Zonder plastic, fijn dat dit kan!

Fijn dat ik alle badkamerspullen zonder plastic in een keer kan bestellen.

mooi assortiment en de oplossing voor plasticvrij scheren

Ik was op zoek naar plasticvrij scheren en andere verzorgingsproducten. Oceanics heeft een mooi assortiment producten. Het scheren met de safety razor vereist wel oefenen maar na wat oefenen is het scheerresultaat beter dan met de spullen die je in de supermarkt kan kopen, en plasticvrij! Wel is er qua scheermesjes geen keuze in verschillende merken mesjes en zou een keuzehulp /filter voor alle scheerproducten voor mannen wel handig zijn. scheelt zoeken

Prima product, prima verzorgd

Ik heb tandpastatabletten en een bamboe tandenborstel gekocht en alles was enkel in papier of karton verpakt, vrijwel zonder overbodige materialen (alleen de tandenborstel zou in enkel óf een doosje óf een zakje kunnen). De tandtabletten zitten in een handig kartonnen schuifdoosje, dus geen "starterskit" met een mooi potje nodig zoals veel merken dat hebben, en wat natuurlijk alleen maar voor de marketing is, want iedereen heeft wel een potje ofzo in huis. En ze smaken ook lekker fris en zijn prettig in gebruik. Dus ik ben heel tevreden.

Snelle service, goed assortiment

Veel keuze in plastic vrije producten. Fijn dat je kan kiezen uit meerdere merken. Snelle service.

Goede en snelle service,producten zijn ook top!

Had hen maar eerder gevonden!

Wat een super bedrijf. Ik had wat vragen, deze werden super snel per mail beantwoord, en uiteindelijk de spullen heel snel ik huis. Natuurlijk het belangrijkst, het scheermes is echt zo goed zelfs met de epilady wordt het niet zo glad! Aanrader dus!

Een kleine stap in het meewerken aan een plastic vrije wereld!

Producten zijn handzaam en van een goede kwaliteit wat betreft ingrediënten.

Snelle levering, goed verpakt

Helemaal volgens de site, keurig verpakt en geleverd.

Fijne producten.

Fijne producten zonder plastic!

Goed product en prima levertijd

Heel Snelle bezorging en nauwkeurig ook. Dus, perfect.

Super blij met m’n producten

Hele fijne producten, vlotte levering

Snelle levering en goede verpakking

Snelle levering en goede verpakking

Mooi!

Duurzaam, zorgzaam, vriendelijk

Top producten en snelle levering!

Erg snelle levering, na een paar dagen was het bezorgt. Fijne producten, de zonnebrand trekt goed in de huid en plakt niet

Uitstekend!

Ik heb bij Oceonics het scheermes gehaald. De kwaliteit doet totaal niet onder aan reguliere scheerapparatuur, naar mijn mening werkt het zelfs veel beter! Ik ben nog wel heel voorzichtig geweest, omdat ik weet hoe scherp het is, maar daar krijg ik vanzelf wel handigheid in. Op ten duur is het goedkoper, het is makkelijk schoon te houden en ook nog eens goed voor het milieu. Wat wil je nog meer?

Mooie website, tegenvallende producten

de make-upverwijderaar doet zijn werk niet De producten ruiken slecht, niet fris Producten zijn te duur Producten werden in te grote doos geleverd, met veel papierafval

Beste Véronique, Graag komen wij met u in contact, wij hebben u inmiddels een mail gestuurd. Karole van Oceonics

Tablet blijft korrelig, dus niet fijn om te poetsen

Ik ben niet tevreden over het product. Het wordt geen pasta maar het blijft korrelig en dus niet fijn om mee te poetsen. Ik heb het aan meerdere mensen laten proberen maar iedereen heeft dezelfde ervaring. Helaas de gedachte erachter, geen plastic tube meer voor tandpasta vind ik heel goed maar de tabletten zijn niet fijn in gebruik.

Super goede service!

Het scheermes heb ik besteld. Zeer snelle levering en helemaal plasticvrij, waar ik super blij mee ben. Het scheermes ben ik ook heel tevreden mee, had ik veel eerder moeten doen!

Mooie producten, goede service en snelle levering!

Mooie producten, goede service en snelle levering!

Lekker fris en makkelijk in gebruik

Heerlijk lichte smaak

Goede producten, fijne service.

Wat een ruime keuze! Er is zoveel meer plastic vrij te kiezen dan ik dacht. Ik zocht tandpasta tabletten, welke echt heel fijn zijn in gebruik Maar zag nog zoveel meer, wat ik in de toekomst ook wil proberen. Blij dat ik jullie ontdekte.

Heerlijke zeep.

Net zo lekker als zeep uit een plastic fles. Gebruik tot de laatste krummel.

Zoals altijd tevreden

Ze hebben een goed assortiment, had mijn pakketje snel binnen. Goede producten voor een eerlijke prijs. Ben erg te spreken

Fast delivery and great products!

I really like the toothtablets, so great to get them plastic free.

Over Oceonics

Met Kelly en Annemieke aan het roer strijdt Oceonics voor plasticvrije oceanen. Te beginnen in de badkamer. Want van al die flessen, tubes en folietjes op de gemiddelde wastafel, belandt zo’n 30% in onze mooie zeeën. Wij hebben een webshop gevuld met mooie verzorgingsproducten voor in jouw badkamer, helemaal vrij van onnodig plastic. Hiermee strijdt je samen met ons tégen de plastic soep, vóór schone zeeën én verwen je jezelf ook nog maximaal! Een gevalletje win-win-win noemen we dat. Kijk dus gerust rond in onze online winkel, maak jouw badkamerritueel compleet en ga samen met ons voor een plasticvrije zee.