Prachtig maar vallen qua maat net te klein uit

Goede verende zool, stevig leer mooie kleur Maar qua maat zit ik meestal goed met 41.5 en nu te krap

Dag Marijke, wat jammer dat de maat niet goed past. Kunnen we je een andere maat toesturen ? We willen graag dat je tevreden bent over onze service en schoenen, het blijft lastig om voor elk merk meteen de juiste maat te vinden. We kunnen je helpen aan de juiste!

Online bestellen van Mephisto's

Ik heb Mephisto laarsjes besteld,werden vlot geleverd.Mooi verpakt, met zorg. Blij mee!

Prima en prijs en mooi duurzaam verpakt

De verpakking vond ik echt goed. Ik had twee paar slippers gekocht. Die zaten in een papiertje die in een papierentas zaten. Het was aangekleed met leuke (papieren) decoratie.

Het zijn heerlijke warme sloffen. Het zou fijn zijn wanneer er ook nog kleinere maten zouden zijn. Zo verrassend binnen gekomen. Zo leuk verpakt met een personel touch. Het is eennkado om het zo te ontvangen. Echt top.

Zeer snelle levering en persoonlijk tintje aan de inhoud door een handgeschreven kaartje en een klein cadeautje (schoenlepel).

Snelle service en in een mooi en persoonlijk pakket verstuurd

Goed, betrouwbaar

Besteld en geleverd

Dat wat ik besteld had, is ook geleverd en daar ben ik super blij mee. Ben een beetje verslaafd aan Dolomite schoenen. Inmiddels 3 paar en ik kan ze niet weggooien. Vraag: op de foto stonden 'knalgroene' veters. De mijne zijn geleverd met bruine veters. Zijn de groene op?

Geleverd zoals beloofd. Met een persoonlijk kaartje.

Snelle verzending, goede schoenen en duurzame verpakking.

De schoenen zijn op duurzame wijze gemaakt en verstuurd. Ook nog een vriendelijk handgeschreven kaartje bij de zending.

Prachtig product en snelle levering

Prachtig product en snelle levering

Levering zoals toegezegd.

Het pakketje lag op de aangekondigde tijd op het gevraagde afhaaladres. Het pakketje was verrassend: leuk en met aandacht verpakt en verzonden.

Fijne, warme sloffen

Nadat ik 4 jaar van mijn eerste paar halfhoge Glerups sloffen heb genoten was het tijd voor nieuwe. Ditmaal koos ik voor het lage model. Toen de sloffen binnen kwamen bleek dat de rechterslof al wat was ingelopen/gepast. Toen ik ze zelf aandeed merkte ik dat mijn hiel bij iedere stap uit de rechterslof omhoog kwam. Dit was bij de linkerkant niet zo; die sloot keurig aan. Omdat ik vermoed dat ik bij dit model snel last zal krijgen van dit 'uit de slof schieten' heb ik besloten de sloffen retour te sturen. Mocht Happy Walker me tegemoet komen in de retourkosten (ik heb de sloffen gister al zelf teruggestuurd) zal ik nieuwe bestellen, maar dan wel de halfhoge. En dan maar hopen dat ze ditmaal helemaal ongedragen zijn :)

Hoi wat goed dat je even reageert, we hebben ze al retour ontvangen hoor. Bedankt. Natuurlijk hebben we de retourkosten terug gestort en we hebben het hoge model voor dezelfde prijs als de lage naar je toe gestuurd. We kunnen helaas zien dat ze vanuit productie niet goed gemaakt zijn, dit hebben wij helaas ook niet gezien toen we ze opstuurden. Gelukkig komt zoiets zeer zelden voor, we waarderen je vertrouwen in ons en Glerups. Hopelijk zit je snel met je nieuwe sloffen op de bank. Groetjes Chris

Heerlijke pantoffels

en leuk persoonlijk kaartje erbij

Hulpvaardige mensen

Zeer vriendelijke mensen. Ze helpen je als je er niet uitkomt. Ik heb al meerdere keren wandelschoenen besteld.

Super, bestelde schoenen snel en netjes

De bestelde schoenen kwamen snel met de post, waren leuk verpakt en er zat een persoonlijke boodschap bij. Een verrassende ervaring. Super.

Snelle service en zeer goede kwaliteit

Bestelling en levering erg snel en keurig verzorgd. Over de glerups ben ik al jaren zeer tevreden. Heerlijk warm nu met rubber zool.

Prima service snelle levering

Mooie muilen mijn man is er blij mee

Kan niet beter

Enorm blij met de laarsjes die ruim 40 jaar geleden mijn lievelings waren ( Loints) Leuk, het persoonlijke handgeschreven kaartje

Snelle en correcte levering.

Hele goede warme sloffen. Snel geleverd. Topkwaliteit.

Goed product, fantastische service, geen plastic verpakking

Van de sloffen die ik had besteld, paste een slof niet goed. Prettig telefonisch gesprek gehad. Er werden meteen nieuwe sloffen opgestuurd en het oude mocht ik houden tot het nieuwe er was om te vergelijken. Binnen 4 dagen is dit afgehandeld. Erg fijn en zonder gedoe!

liefdevol & snel

(3)

Ze lopen heerlijk en zijn lekker warm

Hebik al gedaan

Snelle levering en een lief kaartje erbij!

Snelle service en verzorgd ingepakt!

Alles is heel prettig verlopen.

Tof dat persoonlijke kaartje

Mijn nieuwe Glerups aan. Lekkere warme voeten. Goede koffie en een persoonlijk kaartje: Genieten. Thx Trijn!

Steentilstraat 2 9711GM Groningen

Over Happy Walker

Happy Walker is een begrip in Groningen, al meer dan 40 jaar een echt familiebedrijf. Als gespecialiseerde schoenenwinkel in comfortabele merkschoenen streven wij ieder seizoen naar een bijzonder assortiment schoenen, die voor elke gelegenheid passend zijn, zowel voor de vrije tijd, een speciale gelegenheid of op het werk. Happy Walker heeft bijzondere merken zoals Loints, Wolky, Blundstone en Dolomite. Elke dag zowel online als offline in onze fysieke winkel, staan wij voor u klaar om een passende schoen voor u te vinden. Kom langs bij Happy Walker!