De kleur die ik wilde hadden ze niet genoeg van op voorraad. Ze namen gelijk contact met me op om dat te bevestigen. Ze boden me een alternatief aan die dezelfde dag nog verstuurd werd! Top service

Alles netjes geregeld en op de hoogte gehouden van de voortgang van de het bestelde.

Goed product

Snelle zending, goeie communicatie en een goed product.

Snelle levering en goeie service

Snelle levering goeie service.

hoofdpijn!

Ik had een grote pot Wakol besteld en betaald voor 19,99 (0.8L). Zonder overleg werd er een kleine pot (8,99 voor 250ML) naar mij verstuurd, nadat ik hier zelf achteraan ben gegaan kreeg ik te horen dat de grote uitverkocht waren en dat het verschil in prijs gecrediteerd zou worden. Mijn reactie hierop was dat ik dat prima vond mits er werd gerekend met die literprijs van een grote pot, aangezien ik hier nou eenmaal voor betaald had. Zonder hier nog reactie op te geven hebben ze mij gewoon alleen de 11 euro verschil gecrediteerd. Ik baal er van, de fout ligt bij hun, maar ik krijg nu minder tegen een hogere prijs... Dus als dit nog gelezen wordt door de Foamtastische huiskamer: IK KRIJG NOG €2,74 van jullie!

Beste D uitZwolle, Helaas is er iets misgegaan bij uw bestelling dat is niet de bedoeling en we begrijpen dat dit teleurstellend is. De grote blikken lijm waren ten tijde van uw bestelling niet voorradig en daar is waarschijnlijk de fout ontstaan. Wij zullen u een link mailen waarmee u het kleine blik op onze kosten kan retourneren. Natuurlijk onbeschadigd en ongeopend. Zodra dit bij ons binnen is zullen wij u het resterende deel van uw aankoop terugbetalen.

Goede ervaring

Redelijke snelle ontvangst na bestelling

Veel geleerd door ervaren lerares die het bovenal gezellig maakte!

Heel veel geleerd in korte tijd. Tijd werd erg goed benut en het was erg leuk! Tijd vloog elke keer voorbij en het was jammer dat de cursus voorbij was. We hebben ons snel opgegeven voor de vervolgcursus!

Soepel

Erg soepel en goede service met duidelijke updates!

Goed en vlug

De kwaliteit van de foam is prima, goed verpakt voor verzending. De producten zijn snel in huis, prettig om niet lang te hoeven wachten.

TOP! snel en goed geleverd

TOP! snel en goed geleverd

Makkelijke site, lekker dicht bij huis

Makkelijk te vinden, leuke winkel en lekker dicht in de buurt. Hopelijk gaat de cursus schminken door, heb er zin in. Heb al meerdere workshops gehad en was er leuk

Snel geleverd, goed verpakt en goede telefonische uitleg

Snel geleverd mooie kleur maar verliest heel veel glitters

Het bestellen ging vlot. Je kon volgen met de track and trace. Ik was niet thuis op het moment van levering, dus heb ik het in de buurt gaan afhalen. De foam verliest heel veel glitters en was scheef afgesneden. Het verwerkt zich gemakkelijk. Ja ik ben best tevreden van levering en het product. Doe zo verder.

Goede snelle service, fijn om te bestellen!

Altijd prima mijn spullen ontvangen! Ook toen er 1 van mijn artikel niet op voorraad was, werd ik netje erover geappt, en boden ze mij een alternatief aan. Na akkoord werd deze dezelfde dag nog opgestuurd! Ga zo door ! Groeten Jeremy

Prima product, goede communicatie

Via internet had ik een flesje goudverf besteld bij deze winkel. Ik had niet gezien dat ze op minder dan zes km van mijn huis zaten Ik kreeg een mailtje if ik het niet liever op wilde komen halen bij de winkel. Heel attent. Product is ook prima. Ik ga hier zeker vaker hobbyspullen kopen!

Uitstekend!

Kwetsbare foamboard zeer goed ingepakt

Goed materiaal en snel geleverd.

Goed materiaal en snel geleverd. Dat is fijn als je een idee hebt en t snel wil uitproberen.

De webwinkel heeft een grote keuze aan producten en ik was met het telefonisch contact, de service en het product zelf zeer tevreden.

uitegebreide keuze vr de creatievelingen

Als cosplayer vond ik hier eindelijk wat ik zocht. Foam klei en de producten om af te werken !!

Snelle reactie op vraag

Prachtig op tijd geleverd.

Interessante producten en uitstekende service

Na mijn online bestelling nam medewerker direct contact op over een product dat misschien niet leverbaar was. Zij bood goede alternatieven. En wist daarna het oorspronkelijke product toch te vinden en te leveren.

Mooie spullen maar bij het verzendklaar maken ging er waarschijnlijk iets mis.

Spullen zijn precies zo als ik verwachtte, mooi.ik heb besteld op het moment dat er bij mijn bank een storing was. Volgende dag contact opgenomen en de betaling alsnog geregeld. Maar toen bleef het stil en mijn spullen kwamen niet. Gebeld en ik kreeg te horen dat 1 van de spullen nog binnen moest komen, werd de dag erna verwacht. Achteraf gerealiseerd dat er geen bestelnummer o.i.d gevraagd was en toen nog een keer gebeld. Bestelnummer doorgegeven en s avonds mail ontvangen dat mijn pakketje verzendklaar was. Daarna supersnel in huis!

goede nette levering

Snelle nette levering, ben zeer tevreden

Goede prijs, goed verpakt en uitmuntende communicatie

Bij stom toeval op deze website terecht gekomen in mijn zoektocht naar Worbla, en hier niet alleen veel keuze maar ook een zeer schappelijke prijs er voor. Na plaatsing van bestelling niet alleen een bestelbevestiging, maar ook vrij vlot al een bericht dat de verwerkingstijd iets langer zou zijn dan normaal. Op het moment dat mijn bestelling ingepakt werd wederom een berichtje, er bleek wat niet geleverd te zijn vanuit de groothandel, maar meteen ook een duidelijke verwachting van wanneer dit alsnog binnen zou komen, en zodoende ook wanneer mijn bestelling de deur uit zou gaan, en dat window werd ook netjes gehaald! Door de proactieve communicatie van de Foamtastische huiskamer voelde ik me geen moment bezorgd om of mijn bestelling wel zou komen, en voor mij maakt dat ook enorm uit in geduld. Te vaak gehad dat communicatie uit blijft ondanks vertragingen en je er zelf achteraan moet gaan. De Foamtastische Huiskamer heeft het gelukkig -wel- begrepen! De bestelling werd geleverd door DPD, en ook hierover kreeg ik vanuit de Foamtastische Huiskamer zelf nog mails met de voortgang (geautomatiseerd, maar zeker welkom). De producten waren creatief maar uitermate goed verpakt verzonden! Ik heb gelachen om de vorm van het pakket, maar zo'n rol worbla laat zich ook niet echt in een doosje proppen! Kortom, zeer tevreden en zal hier zeker weer bestellen!

Over De Foamtastische Huiskamer

De Foamtastische Huiskamer is een hobbywinkel met een heel breed assortiment voor hobby, art, schmink & cosplay. Voor heel veel verschillende hobby's kun je bij ons terecht. Van kaarten maken tot mixed media, van handletteren tot scrappen, van schilderen tot boetseren, van haken tot sieraden maken en vooreen groot assortiment aan schmink en cosplayproducten. Bij de Foamtastische Huiskamer kan iedereen terecht voor tips, trics en inspiratie zowel online als in onze gezellige brabantse winkel.