Makkelijk bestellen en snelle levering

Voor mijn vader van 85 snel nieuwe muilen nodig. HappyWalker levert snel en maakt er een leuk persoonlijk pakket van. Iedereen happy.

Top service, uitstekende opvolging, leuk verpakt!

Heel tevreden van Happy Walker! Alles verliep snel, de communicatie via Whatsapp is gewoon top. Snel antwoord en super vriendelijk bij vragen. Sterk aanbevolen❤️

Prima service, updates en bezorging!

Prima service, updates en bezorging, en HEEL fijn dat de schoenendoos niet in NOG eens een keer kartonnen doos gaat, maar stevige papieren zak.

Prima.

Supersnelle levering!

Het pakket was prachtig ingepakt; geheel in stijl met de kerstperiode!

Koop hier al voor de derde keer, zoals altijd uitstekende service!

Uitstekend!

Snel verzonden en leuk verpakt!

Voor herhaling vatbaar.

Snelle levering Eénvoudig bestellen zonder gedoe met accounts en wachtwoorden. Een leuke attentie bij je bestelling.

Bestelling uitstekend ontvangen

Ik heb een paar mooie schoenen gekocht via de webshop. Snelle levering. Veel persoonlijke aandacht aan besteedt. Zeer tevreden!

Great communication and fast delivery

Supersnel en prachtige schoenen

De dag erna had ik ze al in huis en de schoenen zijn heel mooi. Deze winkel ga ik onthouden :)

Geweldige service

Als je een paar schoenen bestelt wat mag je dan verwachten? Dat je het bestelde redelijk vlot in huis hebt. Niet alleen dat was het geval maar het was ook leuk ingepakt met gevoel voor stijl. Na het openen van de doos zat er ook nog een kaart in. Persoonlijk beschreven. Wat een feest! Ga zo door team van happy walker! Fijne feestdagen

Goed verzorgd

Ik heb al een paar van die sloffen met rubber zolen. Dat is heel praktisch voor als ik even iets buiten wil zetten. Nu heb ik ze voor mijn dochter ook besteld. Ik ben nu 63, voor mij geen andere pantoffels meer.

Snelle bezorging en prachtig product!

Ben heel blij met mijn nieuwe schoenen en met de goede service. Al meer dan 20 jaar tevreden klant!

Klantvriendelijk

Snel en met zorg en liefde ingepakt. Echt een cadeau!

Ik vindt dit een superfijne winkel. Het personeel is heel vriendelijk, behulpzaam en zorgvuldig. Alles wordt mooi ingepakt en snel verzonden.

Heerlijke sloffen

Mijn ervaring met deze heerlijke sloffen heb ik gedeeld met mijn lieve moeder en haar deze cadeau gedaan. Waarop zij op 5 december door jullie werd verrast met een orginele persoonlijke verpakking. Dit geeft zeker iets extra's.

Snelle levering en met aandacht ingepakt.

Het leek wel een kadootje: het was mooi ingepakt; ik was verrast.

Heerlijke schoenen. Top service!

Echt een cadeautje!

Ik heb glerups sloffen gekocht bij happy walker via internet. Ik kreeg een mooi pakketje thuis gestuurd met een lief kaartje en een kleine zakje pepernoten. Echt een cadeautje! De sloffen zelf waren even wennen maar lopen nu heerlijk!

Top, fijne winkel, goede service.

Top, fijne winkel, goede service.

Leuk, verzorgd pakketje ontvangen.

Ondanks dat het een internet aankoop was, had ik toch het gevoel met een lokale winkel te hebben gehandeld.

Onverwachte persoonlijke service!

Ik wel persoonlijk benaderd over het niet beschikbaar zijn van mijn bestelling. Hierdoor bleef ik keus houden in de volgende stappen. Ontzettend gewaardeerd hoe er gecommuniceerd is en de bereidheid mee te denken.

Super mooie Wolky seamy slide gekocht. Perfecte afhandeling

Supersnelle bezorging, fijne site en mooi verpakt.

Mijn bestelling werd al de volgende dag bezorgd, in een hele mooi papieren tas. Ik realiseerde me toen pas, dat dit pakketje slechts 18 km had hoeven te overbruggen als ik het zelf had opgehaald, maar dit was erg handig. Het product past heel mooi, het was een kado, iedereen heel blij!

Over Happy Walker

Happy Walker is een begrip in Groningen, al meer dan 40 jaar een echt familiebedrijf. Als gespecialiseerde schoenenwinkel in comfortabele merkschoenen streven wij ieder seizoen naar een bijzonder assortiment schoenen, die voor elke gelegenheid passend zijn, zowel voor de vrije tijd, een speciale gelegenheid of op het werk. Happy Walker heeft bijzondere merken zoals Loints, Wolky, Blundstone en Dolomite. Elke dag zowel online als offline in onze fysieke winkel, staan wij voor u klaar om een passende schoen voor u te vinden. Kom langs bij Happy Walker!