverlening. Op deze website vind je meer informatie over ons bedrijf en onze producten.