Zoals altijd tevreden

Ze hebben een goed assortiment, had mijn pakketje snel binnen. Goede producten voor een eerlijke prijs. Ben erg te spreken

Fast delivery and great products!

I really like the toothtablets, so great to get them plastic free.

Snelle levering en fijne producten

Fijne make-up producten besteld. Blij mee en zonder microplastics!

Snel, keurig verpakt en met een persoonlijk bedankje geleverd

Super! Helemaal zonder plastic! het kan dus wel.

Super! Helemaal zonder plastic! het kan dus wel.

Fijne producten met snelle levering

Twee keer besteld bij oceanics. Ze hebben een mooie site en snelle levering. Ze zijn wel wat aan de dure kant.

Prima geregeld, snel in huis

Gewoon doen

Mooie duurzame producten in een klantvriendelijke, makkelijke webshop

Het aanbod is ruim en bevat per product een goede beschrijving. Snelle levering. Al met al een fijne online shop!!

Gemakkelijk en snel!

Als je, net als ik, net begint met het proberen minder afval te veroorzaken, kan het lastig zijn de juiste dingen te vinden. De site van jullie maakte het voor mij overzichtelijk en gemakkelijk om dingen te bestellen die ik fijn vind! Daarnaast was de bezorging ook mega snel!

Mooi en duurzaam

Mooi scheermes, en duurzaam. Wel voorzichtig(er) scheren, maar dat heb ik wel over voor plasticvrij :)

zeer snel en goed

Het pakje werd binnen 24 uur bezorgd en de producten zijn erg goed.

Goede producten en service

Fijne service producten waren ook snel geleverd.

Eindelijk een bedrijf dat de plastiekvrije verpakkingen echt serieus neemt. Geweldig leuke producten om te ontdekken!

Mooie producten, snelle levering

Fijne webshop, snel bezorgd. Niks op aan te merken.

Kwaliteit goed en snelle bezorging.

Fijn dat er bij jullie plastic arm of -vrije artikelen besteld kunnen worden.

Helemaal goed

Fijne winkel met goede producten. Alles netjes en op tijd geleverd, inclusief handgeschreven kaartje.

Snelle levering en mooie producten

De spullen waren snel geleverd, zonder onnodige (plastic) verpakking. Fijne producten.

Fijne producten, snel geleverd en duurzaam verpakt!

Fijne producten, snel geleverd en duurzaam verpakt!

Goede overzichtelijke site. Ik heb zelf de safety razor en tandpasta tabletten besteld. Deze producten waren van hoge kwaliteit, en dit waren zeker niet de laatste producten die ik ga proberen.

Fijne producten en snelle levering!

Het bestellen ging heel makkelijk en ik heb alle producten kunnen vinden die ik zocht. Ik was vooral heel benieuwd naar de tandpastatabletten die zo goed uit de consumentenbondtest kwamen. Ze bevallen tot nu toe erg goed!

Snel geleverd en ruime keuze

Uitgebreid assortiment met alles wat je nodig hebt om plasticvrij te leven. Supersnel, per fietskoerier, geleverd ook.

Gewoon prima

Snelle levering, mooi product en zonder plastic en andere zooi. Blij mee :)

Fijne producten

Snelle levering en een mooie prijs, ik ben er blij mee

Good first impression!

De eerste indruk is goed, ziet er erg degelijk uit. De eerste keer gebruik vergde enige oefening.

Niks mis mee

Goede producten en een plastic vrije wereld voor mijn kleinkinderen.

Over Oceonics

Met Kelly en Annemieke aan het roer strijdt Oceonics voor plasticvrije oceanen. Te beginnen in de badkamer. Want van al die flessen, tubes en folietjes op de gemiddelde wastafel, belandt zo’n 30% in onze mooie zeeën. Wij hebben een webshop gevuld met mooie verzorgingsproducten voor in jouw badkamer, helemaal vrij van onnodig plastic. Hiermee strijdt je samen met ons tégen de plastic soep, vóór schone zeeën én verwen je jezelf ook nog maximaal! Een gevalletje win-win-win noemen we dat. Kijk dus gerust rond in onze online winkel, maak jouw badkamerritueel compleet en ga samen met ons voor een plasticvrije zee.