Pakket werd snel geleverd. Leuk en netjes ingepakt.

Kreeg gewoon een kadootje hoe leuk is dat

Heel leuk verpakt persoonlijk kaartje erbij echt werk van gemaakt

Snelle levering, goede kwaliteit, prettige communicatie.

Mijn pakket werd snel geleverd bij het pakketpunt. Netjes ingepakt en fijne communicatie. Zeker aanbevolen!

Uitstekende service!

De losse zooltjes waren in bestelling en daarom moest ik iets langer op mijn bestelling wachten. Maar al die tijd ben ik op de hoogte gehouden en bij het ontvangen van mijn pantoffels zat er een leuk persoonlijk berichtje bij en een mooie attentie. Ook duurzaam ingepakt. Echt super!

Vlotte reaktie op mails,leuk verpakt,snel bezorgd.

Alles uitstekend!

Een paar leren muilen besteld. Goede communicatie over de voortgang en de volgende dag bezorgd. Netjes en leuk verpakt, vriendelijk kaartje er bij en nog een paar sokken ook. Heel positief verrast, bestel er de volgende keer weer.

Een geweldige ervaring met deze winkel. Snelle levering en erg leuk ingepakt met ook nog eens een leuk presentje erbij. Tevens een persoonlijke boodschap van de medewerker. Alle lof! Als ik weer een keer in Groningen ben, ga ik zeker even langs in de echte winkel.

vlotte levering, aangenaam verrast door persoonlijk kaartje en extraatje

super goed

Geweldige service

Ik heb een paar Lemargo boots gekocht bij de happy walker. Het was een merk waar ik niet eerder van had gehoord, maar de verkoopster kon mij er alles over vertellen wat mij overtuigde om ze te kopen. Tot nu toe geen spijt van gehad het zijn geweldig schoenen. Later zelfs nog terug gegaan om wat meer informatie te vragen en kreeg nog meer advies. De service bij deze winkel is geweldig.

Gewoonweg goed!!

Ales zoals beloofd

Bestelling snel geleverd

het mag geen bedrijf heten, het zijn mensen met een hart!

schoenen bestelt, is er iets, ze bellen netjes op, alles gebeurd er met een persoonlijke noot, je voelt je weer mens, precies zoals wij ook zijn, herkenbaar voor ons, maar in onze wereld waar in we leven, zijn we dit kwijtgeraakt, voor mij was het heerlijk op deze snelle en lieve wijze mijn loopschoenen te ontvangen, had toevallig ook nog het merk Hartjes besteld hahaha, raad deze winkel dan ook met een 10 aan! Ook Sara bedankt!

zeer goed

bezorging en afwerking were spotless. onder de indruk

Snelle levering en ook nog eens een persoonlijk tintje!

Mijn gekochte schoenen zijn snel geleverd en toen ik ze thuis kreeg bleken ze mooi ingepakt met een persoonlijk berichtje er bij! Wat leuk en erg attent!

Prettig en snel!

Prima en de persoonlijke noot vind ik ook fijn

Heerlijke sloffen!

Snelle service, mooi ingepakt met een persoonlijke groet. Heerlijk warme sloffen. Zitten uitstekend. Geen koude voeten gehad gisteren. Heel blij mee.

Leuke ervaring

Goede kwaliteit sloffen gekocht. Het pakket was versierd met een lint en was zo net een kadootje. Met een persoonlijk kaartje erbij.

Snel, persoonlijk en goed

Snel, persoonlijk en goed

Uitstekende service bij aankoop

Schoenen besteld en daarna direct contact vanuit de verkoper over de juiste maat. Extra maat opgestuurd om te voorkomen dat de verkeerde maat gekocht zou worden. Super.

Altijd goed

2de keer bij jullie schoenen besteld. 2 keer prima service.

Super service, alles klopte en ze zitten perfect. Vanmiddag opgehaald, aangetrokken, loop er zo op weg. We

Correct en vlot

Correcte, vriendelijke en vlotte service. Ook via de app.

Top Service !

Zeer prettige ervaring voor de eerste keer.

Mooi ingepakt, snel verzonden. De sloffen zien en lopen geweldig. Blij mee.

Ge-wel-dig!!

De klassieke Roots schoenen besteld en ze zitten precies zoals in mijn herinnering van 45 jaar geleden!! Snel geleverd en vooral het kleinigheidje erbij en de persoonlijke kaart!! Super!! Dank voor de snelle levering!!

Over Happy Walker

Happy Walker is een begrip in Groningen, al meer dan 40 jaar een echt familiebedrijf. Als gespecialiseerde schoenenwinkel in comfortabele merkschoenen streven wij ieder seizoen naar een bijzonder assortiment schoenen, die voor elke gelegenheid passend zijn, zowel voor de vrije tijd, een speciale gelegenheid of op het werk. Happy Walker heeft bijzondere merken zoals Loints, Wolky, Blundstone en Dolomite. Elke dag zowel online als offline in onze fysieke winkel, staan wij voor u klaar om een passende schoen voor u te vinden. Kom langs bij Happy Walker!