Snelle levering en goed verpakt

Prima verlopen.

Lekkere sloffen, goed verpakt afgeleverd.

De glerups zijn heerlijk. Maat goed passend, met niet te dikke sokken erin. Mooie sokken als cadeau meegeleverd samen met handgeschreven kaartje, heel attent. Bezorging was 2 dagen eerder dan gevraagd. PostNL zette het pakje voor de deur ipv bij buren bij mijn afwezigheid. Gelukkig stond het er nog.

Liefde voor het vak en aandacht voor detail

Zeer aan te raden. Snelle levering, mooi verpakt met een attentie en een persoonlijk geschreven kaart.

Adequate vriendelijke hulp in de winkel.

Zie boven

Goede ervaring

Glerups besteld, zeer snelle levering. Ik kan weer met warme voeten de winter in. En keurig netjes verpakt met zelfs een persoonlijk kaartje erbij. Geeft het gevoel er wordt aandacht aan besteed.

Super tevreden

Heerlijke sloffen besteld en ze werden heel snel bezorgd met een persoonlijk kaartje erbij!

Beter dan verwacht

Ondanks dat er een weekend tussen zat is de tas toch maandag al geleverd! Er zat een leuk boekje bij en een bedankje. Alles was leuk verpakt. Netjes hoor.

Mooi ingepakt en zitten lekker

Het loopt een beetje wankel maar ik ga er van uit dat het vanzelf meer naar mijn voeten zal gaan staan

Zeer klantgericht. Een mooie verpakking incl. een cadeautje tot aan de zeer correcte wijze van het afhandelen van een “klacht”.

Mooi ingepakt, met een geschreven kaartje erbij. Echt een cadeautje voor mijzelf zo!

Goed geholpen

Met een telefoontje al geholpen.

Vriendelijk, ervaren en ook snel.

Goed product, snelle en goed verzorgde levering

Vlotte verzending en attent handgeschreven kaartje bij mijn bestelling.

Zeer attend en goede snelle bezorging

Zeer attend en goede snelle bezorging

Ook al koop je online toch een persoonlijke benadering

Altijd leuk om je bestelling uit te pakken: kaartje met een persoonlijke boodschap, leuke attentie. Duidelijke website. Ook word je goed op de hoogte gehouden.

Ik heb mijn Glerups eenvoudig besteld. Op de afgesproken tijd en prachtig verpakt ontvangen. Helemaal leuk met een lieve en persoonlijke boodschap van een medewerker.

Top kwaliteit wandelschoenen!

Dolomites wandelschoenen. Uitstekende kwaliteit, mooie pasvorm, redelijke prijs.

Snelle levering, prachtig verpakt!

Nog niet eerder zo'n prachtig verpakt pakketje mogen ontvangen.

snelle levering en leuke ansichkaart

Weer super

Vlot geleverd met leuke kaart en gratis sokken erbij. Dank.

Keurig, snel en persoonlijk.

Ik kocht een paar Deense pantoffels voor mijn moeder. We werden prima op de hoogte gehouden van het bestelproces. Het pakje kwam op tijd en was leuk verpakt met in de zak een persoonlijk kaartje. Top! En ook belangrijk, de pantoffels zijn naar de zin.

Zorgvuldig,vrolijk en met aandacht

Zorgvuldig ingepakt, kadootje in de vorm van sokjes en lief kaartje erbij maakte het een kadootje voor mezelf om uit te pakken

Mooi assortiment, snelle levering

Snelle levering, mooi ingepakt. Blij met m’n schoenen

Helemaal goed!

Snelle levering en bovendien prachtig verpakt met een persoonlijke noot. En ik heb weer een paar heerlijke Glerups sloffen aan mijn voeten!

Steentilstraat 2 4

9711GM Groningen

Over Happy Walker

Happy Walker is een begrip in Groningen, al meer dan 40 jaar een echt familiebedrijf. Als gespecialiseerde schoenenwinkel in comfortabele merkschoenen streven wij ieder seizoen naar een bijzonder assortiment schoenen, die voor elke gelegenheid passend zijn, zowel voor de vrije tijd, een speciale gelegenheid of op het werk. Happy Walker heeft bijzondere merken zoals Loints, Wolky, Blundstone en Dolomite. Elke dag zowel online als offline in onze fysieke winkel, staan wij voor u klaar om een passende schoen voor u te vinden. Kom langs bij Happy Walker!