Perfect!!

Pakketje was als een cadeautje ingepakt met een handgeschreven briefje erbij en een gratis paar sokken! Hier wordt je als klant toch blij van :) Super klantvriendelijk!

Perfect!

De bestelling geplaatst en de volgende dag gekregen. Mooi ingepakt en binnenin een attentie en handgeschreven kaartje. Echt een feest om te krijgen.

Snelle verzending Prachtig verpakt en kaartjes met mooie tekst Blij met mijn aankoop en loop nu op Wolkjes

Zeer fijne ervaring met Happy Walker!

Snelle levering, bijzonder mooi verpakt, men wordt er dadelijk vrolijk van en dan open je de verpakking en ligt er een briefje in met een leuke boodschap van Daniek, samen met een paar leuke kousen en je Wolky schoenen, met die prachtige kleur. Helemaal blij!

Prettige winkel

Van te voren even telefonisch contact gehad. Daardoor heb ik mijn keus goed kunnen bepalen

Duidelijk website, makkelijk te bestellen. En de verpakking was een werkelijk cadeautje. Heel leuk ingepakt en als extra een paar happy sokjes gekregen. Dank je wel!

Goeie ervaring met service en advies.

Super service zoals altijd

In de winkel en online is de service uitstekend. Product ook mooi ingepakt zonder plastic.

Top levering

Erg snelle levering met een persoonlijke tint. Als een kado verpakt met een handgeschreven kaartje. Super! Verder natuurlijk blij met mijn Allrounder sneakers, ideaal voor steunzolen.

snelle afhandeling van bestelling en zorgvuldige verpakking

zie hierboven

Alsof je jarig bent!

Mijn bestelling zag er ingepakt al uit als een echt kado met gezellige kaartjes en linten eraan. Na opening vond ik tot mijn verbazing naast mijn bestelde sneakers ook een paar sneakersokjes met een smiley op de hiel, zó leuk om extra verrast te worden! Dank jullie wel voor dit leuke kadootje!

Perfecte verzorging

Top zaak

Goede snelle levering, geweldige service.

Ik draag al langer Loints, dit keer voor het eerst bij deze winkel besteld. Er kwam al snel een heel leuk pakje dat duidelijk met zorg was verpakt. Hierdoor werd ik niet alleen blij van mijn nieuwe schoenen die echt heerlijk zitten, maar ook met de waardering voor mij als nieuwe klant.

Geweldige pantoffels, snelle levering

Na jaren Glerups sloffen toe aan nieuwe. Heerlijke pantoffels. En dan worden ze ook nog snel geleverd in een verrassende verpakking. Heel creatief. Ook nog 2 extra cadeautjes in de doos, een paar sokjes en een schoenlepel. Leuk!

Snel en vriendelijk

Mijn bestelling werd snel verzonden, de informatie was duidelijk en er zat een leuk kaartje bij.

super snel en prachtig ingepakt

Was al superblij dat ik 'mijn' Loints (fusion/turbo) in mijn maat vond bij Happy Walker. Het lijkt nl wel of maat 36 niet meer ingekocht wordt. Happy Walker bleek de enige. Ik heb de schoenen besteld en had ze de volgende dag al in huis. En hoe! Met liefde ingepakt, mooie kaartjes er aan en lieve sokjes erbij. Blij om te weten dat ik voortaan bij Happy Walker terecht kan.

Goede service!

Ik vond het erg leuk dat het pakketje zo mooi aangeboden werd!

snel geleverd

bestelling geplaatst, de dag erna al bezorgd. Duurzaam verpakt met mooi en persoonlijk kaartje. Vriendelijk e-mail contact.

Super vriendelijk :-)

Keurig verpakt met een cadeautje en handgeschreven kaartje erbij. Ik bestel hier zeker weer in de toekomst!

super

Snelle levering. Keurig verpakt met een persoonlijk geschreven kaartje.

Fabulous, friendly, efficient service - and great slippers

I always visit the Happy Walker store when I am in Groningen, but since I don't live there I recently ordered a pair of Glerup slippers online. The following morning I received a very friendly call apologizing that there was a mistake on the website and that the colour I had ordered was not actually available in my size. They offered to order them for me, but since I'm not worried about the colour, I chose another. They immediately checked and confirmed that this was indeed in stock. The slippers duly arrived, beautifully packaged, two days later - perfectly on time on my birthday! Thank you

Mooie kwaliteit, goede prijs, snel geleverd.

Eenvoudig besteld. Tas is prachtig en werd mooi op tijd (was een cadeau) geleverd.

Mooi verpakt geleverd!

T artikel was erg leuk ingepakt, wat n verrassing! Ook de prijs was prima!

Zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijk, zeer servicegericht!! En dat is al jarenlang zo!

Over Happy Walker

Happy Walker is een begrip in Groningen, al meer dan 40 jaar een echt familiebedrijf. Als gespecialiseerde schoenenwinkel in comfortabele merkschoenen streven wij ieder seizoen naar een bijzonder assortiment schoenen, die voor elke gelegenheid passend zijn, zowel voor de vrije tijd, een speciale gelegenheid of op het werk. Happy Walker heeft bijzondere merken zoals Loints, Wolky, Blundstone en Dolomite. Elke dag zowel online als offline in onze fysieke winkel, staan wij voor u klaar om een passende schoen voor u te vinden. Kom langs bij Happy Walker!