Ik wil niets anders meer dan was parfum

Je hebt onwijs veel keus in geuren. Alle geuren zijn overigens heerlijk. Je hoeft maar een klein beetje in je bakje te doen en heel je was ruikt lekker. Als ik mijn was heb opgehangen ruikt heel mijn huis naar was. Mijn familie en vrienden heb ik inmiddels ook zover gekregen om deze wasparfum te gebruiken.

Gewelig

Heerlijke geuren en schone was

Snel geleverd, mooie producten.

Snel geleverd, mooie producten!

Zeer goede service

Snelle levering, prachtige producten met mooie verpakking

Hele goede service

Prima product

Mijn zus als tip wasparfum aanbevolen.. Voornamelijk sport en de roze?.. Ik heb de sport nu.. Heerlijk die geur.. Mijn gezin vind het ook heerlijk!!!

Mijn was ruikt weer heerlijk!!

Heerlijk

Snelle verzending. Heerlijke producten. Proefverpakkingen als extra

Heerlijk frisse geuren

Snelle levering en product als beloofd.

Heerlijk ruikende was.

De was ruikt heerlijk. Wel een prijzig product.

Fantastische producten en geweldige service!!

Fantastische producten en geweldige service en snelle levering. Een echte aanrader!!!

Mijn was ruikt heerlijk!

Mijn was ruikt heerlijk! Ik heb het proefpakket gekocht en heb al 2 geuren gebruikt, ben heel enthousiast. Alleen kan ik nergens iets vinden over de dosering, want je gebruikt al gauw teveel. Ik zal zeker een grotere fles kopen als de kleintjes op zijn.

Heerlijke wasparfum

Correct geleverd en werd goed op de hoogte gehouden qua levering. Gelijk gebruikt en alles ruikt heerlijk

Wassen is een feestje geworden

Heerlijke wasparfum, de beste die ik ben tegengekomen. Bestellen gaat makkelijk en je hebt alles snel in huis.

Topservice

Snelle levering en ik kreeg er ook extra wasmiddel en verzachter bij om te proberen! Dat vind ik nou leuk!

Goede webshop en heerlijke wasparfum!

Ze hebben echt heerlijke wasparfums, de webshop werkt prima en redelijk vlotte levering.

Bestelling hebben we vlot kunnen plaatsen. Producten 2 dagen na bestellen geleverd (BE). Site is heel duidelijk en bij de bestelling kregen we nog extra slaatjes dus top!

Wasparfum

snel in huis na mijn bestelling. Ze ruiken allemaal erg lekker. kan niet wachten tot ik morgen kan gaan wassen :)

Super goede service!

De wasparfum is echt heerlijk en wanneer je hem besteld wordt het snel en keurig geleverd!

Super fijne service

Ik had 3 dezelfde flessen per ongeluk besteld, en heb toen 2 andere geuren gekregen na telefonisch contact.

Perfect!

Ondanks de grote drukte, binnen 24 uur geleverd.

Proefpakket bevalt zeer goed om een keuze te maken welke geuren het beste bij je past

Heerlijk ruikende was

De was ruikt door de wasparfum heerlijk en blijft lang lekker ruiken. Wij doen een beetje bij de was verzachter genieten er dagelijks van. Wij zijn fan! Ill Bucato Di Adele heeft daarnaast een goede pris/kwaliteit verhouding.

De was parfum is geweldig. Ruikt lekker!

Goeie service