Goede en snelle service

Prima en snelle service, op tijd geleverd. Veel keuze.

Fijn contact, goede service

Tijdens het proces om de kerstcadeaus voor onze collega's in orde te maken ben ik goed ondersteund. Voor vragen zijn jullie snel bereikbaar.

Goede service met mooi product.

Goede service tijdens de order. Mooie webshop, wij en onze medewerkers zijn tevreden.

Fijne samenwerking, ruime keuze aan cadeaus en zeer flexibel

Heel prettig samengewerkt met Feelingz. Vanaf het ontwerp tot de daadwerkelijke uitlevering ging allemaal prima. Zelfs toen we op het laatste moment toch nog extra exemplaren nodig hadden, was dit geen enkel probleem en werd dit keurig verzorgd. Verder hebben ze een groot assortiment om uit te kiezen. Heel veel cadeaus, maar je hebt ook de mogelijkheid om je voucher om te zetten naar een andere cadeaubon of je kunt (een deel) van het bedrag doneren aan een van de geselecteerde goede doelen. Er is dus echt voor iedereen wel iets te vinden.

Super communicatie en geschenken

Wij hebben nu voor de 3e keer Feelingz ingezet voor onze kerstgeschenken voor medewerkers. De communicatie is heel goed en snel, de geschenkdozen op maat zijn ontzettend leuk en mooi. Met heel weinig inspanning aan onze kant wordt alles tot in de puntjes geregeld.

Kies zelf je leukste kerstcadeau

Ik en mijn collega's waren erg blij met de bon, zodat iedereen zelf zijn lievelings kerstpakket kon uitzoeken. De een kiest weer een bon, de andere echt iets voor zichzelf en de ander doneert aan een goed doel.

Leuke cadeaus voor ieder wat wils

Fijn en vriendelijk contact, altijd snel antwoord. Er wordt met je meegedacht en geluisterd naar wat de wensen zijn.

Mooi cadeau en prima service

Mooie cadeaus en een prima service!

Leuk concept, maar wel verbeterpunten

Ik hoor van mijn collega's veel terug dat levertijd langer is dan aangegeven, en verschillende dingen al snel uitverkocht.

Uitstekend!

Een prima concept met ruime en gevarieerde keus. Vriendelijke en behulpzame medewerkers, goede bereikbaarheid en vlotte afhandeling van alles.

Goed geholpen!

Ik ben zeer goed geholpen door Rachela, Het samengestelde pakket voldeed aan alle wensen. Rui assortiment en goede producten. Ik heb er zeel veel positieve feedback op gehad. Dank voor de hulp

Mooie verpakking, snelle levering, goed gepersonaliseerd, leuke cadeaus.

Dit is een perfect cadeau voor ons bedrijf met veel medewerkers. Er is voor iedereen wat te kiezen. Dat de cadeau verpakking gepersonaliseerd is, is zeker een meerwaarde. Ook de levering vanuit Feelingz, keurig op naam en per afdeling verpakt. Dit scheelde ons een hoop uitzoek werk. Fantastisch! Het bestellen via het portal gaat goed. Via de telefoon is het wat lastiger te zien welke categorieën er zijn. Reactie van medewerkers waren wel dat na bestellen de producten niet leverbaar zijn volgens de info die op de site staat bij het gekozen artikel. Na bestelling krijg je dan een mail met vertraging van levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden van levering, ondanks dat het wat langer kan duren. Maar over het algemeen zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar!

fijn bedrijf waar je goed zaken mee kunt doen

leuk voor de kerst en wat een uitgebreid pakket aan cadeaus.

redelijk

De reacties die ik van mijn collega's heb gekregen was dat ze het assortiment niet uitgebreid genoeg en leuk vonden. Ik had gevraagd om de Bol.com bon toe te voegen. Dit is helaas eerst niet gedaan en later na mijn verzoek alsnog toegevoegd. Jammer een aantal hadden al iets uitgezocht en hadden deze optie dus niet.

Hartelijk dank voor je review. Jammer dat we niet aan de verwachtingen van het personeel hebben kunnen voldoen. We vernieuwen ons assortiment elk jaar opnieuw, dit jaar konden de medewerkers uit meer dan 1.500 cadeaus kiezen. Uit de reacties die we krijgen is dit voor de meeste klanten ruim voldoende, helaas hebben we jullie niet weten te overtuigen. Wellicht dat we met het nieuwe assortiment in het najaar jullie wel verrassen. Nogmaals dank voor je review!

Ons personeel is blij met dit cadeau

Feelingz is een professioneel bedrijf die je vriendelijk te woord staat als klant. Ze helpen je mee met het vormgeven van je cadeau en ze denken mee waar nodig. Voor het bestellen kon ik de live-omgeving bekijken met tevens de cadeaus waar ze uit konden kiezen. De cadeaus liggen qua prijs-kwaliteitverhouding goed bij elkaar. Mijn personeel is erg blij met hun eindejaarspakket.

Fijne contacten, snelle reactie, mooie cadeautjes.

probleemloos en snelle service

Goede service, juiste informatie, snelle afwikkeling

Ruim assortiment, vriendelijke en geduldige medewerkers.

Prettige eerste ervaring met Feelingz. Wat kleine (verbeter)puntjes m.b.t. uiteindelijke verzenddatum en ontvangst cadeaukeuze/voucher, maar deze werden deze snel en accuraat opgelost. Advies is om wel zelf even bij de ontvangers van het cadeau nog even te verifiëren of alles goed is ontvangen. Wij zijn een internationale organisatie wat maatwerk vereist m.b.t. kerstgeschenken en Feelingz denkt hierin pro-actief mee. Onze medewerkers vonden het een leuk kerstgeschenk.

Fijne samenwerking

Persoonlijk contact was prettig. Enige minpuntje is dat ik twee verschillende doosjes met verschillende bedragen had waarvan er maar één een persoonlijke kaart moest bevatten. De kaart zat in beide varianten. Dat was niet duidelijk gecommuniceerd bij de samenstelling van de producten.

Zeer goede service, steeds opgevolgd na wat ik vroeg.

Ik ben zeer tevreden. Iedere keer als ik een mail stuurde had ik dezelfde dag nog een mail terug met antwoord op mijn vraag. Ik wilde nog meer kerstpakketten bestellen en kreeg dit ook direct een week erna geleverd.

Uitgebreid assortiment, fijn en adequaat contact

Dit kregen wij terug van onze medewerkers: Mooi assortiment Wel soms lastig om helder te krijgen welke categorieën er allemaal zijn. Er schijnen er meer te zijn als je via de zoekfunctie kijkt. Er is veel niet op voorraad, dat is jammer. Fijn als de bon langer te cashen zou zijn. Leuk idee om zelf iets uit te kunnen zoeken. Duidelijk hoeveel te te besteden hebt.

Vriendelijk en leuk concept!

Leuk cadeau voor onze medewerkers als kerstpresentje!

Super!!!

Geweldig concept en daarbij viel vooral ook de klantvriendelijkheid en bereidwilligheid op!

Over Feelingz

Het leukste cadeau kies je zelf! Met Feelingz biedt je je medewerkers de gelegenheid om zelf hun (kerst) cadeau te kiezen. Je budget wordt omgezet in punten en daarmee kunnen zij online iets leuks uitzoeken uit verschillende categorieën als mode, koken, elektronica, wijn en spijs, mooi en gezond en vrije tijd.