Dit ruikt fantastisch

Verschillende geuren er zal vast voor iedereen een favoriete geur in zitten. Het blijft ook echt een poos ruiken, zo ruik je iedere dag weer opnieuwe alsof het net gewassen is.

Vanaf de 1ste keer dat ik t gebruikt heb ben ik er aan verslaafd

Super snelle levering, producten zijn TOP

2 de keer dat ik hier bestel en ben nog steeds super tevreden.

Snelle levering, duidelijke website, voldoende keuze aan artikelen en heel belangrijk...de wasparfums ruiken heerlijk. Ik ben om, na dit proefpakket ga ik kiezen welke geuren er bij mij voor altijd in komen.

Heerlijke geuren. Voor iedereen aan te raden👍

Heerlijke wasparfum. Het hele huis ruikt lekker. Heerlijk. Goed tevreden. Moet nog even uitzoeken wat mijn favoriete geur is.

Netjes en correct geleverd

Netjes en correct geleverd , zeker weer bestelling doen

Heerlijke geuren !!!

Heerlijke geuren waarvan je maar weinig nodig hebt. Geur blijft lang aanwezig

Makkelijk bestellen, snelle levering en geweldige producten

Wat een heerlijke geuren!

Heb het pakket met alle geuren besteld. Ik vind de stuk voor stuk héérlijk. Dat wordt nog moeilijk om daar een favoriet uit te kiezen!

Goed!

Fijne producten. Heerlijk voor een frisse was!

geweldige goede service en producten

Hele goede ervaring. Doen er alles aan om je product zo netjes en snel mogelijk bij je af te leveren. Top producten, beter als de andere leveranciers.

Heerlijk

De geuren zijn heerlijk. Ik vind alleen de verzendkosten hoog.

Heerlijk 😃

De was ruikt heerlijk.

Héérlijke producten!👍

Prima website, goede service, snelle bezorging, snel comtact! 👍

Super geur

Super geur. Heel het huis ruikt lekker als je de kleren aan hebt met deze geur. Ook het beddengoed. Geur blijft lang aanwezig.

Heerlijke frisse geur en frisse was

Lekker fris huis lekker frisse was heerlijk langdurig geurende kast

Ondanks deftig verpakt lekte 1 flesje

Ondanks deftif verpakt lekte 1 van de 3 flesjes wasparfum. Alles ruikte goed maar spijtig genoeg plakte ook alles wat iets minder aangenaam was.

Hele snelle levering!

Kende de webshop nog niet maar door de goeie beoordelingen toch besteld. Pakket werd de volgende dag al geleverd! Heerlijke geuren!

Eén woord....GEWELDIG!!!!

Het wassen van kleding wordt op deze manier een feestje!!! De geuren zijn fantastisch,en doet wat het belooft!😀

parfait

Rien à redire, envoi en 1 jours, service après vente parfait ...

Precies Goed 👍🏼

X

Snelle levering en alles ruikt heerlijk!

Goede levering.

Wasparfum bevalt erg goed!

Heerlijk product

Ik ben helemaal verslaafd aan de wasparfum. Communicatie is goed. Snelle verzending. Aanrader!!

Heerlijke geuren,

De was ruikt heerlijk, goeie kwaliteit Kan niet meer zonder