Tablet blijft korrelig, dus niet fijn om te poetsen

Ik ben niet tevreden over het product. Het wordt geen pasta maar het blijft korrelig en dus niet fijn om mee te poetsen. Ik heb het aan meerdere mensen laten proberen maar iedereen heeft dezelfde ervaring. Helaas de gedachte erachter, geen plastic tube meer voor tandpasta vind ik heel goed maar de tabletten zijn niet fijn in gebruik.

Super goede service!

Het scheermes heb ik besteld. Zeer snelle levering en helemaal plasticvrij, waar ik super blij mee ben. Het scheermes ben ik ook heel tevreden mee, had ik veel eerder moeten doen!

Mooie producten, goede service en snelle levering!

Mooie producten, goede service en snelle levering!

Lekker fris en makkelijk in gebruik

Heerlijk lichte smaak

Goede producten, fijne service.

Wat een ruime keuze! Er is zoveel meer plastic vrij te kiezen dan ik dacht. Ik zocht tandpasta tabletten, welke echt heel fijn zijn in gebruik Maar zag nog zoveel meer, wat ik in de toekomst ook wil proberen. Blij dat ik jullie ontdekte.

Heerlijke zeep.

Net zo lekker als zeep uit een plastic fles. Gebruik tot de laatste krummel.

Zoals altijd tevreden

Ze hebben een goed assortiment, had mijn pakketje snel binnen. Goede producten voor een eerlijke prijs. Ben erg te spreken

Fast delivery and great products!

I really like the toothtablets, so great to get them plastic free.

Snelle levering en fijne producten

Fijne make-up producten besteld. Blij mee en zonder microplastics!

Snel, keurig verpakt en met een persoonlijk bedankje geleverd

Super! Helemaal zonder plastic! het kan dus wel.

Super! Helemaal zonder plastic! het kan dus wel.

Fijne producten met snelle levering

Twee keer besteld bij oceanics. Ze hebben een mooie site en snelle levering. Ze zijn wel wat aan de dure kant.

Prima geregeld, snel in huis

Gewoon doen

Mooie duurzame producten in een klantvriendelijke, makkelijke webshop

Het aanbod is ruim en bevat per product een goede beschrijving. Snelle levering. Al met al een fijne online shop!!

Gemakkelijk en snel!

Als je, net als ik, net begint met het proberen minder afval te veroorzaken, kan het lastig zijn de juiste dingen te vinden. De site van jullie maakte het voor mij overzichtelijk en gemakkelijk om dingen te bestellen die ik fijn vind! Daarnaast was de bezorging ook mega snel!

Mooi en duurzaam

Mooi scheermes, en duurzaam. Wel voorzichtig(er) scheren, maar dat heb ik wel over voor plasticvrij :)

zeer snel en goed

Het pakje werd binnen 24 uur bezorgd en de producten zijn erg goed.

Goede producten en service

Fijne service producten waren ook snel geleverd.

Eindelijk een bedrijf dat de plastiekvrije verpakkingen echt serieus neemt. Geweldig leuke producten om te ontdekken!

Mooie producten, snelle levering

Fijne webshop, snel bezorgd. Niks op aan te merken.

Kwaliteit goed en snelle bezorging.

Fijn dat er bij jullie plastic arm of -vrije artikelen besteld kunnen worden.

Helemaal goed

Fijne winkel met goede producten. Alles netjes en op tijd geleverd, inclusief handgeschreven kaartje.

Snelle levering en mooie producten

De spullen waren snel geleverd, zonder onnodige (plastic) verpakking. Fijne producten.

Fijne producten, snel geleverd en duurzaam verpakt!

Fijne producten, snel geleverd en duurzaam verpakt!

Goede overzichtelijke site. Ik heb zelf de safety razor en tandpasta tabletten besteld. Deze producten waren van hoge kwaliteit, en dit waren zeker niet de laatste producten die ik ga proberen.

Over Oceonics

Met Kelly en Annemieke aan het roer strijdt Oceonics voor plasticvrije oceanen. Te beginnen in de badkamer. Want van al die flessen, tubes en folietjes op de gemiddelde wastafel, belandt zo’n 30% in onze mooie zeeën. Wij hebben een webshop gevuld met mooie verzorgingsproducten voor in jouw badkamer, helemaal vrij van onnodig plastic. Hiermee strijdt je samen met ons tégen de plastic soep, vóór schone zeeën én verwen je jezelf ook nog maximaal! Een gevalletje win-win-win noemen we dat. Kijk dus gerust rond in onze online winkel, maak jouw badkamerritueel compleet en ga samen met ons voor een plasticvrije zee.