Lekkere geuren. Je ruikt het zodra je de deur van de wasmachine open doet. Geur verspreid zich door de kamer

Mijn fles was lek

Kreeg een halve fles alles was nat maar de keren ervoor altijd top

Heerlijk ruikende was

De wasparfum is verzonden binnen de tijd zoals vermeld is op de website. De was ruikt heerlijk, en dat wel dagen.

Heerlijke geuren!

Heerlijke geuren blijf je echt lang ruiken. Goede en snelle bezorging.

heerlijk geurende was

Super geuren!

Ik gebruikte het product voor het eerst nadat ik bij iemand een lekker parfum dacht te ruiken, maar ze mij toen zei dat ze niks ophad. Enkel fris gewassen kleding. Dus dat moest ik ook hebben! Heb er al enkele getest vd testdoos, mijn ervaring: Zelfs wanneer ik maar 1/3 vd hoeveelheid gebruik ruikt mijn was zo sterk, ik proef dat product uren erna ook nog in mijn mond, door de geur dat in huis hangt.is niet aangenaam! Het overheerst alles, misschien een beetje teveel dus! Moet ik dus nog minder gebruiken of hangt het enkel af vd soort geur hoe sterk het gaat overheersen? Heb ze nog niet allemaal geprobeerd.

Heerlijk fris

Op aanraden van een vriend op de site terecht gekomen. Ik ben begonnen met de 10 testers en probeer nu uit te zoeken welke geur ik het lekkerst vind. Tot nu toe is het lastig kiezen!

Geweldig!!!

De was ruikt heerlijk. En blijft ook lekker ruiken. Je hele huis krijgt een lekker geurtje als je de was ophangt. Zeker met dekbedovertrekken blijft de geur zo heerlijk lang ik je slaapkamer hangen. Ook de sportkleding ruikt weer fris.

Blij mee snelle levering

Voorbeeld voor andere bedrijven

Alles heel duidelijk te vinden op de site en snelle verzending!

Ik had 1 flesje waarvan de dop los zat ,die had dan ook gelekt

Ik ben blij met mijn order,toch zeer spijtig dat er 1 fleske(busje).de dop van loszat en die had gelekt in de doos op het bruine papier ,ik merkte het toen ik de doos open sneed ,de.geur kwam zo hard tegemoet ,spijtig van die dop ik heb hem met heel veel moeite opengekregen en die dop in elkaar geklikt en toen zat die goed,toch heb ik een deel van de inhoud van dat busje,verloren

supercalifragilisticexpialidocious

Gewoon super hé, lakens gewassen, slaapkamer ruikt een week lang lekker. En is met alles zo, handdoeken, pyjama’s, onze baby ruikt ook altijd naar deze wasparfums.

Top service en top kwaliteit!

Bestelling heel vlot en netjes ontvangen. Producten zijn ook heel erg goed en geven de was een aangename geur.

Heerlijke geuren.

Heerlijke geuren. Kan er geen advies over geven want over "smaak" valt niet te twisten.

Wisselvallig

ik heb de meeste parfums uitgeprobeerd. Bij zelfde hoeveelheid en gebruik (zoals aangegeven op de flessen) vond ik de ‘rouge’ een enorme tegenvaller. De geur blijft niet in je kleding zitten. Weggegooid geld. ‘Zonnige dag’ en ‘ oosters goud’ is meer aan te bevelen

Heerlijk

Gebruik het graag

Heerlijk

Lekkere geuren, wel wat prijzig

De geuren zijn zalig de levering snel

Fijngeurende producten, maar veel te veel dagelijke mails!

Geuren in de kleding zijn erg lekker, je hele huis ruikt er ook naar. Wees gematigd aub met de stroom aan advertentie-emails!

Erg goed

Heerlijke wasparfum

Ik ben heel blij met de wasparfum. De was ruikt heerlijk. En het bestellen en afleveren is goed geregeld.

Hou van deze PRODUCTEN.

Doe gewoon de was en het hele huis ruikt LEKKER.De was ruikt heerlijk.

Geurt heerlijk.

De geur kan je ruiken door vrijwel het hele huis. En je kan het nog lange tijd ruiken, zelfs weken lang.

Heerlijke waservaring

Sinds het gebruik van Il Bucato De Adele ruikt onze was heerlijk, zelf het huis heeft de geur bijna overgenomen en is geweldig!