goede nette levering

Snelle nette levering, ben zeer tevreden

Goede prijs, goed verpakt en uitmuntende communicatie

Bij stom toeval op deze website terecht gekomen in mijn zoektocht naar Worbla, en hier niet alleen veel keuze maar ook een zeer schappelijke prijs er voor. Na plaatsing van bestelling niet alleen een bestelbevestiging, maar ook vrij vlot al een bericht dat de verwerkingstijd iets langer zou zijn dan normaal. Op het moment dat mijn bestelling ingepakt werd wederom een berichtje, er bleek wat niet geleverd te zijn vanuit de groothandel, maar meteen ook een duidelijke verwachting van wanneer dit alsnog binnen zou komen, en zodoende ook wanneer mijn bestelling de deur uit zou gaan, en dat window werd ook netjes gehaald! Door de proactieve communicatie van de Foamtastische huiskamer voelde ik me geen moment bezorgd om of mijn bestelling wel zou komen, en voor mij maakt dat ook enorm uit in geduld. Te vaak gehad dat communicatie uit blijft ondanks vertragingen en je er zelf achteraan moet gaan. De Foamtastische Huiskamer heeft het gelukkig -wel- begrepen! De bestelling werd geleverd door DPD, en ook hierover kreeg ik vanuit de Foamtastische Huiskamer zelf nog mails met de voortgang (geautomatiseerd, maar zeker welkom). De producten waren creatief maar uitermate goed verpakt verzonden! Ik heb gelachen om de vorm van het pakket, maar zo'n rol worbla laat zich ook niet echt in een doosje proppen! Kortom, zeer tevreden en zal hier zeker weer bestellen!

Makkelijk besteld en correct geleverd...

Bestellen ging vlot. Je kreeg ook vanuit België de juiste betalingsmogelijkheden. Ze zenden veel mailtjes waarmee je alles kan volgen. Zowel vanuit De Foamtastische Huiskamer als vanuit de pakkjesdienst. Correct geleverd. 1 boekje was een beetje beschadigd (maar niks ergs - hoekje van de kaft afgescheurd), maar op de leverbon zag ik de noties staan dat het uitverkocht was, dus ik heb wsch een toon-exemplaar gekregen, wat ik een goede creatieve oplossing vond. Beter dan niets ;-)

Foamtastische communicatie en service

Ik ben zeer tevreden over de communicatie tussen en de service die jullie hebben geboden. Ga zeker vaker bij jullie bestellen, goede prijzen, breed assortiment, en een goede kwaliteit.

Top service!

Er was 1 artikel niet op voorraad, dit lieten ze direct weten nadat ik besteld had. Laten weten dat ze een vervangend artikel mochten sturen dat zo dicht mogelijk het andere artikel benaderde. Dat hebben ze gedaan en goed ook. En, snel geleverd. Gewoon top service!

Supergoede service

Na plaatsen van mijn bestelling kreeg ik een berichtje; “omdat ik in een nabij liggend dorp woon, wilden ze het wel langs brengen”. Dit om evt. schade door de pakketpost te voorkomen. Dat is pas service!

Leuke winkel met mega veel materialen. Ik werd goed geholpen, verkoopster deedt moeite om te begrijpen wat ik nu JUIST wou. Ik kreeg dadelijk verschillende technieken aangeboden met uitleg. Ik ga zeker terug al moet ik een stukje rijden vanuit België tis de moeite.

Goede en klantvriendelijke mensen

Super snelle reactie en levering!

Ze hebben stempels die ik elders niet kon vinden. Er was enige vertraging met de levering - een van de dingen die ik bestelde was niet op voorraad - maar ik kreeg een snelle antwoord op mijn mail hierover en de spullen waren er een paar dagen later.

Super snel en uitstekende service

Super snelle levering en Super service naar de klant toe . Een WhatsApp bericht om even iets te melden was uitstekend. Groetjes het naaiateliertje

Snelle levering, goed verpakt. Goed gedaan.

Snel en correct verzorgd en verzonden

Prettig om zo vlug geholpen te worden. Ik zal in de toekomst zeker vaker een bestelling doen.

Mooie producten fijne samenwerking

Neon brushpen valt tegen

Ik was op zoek naar neon brushpennen en kwam terecht bij De Foamtastische Huiskamer. Ik werd enthousiast van de kleuren en omschrijving erbij! Gaat om de Zig Clean Color Real Brush, kleuren geel, groen, roze en oranje. Bestelling ging soepel. Duurde echter vrij lang voordat ik een bevestiging kreeg dat ze verstuurd waren en eenmaal binnen, vielen de kleuren op papier mij tegen. Zo ook dat de brushpen meer 'kwastvormig' is, waarmee ik bedoel dat je er minder makkelijk een strakke lijn meemaakt (meteen breed wordt). Erg jammer. Wel gehouden. Gebruik ze nu meer als stift.

Goed en snel geleverd

Foamtastisch!

Dankzij hun expertise en breed assortiment hebben zij ons enorm geholpen met een project over Cosplay dat door een jonge Cosplayer is opgezet.

Wij zijn tevreden over de gang van zaken voor wat betreft onze bestelling. Wij werden goed op de hoogte gehouden en de bestelling is in goede orde ontvangen. Goed verpakt zodat de inhoud niet kon beschadigen.

snelle levering, vooral leuk dat zij verpakken in hergebruikte dozen

Snel, eenvoudig en netjes verpakt.

Goede service, alternatief bij uitverkocht.

gevonden wat ik zocht

ik vind het tof mensen! alles wat ik zocht was er!

Snel en goede service

Snel en goed geleverd! Ik ben blij verrast met het gemak dat je kan bestellen en dat het in een korte tijd ook geleverd wordt.

goede ervaring

bestellen en betalen en opsturen van pakket ging soepel en goed. Tevreden over de verpakking.

Top geregeld

Blij met de snelheid

Tilburgseweg 42 5051AH Goirle

Over De Foamtastische Huiskamer

De Foamtastische Huiskamer is een hobbywinkel met een heel breed assortiment voor hobby, art, schmink & cosplay. Voor heel veel verschillende hobby's kun je bij ons terecht. Van kaarten maken tot mixed media, van handletteren tot scrappen, van schilderen tot boetseren, van haken tot sieraden maken en vooreen groot assortiment aan schmink en cosplayproducten. Bij de Foamtastische Huiskamer kan iedereen terecht voor tips, trics en inspiratie zowel online als in onze gezellige brabantse winkel.