Correct

Degelijk materiaal aan een correcte prijs. Melding van een probleem werd onmiddellijk behandeld en opgevolgd. Niets dan lof.

Was wel goed

Wel goed maar wat ik een beetje raar vindt dat wat ik had besteld niet op voorraad was en ik moest heel erg lang wachten op mijn snijmal ..en je werdt niet op de hoogte gehouden van de gang van zaken..dat vindt ik een min puntje .. Ik hoop dat ze er aan gaan werken Vriendelijke groet Nellie

Mijn geplaatste bestelling werd snel verzonden, helaas bleek bij aankomst dat een besteld item een lege verpakking bevatte. Na een mailtje hierover kreeg ik binnen een kwartier antwoord en de volgende dag had ik het vervangende item al in huis. Al met al dus een super service!

Snel geleverd en hadden alles wat ik nodig had!

Snelle service!

De Foamtastische Huiskamer levert snel en zorgvuldig, tegen prima prijzen.

Goede producten, snelle zending

Ik ben zeer tevreden over de producten die ik besteld heb.

Goede service en snelle afhandeling

Heb de producten snel ontvangen. Er zat één product bij met een productiefoutje, werd heel snel een nieuwe voor opgestuurd!

De fantastische hobbykamer geschikt voor iedereen

Ik zag jullie passeren op google en dacht: "ik spring eens binnen"... Ruime keuze aan producten aan redelijke prijzen. Duidelijke en vriendelijke communicatie naar de klanten toe, ik ben een zeer tevreden klant en zal zeker en vast terugkeren.

prima service!

Leuke spullen en prima service

Goede service nette communicatie en snelle verzending.

Zeker een aanrader!

Leuk bedankje bij de aankoop en snel geleverd!

Heel goed.

Goede communicatie. Product zorgvuldig verpakt.

Het duurde even voordat de bestelling verwerkt was ivm het verzenden naar het buitenland maar daarna was het snel voor elkaar

Goed product, behulpzame service.

De service was uitstekend. Product werd goed geleverd zonder beschadiging en dergelijken, precies wat ik nodig had.

Bestelling was goed

Producten zijn goed, levertijd is heel lang. Duurde bijna een week. Was wel Pinksteren dat dan wel.

Snelle levering, goed verpakt.

De producten waren heel goed verpakt, foamboard is kwetsbaar materiaal. Snelle levering en dus zeer tevreden.

Prima materiaal

Prima materiaal en vriendelijke klantenservice.

Uitstekend!

Mijn ervaring is zeer goed! Snelle levering, goed contact en geweldige producten!

Mooie producten maar geleverde producten anders dan besteld

Levering klopte niet (helemaal) met bestelling. Had fijn geweest als de FTH vooraf even iets had laten weten.

Beste Isabelle, Dank voor je reactie. We snappen dat je het jammer vond in plaats van 10 spaarpotten teckel, 9 spaarpotten teckel + 2 spaarpotten zittend hondje aan te treffen. We hebben echter meermalen geprobeerd je te bereiken via mail. Want de spaarpotten Teckel zijn volledig uit het assortiment bij onze leverancier. Op onze mails kregen we geen reactie. En wij vonden het te lang duren om je bestelling nog te laten wachten. Alleen kregen we geen reactie. Daarom hebben we besloten je bestelling te versturen en naast de 9 teckels 2 spaarpotten toe te voegen die wel hondjes waren alleen geen teckels. Ook dat hebben we per mail doorgegeven. We hebben de beste intentie gehad om het zo naar tevredenheid op te lossen. En natuurlijk vinden wij het erg jammer dat dit niet zo is en je niet even geprobeerd hebt contact met ons hierover te leggen dan hadden we je het graag persoonlijk uitgelegd. Desondanks hopen we dat je creatieve project toch nog geslaagd was met de honden en de katten. Met creatieve groet, Monique

Goede service, hele fijne winkel

Al een aantal keren besteld en altijd goed geregeld. Duidelijk snelle communicatie. Bij vragen een eerlijk antwoord en advies, echt heel fijn! Echte aanrader!

Alles was op tijd bezorgd en netjes ingepakt!

Uitstekend!

Super snel en goed.

Ik laat niet snel recensies achter, maar deze site verdient dat. Best wat foam besteld (2 stukken van 10mm 2*2meter en 1 stuk van 1*2 meter) En het was er een dag of twee later. Zat super netjes verpakt en er is echt niks om over te klagen!

Verzending duurde erg lang

Dinderdag voor koningsdag bestelt pas na koningsdag binnen dus duurde erg lang. Reactie op fb geplaatst na aankondiging dat er op koningsdag korting zou zijn geen reactie. Uiteraard is geduld een schone zaak maar ik had toch wel iets van een reactie verwacht van bv het spijt ons dat het zolang duurt. Maar helaas. Dus dit keer niet zo'n goede ervaring.

Beste Katinka, Dank voor je review. Feedback is altijd fijn, daar kunnen we onze werkprocessen mee verbeteren. Daarom hebben we het verloop van je bestelling even bekeken. Je hebt op 21 april in de middag/avond besteld. Dus niet de dinsdag voor Koningsdag. Op 22 april heb je ook een mail gehad dat je bestelling bij het magazijn in behandeling was. Helaas heeft ons team het die week niet meer afgekregen mede omdat 2de paasdag in die week viel. Jouw bestelling is uiteindelijk dinsdag 26 april verstuurd. En omdat het weekend er in valt lijkt dat lang maar is het nog binnen de termijn die we aangeven voor onze orderverwerkingstijd (1-3 wekrdagen). We proberen dat altijd sneller, maar met die rare dagen er tussen is dat soms lastig Ook hebben we jouw reactie inderdaad gezien op facebook. We hebben zowel telefonisch als via whatsapp contact proberen te zoeken met je hierover. Maar helaas het nummer dat je hebt ingevuld geeft de melding dat het niet in gebruik is. Ondanks dat het dus allemaal wel procesmatig netjes is gelopen vinden we het enorm jammer dat je een teleurstellend gevoel hebt overgehouden aan je bestelling. Je hebt bij je bestelling een voucher ontvangen en we hopen dat je die gaat gebruiken zodat we je kunnen laten zien dat een volgende bestelling wel sneller bij je is. We wensen je veel plezier met je spullen. Laat je creatie zeker zien in onze facebookgroep... Met creatieve groet, Shopteam De Foamtastische Huiskamer.

Heel fijn

Pakketje was keurig verpakt. En ook snelle levering

Over De Foamtastische Huiskamer

De Foamtastische Huiskamer is een hobbywinkel met een heel breed assortiment voor hobby, art, schmink & cosplay. Voor heel veel verschillende hobby's kun je bij ons terecht. Van kaarten maken tot mixed media, van handletteren tot scrappen, van schilderen tot boetseren, van haken tot sieraden maken en vooreen groot assortiment aan schmink en cosplayproducten. Bij de Foamtastische Huiskamer kan iedereen terecht voor tips, trics en inspiratie zowel online als in onze gezellige brabantse winkel.