goede kwaliteit en persoonlijke behandeling

hele persoonlijke behandeling je wordt van het begin tot het eind per mail op de hoogte gehouden, heel prettig mooie kwaliteit jaloezieën met duidelijke beschrijving erbij heel tevreden

Over alle aspecten ben ik zeer tevreden. de kwaliteit, het gemak, de levering en de communicatie waren allemaal dik in orde

Prettig en klantgericht

Zeer goede ervaring! Anna reageert snel en vriendelijk, denkt mee en geeft duidelijke instructies mee hoe je zelf eea kan meten.

Prima communicatie, heldere afspraken

Prima communicatie, heldere afspraken, mooi product

Super snel, super netjes!

Fijn en makkelijk contact. Inmeten ging zelf heel goed met de instructies. Snel, netjes en top geleverd. Zeer goed zelf op te hangen!!

Heel tevreden !!!

2 rolgordijnen besteld van 3300 mm x 2300 mm. Ze zijn heel mooi, totaal geen plooivorming. De levering van de rolgordijnen was optimaal: zelfs nog een dag eerder aangekomen dan de oorspronkelijke leverdatum ! Wij zijn heel tevreden over Marasol! Een dikke tien verdiend !

Correcte afhandeling, De wijziging van de levering was tijdig doorgeven. Achteraf bleek de montage clips van het smartfit systeem te krap zijn ingemeten door mijzelf. De clips konden wij omruilen. Top

Marasol reageert snel en is goed bereikbaar voor vragen.

Het contact met Marasol verloopt erg goed en makkelijk. Zowel per e-mail als per telefoon. De zonwering is netjes afgeleverd. Ik kom graag weer terug.

Snelle levering en goede kwaliteit

Fijn bedrijf en producten. Duidelijke meetinstructies, snelle levering van proefstalen en het eindproduct. We zijn blij met onze plissegordijnen en rolgordijn. Stevig, degelijk en mooi.

Super geholpen!

Voor het bestellen contact gehad met Anna omdat een maat wat afwijkt. Samen een oplossing gezocht én gevonden. Gisteren alles gemonteerd en paste perfect. Materiaal is ook van goede kwaliteit.

Mooie kwaliteit, goede communicatie

We werden door mevrouw Biermans goed op de hoogte gehouden van de status van het product. Ook gaf zij wat ongevraagde adviezen. We gaan nog eens bestellen bij Marasol! We hebben twee plissegordijnen besteld (top-bottom) met een magneetstrip vanwege onze nieuwe kunststofkozijnen.

Prima product

Vriendelijke en persoonlijke begeleiding bij aankoop

Super service, fijn dat je rechtstreeks kan bellen, snel antwoord op je vragen, fijn dat er mee gedacht word over de mooiste oplossing! en niet onbelangrijk mooi product!!!

prima service verlening

Het is natuurlijk jammer dat er iets defect raakt maar het is eigenlijk belangrijker hoe de leverancier het probleem oplost. Eén van onze jaloezieën ging zwaar functioneren. Na één belletje met Marasol is het probleem opgepakt en het proces van reparatie gestart. Binnen één week waren de jaloezieën weer terug en functioneert het weer "als nieuw". kortom een goede ervaring met de service verlening van Marasol

ondersteuning en service goed, product goed voor een prima prijs

kiezen en bestellen is makkelijk, toch kijkt Anna op een hele behulpzame manier mee over je schouder en is ook heel alert op kleine dingen. Unieke ervaring voor een webshop. Rolgordijnen afgeleverd door producent zelf! Marasol met stip op 1!

Amazing and fast communications

We had some issues after I ordered with the blind manufacturer sourcing the electric motor which changed the expected delivery date significantly however Anna and Marasols comms were excellent throughout and sorted the issues. In the end it came before expectation. Would recommend.

Na bestelling werd de afleveringsdatum snel doorgegeven en exact op het doorgegeven tijdstip afgeleverd.

Komen afspraken na en je wordt op de hoogte gehouden tijdens proces.

Heel tevreden!

Heel tevreden

wij zijn zeer tevreden

Het product werd snel geleverd

Marasol is een van de weinige aanbieders in trapezium jaloezieën. Anna weet er veel van en geeft goed advies. Mits je het aandurft zelf te meten en te plaatsen, een heel goede keuze!

geweldig

Ik belde Marasol voor plissegorijnen in een smartfit frame. Gezien de maat van mijn ramen helaas niet mogelijk. Anna dacht gelijk mee over een alternatief. Uiteindelijk heb ik 9 jalouzien met smart fit besteld. Helaas bestelde ik iets te krappe clips. Met 1 telefoontje was dit opgelost en snel ontving ik de juiste clips. Onlangs voor de bovenverdieping opnieuw 7 stuks besteld. Razendsnel geleverd.

Top service dankzij Anna.

Goede kwaliteit . Wij zijn tevreden. Marasol ( Anna) doet er alles aan om mee te denken als je er niet helemaal uitkomt en geeft goede adviezen. Niets is haar te veel ook al heeft ze het nog zo druk. Transport is goed geregeld en chauffeurs bellen van te voren de tijd door. Al met al: Zeker aan te bevelen om bij Marasol te bestellen!

Goede en snelle service

Goede en snelle service, ook de kwaliteit van de rolgordijnen is heel goed.

goed snel en correct.

goed snel en correct