Van bestellen t&m levering TOP!!

fijne site om te zoeken naar wens evenals het bestellen. Snel geleverd en idem plaatsen van het rolgordijn!!

Goed advies en snelle service!

Marasol heeft prima online adviezen gegeven, eindeloos geduld en meermaals samples gestuurd. Prettig contact. Uiteindelijk een goede keuze gemaakt.

Precies geleverd wat ik besteld had op de toegezegde leverdatum.

Snel reageren op vragen per telefoon en e-mail. Behulpzaam. Goede prijs.

Juiste afhandeling van de bestelling Ontbrekende delen snel nageleverd Goede kwaliteit Meet instructie kan beter, we hebben wat speling

Prima afgehandeld

Materiaal werd keurig afgeleverd. Ook de nazending van de ophangbeugels was supersnel verzorgd!

Heel snel en accuraat worden je vragen beantwoord.

Persoonlijk advies op maat

Anna van MARASOL geeft duidelijke uitleg over de mogelijkheden en kan zich goed verplaatsen in de situatie zelf! (o.b.v foto’s) Fijne persoonlijke service en feedback! Echt een aanrader.

Goede communicatie, snelle en correcte levering

Goede communicatie, snelle en correcte levering. Vooraf ook kleurstalen snel geleverd.

Prima plisségordijnen, mooie stof.

Goede service en kwaliteit

Goede begeleiding tijdens onze zoektocht naar passende jaloezieën. Precies op maat. Zeer tevreden, ziet er super uit.

CORRECT -- OPVOLGING PERFECT - VERANO PRODUCT = TOPKWALITEIT

Geachte mevrouw Biermans, Beste Anna, We willen u nogmaals bedanken voor de correcte opvolging en het leveren van een topproduct & topkwaliteit VERANO raamdecoratie., zijnde de Aluminium jaloezieën smartfit. De afwerking is gewoonweg perfect. Met beleefde groeten, Frank & Monika

Super snel geleverd

Top kwaliteit voor een mooie prijs. Ook goede service en denken met je mee.

Correcte levering en zeer tevreden over het product.

Correcte levering en zeer tevreden over het product.

Heel tevreden!!

Na een flinke (online) zoektocht naar mooie raamdecoratie met een goede prijs/kwaliteit verhouding, uiteindelijk bij Marasol uitgekomen. Wij zijn ontzettend blij met deze keuze - Anna heeft ons erg goed geholpen bij het maken van de juiste keuzes, de levering was vlot en het product is heel mooi!!

Goed advies en snel

Je wordt goed geholpen. Levering is snel en netjes. Nu twee keer jaloezieën gekocht en zelf gemonteerd. Ziet er super uit.

Zeer klantvriendelijk, mooie producten en perfecte service

Marasol bevelen wij van harte aan. Anna is zeer klantgericht, goed bereikbaar en levert een perfecte service. Wij hebben een groot project met haar gedaan en dat is 100% geslaagd. Schuine raampartijen, een grote serre/erker en nog veel meer. Met haar kennis en ervaring is het tot op de mm nauwkeurig gelukt. En dat op afstand en online. Teamwork! Het resultaat mag er zijn.

Zeer klantvriendelijk en een mooi product. Prijs-kwaliteit verhouding is super.

We hebben een zeer goede ervaring met Marasol. Anna Biermans is zeer klantvriendelijk, makkelijk contact en bij problemen denken ze goed mee. Je wordt goed op de hoogte gehouden over het productieproces. Prijs-kwaliteit is super.

Perfecte service en goede kwaliteit

Bestellen ging heel makkelijk en kwaliteit van de spullen is heel goed met een duidelijke handleiding.

Snelle service, stalen opvragen en de volgende dag al binnen! De plisségordijnen zijn van goede kwaliteit. Ook eenvoudig op het draai-kiepraam te monteren. Alleen jammer dat er 6 mm van de totale breedte afgaat. Er is nu een behoorlijke kier, waardoor de verduistering niet optimaal is. Zie ook niet helemaal het nut van die 6 mm. Volgens mij is 2 mm genoeg.

Geweldige levering

Precies op maat geleverde bestelling. Top!

Maatwerk en zeer goed en snel klantcontact

Voor twee ramen met schuine bovenkant op zolder hebben wij gekozen voor 50mm jaloezieën. Maatwerk brengt een prijskaartje met zich mee, maar het resultaat mag er zijn. Bij de eerste levering bleek er iets fout te zijn met 1 van de 2 jaloezieën. Leverancier heeft de jaloezie opgehaald en op zeer korte termijnen ‘gerepareerd’ en teruggebracht. Alles, op het inmeten na, geregeld door Anna. Elke keer weer een super snelle reactie, fijn dat dergelijke klantenservices bestaan. Een aanrader voor maatwerk!

goede kwaliteit jaloezieën, ben zeer tevreden

Al een paar keer wat besteld en monsters worden snel aangeleverd. Heb hiervoor Luxaflex gehad maar deze was zeer prijzig, de jaloezieën die Marasol levert zijn van een vergelijkbare kwaliteit, wij zijn er zeer tevreden mee.

Fijne communicatie, goede materialen, en levering zelfs wat eerder dan vooraf aangegeven

Plisségordijnen op maat besteld bij Marasol.nl. Kreeg een snelle reactie per e-mail met indicatie van de levertijd. die werd zelf nog iets vervroegd. Montage was appeltje eitje; beetje meten, een paar schroeven en klaar!

goede service!

Voor de tweede keer plisségordijnen besteld bij Marasol. Had nog wat vragen en ben vriendelijk te woord gestaan. Vlotte levering ook en prachtig product!

gewoon echt goed

Goede communicatie, groot probleem oplossend vermogen, sympathieke uitstraling.