Fijne producten en service

Oceonics is een fijn concept waarin ik mezelf kan vinden. De service was prima en levering snel.

Een mooie website waarbij je zeker weet dat er geen plastic troep in je producten zit. Ik heb ook nog mailcontact gehad met Kelly over de website, ik kreeg snel reactie en m'n punten zijn overgenomen. Zeker een shop waar ik nog een keer een bestelling plaats!

Helemaal goed

Duidelijke website, goede producten en snelle levering. Ik wil een oceaan zonder plastic, dus was ik op zoek naar zo min mogelijk afval en vooral zo min mogelijk plastic.

Hele snelle service.

Mijn vragen rondom het bestelde product zijn snel beantwoord. Ik werd snel terug gebeld. Bedankt!

Mijn ervaring bij Oceonics was top!

Bij de producten stond duidelijke informatie over de producten en hoe deze werken. Daarnaast vond ik het heel fijn dat de verpakking waarin de producten verzonden worden ook milieuvriendelijk is.

Perfect!

Alles wat ik besteld heb is echt fantastisch. Het enige nadeel aan Oceanics vind ik dat ze niet meer van deze fantastische spullen hebben!

geweldige service en super producten!

Ik was opzoek naar zonnebrand zonder schadelijke nano stoffen en vond hier meteen een goede deal! Nu gebruik ik met een goed gevoel zonnebrand uit een metalen fles, waardoor het ook nog eens plastic vrij is, en daarnaast een frisse aftersun spuit. Na een dag was het al binnen en heb ik meteen zonder problemen van de zon kunnen genieten. Echt heel blij mee!

mooie producten

goede webshop, mooie producten en een snelle levering!

Goede en snelle service!

Ik heb deze week voor de eerste keer op deze site iets besteld (als cadeau voor een vriendin). Tegen 17u heb ik mijn bestelling geplaatst, en nog geen 24u werd het bij haar geleverd! Ik was aangenaam verrast door de snelle en goede service! Het was allemaal mooi verpakt en net zoals het op de foto's stond. Zeker aan te raden!

Fijne producten, snelle levering

Heel snel verstuurd & geleverd. Producten hebben goede kwaliteit. Duur vergeleken met 'normale'producten, maar zeker de extra euros waard!

De producten zijn geweldig, het kwam de volgende dag al binnen en dit alles zonder plastic.

Snelle levering, hoge kwaliteit producten

Fijne producten, hoge kwaliteit en zeer goede klantenservice.

Mooie producten en snelle levering

Jullie hebben een goed assortiment aan producten en de prijzen zijn daarbij ook prima

heel goed

ik heb nu pas gezien dat die producten ook in Brugge worden verkocht. Dat scheelt toch in verzendkosten. Maar het was een vlugge bestelling. Dank je wel en groetjes, Rosita

Mooie milieuvriendelijke producten tegen een redelijke prijs

De producten die ik heb ontvangen waren van een goede kwaliteit, de verpakking zijn allemaal milieuvriendelijk en toch mooi. Leuke website voor zowel voorzorgingsproducten voor jezelf en voor leuke kadootjes. Bezorging was binnen een dag en goed verpakt zonder overbodig verpakkingsmateriaal.

Snelle levering, mooie producten

Ik ben heel blij met mijn Sea Buckthorn gezichtszeep. Mijn gezicht voelt schoon en mijn huid reageert er goed op. De Lamazuna wattenschijfjes doen wat ze horen te doen, zitten in een mooi houten doosje, maar als ik had geweten dat ze van polyester gemaakt waren had ik waarschijnlijk een andere keuze gemaakt.

Super tevreden

Ik heb een duurzaam scheermes besteld bij Oceonics. Ik ben heel tevreden over de kwaliteit en werkzaamheid! De service was ook goed, ondanks de coronacrisis binnen 1 werkdag bezorgd. Dankjewel!

Goede service.

Snelle levering en goed verpakt.

Heerlijke spullen en goede service

Mijn aanrader zou zijn om de producten iets meer in vedschillde kopjes te zetten zowel als nu bij elkaar. Maar bijvoorbeeld deo en shampoo ook appart

Snelle levering, prima producten

Goed aanbod van plasticvrije spullen

Snelle levering en mooi design

Ik kocht het scheermesje in rose-goud. Erg tevreden over! Het is een mooi design, volgende dag al bezorgd en uiteraard werkt het ook naar behoren. Al met al erg tevreden over product en service!

Fijn en snel

Mooie producten en supersnelle levering

Fijn

De eerste keer is het eenbeetje wennen, de mesjes zijn namelijk heel scherp. Je moet dus oppassen dat je niet te snel aan de slag gaat anders snij je jezelf maar over het algemeen een heel fijn scheermes!

Niet alleen voor mannen ;)

De producten waren prima verpakt, werden snel geleverd en ze worden met plezier in de badkamer gebruikt!

Fijne producten, snelle levering en persoonlijke kaartje!

De producten bevallen goed. De levering was snel en het pakketje kwam met handgeschreven kaartje. Al met al een leuke bestelling!

Herengracht 12 1382AE Weesp

06 13 36 67 67

Over Oceonics

Kelly en Annemieke zijn in 2018 gestart met Oceonics. Uitkijkend op het zacht kabbelende water van de Middellandse Zee, bedachten ze hoe lelijk de zeeën worden door al dat plastic wat erin rond dobbert en wilden er iets tegen doen! Strijden tégen plastic en vóór schonere zeeën. Sinds juni 2021 heeft Karole het stokje overgenomen en gaat de strijd voort. Oceonics biedt jou de allerfijnste verzorgingsproducten voor in de badkamer die vrij zijn van onnodig plastic. Want van al die flessen, tubes en folietjes op de gemiddelde wastafel, belandt zo’n 30% in onze mooie zeeën. Wij hebben een webshop gevuld met mooie verzorgingsproducten voor in jouw badkamer, helemaal vrij van onnodig plastic. Hiermee strijdt je samen met ons tégen de plastic soep, vóór schone zeeën én verwen je jezelf ook nog maximaal! Een gevalletje win-win-win noemen we dat. Kijk dus gerust rond in onze online winkel, maak jouw badkamerritueel compleet en ga samen met ons voor een plasticvrije zee.