Product zoals verwacht, snelle levering en scherpe prijs

Zeer positief en zal zeker vaker iets bestellen bij dit internet bedrijf.

veel keuze, vlotte service

Prima ervaring. Hier kom ik terug

Supergoede service, snelle levering, goede kwaliteit

Keurig verzorgd

Kwalitatief mooie spullen, zeer zorgvuldig verpakt.

snel en netjes

makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Snel met reageren en leveren.

Ik had een bestelling gedaan van een product dat op korte termijn niet leverbaar was. Daar kreeg ik netjes bericht over. Een alternatief product werd snel geleverd. Communicatie werd via WA gedaan. Net iets sneller dan de e-mail.

Geweldige winkel

Wederom snel geleverd voor een goede prijs. Top

kon alles vinden op de website en de bestelling was snel in huis.

Snel, goed ingepakt.

Snelle levering, goed verpakt

De artikelen die zocht waren snel te vinden op de site met een goede omschrijving van het product. Het geleverde werd goed verpakt en snel geleverd.

Super attent

Een deel van mijn bestelling was niet meer aanwezig. Kreeg een mail met de vraag of ik daarvoor iets anders wilde bestellen of geld retour. Heel netjes en ook snel geleverd.

Heel goede service

Verzorge zending.

Vriendelijke personeel en je word er goed geholpen

Super goed

Goede service snelle levering

Heldere communicatie, snelle verzending, producten snel ontvangen. Niks op aan te merken.

heel goed

gewoon goede communicatie en verzorgde levering

Ik heb in de ochtend besteld en in de middag kreeg ik al bericht dat het binnen was.

Goed materiaal, geen goede communicatie

Ze zeggen op site dat je binnen 1 of 2 dagen je bestelling hebt of bericht waarom niet maar dat was niet zo. Als je als bedrijf daarop rekent en het gebeurt niet krijg ik problemen met mijn klanten en dat vond ik niet netjes. Wel heel goed materiaal.

Beste Rina, Dank je wel voor je feedback. Op onze site hebben wij de verwerkingstijd van een bestelling opgenomen. Niet een belofte over wanneer je hem ontvangt. Dat soort beloftes vinden wij niet fijn, omdat er veel onzekere factoren in zitten. Maar we hebben de tekst wel wat verduidelijkt. Het gaat dus om de tijd (werkdagen) die wij gemiddeld nodig hebben om een order te verwerken. Als er onverhoopt iets niet is dan sturen we normaliter een mail daarover. Dat is sinds kort zelfs geautomatiseerd, maar mogelijk is dat door die ombouw bij jou tussen wal en schip geraakt. Sorry daarvoor. We hebben de doorlooptijd van jouw order even bekeken en die is inderdaad wat langer omdat daar een weekend tussen zit. We zullen ook dat nog in de toelichting op de website aanscherpen. Desondanks hopen we dat jouw creatieve project succesvol was. Met creatieve groet, Team De Foamtastische Huiskamer.

Heel blij

Geweldige spullen en goede service

Heb textielverf online bij ze besteld. Helaas hadden ze een product niet, lieten het meteen weten. Netjes geregeld en pakket ontvangen, helemaal keurig ingepakt.

Super.

Leuk verpakkingsmateriaal, net verpakt, prima prijs kwaliteitsverhouding

Meestal voldoende voorraad een snelle levering. Verpakking is prima.

Bestelling komt zonder problemen aan

Snel en zorgvuldig

Over De Foamtastische Huiskamer

De Foamtastische Huiskamer is een hobbywinkel met een heel breed assortiment voor hobby, art, schmink & cosplay. Voor heel veel verschillende hobby's kun je bij ons terecht. Van kaarten maken tot mixed media, van handletteren tot scrappen, van schilderen tot boetseren, van haken tot sieraden maken en vooreen groot assortiment aan schmink en cosplayproducten. Bij de Foamtastische Huiskamer kan iedereen terecht voor tips, trics en inspiratie zowel online als in onze gezellige brabantse winkel.