klant is koning

ik had een misplaatste bestelling gemaakt maar ze waren heel vriendelijk om mij meteen te woord te staan en te helpen met het bestellen van de juiste producten. ze vroegen voornamelijk door waar ik het voor nodig had en gaven mij hierin ook advies. vandaag 5 sterren vanuit mijzelf

Ze zijn heel snel met versturen en altijd vriendelijk contact.

Levering : keurig ingepakt en op tijd bezorgd.

Prima kwaliteit en snelle levering

Prima kwaliteit producten, veel keuze en snelle levering.

Erg behulpzaam

Behulpzaam, fijn contact, goed product.

Fijne producten, genoeg keuze.

Fijne producten en genoeg keuze. Helaas duurde de levering vrij lang. (1 week) en ontbrak er een product. Dit werd na een telefoontje wel snel nageleverd.

Fijn en snel binnen

De materialen kwamen snel en goed binnen. Ik werd gecontacteerd met de vraag of ik mijn bestelling iets wilde aanpassen als het daardoor sneller binnen was. (grijs ipv wit foam klei en dan die week ipv volgende week). Erg goede service!

Algemeen tevreden. Pakketje kwam wel wat laat toe (6 dagen). 1 pixelmatje was tekort. Mail gestuurd hiervoor. Ze vroegen mijn adres. Nog niets ontvangen, maar ik verwacht binnenkort het pixelmatje in mijn brievenbus.

Precies wat ik wilde en regelmatige updates over verzending

Snel vriendelijk en zoals beschreven

Vriendelijk geholpen bij een vraag over bestelling. De materialen waren er heel snel en helemaal goed

Prima hobbywinkel. Top!

Prima hobbywinkel, goede klantenservice en snelle verzending. Winkel was aanbevolen door een vriendin van mij en ik haal hier nu al mijn cosplay materialen vandaan. :)

Makkelijk te bestellen en Snel verzonden

De site is duidelijk en je vind snel wat je nodig hebt. Het bestel proces is makkelijk en het is snel verzonden en ontvangen

Snelle levering en goede produkten

Mooie prijs, goede communicatie, snelle verzending

Ik had meerdere van het hetzelfde besteld. Er bleek er eentje minder op voorraad. (is overal beperkt verkrijgbaar) Ik kreeg een heel aardig telefoontje met voorstel voor een vergelijkbaar artikel. Men doet zn best bij de Foamtastische Huiskamer, wat trouwens een geweldige naam is, beetje lekker gek. Daar wil je naar terugkeren!

Na een vlotte bestelling volgde een correcte afhandeling. Ook al waren bepaalde delen niet meer voorradig.

Zeer tevreden!

De score had een 5 sterren kunnen zijn omdat het redelijk lang duurt eer het verstuurd werd, maar dit werd ook wel van tevoren aangegeven, dit is dan ook niet mijn grootste euvel. Alleen dat DPD aangaf het pakket de afgesproken dag zouden afleveren en onderweg waren ik ineens het bericht kreeg dat ze het niet meer gehaald hadden. Ik zal je zeggen daar werd ik niet vrolijk van.

helemaal goed gegaan

helemaal goed gegaan

Snel, klantvriendelijk en alles zoals afgesproken. Top

Snel, klantvriendelijk en alles zoals afgesproken. Top

Produkt zoals omschreven en snel geleverd.

Top winkel

Ik had wat vragen voor Ik hier ging bestellen, via de telefoon nam de gezellige dame de tijd om me alles heel duidelijk uit te leggen waardoor ik in 1x alle juiste spullen en benodigdheden kon bestellen.

Snel in huis en goed verpakt!

Heel fijn advies, super geholpen

Ik wist niet precies wat ik moest hebben, ik ben super geholpen en heb heel goed advies gekregen. Bestelling is snel opgestuurd.

Geweldig!!

Bedankt voor het goed verpakken van mijn Foam heb mijn order in goede staat ontvangen.

Erg goede winkel

Erg behulpzaam, snelle service en een erg duidelijke website. Beter kan niet!

Over De Foamtastische Huiskamer

De Foamtastische Huiskamer is een hobbywinkel met een heel breed assortiment voor hobby, art, schmink & cosplay. Voor heel veel verschillende hobby's kun je bij ons terecht. Van kaarten maken tot mixed media, van handletteren tot scrappen, van schilderen tot boetseren, van haken tot sieraden maken en vooreen groot assortiment aan schmink en cosplayproducten. Bij de Foamtastische Huiskamer kan iedereen terecht voor tips, trics en inspiratie zowel online als in onze gezellige brabantse winkel.