goede kwaliteit jaloezieën, ben zeer tevreden

Al een paar keer wat besteld en monsters worden snel aangeleverd. Heb hiervoor Luxaflex gehad maar deze was zeer prijzig, de jaloezieën die Marasol levert zijn van een vergelijkbare kwaliteit, wij zijn er zeer tevreden mee.

Fijne communicatie, goede materialen, en levering zelfs wat eerder dan vooraf aangegeven

Plisségordijnen op maat besteld bij Marasol.nl. Kreeg een snelle reactie per e-mail met indicatie van de levertijd. die werd zelf nog iets vervroegd. Montage was appeltje eitje; beetje meten, een paar schroeven en klaar!

goede service!

Voor de tweede keer plisségordijnen besteld bij Marasol. Had nog wat vragen en ben vriendelijk te woord gestaan. Vlotte levering ook en prachtig product!

gewoon echt goed

Goede communicatie, groot probleem oplossend vermogen, sympathieke uitstraling.

Heel goed onderhoud

Ik heb al 2 keer jaloezie hier besteld. Beide keren was het prima.

Duidelijke website en goed advies

Duidelijke website en goed persoonlijk advies

Uitstekende service!

Wij waren op zoek naar een gordijn voor 2 draaikiepramen in een kunststof dakkapel, zonder te schroeven in het kozijn. Wat aanvankelijk simpel leek bleek best een lastig probleem. Anna heeft uitgebreid met ons gezocht naar de diverse mogelijkheden en daarvoor steeds de passende materialen opgestuurd om te kijken of dat in ons raam paste. Helaas bleek dat een aantal keren niet het geval, maar samen hebben we toch een geschikte en erg mooie oplossing gevonden. Dit dankzij het engelengeduld van Anna. De levering volgde daarna volgens afspraak en we kregen netjes vooraf de montageinstructies gemaild. Wij zijn er erg blij mee en kunnen Marasol alleen maar aanbevelen.

Mooie producten voor een mooie prijs en een geweldige service

We zijn heel tevreden over de produkten: mooie en degelijke kwaliteit. Het ziet er prima uit. De service van Anna is top: reageert snel, zorgt dat zaken goed geregeld zijn. We komen hier zeker nog eens terug. Onze complimenten!

Goed advies, goede service

Goed advies aangezien ik iets moois zocht voor in de badkamer, en niet alles is geschikt voor in een vochtige ruimte. Er werd mij duidelijk uitgelegd waarom het ene wel en het andere niet geschikt is. Bij het doorgeven van de maat maakte ik een foutje en door hun oplettendheid kreeg ik niet een rolgordijn in huis met een verkeerde afmeting!! Ik ben zeer enthousiast over Marasol, echt een aanrader!!

Perfecte en persoonlijke service

Er wordt snel en goed gecommuniceerd. Er was met één van de zes jaloezieën iets mis. Dit werd snel en kundig opgelost.

Heel blij met de plissé gordijnen

Erg mooie plissé gordijnen, de magneet bevestiging werkt ook goed!

Prachtige jaloezieën en super service van Anna

Jaloezieën besteld voor onze 'schuine' ramen. Goed geregeld, goede service en het resultaat is prachtig.

Mooie plissé gordijnen en snelle levering

Het was even puzzelen want de maat voor de keuken was toch niet mogelijk maar daar hebben we zelf een oplossing voor bedacht. Met het ophangen schoot één van de touwtjes los, met een hoop geduld hebben we deze er weer in gekregen. Verder zijn we heel tevreden over de plissé gordijnen, goed verduisterd en gewoon helemaal zwart (1 kleur) en ook makkelijk bedienbaar. Echt een aanrader!

Goede service, mooie jaloezieën!

