Sheets met gaatjes

Ik bestel foam, moet er langer op wachten dan voorzien, en dan zijn er 2 sheets met gaatjes. Dan vraag om een compensatie, en krijg je maar 5% terugbetaald. Op andere sites krijg je de volledige bestelling + verzending terugbetaald. Dus nee ik ben niet tevreden.

Beste Cindy, Dank voor je review. We hebben op basis van jouw mail en bijgeleverde foto's een inschatting gemaakt van de gaatjes in de sheet. Helaas gebeurt dit bij foamiran omdat dit een heel dun product is en door het walsen kan het gebeuren dat er kleine gaatjes in de sheets komen. Aangezien foamiran eigenlijk altijd in delen wordt gebruikt levert dit zelden problemen op bij de verwerking. Maar als jij denkt dat je meer schade aan de sheets hebt dan 5% neem dan zeker nog een keer contact op met onze klantenservice. Zorg voor goede overzichtsfoto's en een duidelijke uitleg met de afmeting van het gaatje etc. Dan kijken we er nog een keer naar. Met creatieve groet, Shopteam De Foamtastische Huiskamer

Keurig afgehandeld en snel geleverd

Zie hierboven

Heel goed en snel geholpen, keuze uit een ruim assortiment.

Prima winkel, maar......

Van mijn bestelling bleek er veel niet meer op voorraad te zijn. Wel keurig snel mijn geld terug gekregen, maar toch teleurstellend. Daarna nog een keer gerommel met geld zonder uitleg. Leuke prijzen en groot assortiment.

Feestje...

Goeie prijs, snelle levering en veel keus. Tis hier altijd een feestje om nieuwe hobbymaterialen te kopen... Bedankt!

Nice and fast

A nice experience and fast delivery to germany. Thank you and keep up the good work.

Snelle verzending, duidelijke communicatie

Mooi assortiment, goede communicatie, nette verpakking.

Goede en snelle service

Zoals altijd goede en snelle service.

Soepel

Ik heb mijn pakketje bij een afhaalpunt laten bezorgen. Dit ging redelijk vlot. Het materiaal (foam) wat ik heb besteld is precies wat ik zocht en is makkelijk te vervormen naar wens. Ik ben erg tevreden en heb eigenlijk ook geen minpunten.

Snel, volgens de omschrijving en behulpzaam.

Snel en goed verpakt

Snelle levering, stevig en goed verpakt

Originele hobby cadeautjes

Handige website met veel originele hobby cadeautjes! Erg leuk geslaagd. Fijne goud/zilver/zwart stiften en potloden gevonden. En een DIY mozaiek knutselpakket, helemaal in de smaak. Goed verpakt in een stevige doos werd alles opgestuurd en supersnel geleverd. Ik ben dik tevreden! Ik kom zeker nog eens terug om te bestellen, de 5 sterren zijn echt verdiend :-)

Top winkel

In de winkel en online erg goed geholpen door een vriendelijke mevrouw. Hier ga ik zeker vaker mijn spullen kopen

uitgebreid assortiment en vlotte bezorging

De foamtastische huiskamer heeft eigenlijk alles waar ik maar voor kan wensen als crafter. Als ik meterialen nodig heb kijk ik over het algemeen altijd eerst hier! Zowel de webshop als de fysieke winkel worden top gerund en door super vriendelijke en behulpzame mensen, zeker een aanrader!

Snelle levering en kordate afhandeling

Jammer dat niet alles aanwezig was. Op de website was niet aangegeven dat bepaalde artikelen niet op voorraad waren. Verder ging alles goed.

x

x

Netjes geregeld

Alles duidelijk via de website kunnen vinden en ook het bestellen ging makkelijk. Mijn pakketjes is netjes binnen gekomen, nadat het wat vertraging heeft opgelopen. De vertraging heeft het bedrijf me tijdig laten weten. Over algemeen een plek waar ik zeker nog een keer ga bestellen.

Professioneel

Helder

De spullen zijn heel snel bezorgd, ze hadden niet alles op voorraad, er is snel gehandeld want die dame heeft via de app contact met mij gezocht en mij een ander alternatief aangeboden, waar ik heel blij mee was.

Goede service!

Goede en snelle klantenservice, snelle verzending ook. Ben zeer tevreden.

Bestelling was snel binnen en heel goed verpakt!

Ik zou hier een volgende keer weer bestellen. Alles volgens afspraak gegaan.

Lang wachten op levering

Na 3 weken is mijn volledige bestelling nog steeds niet toegekomen. Ik begrijp dat er moeilijkheden kunnen zijn met de levering, maar het is ook steeds ongelooflijk lang wachten op een antwoord. Ik denk niet dat ik hier nog ga bestellen.

Verzorgde snelle verzending- dank u wel

Alles snel en goed verpakt verzonden.

Ik kom al jaren bij deze winkel. Ze verkopen goede kwaliteit producten en geven goede adviezen.

Over De Foamtastische Huiskamer

De Foamtastische Huiskamer is een hobbywinkel met een heel breed assortiment voor hobby, art, schmink & cosplay. Voor heel veel verschillende hobby's kun je bij ons terecht. Van kaarten maken tot mixed media, van handletteren tot scrappen, van schilderen tot boetseren, van haken tot sieraden maken en vooreen groot assortiment aan schmink en cosplayproducten. Bij de Foamtastische Huiskamer kan iedereen terecht voor tips, trics en inspiratie zowel online als in onze gezellige brabantse winkel.