Geweldig, goede communicatie, advies en snelle levering.

Ik had jaloezieën nodig voor trapezium ramen. Na wat zoeken op internet kwam ik bij Marasol terecht. De maten die ik doorgegeven had, worden met grote zorgvuldigheid nagekeken en duidelijk gecommuniceerd naar ons terug. De offerte die ik liet maken voor deze (en andere) ramen, had ik snel binnen. Kreeg goed advies. Check dubbel check. Geweldig. Nazorg is ook in orde. Kortom, ik ben dik tevreden.

snelle levering, goed product, echte aanrader

De geleverd lame;en die werden geleverd voldeden precies aan de bestelling, compleet met beschrijving, bevestigingsmateriaal en nauwkeurig op maat en de juiste kleur. Het is niet de goedkoopste maar wel de beste leverancier tot nu toe !

Alweer perfect gemaakt!!

Na elke kleine verbouwing weer alles aangepast aan mijn smaak en wensen. Laatste raam wat bekleed moest worden met sjieke luxaflex en door kunststof ook in een frame moet, staat zoals alle andere ook weer perfect en zeer gezellig. Ik bestel nergens anders meer, want de prijs en service is hier gewoon top en zeker beter dan de lokale verkoper.

Duidelijk, goedkoop en snelle levering

Fijn contact gehad met Anna, duidelijke informatie ontvangen en voor een leuke prijs de op maat gemaakte trapezium jaloezieën ontvangen. Alles past perfect! 1 klein aandachtspuntje zouden de hangertjes aan de tpuwtjes zijn. Ik heb een volledig zwarte jaloezie besteld en de hangertjes zijn grijs. Het had mooi geweest als deze dan ook zwart waren. Verder prima service geleverd en montage van de teapezium jaloezien ging heel gemakkelijk

Hoi Nathalie, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. De koordknoppen zijn inderdaad van aluminium. Deze kun je eventueel zwart spuiten als het je blijft storen. Groetjes, Anna

Goede service en netjes op tijd geleverd. Ook goede feedback gehad.

Via email goed advies gekregen nadat de bestelling geplaatst was. Ook de leverdatum was zo goed als nauwkeurig aangegeven. Zelfs apart bericht gekregen van de koerier omtrent het afleveren van het product. Top.

Vorige week heb ik ze zelf gemonteerd, alles was naar wens, nog bedankt.

Vorige week heb ik ze zelf gemonteerd, alles was naar wens, nog bedankt.

Alles naar wens

De begeleiding tijdens het uitzoeken van de plisségordijnen was heel prettig. Ook de snelle respons was fijn. De bestelling op tijd geleverd, zorgvuldig ingepakt. En het eindresultaat is helemaal naar wens

Geweldige service!

Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe rolgordijnen van Marasol! De kwaliteit is uitstekend en de stof voelt stevig en duurzaam aan. Het installatieproces was eenvoudig en de gordijnen passen perfect in mijn interieur. Wat ik vooral waardeer, is de grote variëteit aan kleuren en stijlen die Marasol biedt. Ik kon precies de juiste kleur en stof kiezen die bij mijn smaak en interieur past. Bovendien zorgen de rolgordijnen voor een geweldige verduistering, waardoor ik 's nachts heerlijk kan slapen zonder gestoord te worden door licht van buitenaf. Ik kan Marasol zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwalitatieve en stijlvolle rolgordijnen!"

Perfect!

Voor de hele bovenverdieping Verano Smartfit plissé ‘s besteld. Op site goede inmeetinstructies en verder zeer goed contact met Anna. Kleurstalen waren er binnen 2 dagen, zodat wij de juiste keuze konden maken. Ook andere vragen werden zeer vlug beantwoord. Bezorging is ook perfect, je wordt goed op de hoogte gehouden en 30 min. van te voren gebeld. Prijs was ook lager dan bij andere verkopers. We zijn dus heel blij met onze mooie raambekleding geleverd door Marasol.

prettig

Ik ben zowel over het offertetraject als ook de snelle reacties en vragenbeantwoording , zeer tevreden. Ook de levering en de nazorg was goed geregeld en netjes verzorgd. Prettig ook dat bv door somfy een goede ondersteuning wordt geboden bij het inregelen van electrisch aangestuurde jalouzieen. Kortom : aanrader

Prima service!

Zeer degelijk materiaal, correct en super in communicatie en levering. Erg aan te bevelen.

