Fijne communicatie en goede levering!

Ze denken met je mee, fijn contact gehad via whatsapp. En goeie levering alles was netjes ingepakt, top!

Niet op voorraad, dus duurde 2 weken.

Bij navraag wist men direct de stand van zaken van mijn bestelling. En kon mij dan ook vertellen wanneer ik deze zou ontvangen. Keurig geregeld!

Geleverd wat ik had besteld en super snel! Niks op aan te merken :-).

Goede site, groot aanbod hobby en cosplay spullen

Snel en correct

Mijn bestelling is zonder problemen, correct en binnen een week geleverd. Ik ben zeer tevreden met de levering en de producten.

Goede communicatie, snelle levering

1 kleur was niet op voorraad. Ze namen direct contact op, zodat ik de keuze kon maken, of te wachten op de nieuwe voorraad of een andere kleur te kiezen. Kleur maakte mij niets uit, daarna snel in ontvangst kunnen nemen.

Netjes verpakt en op afgesproken tijd bezorgt. Goed product.

Verschillende Foam niet voorradig.

Verschilllende foam niet voorradig. Dit stond op de site niet vermeld. Na veel heen en weer gemail toch opties gevonden.

Fijne webshop

Goede communicatie, duidelijke website en bestellen liep erg soepel en goed af.

Heel goed snel bezorgd

Gewoonweg goed

De levering van mijn bestelling verliep snel en de informatievoorziening was goed. De artikelen zijn ook van goede kwaliteit. Dit was mijn eerste bestelling bij deze winkel en ik zal er in de toekomst zeker nogmaals een bestelling plaatsen.

Vlotte aflevering

Snel en netjes

Ik heb de ene dag gebeld en eerst volgende werkdag werd het netjes aan de deur afgeleverd

Best goed

Makkelijk besteld, snel bezorgd. Ik vind het alleen jammer dat de platen Foam opgerold waren en niet vlak.

Goed advies snelle service vriendelijke medewerkers

Duidelijk en snel

Snelle en goede levering

Spullen besteld en snel ontvangen. Bij vragen werd er snel gereageerd. Erg prettig geholpen. Een goede ervaring. Hier kan ik zeker opnieuw kan bestellen!

Persoonlijke en goede service

Ik had iets besteld dat niet op voorraad bleek te zijn wegens leveringsproblemen. Na extra inzet van de medewerkers, die hun netwerk hebben ingezet, heb ik het toch kunnen ontvangen. Alle communicatie netjes via mail en telefoon.

Makkelijk en snel

De producten zijn makkelijk te vinden, en ik kon ze dezelfde dag nog ophalenden de winkel.

Keurig product snel besteld en snel geleverd

Bestellen op de website van de Foamtastische huiskamer is heel eenvoudig. De levering vond ook lekker snel plaats. Keurig!

Snel geleverd en in perfecte conditie

Snel en netjes

Het is keurig verpakt en het is goed georganiseerd.

Goede levering! Fijne producten

Spullen waren netjes verpakt. Goede producten

Goed verpakt alle producten zijn heel aangekomen !

Mooie verfjes gekocht ,die ga ik voor het eerst proberen ! Lekkere felle kleuren !

Snelle levering, je krijgt wat besteld, netjes verpakt.

Ik heb hier voor het eerst besteld. 3 verschillende Foam besteld (maten en dikte). Alles is precies goed! Ook heb ik de lijm gekocht voor de Foam. Eerst beetje wennen hoe het werkt (moet het eerst laten "drogen" en dan plakken anders is het nog te nat en gaat het weer los) als ik weer iets nodig heb zal ik het zeker hier bestellen.

Over De Foamtastische Huiskamer

De Foamtastische Huiskamer is een hobbywinkel met een heel breed assortiment voor hobby, art, schmink & cosplay. Voor heel veel verschillende hobby's kun je bij ons terecht. Van kaarten maken tot mixed media, van handletteren tot scrappen, van schilderen tot boetseren, van haken tot sieraden maken en vooreen groot assortiment aan schmink en cosplayproducten. Bij de Foamtastische Huiskamer kan iedereen terecht voor tips, trics en inspiratie zowel online als in onze gezellige brabantse winkel.