Ik had nog jaloezieën nodig, dit was echter lastig omdat alle winkels gesloten zijn vanwege de lockdown. Toch een hele goede service gehad en via de website mooie jaloezieën kunnen uitzoeken. Veel verschillende kleuren en opties en heb mooie staaltjes binnengekregen die overeenkwamen met wat ik zocht. Ik wilde graag twee jaloezieën in één bovenbak, had wat vragen omtrent de afmetingen en marges en deze werden netjes beantwoord. Ook passen de jaloezieën goed! Het enige dat ik kan bedenken is dat de jaloezieën redelijk prijzig zijn vergeleken met andere websites. Daarnaast is de look van 1 bovenbak mooi, maar had ik de twee delen van de jaloezieën iets strakker verwacht, maar het ziet er alsnog strak en mooi uit! Ik ben dik tevreden, hoefde ook niet erg lang te wachten.

Duidelijke site om je product te kunnen bestellen!

Onze jaloezieën zijn bevestigd en het ziet er schitterend uit!

Goed en praktische service

Na wat contact over de bevestigings mogelijkheden van de plissegordijnen deze besteld. Levering netjes 2 weken later, makkelijk te installeren en zien er goed uit.

Goede service, snelle levering en goede prijzen

Je krijgt het in ongeveer 2 weken. Anna goed bereikbaar en heeft een snelle respons op vragen per e-mail. Ik vond het ook in vergelijking met andere sites goedkoper.

Alles naar wens

Gordijn is zoals verwacht, duidelijke communicatie, levering volgens afspraak en best snel voor maatwerk. Goed dus!

Helemaal top!

2 elektrische plissé gordijnen besteld en die zijn helemaal top! De kleur kiezen was niet eenvoudig. Hiervoor misschien 1 tip: probeer de kleurstalen beter te visualiseren op de website (bv met een foto waarbij een gordijn voor een raam hangt). Momenteel is het een beetje raden waarop het zou lijken. Gelukkig is dit met de supersnelle hulp van Anna & extra geleverde stalen goed gekomen. Wij zijn zeer tevreden en gaan binnenkort nog een bestelling plaatsen!

Van begin tot eind prima service. Begeleiding, advies en communicatie; allemaal top geregeld. Bij 1 van de jaloezieën was er een montagefout gemaakt. Nadat ik dit bij Anna gemeld had werd de betreffende jaloezie door Verano opgehaald en had ik, ondanks de feestdagen, de gerepareerde jaloezie binnen de kortste keren weer in huis. Nu hangen alle jaloezieën in de huiskamer en ben ik echt heel erg blij met het eindresultaat.

Geweldige service

Goede begeleiding tijdens het bestelproces, fijne en duidelijke adviezen. De service is erg goed en het resultaat is prachtig. Voldoet helemaal aan onze verwachtingen.

Top geregeld

En goede communicatie!

Topservice vanaf Anna to de chauffeur!

Zowel mijn vriendin en ik, als ook mijn schoonzus zijn aan het verbouwen en bestellen nu vrijwel alle zonwering bij Anna. Topservice, ze denkt mee, prijs is goed en levering is super.

Super mooie jaloezieen en top kwaliteit

Al twee keer Jaloezieën besteld bij Marasol, Super ervaring. Bestellen gaat makkelijk online, snelle levering en precies op de dag dat bij de bestelling wordt vermeld. De bediening van de Jaloezieen , echt zo soepel! Voordat ik hier besteld heb, kocht ik ze bij kwantum of de Praxis, maar dat is echt niet te vergelijken met deze van Marasol, terwijl de prijs bijna het zelfde is! De service via email ( Anna) is ook snel, goed en vriendelijk. Ik kan dit bedrijf aanraden.

Goede service en levering op afgesproken datum

Ik heb 2 plissé gordijnen besteld die in het kozijn van een schuifpui moest.passen. Anna heeft.eerst gemeten wat de diepte van een gordijn was waarna ik eentje bestelde. Deze paste.precies en daarna de tweede, identieke, besteld. Ze heeft nog even gecontroleerd of ik precies dezelfde had besteld en daarna bevestigd. Heel blij met de service!