Snelle levering, makkelijke site.

Wij zijn sinds kort overgestapt op tandpasta tabletten en op basis van een Consumentenbond test kwamen we bij Oceanics uit. De levering was lekker snel binnen 4 werkdagen en kon door de brievenbus. Leuk detail is dat we bericht kregen dat de zending per fiets of te voet bezorgd zou gaan worden.

Door de dag en nachtcrème van Oceanics is mijn huid zacht en niet vet, erg tevreden!

De levering is snel, de missie is mooi en deze dagcrème is voor mij een van de beste die ik ooit heb gehad.

Heerlijk ruikend zeepje in plasticvrije verpakking

Ben heel blij om een heel klein beetje bij te dragen aan een plasticvrije wereld!

Vooral doorgaan......en hartelijk dank voor dit mooie initiatief

Heel ontspannend, het gebruik van eerlijke duurzame producten

Mooi afgewerkte plastic vrije producten en ook nog een snelle levering.

De producten zien er goed uit. Zijn ook nog plastic vrij. Ook zijn de producten goed verpakt en snel geleverd.

Prachtige materialen die snel geleverd werden.

(Het gat van het houdertje is wel groter dan voorgesteld op de foto waardoor het mesje niet mooi rechtop staat , vandaar een sterretje minder)

Mooie en duurzame producten!

Mooi aanbod en snel geleverd.

Goede service en klantcontact

Een overzichtelijke website met goeie producten gericht op een plastic vrije wereld. Ik ben ook vooral erg tevreden over de service en klantcontact. Het contact is goed, duidelijk, eerlijk en snel. Ik had een vraag over een product. Deze werd erg serieus genomen en onderzocht. Uiteindelijk was er een heel fijne en goede oplossing en antwoord op mijn vraag.

Netjes geleverd, producten werken zoals beschreven.

Goed.

heel goed

prima producten

Uitstekend!

Eerste ervaring met Oceonics. Was reeds bekend met dit merk/product. Goede prijs, snelle bezorging en heel zorgvuldig verpakt. Dankjewel!

Prettig in gebruik en gelukkig hee licht geparfumeerd

Lichaamsolie is super bij mijn zeer droge huid. Zonnebrand smeert gemakkelijk uit en trekt snel in.

Goed geregeld.

Gebruikersvriendelijke site, snelle verzending, goede communicatie. Alles goed geregeld. En mooie producten natuurlijk!

This is an incredible project that every society should participate in so that together we create a collective consciousness for collective change in the entire universe on earth in our society that exists and improves with the help of every drop....

Ik weet niet waar mijn pakketje is dus kan ook niet beoordelen

Waar is mijn bestelling gebleven? Ze zeggen onbekend

Hallo Rosa, Wij hebben het pakket dezelfde dag aangeboden bij PostNL. Wegens grote drukte bij PostNL, kon PostNL inderdaad niet vertellen wanneer het pakketje geleverd zou worden. N.a.v. jouw review hebben wij meerdere malen contact met jou gehad, en heb je bevestigd dat je het ontvangen hebt. Karole van Oceonics

Snelle levering mooi product!

Snelle levering van een mooi product!

Slecht product

Het mengt niet. Onderin de flacon zit een vaste substantie, bovenin is het olieachtig. Je moet het onderin losmaken en toeren en zelfs dan mengt het niet lekker. Dit is ook niet iets wat je eenmalig moet doen, maar iedere keer. ( tot nu toe dan).

Hallo J, Zoals op onze website vermeld staat, kunnen de natuurlijke organische oliën die in de sunscreen gebruikt worden, gaan stollen als het product langere tijd koel(er) bewaard wordt. Dit is eenvoudig op te lossen door het product (eenmalig) te verwarmen door het bijvoorbeeld in een warmere ruimte te zetten, of met dit mooie weer kortdurend buiten. Hierover hebben wij contact gehad. Karole van Oceonics

Duurzaam en zoveel beter dan wegwerpmesjes

Mijn doel bij de aankoop was om minder afval te creëren. Maar ik ontdekte dat scheren met een veel scherper mes ook gewoon beter voelt, je bent gladder en hebt nooitmeer last van bultjes. Het was even wennen om benen te scheren, je moet een andere techniek gebruiken omdat het zo scherp is. Maar ik ben fan!

Fijn contact en goede service

Helaas was er een oogschaduw kapot aangekomen ondanks dat deze goed ingepakt was. Super snelle reactie op m’n mail en een nieuwe oogschaduw toegestuurd gekregen. Snelle plastic vrije levering!

Vriendelijk, mooi assortiment en goede service

Mooi assortiment aan producten wat elders niet de vinden is, erg vriendelijk in contact en heel behulpzaam. Heb het pakket snel ontvangen

Great service

Quick delivery, great products

Heel blij met jullie mooie Vegan producten

Ontzettend fijn en voor mij heel belangrijk dat de producten vrij zijn van dierproeven

Alles in orde!

Snelle levering met een meegeleverd klein cadeautje! Duurzame verpakking. Fijn! ☺️

Goede producten en super snel geleverd

Over Oceonics

Kelly en Annemieke zijn in 2018 gestart met Oceonics. Uitkijkend op het zacht kabbelende water van de Middellandse Zee, bedachten ze hoe lelijk de zeeën worden door al dat plastic wat erin rond dobbert en wilden er iets tegen doen! Strijden tégen plastic en vóór schonere zeeën. Sinds juni 2021 heeft Karole het stokje overgenomen en gaat de strijd voort. Oceonics biedt jou de allerfijnste verzorgingsproducten voor in de badkamer die vrij zijn van onnodig plastic. Want van al die flessen, tubes en folietjes op de gemiddelde wastafel, belandt zo’n 30% in onze mooie zeeën. Wij hebben een webshop gevuld met mooie verzorgingsproducten voor in jouw badkamer, helemaal vrij van onnodig plastic. Hiermee strijdt je samen met ons tégen de plastic soep, vóór schone zeeën én verwen je jezelf ook nog maximaal! Een gevalletje win-win-win noemen we dat. Kijk dus gerust rond in onze online winkel, maak jouw badkamerritueel compleet en ga samen met ons voor een plasticvrije zee.