Niet alleen voor mannen ;)

De producten waren prima verpakt, werden snel geleverd en ze worden met plezier in de badkamer gebruikt!

Fijne producten, snelle levering en persoonlijke kaartje!

De producten bevallen goed. De levering was snel en het pakketje kwam met handgeschreven kaartje. Al met al een leuke bestelling!

Super snel verzonden en fijne producten

Mijn pakketje zat de volgende dag al in de bus. En dat tijdens deze drukke tijden! Ook vind ik de producten top en heel goed plastic-vrij verpakt. Zeer tevreden!

Mooie producten en snelle levering

Geen wegwerpmesjes meer voor ons de safety razor besteld voor mijn dochter met extra mesjes en scheergel .ziet er prachtig en solide uit en scheert perfect. Ze heeft er niet eens aan hoeven wennen dus nu nog maar een besteld voor mezelf. Snelle levering en netjes verpakt. Een aanrader.

Snel en compact verpakt

De bestelling was er snel, de communicatie goed en de producten die ik had besteld zaten in een klein doosje ipv een nutteloos grote doos. Heel bewust!

Top producten

Ik ben heel blij met de shampoobar en de sponsjes die ik heb gekocht. Toch ook heel fijn dat het snel geleverd werd, ondanks de lastige omstandigheden van het moment !

Heel fijn

Goede producten, korte levertijd, netjes en minimaal verpakt, super lief met een handgeschreven berichtje.

Super combi van idealisme en praktisch nut

Geweldige producten en de levering uitstekend en leuk verzorgd.

Fantastisch!

Het pakketje werd vrij snel bezorgd en ik werd goed op de hoogte gehouden via de mail. Ik was erg nieuwsgierig naar twee producten, namelijk de tandpasta tablets en de deo van Lekker in een Potje. Naast het feit dat je een bijdrage levert aan de strijd tegen plastic, zijn het ook nog eens onwijs prettige producten. De tabletten werken erg goed en de deo smeert goed uit en zorgt een gehele dag voor een prettige geur! Erg tevreden!

Snelle levering.

Prima, maar wel een te grote verzenddoos

Mijn product paste makkelijk in een envelop of brievenbuspakje, maar zat toch in een grote verzenddoos met bijkomende kosten. Onnodig veel afval en kosten.

Hai Martine, Bedankt voor je bestelling en waardevolle review. Wij hebben meteen contact opgenomen met onze verzendpartner omdat we altijd zonder nutteloze verpakkingen versturen. Ze geven aan dat dit een incident is geweest en zullen hier bovenop zitten. Vriendelijke groet, Annemieke van Oceonics

Goede webwinkel met mooie producten

Goede webwinkel, overzichtelijk met mooie duurzame producten. Ook leuk met de cadeaupakketten.

Hartstikke goed initiatief en service

Zo blij dat ik voor een normale prijs en met een uitstekende service, artikelen kan bestellen zonder de onnodige plastic verpakkingen etc. Ben zelf helemaal fan van de dent tabs, was even wennen maar wil nu niet anders meer!

Top service. Snel geleverd.

Mooie producten. Leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling.

Super service en mooie duurzame, maar vooral hele goede producten!

Bestelproces eenvoudig, vriendelijke service en snelle levering. Verder was het scheermes (safety razor) prachtig qua design. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

Mooie producten voor jezelf en de wereld.

Mooie producten, puur en eerlijk! Fijn voor jezelf en de wereld, geven je direct een goel gevoel. De service van Kelly en Annemieke is vriendelijk en snel, :)

Mooie producten, leuk om cadeau te geven

Oceonics heeft mooie en originele producten, en zeker niet onbelangrijk, bijzonder verpakt waardoor het leuk is om cadeau te geven. Aan jezelf of iemand anders. Zo veel beter dan een onpersoonlijk Dove of Rituals pakket, hier maak je mensen, en de wereld echt gelukkig mee :)

Fijne producten en snelle levering!

Het bestellen van de producten op de website was eenvoudig en het pakketje was de volgende dag al in huis. Volledig plasticvrij geleverd. De deodorant die ik heb besteld ruikt heerlijk en werkt goed!

Super missie en uitvoering!

Heb al een paar keer besteld bij Oceonics. Super dat ze plastic afval bestrijden en cool dat ze zoveel verrassende alternatieven gevonden hebben. Heb al een paar varianten deo, zeep en tandpasta uitgeprobeerd. De deo van Ben+Anna werkte voor mij het beste, bij de tandpasta waren hun huismerk tabs de beste. Versturen doen ze trouwens geheel in stijl: ook plasticvrij. Nice!

Goedkoop en snel

Goede prijs en volgende dag geleverd.

Perfecte service en heerlijke producten

De producten zijn fantastisch voor jou én het milieu. Extra voordeel is dat het ook vaak solid producten zijn dus makkelijk in de handbagage als je een keertje gaat vliegen + het kost ook minder ruimte.

Mooie producten, snelle bezorging zonder plastic

Verzameling van mooie plasticvrije producten, ik heb een safety razor gekocht. Even wennen maar wil nu niet meer anders. De bezorging was heel snel en zonder plastic verpakkingen.

Herengracht 12

1382AE Weesp

06 13 36 67 67

Over Oceonics

Kelly en Annemieke zijn in 2018 gestart met Oceonics. Uitkijkend op het zacht kabbelende water van de Middellandse Zee, bedachten ze hoe lelijk de zeeën worden door al dat plastic wat erin rond dobbert en wilden er iets tegen doen! Strijden tégen plastic en vóór schonere zeeën. Sinds juni 2021 heeft Karole het stokje overgenomen en gaat de strijd voort. Oceonics biedt jou de allerfijnste verzorgingsproducten voor in de badkamer die vrij zijn van onnodig plastic. Want van al die flessen, tubes en folietjes op de gemiddelde wastafel, belandt zo’n 30% in onze mooie zeeën. Wij hebben een webshop gevuld met mooie verzorgingsproducten voor in jouw badkamer, helemaal vrij van onnodig plastic. Hiermee strijdt je samen met ons tégen de plastic soep, vóór schone zeeën én verwen je jezelf ook nog maximaal! Een gevalletje win-win-win noemen we dat. Kijk dus gerust rond in onze online winkel, maak jouw badkamerritueel compleet en ga samen met ons voor een plasticvrije zee.