Ik heb inmiddels al drie keer verticale lamellen besteld bij Marasol. De eerste bestelling was smalle lamellen voor het keukenraam. Via de site van Marasol simpel te bestellen. De site is zeer duidelijk en geeft goed aan hoe je de lamellen moet opmeten. Na deze eerste bestelling besloten om ook lamellen voor het raam naast de voordeur te bestellen. Ook nu weer zeer tevreden met de service en duidelijkheid van Marasol. Dit waren ook smalle lamellen. Als laatste heb ik brede lamellen besteld voor een 4 meter brede schuifpui in de woonkamer. Deze keer bestelde ik brede lamellen. Het was Marasol kennelijk opgevallen dat ik de eerste twee keer smalle had besteld, dus kreeg ik een mailtje of ik wel de goeie had besteld en of die brede lamellen geen foutje met bestellen was geweest. Dit wil alleen maar zeggen dat Marasol de bestellingen goed bekijkt en deze details hen was opgevallen. Complimenten daarvoor. Verder werden de lamellen keurig bezorgd op de datum die via de mail na het bestellen was doorgegeven. Over de kwaliteit van de lamellen kan ik zeggen dat het railsysteem zeer soepel loopt. De lamellen zijn mooi en voldoen perfect aan hetgeen door Marasol wordt beloofd op de site. Als ik hoor dat mensen voor verticale lamellen willen gaan, dan adviseer ik hen om zeker even op de site van Marasol te kijken. Voor alle duidelijkheid. Ik ben geen familie van Marasol en heb geen relatie met Marasol. Ik ben onafhankelijk.

Nette aflevering, snelle communicatie, goed product

Van begin tot einde was Alles goed geregeld. De communicatie klopte en de levering van onze jaloezieën ging ook prima. We zijn zeer tevreden over het product, het is precies wat we wilden.

Meer dan top!!!!

Super mooie jaloezieën van een uitstekende kwaliteit. Ik was op zoek naar een bedrijf dat jaloezieën van 3,5 cm levert en Marasol is een van de weinige die het aanbiedt. Anne van Marasol denkt mee en geeft goede adviezen. Ook wordt nog eens extra de montagehandleiding toegestuurd vanuit henzelf telefonisch zijn ze ook prima bereikbaar. Levertijd prima.

Quick delivery

All as expected. Thanks!

Echte aandacht voor de klant

Fijn dat er echt aandacht was voor mij als klant, persoonlijk en met veel aandacht voor mijn situatie.

Mooie raamdecoratie, en fijne begeleiding

Eenvoudig in te meten met behulp van de meetinstructie. Fijn contact via de mail. Afgeleverd volgens afspraak, de chauffeur heeft zelfs geholpen met binnen brengen op de 3e etage! Eenvoudig op te hangen en een prachtresultaat!

Gelukkig bij Marasol besteld

6 jaloezieën gekocht met electrsche bediening voor een schappelijke prijs. Het contact met Anna als zeer prettig ervaren, op elke vraag of wijziging een zeer snelle reactie waaruit blijkt dat ze een vakvrouw is die weet waar ze het over heeft. Wij zijn zeer tevreden over Marasol

Mooie lamellen en uitstekende snelle service

De medewerkers van Marasol waren makkelijk bereikbaar en reageerden erg snel op mijn vraag. Ben erg tevreden over de lamellen en prijs-kwaliteit verhouding !

Fijne ervaring met Marasol, goede persoonlijke hulp bij het bestellen van rolgordijnen! Mooie producten!

Goede kwaliteit producten, klantgericht en -vriendelijk

Marasol heeft, middels plissé gordijnen van het merk Verano, prima voorzien in onze behoefte onze lichtstraat en -koepel af te dichten. Met als gevolg zowel minder hitte in de bijkeuken (prettiger én minder energieverbruik vriezer) en een einde aan de koudeval onder onze lichtstraat in de woonkamer op koude avonden in najaar en winter. Anna reageerde snel en adequaat op onze vragen.

Top service en goede adviezen van eigenaresse

Levert mooi product, op tijd, tegen de gemaakte afspraken en zijn hulpvaardig bij welke vraag ook.

In 1 woord, Geweldig!

Door een zeer turbulente en chaotische tijd ging even alles verkeerd. Dus had ik de verkeerde maat rolgordijnen besteld. De Eigenaresse van Marisol heeft in haar vakantie tijd mij ontzettend geholpen en was zeer meedenkend en zijn we tot een mooie oplossing gekomen! Wederom hartelijk dank!

Goede service en goede prijs!

Prijs van het rolgordijn was stukken lager dan bij andere partijen voor dezelfde kwaliteit. Klein defectje was ook heel snel weer opgelost, zeer goede service!