Enorm tevreden!

Hele snelle levering! Prima kwaliteit!

Perfect voor een lange frisse was

Heerlijk wasgeur, alsof je deze net uit de was hebt. Fris en schoon

Verslavend lekkere geur

De eerste x dat mijn was uit de machine kwam was ik gelijk verslaafd niet normaal zo lekker heerlijk❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Verslavend

Zulke heerlijke geuren. De was ruimt weken lekker! Iedere x probeer ik weer een andere geur!

Super snelle levering, top producten

De wasparfums ruiken gewoonweg hemels. Niet enkel mijn was ruikt heerlijk maar ook mijn heel huis.

Eerste bestelling

Razendsnelle levering.

Producten waren goed verpakt , snelle levering ! Leuk dat er staaltjes bij zaten !

Stevige,goede verpakking Vlotte bezorging

Verwend

Ik ben super blij met de flesjes Wasparfum. Ik dacht , koop er 6...kan ik daaruit een favoriet kiezen. Maar alle 6 de geuren zijn heerlijk.

Ik vind wassen nu wel leuk!

Ik ben overtuigd! Ook al hoeft iets niet gewassen te worden, zolang het nog niet met 1 van deze parfums gewassen is gaat het de was in! Ik ben super blij hiermee. Altijd op zoek geweest naar de juiste wasmiddel en -verzachter voor een lekkere geur, nooit langdurig tevreden geweest. Tot nu..

Heerlijke sterkte geuren

Veel keuze. Snelle levering.

De producten zijn geweldig!!

Wassen is een feestje!!

Heerlijk ruikende wasparfum

Heerlijke geuren die je erg lang blijft ruiken

Il Bucato di Adele is geweldig!

Heerlijk geurende was na het gebruik van enkele druppeltjes. Ik doe zelfs enkele druppeltjes in het water van mijn stoomstrijkijzer om de gestreken was een lekker geurtje te geven. Ook enkele druppeltjes op de autotapijtjes of badkamer- en wcmatjes geven een langdurige en aangename geur. Ik vind het een topproduct!

Super klantvriendelijk

Na bestelling geen bevestiging mail ontvangen dus ben in afwachting of mijn bestelling wel binnen komt morgen. Kan dus ook nog niet de sterren aangeven dus ik hou t even bij 1 Ster. Na schrijven en versturen van deze review gelijk een reactie gekregen. Bleek de bevestiging van bestelling in mijn Spam te zitten. Niet goed gekeken dus. Super klantvriendelijk zo een berichtje via de mail.

Blij dat ik het ontdekt heb

Heerlijk natuurlijke geur , niet die synthetische geur

Fijne flesjes wasparfum voor een was die heerlijk lang lekker ruikt. En ook nog eens 2 flesjes extra om te testen.

Fantastisch product

Ruikt heerlijk en ook super voor geurtje in je dweilwater. Fris huis!

Super service en heerlijk ruikende was

Snelle levering en heerlijk ruikende was!

Super!!!!!

Hele snelle levering. Ik had een vraag heel vriendelijk aan de telefoon......kortom een hele fijne en prettige ervaring.

Zalige geurtjes, kan niet meer zonder. Alles in huis en kleerkast ruikt zalig lekker

Heel fijn product

Goede snelle service en levering.

Snelle levering en héérlijke geuren

Werkelijk alle geuren van Il Bucato Di Adele zijn heerlijk! Er zit voor iedereen wat wils tussen. Mijn hele huis ruikt zó lekker als de was uithangt. Zelfs de geur van de gevouwen handdoeken op de plank in de badkamer, ruik ik iedere keer bij binnenkomst. Kijk nu al uit naar de volgende bestelling, kies ik weer 3 andere geuren!

Geweldig, jammer dat je niet 1 product maar twee nodig hebt.

Geweldig je kan zelf de sterkte van de parfum toepassen. Wel jammer dat je losse wasmiddel moet toevoegen

Een zeer aangename ervaring!

Propere en zeer aangenaam ruikende was. Bovendien blijft de geur ook bij en na gebruik van het linnen. Voor mij persoonlijk ook heel belangrijk te lezen dat de producten niet getest zijn op dieren.