top schoenen en top service

Zeer snelle levering. Mooi verpakt alsof het een kadootje is Lief kaartje erbij wat het erg persoonlijk maakt

Prima service!

Toen een medewerker (Marian) zag Dat mijn pakketje naar een ander adres gestuurd moest worden dan het factuuradres vroeg ze me of het om een kadootje ging. Dan kon ze het gratis leuk inpakken. Dat vind ik nog eens een leuke service!

Snel geleverd, duurzaam verpakt

Sneller dan verwacht had ik mijn schoenen (Loints) in huis. De originele doos was verpakt in alleen een stevig papieren zak dus geen overbodig verpakkingsmateriaal dat niet gerecycled kan worden. Deze buitenzak was op een erg leuke manier gesloten, dat gaf het gevoel een kadootje te krijgen en heeft me aangenaam verrast. De Loints zelf voldeden helemaal aan mijn (hoge) verwachting van dit merk.

Snel, correct en extra attent verpakt.

En de sloffen zijn geweldig.

Goede, snelle en persoonlijke service

Bestellen van deze heerlijke Glerup sloffen was makkelijk en er waren maar weinig andere webshops die dit type verkochten. Daarna aangenaam verrast door snelle levering mét persoonlijk kaartje, top!

goede schoenen, uitstekende service!

Prima ervaring, goede wolky's gekregen en leuk verpakt! Dat laatste vond ik echt leuk, een kaartje met "You go, girl!" Bedankt!

1 woord: prima

Goede service. Vlotte levering. Erg leuk verpakt. Helder antwoord op vragen

Prima snelle service!

De schoenen besteld en in no time keurig afgeleverd op het juiste adres. Heel fijn en ga er zeker nog eens gebruik van maken.

Hoera voor Happy Walker

Ben zeer tevreden ,er werd snel gereageerd ik werd zelfs nog gebeld of ik wist dat deze schoen extra breed is . Snelle verzending . Alles bij alles super tevreden!

Hartstikke blij met mijn aankoop. Super snel verzonden en ook nog eens leuk verpakt met een persoonlijke note. Ik kom zeker nog eens terug.

Vriendelijk en behulpzaam. Direct contact

Goed produkt, goede service en snelle levering.

Op zondagmiddag een paar slippers besteld en diezelfde middag is er nog teruggebeld door een medewerkster van Happy Walker over de exacte maat. Dinsdagmiddag werden de slippers op het aangegeven tijdstip thuisbezorgd.

Duidelijke website, mooie en goede schoenen.

Snelle levering van Wolky laarsjes. Ruim retourbeleid. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Verpakking en bijgevoegd kaartje bezorgden mij een lach op het gezicht. Heel persoonlijk.

Prima service en snel antwoord

Prima en conform verwachting, wegens een storing in het systeem kreeg ik een tweede keer de betaallink toegestuurd. Mijn vragen hierover zijn snel en afdoende beantwoord. Dank voor de service.

geweldige service , hartelijk en persoonlijk, bedankt Trijn

zo jammer dat jullie niet in de buurt van Nijmegen zitten, gelukkig kan ik online bestellen, bedankt voor jullie service en persoonlijke noot ! Vr. gr. van Karin

Mooi product, goede en leuke service!

Prachtige sloffen verstuurd in leuke en persoonlijk getinte verpakking. Goede service en vriendelijke bejegening!

Een bestelling met persoonlijke aandacht

Snelle levering, lief kaartje erbij én een kleine attentie. Super geregeld, maar had ook bijna niet anders verwacht van deze prettige winkel

Veel keuze in mijn favoriete merk: Loints

snelle levering in mooie verpakking en met lief kaartje!!

Correcte snelle levering van de wandelschoenen. vriendelijke klantenservice bij het beantwoorden van mijn vragen. aan het pakje zat een mooi kaartje met een roos. En verder een persoonlijk berichtje :) super!

Zowel online als in de winkel is de service top. Heb nu online xsensible schoenen gekocht.

Goede service met aandacht voor de verpakking!

Goeie snelle service en met aandacht voor de verpakking. Duurzaam en in herfstsfeer met een mooie quote. Ik werd er helemaal blij van! Ook heel erg tevreden met mijn Glerups sloffen die ik bij jullie heb besteld, wat zitten die lekker zeg!!

Ik ben heel blij met mijn aankoop!

Snelle en persoonlijke levering

Snelle levering, en erg origineel ingepakt. Uitgebreide collectie voor moeilijk voeten.

Fijne schoenen die fantastisch lopen

Snelle levering van de schoenen. Loints schoenen lopen altijd fantastisch!

Fijne Glerups snel geleverd

Mijn dochter en ik hebben beiden een paar laarsjes van Glerups besteld. De kwaliteit is super en ze werden binnen één werkdag geleverd. Prima dus!

Over Happy Walker

Happy Walker is een begrip in Groningen, al meer dan 40 jaar een echt familiebedrijf. Als gespecialiseerde schoenenwinkel in comfortabele merkschoenen streven wij ieder seizoen naar een bijzonder assortiment schoenen, die voor elke gelegenheid passend zijn, zowel voor de vrije tijd, een speciale gelegenheid of op het werk. Happy Walker heeft bijzondere merken zoals Loints, Wolky, Blundstone en Dolomite. Elke dag zowel online als offline in onze fysieke winkel, staan wij voor u klaar om een passende schoen voor u te vinden. Kom langs bij Happy Walker!