Zeer correcte verzorging van je bestelling.!!

De berichtgeving is optimaal en een snelle levering. Keurig!!!

mooie producten

Netjes verpakt

Snelle en goede levering

Fantastische ervaring

Goed geïnformeerd, snel geleverd, goed ingepakt.

Fantastisch!

Gewoon Fantastisch blijf zo doorgaan.

Correct

Degelijk materiaal aan een correcte prijs. Melding van een probleem werd onmiddellijk behandeld en opgevolgd. Niets dan lof.

Was wel goed

Wel goed maar wat ik een beetje raar vindt dat wat ik had besteld niet op voorraad was en ik moest heel erg lang wachten op mijn snijmal ..en je werdt niet op de hoogte gehouden van de gang van zaken..dat vindt ik een min puntje .. Ik hoop dat ze er aan gaan werken Vriendelijke groet Nellie

Mijn geplaatste bestelling werd snel verzonden, helaas bleek bij aankomst dat een besteld item een lege verpakking bevatte. Na een mailtje hierover kreeg ik binnen een kwartier antwoord en de volgende dag had ik het vervangende item al in huis. Al met al dus een super service!

Snel geleverd en hadden alles wat ik nodig had!

Snelle service!

De Foamtastische Huiskamer levert snel en zorgvuldig, tegen prima prijzen.

Goede producten, snelle zending

Ik ben zeer tevreden over de producten die ik besteld heb.

Goede service en snelle afhandeling

Heb de producten snel ontvangen. Er zat één product bij met een productiefoutje, werd heel snel een nieuwe voor opgestuurd!

De fantastische hobbykamer geschikt voor iedereen

Ik zag jullie passeren op google en dacht: "ik spring eens binnen"... Ruime keuze aan producten aan redelijke prijzen. Duidelijke en vriendelijke communicatie naar de klanten toe, ik ben een zeer tevreden klant en zal zeker en vast terugkeren.

prima service!

Leuke spullen en prima service

Goede service nette communicatie en snelle verzending.

Zeker een aanrader!

Leuk bedankje bij de aankoop en snel geleverd!

Heel goed.

Goede communicatie. Product zorgvuldig verpakt.

Het duurde even voordat de bestelling verwerkt was ivm het verzenden naar het buitenland maar daarna was het snel voor elkaar

Goed product, behulpzame service.

De service was uitstekend. Product werd goed geleverd zonder beschadiging en dergelijken, precies wat ik nodig had.

Bestelling was goed

Producten zijn goed, levertijd is heel lang. Duurde bijna een week. Was wel Pinksteren dat dan wel.

Snelle levering, goed verpakt.

De producten waren heel goed verpakt, foamboard is kwetsbaar materiaal. Snelle levering en dus zeer tevreden.

Prima materiaal

Prima materiaal en vriendelijke klantenservice.

Uitstekend!

Mijn ervaring is zeer goed! Snelle levering, goed contact en geweldige producten!

Mooie producten maar geleverde producten anders dan besteld

Levering klopte niet (helemaal) met bestelling. Had fijn geweest als de FTH vooraf even iets had laten weten.

Beste Isabelle, Dank voor je reactie. We snappen dat je het jammer vond in plaats van 10 spaarpotten teckel, 9 spaarpotten teckel + 2 spaarpotten zittend hondje aan te treffen. We hebben echter meermalen geprobeerd je te bereiken via mail. Want de spaarpotten Teckel zijn volledig uit het assortiment bij onze leverancier. Op onze mails kregen we geen reactie. En wij vonden het te lang duren om je bestelling nog te laten wachten. Alleen kregen we geen reactie. Daarom hebben we besloten je bestelling te versturen en naast de 9 teckels 2 spaarpotten toe te voegen die wel hondjes waren alleen geen teckels. Ook dat hebben we per mail doorgegeven. We hebben de beste intentie gehad om het zo naar tevredenheid op te lossen. En natuurlijk vinden wij het erg jammer dat dit niet zo is en je niet even geprobeerd hebt contact met ons hierover te leggen dan hadden we je het graag persoonlijk uitgelegd. Desondanks hopen we dat je creatieve project toch nog geslaagd was met de honden en de katten. Met creatieve groet, Monique

Over De Foamtastische Huiskamer

De Foamtastische Huiskamer is een hobbywinkel met een heel breed assortiment voor hobby, art, schmink & cosplay. Voor heel veel verschillende hobby's kun je bij ons terecht. Van kaarten maken tot mixed media, van handletteren tot scrappen, van schilderen tot boetseren, van haken tot sieraden maken en vooreen groot assortiment aan schmink en cosplayproducten. Bij de Foamtastische Huiskamer kan iedereen terecht voor tips, trics en inspiratie zowel online als in onze gezellige brabantse winkel.