Vrijheid in keuze is reuze!

Vanaf kennismaking tot evaluatie geen enkele wrijving in de uitvoering ervaren. Prettig samengewerkt om het ons bedrijf met ca 20 verschillende nationaliteiten met een kerstgevoel naar de zin te maken! De mogelijkheid om met meer dan het door ons bedrijf geboden aantal tokens (plus eigen bijdrage uiteraard) een keuze te maken uit het enorme assortiment maakt het verhaal naar alle tevredenheid compleet.

Zo. Daar moeten we een beetje van blozen! Heel veel dank voor deze mooie review!

prima service & leuke cadeaus!

Als kerstcadeau (2020) hebben wij personeel een bon gegeven om zelf wat uit te zoeken. Na 5 maanden heeft 88% de bon verzilverd. Dat is een goed resultaat. De vriendelijke behulpzame service van Feelingz medewerkers heeft hier zeker aan bijgedragen!

Leuk kerstcadeau met ruime keuze in kwalitatief goede producten.

Duidelijke website, goede begeleiding, mooi assortiment waaruit gekozen kan worden.

Heel vlot en soepel, goede samenwerking!

Ik heb tijdens het gehele proces het idee gehad dat er werd meegedacht en dat daar ook snel op gehandeld werd. Kortom, het is heel soepel uitgerold, met vragen snelle antwoorden. Het feit dat de postbezorging in NL compleet overspannen was en we daardoor uit de planning van verzending (feitelijk in de bus) was niet te voorzien, maar daar zou mogelijk strakker op geadviseerd kunnen worden.

klantvriendelijke onderneming

Tijdens de topdrukte voor dit bedrijf nam men alle tijd voor mijn vragen. Zeer goed contact gehad en vlotte afhandeling van offerte tot order. Ook tevreden over de leveringen van de producten.

Klantvriendelijk

Ik heb goede ervaringen met jullie bedrijf. Het contact was snel, persoonlijk en vriendelijk. Bij vragen waren jullie goed bereikbaar, zowel telefonisch als via mail, en ik kreeg snel reactie. Jammer dat de geschenkboxen die ik wilde bestellen niet meer beschikbaar waren, maar verder ben ik helemaal tevreden. Vanuit het team ook leuke reacties gehad op dit cadeau.

snel en sympathiek

snelle levering, sympathieke bejegening. Geen klachten.

Een erg prettige samenwerking met Feelingz voor een ruim assortiment kerstgeschenken.

Vanaf het begin tot het einde van het traject een snelle en prettige samenwerking gehad. De keuze in cadeaus is zeer ruim, waardoor er voor iedereen wat wils is.

Fijne samenwerking en mooi platform

De samenwerking met Feelingz was prima! Er werd snel gehandeld en naar onze wensen geluisterd. Enige nadeel was dat het assortiment ietwat klein was. Maar prima geregeld!

Zeer fijne samenwerking

Contact verliep goed. Werd al snel gebeld over mijn bestelling. Achteraf bleek ik een extra pakket nodig te hebben en ook dit was geen probleem. Levering te vroeg, maar dat vond ik geen probleem. Het was ook heel fijn om van te voren het assortiment te kunnen bekijken. Ook dat ik nu nog mailtjes krijg met het aantal bestelde producten en dat er nog een aantal waardebonnen niet verzilverd zijn is fijn om te weten.

Fijne samenwerking

Feelingz is een fijne organisatie om mee samen te werken. Het eindejaarsgeschenk wordt daardoor een leuk geschenk om medewerkers cadeau te doen.

Mooi product, ruimte keuze, snelle communicatie

Het hele proces is heel snel verlopen, de lijntjes waren kort en het contact prettig. Niet alles was helemaal duidelijk door het snelle proces maar dit werd wel altijd snel weer opgepakt. Het beginproces het daardoor wat uitgebreider mogen zijn.

Snel en goede service!

Als bedrijf kerstpakketten afgenomen bij Feelingz. Super leuke cadeausite aan laten maken met ons eigen logo. De pakketjes waren super snel bezorgd! Goede service en leuke cadeaus!

Een webshop met fantastische keuzemogelijkheden precies ingericht naar onze wensen!

Goed verzorgd

Het was allemaal goed verzorgd. De pakketjes waren mooi en zijn op tijd geleverd. De welkomsttekst en logo op de website was top. Leuk spel erbij. Veel cadeaus om te kiezen. Meer voorraad zou wel fijn zijn. Eind december was best veel (tijdelijk) niet beschikbaar. Goed en snel contact met de medewerkers. Kortom: wij zijn tevreden!

Keurige en nette (af)handeling van de opdracht!

Het was weer zeer prettig samenwerken met Gaia. Denkt mee en oplossingsgericht!

