samen echt voor een betere wereld!

Al geloof ik dat de grootste veranderingen in een verandering van beleid zit waardoor grote vervuilers moeten veranderen, is het altijd goed om als individu het voorbeeld te geven, en zo mooi dat Kelly en Annemieke hier de mogelijkheid toe geven, de producten zijn kwalitatief goed en heel fijn, een echte aanrader dus als de planeet met al het leven je dierbaar is.

Goed!

Snelle service, netjes verpakt.

Prima, met een heel klein puntje (opbouwende) kritiek

Supersnelle levering van een product (de tandpasta tabletten) dat ik al eerder had besteld en waar de hele familie inmiddels fan van is! Wat ik alleen jammer vind is dat zo'n klein product in zo'n (relatief) grote doos verstuurd wordt. Dat is toch weer minder goed voor het milieu. Iets slimmer verpakken en het had door de brievenbus gepast. Wel weer leuk dat het met een fietskoerier bezorgd werd.

Hai Gerlofke, Bedankt voor je bestelling en waardevolle review, wij zijn ook fan van de tandpasta tabletjes. Wij hebben ook contact opgenomen met onze verzendpartner omdat we altijd zonder nutteloze verpakkingen versturen. Ze geven aan dat dit een incident is geweest en zullen hier bovenop zitten. Vriendelijke groet, Annemieke van Oceonics

Supertevreden!

Dankzij Oceanics hebben ik grote stappen kunnen zetten in mijn doel om eind van het jaar plasticvrij te leven. Fijne producten, snelle levering, en een leuk persoonlijk kaartje erbij. Ik heb Oceanics al aangeraden bij veel van mijn vrienden!

Mooie en fijne producten

Snelle verzending, plasticvrij verpakt en verpakt in een niet grotere doos dan nodig. Graag een knop bij product met 'mail mij als product weer op voorraad is'.

Snelle levering, goed verpakt.

Duidelijke site, goed te vinden. Duurder in vergelijking met andere sites maar wel met iDeal te betalen. Daarom voor deze site gekozen. Via zero waste project op gekomen. Leuk dat ik gratis test setje tandpasta zou krijgen, maar die zat er niet bij. Jammer, valse belofte. Mag meer bekendheid krijgen want meer mensen zouden plasticvrij moeten zijn!

Het ruikt heerlijk!

We kochten een pakketje voor een vriendin als cadeautje en ze was er erg blij mee. Maar wat wel jammer is, is dat het niet mogelijk was om het daadwerkelijk als cadeautje te bestellen voor een ander. Geen drama natuurlijk, maar misschien iets om te overwegen?

Tandpasta pillen net een krijtje

Ik had heel graag een positieve ervaring gedeeld over de tandpasta pillen. Het lijkt je tanden schoon te maken maar daar is het wel mee gezegd. Geen schuim en geen frisae mond na het poetsen. Het was net of ik een stukje krijt in mijn mond had gestopt. Niet voor herhaling vatbaar. Helaas.

Fijne producten en service

Oceonics is een fijn concept waarin ik mezelf kan vinden. De service was prima en levering snel.

Een mooie website waarbij je zeker weet dat er geen plastic troep in je producten zit. Ik heb ook nog mailcontact gehad met Kelly over de website, ik kreeg snel reactie en m'n punten zijn overgenomen. Zeker een shop waar ik nog een keer een bestelling plaats!

Helemaal goed

Duidelijke website, goede producten en snelle levering. Ik wil een oceaan zonder plastic, dus was ik op zoek naar zo min mogelijk afval en vooral zo min mogelijk plastic.

Hele snelle service.

Mijn vragen rondom het bestelde product zijn snel beantwoord. Ik werd snel terug gebeld. Bedankt!

Mijn ervaring bij Oceonics was top!

Bij de producten stond duidelijke informatie over de producten en hoe deze werken. Daarnaast vond ik het heel fijn dat de verpakking waarin de producten verzonden worden ook milieuvriendelijk is.

Perfect!

Alles wat ik besteld heb is echt fantastisch. Het enige nadeel aan Oceanics vind ik dat ze niet meer van deze fantastische spullen hebben!

geweldige service en super producten!

Ik was opzoek naar zonnebrand zonder schadelijke nano stoffen en vond hier meteen een goede deal! Nu gebruik ik met een goed gevoel zonnebrand uit een metalen fles, waardoor het ook nog eens plastic vrij is, en daarnaast een frisse aftersun spuit. Na een dag was het al binnen en heb ik meteen zonder problemen van de zon kunnen genieten. Echt heel blij mee!

mooie producten

goede webshop, mooie producten en een snelle levering!

Goede en snelle service!

Ik heb deze week voor de eerste keer op deze site iets besteld (als cadeau voor een vriendin). Tegen 17u heb ik mijn bestelling geplaatst, en nog geen 24u werd het bij haar geleverd! Ik was aangenaam verrast door de snelle en goede service! Het was allemaal mooi verpakt en net zoals het op de foto's stond. Zeker aan te raden!

Fijne producten, snelle levering

Heel snel verstuurd & geleverd. Producten hebben goede kwaliteit. Duur vergeleken met 'normale'producten, maar zeker de extra euros waard!

De producten zijn geweldig, het kwam de volgende dag al binnen en dit alles zonder plastic.

Snelle levering, hoge kwaliteit producten

Fijne producten, hoge kwaliteit en zeer goede klantenservice.

Mooie producten en snelle levering

Jullie hebben een goed assortiment aan producten en de prijzen zijn daarbij ook prima

heel goed

ik heb nu pas gezien dat die producten ook in Brugge worden verkocht. Dat scheelt toch in verzendkosten. Maar het was een vlugge bestelling. Dank je wel en groetjes, Rosita

Mooie milieuvriendelijke producten tegen een redelijke prijs

De producten die ik heb ontvangen waren van een goede kwaliteit, de verpakking zijn allemaal milieuvriendelijk en toch mooi. Leuke website voor zowel voorzorgingsproducten voor jezelf en voor leuke kadootjes. Bezorging was binnen een dag en goed verpakt zonder overbodig verpakkingsmateriaal.

Snelle levering, mooie producten

Ik ben heel blij met mijn Sea Buckthorn gezichtszeep. Mijn gezicht voelt schoon en mijn huid reageert er goed op. De Lamazuna wattenschijfjes doen wat ze horen te doen, zitten in een mooi houten doosje, maar als ik had geweten dat ze van polyester gemaakt waren had ik waarschijnlijk een andere keuze gemaakt.

Super tevreden

Ik heb een duurzaam scheermes besteld bij Oceonics. Ik ben heel tevreden over de kwaliteit en werkzaamheid! De service was ook goed, ondanks de coronacrisis binnen 1 werkdag bezorgd. Dankjewel!

Over Oceonics

Met Kelly en Annemieke aan het roer strijdt Oceonics voor plasticvrije oceanen. Te beginnen in de badkamer. Want van al die flessen, tubes en folietjes op de gemiddelde wastafel, belandt zo’n 30% in onze mooie zeeën. Wij hebben een webshop gevuld met mooie verzorgingsproducten voor in jouw badkamer, helemaal vrij van onnodig plastic. Hiermee strijdt je samen met ons tégen de plastic soep, vóór schone zeeën én verwen je jezelf ook nog maximaal! Een gevalletje win-win-win noemen we dat. Kijk dus gerust rond in onze online winkel, maak jouw badkamerritueel compleet en ga samen met ons voor een plasticvrije zee.