Verkeerd geleverde maat

Helaas kreeg ik een maat kleiner toegestuurd dan besteld. Jammer dat mijn maat inmiddels niet meer verkrijgbaar was. Excuses zijn aangeboden en een foutje maken is menselijk, maar ik vind dit wel echt heel jammer!

top service

snel geleverd, heel attent de persoonlijke touch bij de aflevering.

fantastisch

ik loop nu al meer dan 20 jaar op deze sloffen. ik gebruik ze binnen als buiten en het gehele jaar door. kortgeleden heb ik mijn 7e paar aangeschaft.

prima, fijne winkel , heel goed personeel

zie boven

Snelle levering, erg gezellig ingepakt en makkelijk te bestellen! Ben erg tevreden met mijn nieuwe schoenen!

Prachtige schoenen en ze lopen fijn...

Ze zijn nog mooier dan op het plaatje en zitten erg lekker en ze lopen heerlijk.

Excellent service

Fast, reliable shipping. Thank you for the candy and special gift wrapping as well—a very nice added touch. I will be a returning customer.

heel snel geleverd en zonder problemen

mooie boots die voldoen aan de omschrijving, feestelijk verpakt en een handgeschreven kaartje erbij

Snelle levering persoonlijke aandacht

Zou er zo weer wat bestellen.

Ik ben heel blij met de super lekkere sloffen. Heerlijk warm en mooi gevilt!

goede klantbehandeling

De schoenen hadden voor mij niet de juiste pasvorm. Snel en goed de retourzending verwerkt.

Heerlijk zittende sandalen. Top.

Kan niet beter!

Via internet gekochte Dolomite schoenen van prima kwaliteit, verstuurd in leuke verpakking met persoonlijk kaartje erbij.

heel goed

Snelle levering die mooi en ook ecologische verantwoord verpakt is. Handgeschreven kaartje erbij. En de schoenen pasten en waren precies wat ik zocht.

Mijn ervaring was heel goed.

Het pakket was netjes verzorgt, met een persoonlijke noot. Aan anderen aanbevelen.

Helaas waren de bestelde schoenen er niet.

Keurig telefonisch benaderd door de winkel en betaalde som vrijwel direct terug gestort gekregen.

Wat ik goed vond dat ik vanuit Bonaire 's avonds laat nog van jullie antwoord kreeg. Jullie waren geduldig en hebben het pakketje naar een adres gestuurd dat ik had opgegeven.

Goed en verrassend geregeld

Onwijs leuk om een handgeschreven bedank kaartje bij de bestelling te ontvangen met een gezellig lintje er omheen.

Persoonlijk en goed verzorgd

Een zeer persoonlijke benadering van de klant, alsof je in de winkel fysiek koopt. Top. Vlotte afwikkeling en snel antwoord op je vraag.

Levering erg snel kwaliteit geweldig. In 1 woord perfect.

Online maar toch het persoonlijke contact. Feel good experience!

Contact met de winkel via de email erg plezierig. Bezorging met persoonlijk tintje. Verder op de bestelling en verzending niks aan te merken. Gewoon goed.

Fijne pantoffels

Glerups half hoge pantoffels met rubberzool gekocht. Leren zool van vergelijkbare pantoffels, ander merk, begaven het. Hopelijk gaan ze met rubberzool langer mee, het bovenwerk blijft lang goed. Heel prettig om wol aan je voeten te dragen, zelfs in de zomer, geen stinkvoeten, in de winter lekker warm. Zien er degelijk uit in ieder geval. Levering prima. Leuk verpakt!

Enthousiaste en betrokken levering

Enthousiaste en betrokken levering

De bestelde schoenen ontving ik in een prachtig pakketje. Ze zaten helaas niet goed dus ik heb ze teruggestuurd (zelf betaald). Het retourbedrag stond daarna razendsnel op mijn rekening. Fijn!

Snelle service en vriendelijk

Leuk dat er aandacht wordt gegeven aan jou als klant met een kaartje met je naam erop en een zinnetje. Leuk deze aandacht. Pakketje ook als een cadeau verpakt. Het product zelf ben ik sowieso al happy mee. Heb al eerder deze sloffen gekocht. Ik zag nog niet eerder zwarte rubber zolen. dat is nu extra een plus.

Over Happy Walker

Happy Walker is een begrip in Groningen, al meer dan 40 jaar een echt familiebedrijf. Als gespecialiseerde schoenenwinkel in comfortabele merkschoenen streven wij ieder seizoen naar een bijzonder assortiment schoenen, die voor elke gelegenheid passend zijn, zowel voor de vrije tijd, een speciale gelegenheid of op het werk. Happy Walker heeft bijzondere merken zoals Loints, Wolky, Blundstone en Dolomite. Elke dag zowel online als offline in onze fysieke winkel, staan wij voor u klaar om een passende schoen voor u te vinden. Kom langs bij Happy Walker!