De medewerkers van Feelingz hebben mij zo geholpen en met me meegedacht, om een passend kerstgeschenk voor onze afdeling samen te stellen en daarna rechtstreeks naar het thuisadres te sturen. Iedereen was blij en super tevreden.

Fijne samenwerking!

Fijne samenwerking met Gaia Langeveld om het kerstcadeau toch nog op tijd bij onze medewerkers te kunnen afleveren.

Fantastische service!

Ik kan niet anders zeggen dat wij vanaf het begin tot het einde van onze bestelling prima geholpen zijn. Ook de after care was goed geregeld! Servicegericht en pro-actief. Een echte aanrader.

Met dit pakket heb je een prettige kerst

Vanaf de aanvraag van de offerte tot nazorg is niks op aan te merken. Als het aan mij lag zien we de dit jaar weer met de feestdagen!

Veel keuze en prettig contact

Wij hebben nu voor het 3e jaar achtereen bonnen afgenomen van feelingz. Het contact is snel en prettig met Feelingz en de bon is in leverbaar bij erg veel (online) winkels of je kunt kiezen voor cadeaus.

Makkelijk , duidelijk , ruim keus

Bestellen verloopt soepel, levering is traag

Bestelling van de bonnen door mij als werkgever verliep goed en eenvoudig. Klantenservice is goed bereikbaar en reageert snel op e-mails. Mijn personeel heeft de cadeaubon verzilvert, maar bij 75% van hen is datgene wat ze besteld hebben nu na een aantal weken nog niet geleverd. Over de levertermijn worden zij niet proactief door u geïnformeerd. Duidelijkheid over de levertijd en communicatie bij afwijking van de levertijd zou een aandachtspunt van u moeten zijn om de tevredenheid te vergroten. Wel heel positief is het ruime assortiment, waardoor voor iedereen leuke en mooie cadeaus zijn uit te kiezen.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, en vervelend dat uw medewerkers vinden niet goed geïnformeerd te worden. Als een artikel niet op voorraad is, vermelden we dat op de website. Ook kan het voorkomen dat een artikel wel bestelbaar is, maar dat deze een langere levertijd heeft. Hierover sturen we altijd een mail. En tenslotte ontvangen de medewerkers een mail als we weten wanneer het artikel weer op voorraad komt. Dat is bij u dus niet zo overgekomen. Een oorzaak kan liggen in het feit dat de mails in de spam terecht zijn gekomen, dat probleem hebben wij inmiddels verholpen. Wij zullen nogmaals naar de communicatie rondom de verzending van de artikelen kijken. Fijn dat u het assortiment positief beoordeeld! We hopen dat u ons volgend jaar de kans geeft u te laten zien dat we onze communicatie verbeterd hebben. met vriendelijke groet, team Feelingz

Leuk om cadeau te geven, maar beperkte keuze in cadeaus

Wij geven dit geschenk graag aan onze medewerkers. De mogelijkheid om zelf een cadeau uit te kiezen vinden zijn erg fijn. Wij kregen wel als feedback dat het assortiment kleiner was dan voorgaande jaren en dat de prijs van het product niet overeen kwam met de Feelingz waarde van een product. Het zou handiger zijn als dat meer overeenkomt en het groter assortiment wordt.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, opmerkingen over ons assortiment nemen wij altijd heel serieus. Jammer dat uw medewerkers de indruk hebben dat het assortiment kleiner is geworden, terwijl wij elk jaar ons assortiment juist uitbreiden. Zo voegden we dit jaar gereedschap, sportartikelen en babyspullen toe. Met betrekking tot de prijs. Wij checken altijd in november of de winkelprijzen overeenkomen met onze prijzen. Daarbij zijn wij soms goedkoper, meestal gelijk geprijsd, en soms wat duurder. De verzending naar de medewerkers is overigens gratis, en met die verzendkosten wordt ook niet altijd rekening gehouden. Tenslotte: gezien de aard van ons product (kerstgeschenk) gaan wij niet mee met de uitverkoopacties in de reguliere retail. Dat zou niet eerlijk zijn: een medewerker die langer wacht met het uitzoeken van een kerstgeschenk kan meer kopen voor zijn Feelingz-bon dan een medewerker die gelijk met Kerst wat uitzoekt. Onze klanten geven aan dat niet wenselijk te vinden. Het kan in sommige categorieën dan voorkomen dat de prijzen in januari of februari in het winkelkanaal lager zijn dan bij ons. Wij hopen dat wij u volgend jaar mogen aantonen dat ons assortiment weer verder is uitgebreid! Met vriendelijke groet, Team Feelingz

Over Feelingz

Het leukste cadeau kies je zelf! Met Feelingz biedt u uw medewerkers de gelegenheid om zelf hun (kerst) cadeau te kiezen. Uw budget wordt omgezet in punten en daarmee kunnen zij online iets leuks uitzoeken uit verschillende categorieën als mode, koken, elektronica, wijn en spijs, mooi en gezond en vrije tijd.