Duurzaam en zoveel beter dan wegwerpmesjes

Mijn doel bij de aankoop was om minder afval te creëren. Maar ik ontdekte dat scheren met een veel scherper mes ook gewoon beter voelt, je bent gladder en hebt nooitmeer last van bultjes. Het was even wennen om benen te scheren, je moet een andere techniek gebruiken omdat het zo scherp is. Maar ik ben fan!

Fijn contact en goede service

Helaas was er een oogschaduw kapot aangekomen ondanks dat deze goed ingepakt was. Super snelle reactie op m’n mail en een nieuwe oogschaduw toegestuurd gekregen. Snelle plastic vrije levering!

Vriendelijk, mooi assortiment en goede service

Mooi assortiment aan producten wat elders niet de vinden is, erg vriendelijk in contact en heel behulpzaam. Heb het pakket snel ontvangen

Great service

Quick delivery, great products

Heel blij met jullie mooie Vegan producten

Ontzettend fijn en voor mij heel belangrijk dat de producten vrij zijn van dierproeven

Alles in orde!

Snelle levering met een meegeleverd klein cadeautje! Duurzame verpakking. Fijn! ☺️

Goede producten en super snel geleverd

zeer goed

Snelle levering goed product goede prijs.

Alles snel en volledig geleverd

Met zorg en aandacht!

Recent twee Oceonics safety razors besteld en uitgebreide informatie ontvangen over het gebruik en onderhoud van het duurzame scheermes. Nooit meer plastic wegwerpmesjes! Karole was ook uitermate behulpzaam in het beantwoorden van wat vragen over enkele van hun producten, gaf ruim en vriendelijk advies! Zeer tevreden!!

Geweldige producten

Zeker aan te raden

Zonder plastic, fijn dat dit kan!

Fijn dat ik alle badkamerspullen zonder plastic in een keer kan bestellen.

mooi assortiment en de oplossing voor plasticvrij scheren

Ik was op zoek naar plasticvrij scheren en andere verzorgingsproducten. Oceanics heeft een mooi assortiment producten. Het scheren met de safety razor vereist wel oefenen maar na wat oefenen is het scheerresultaat beter dan met de spullen die je in de supermarkt kan kopen, en plasticvrij! Wel is er qua scheermesjes geen keuze in verschillende merken mesjes en zou een keuzehulp /filter voor alle scheerproducten voor mannen wel handig zijn. scheelt zoeken

Prima product, prima verzorgd

Ik heb tandpastatabletten en een bamboe tandenborstel gekocht en alles was enkel in papier of karton verpakt, vrijwel zonder overbodige materialen (alleen de tandenborstel zou in enkel óf een doosje óf een zakje kunnen). De tandtabletten zitten in een handig kartonnen schuifdoosje, dus geen "starterskit" met een mooi potje nodig zoals veel merken dat hebben, en wat natuurlijk alleen maar voor de marketing is, want iedereen heeft wel een potje ofzo in huis. En ze smaken ook lekker fris en zijn prettig in gebruik. Dus ik ben heel tevreden.

Snelle service, goed assortiment

Veel keuze in plastic vrije producten. Fijn dat je kan kiezen uit meerdere merken. Snelle service.

Goede en snelle service,producten zijn ook top!

Had hen maar eerder gevonden!

Wat een super bedrijf. Ik had wat vragen, deze werden super snel per mail beantwoord, en uiteindelijk de spullen heel snel ik huis. Natuurlijk het belangrijkst, het scheermes is echt zo goed zelfs met de epilady wordt het niet zo glad! Aanrader dus!

Een kleine stap in het meewerken aan een plastic vrije wereld!

Producten zijn handzaam en van een goede kwaliteit wat betreft ingrediënten.

Snelle levering, goed verpakt

Helemaal volgens de site, keurig verpakt en geleverd.

Fijne producten.

Fijne producten zonder plastic!

Goed product en prima levertijd

Heel Snelle bezorging en nauwkeurig ook. Dus, perfect.

Super blij met m’n producten

Hele fijne producten, vlotte levering

Snelle levering en goede verpakking

Snelle levering en goede verpakking

Mooi!

Duurzaam, zorgzaam, vriendelijk

Herengracht 12

1382AE Weesp

06 13 36 67 67

Over Oceonics

Kelly en Annemieke zijn in 2018 gestart met Oceonics. Uitkijkend op het zacht kabbelende water van de Middellandse Zee, bedachten ze hoe lelijk de zeeën worden door al dat plastic wat erin rond dobbert en wilden er iets tegen doen! Strijden tégen plastic en vóór schonere zeeën. Sinds juni 2021 heeft Karole het stokje overgenomen en gaat de strijd voort. Oceonics biedt jou de allerfijnste verzorgingsproducten voor in de badkamer die vrij zijn van onnodig plastic. Want van al die flessen, tubes en folietjes op de gemiddelde wastafel, belandt zo’n 30% in onze mooie zeeën. Wij hebben een webshop gevuld met mooie verzorgingsproducten voor in jouw badkamer, helemaal vrij van onnodig plastic. Hiermee strijdt je samen met ons tégen de plastic soep, vóór schone zeeën én verwen je jezelf ook nog maximaal! Een gevalletje win-win-win noemen we dat. Kijk dus gerust rond in onze online winkel, maak jouw badkamerritueel compleet en ga samen met ons voor een plasticvrije zee.