Prima communicatie.

Online besteld, kreeg na 1 dag al bericht dat ik de bestelling kon afhalen.

Super makkelijk om iets te bestellen

Super service. Ik woon in Goirle en een paar uur later waren de twee producten Dieneke besteld had al thuisbezorgd. Ideaal en ik was blij verrast!

Betrouwbare webwinkel

Snelle bezorging. Kreeg netjes bericht toen iets toch niet op voorraad bleek te zijn. Goed alternatief werd geboden. Groot assortiment.

Snelle levering, product was als verwacht.

Zeer professionele bedrijf, veel aandacht voor de klant

Zeer professionele bedrijf, veel aandacht voor de klant

Netjes verpakt en snel verzonden

Foam is netjes verpakt en snel verzonden. Ik de opmerking gevraagd per stuk te snijden, dit was over het hoofd gezien, maar kreeg wel netjes een mail. Ik heb het zelf op maat gesneden.

Producten in goede staat , vind alleen de verzending lang duren

Topwinkel

Ik was al enkele maanden op zoek naar een Gelli Plate van het juiste formaat en die heb ik hier gevonden! De Foamtastische Huiskamer is een fantastische winkel, ik kom altijd graag terug.

Helft was ineens niet op voorraad

De bestelling in de uitverkoop gedaan. Krijg je 2 artikelen ineens niet ivm uitverkocht. Wel snel geld terug maar door de verzendkosten is het geen uitverkoopprijs meer. Stuur eerst bericht of probeer vervangers te regelen.

Snel geleverd en materialen voldoen helemaal aan de verwachtingen.

goed artikel, goede prijs, vlot verzonden.

Goede communicatie en kwaliteit

Kneedwas en pixelhobby sets besteld. Snelle communicatie toen 1 set niet op voorraad was. Prima kwaliteit.

Overzichtelijke website

Bestellen is redelijk makkelijk. Met de bezorging ging het niet helemaal vlekkeloos.

op bijna alle artikelen is iets aan te merken.

beschadiging op iranfoam beschadiging op plak glitterfoam beschadiging op lijmpistoolstandaard meeldraden: prijs website is hoger dan prijs op zakje bij sommige.

Beste Ria, Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Waarom heb je niet even contact met ons gezocht? Bij Foamiran kan het door het "walsen" van het product kan het soms voorkomen dat er dunne plekken in zitten. Daarom hebben wij op voorhand de maatvoering en prijzen ook daarop aangepast. Je krijgt dus iets meer foam dan de afmeting waar je voor betaald. Zo komt je niet te kort. De andere zaken zijn zo heel lastig uit te leggen / verklaren. Dus daarvoor zou een mail van jou met foto's fijn zijn. Dit kun je sturen naar onze klantenservice [email protected] zij helpen je graag verder.

Zeer goede service

De goederen waren goed verpakt en werden snel geleverd. Erg blij met mijn Karin pennen. Ook gede, duidelijke communication.

Bedankt voor je fijne review. Veel plezier met de producten en als je iets deelt op de socials tag ons dan met @befoamtastic dan kunnen we meegenieten met jouw creaties.

blij mee

Bedankt voor je fijne review. Geniet van je bestelling. Deel je een keer iets op de socials tag ons dan met @befoamtastic dan kunnen we meegenieten met jouw creaties.

Fijne aanbiedingen

Mooie spulletjes voor de hobby en veel in de aanbieding/sale

Snelle en zorgvuldige levering

Ik ben heel tevreden over de levering van mijn bestelde producten. Het was er bijzonder snel en dat in deze drukke tijd, mijn complimenten.

Levering foambal en ring

De artikelen werden snel en keurig verpakt geleverd.

Leuke koopjes

Leuke aanbiedingen

Foam is netjes op tijd geleverd en was goed ingepakt.

Foam was netjes opgerold en binnen in de rol verstevigd met karton zodat het niet zou buigen tijdens transport. Foam zelf is van hoge kwaliteit, heb hem gebruikt om een vitrine van binnen te bekleden. Niet per se waar het voor bedoeld is, maar ziet er top uit.

Kwaliteitsproduct en snel geleverd

Kwaliteitsproduct, snel geleverd in België

Betrouwbaar

Zeer betrouwbaar. Ik bestel wat ik nodig heb en het staat bij mij aan de deur als ze zeggen dat het zal zijn. Geen fouten.

Wan jimmy

Fijne communicatie en goede levering!

Ze denken met je mee, fijn contact gehad via whatsapp. En goeie levering alles was netjes ingepakt, top!

Over De Foamtastische Huiskamer

De Foamtastische Huiskamer is een hobbywinkel met een heel breed assortiment voor hobby, art, schmink & cosplay. Voor heel veel verschillende hobby's kun je bij ons terecht. Van kaarten maken tot mixed media, van handletteren tot scrappen, van schilderen tot boetseren, van haken tot sieraden maken en vooreen groot assortiment aan schmink en cosplayproducten. Bij de Foamtastische Huiskamer kan iedereen terecht voor tips, trics en inspiratie zowel online als in onze gezellige brabantse winkel.