goede ervaring

bestellen en betalen en opsturen van pakket ging soepel en goed. Tevreden over de verpakking.

Top geregeld

Blij met de snelheid

Prima spullen

Nette levering, zeer tevredrn

goede service

Producten zijn prima, netjes verpakt. Helaas ging het met de verzending fout, deze was verkeerd bezorgd maar na mailcontact hierover is dit heel snel en netjes opgelost. Ik ben ook nog persoonlijk gebeld hierover. Dus super!

Had een foutje in mijn bestelling geplaatst en men heeft mij hier op attent gemaakt, voor de spullen op te sturen. Zeer professioneel!

Makkelijk bestelproces, veel keuze

Bijde foamtastiche huiskamer vind je alles van foam. Duidelijke uitleg erbij waarvoor bewerking nodig is. Bestelproces was duidelijk. Bezorging was iets later ivm vakantie tijd maar dat werd duidelijk gecommuniceerd.

geweldige service

Eerste keer een bestelling gedaan. Helaas was niet alles op voorraad. Er werd meteen contact opgenomen en een alternatief geboden. Ook werden telefonisch vragen adequaat beantwoord en werd er enthousiast meegedacht met mijn plannen!

Alles perfect geregeld!

Super blij met alles wat ik heb besteld!

Leuke 3D vellen

Mooi foam

Snelle levering.

Blij met de bestelde artikelen!

Mijn eerste ervaring is uiterst positief. Van mijn bestelling was één artikel niet op voorraad achteraf en er werd direct meegedacht om een vergelijkbaar artikel toch direct te kunnen meesturen met de bestelling. Mijn eerste ‘kunstwerk’ op canvasboard is door de Foamtastische huiskamer een succes geworden! Ik bestel hier zeker nog een keer!

Blij met de bestelde artikelen!

Prachtige goede kwaliteit stempel gekocht.

Elisabeth Bennet stempel merk Indigo Blu gekocht. Het is een prachtige stempel van een portret van Elisabeth Bennet. Vintage achtig, ik gebruik het bij het maken van kaarten en in mijn junkjournal.Ik ben heel erg blij met mijn aankoop!!

Prettige winkel

Zowel de fysieke als de online winkel is enorm uitgebreid qua assortiment. Wat mij betreft is deze winkel voor mijn beter dan de Pippoos waar ik voorheen altijd naartoe ging. De levering van het pakket had echter een behoorlijke vertraging door drukte, dat was oprecht jammer, er zaten producten in die ik daardoor niet op tijd had gekregen ondanks dat ik het bijna 2 weken van tevoren besteld had. Ik ben er echter van overtuigd dat dit niet altijd het geval is. Ook de website functie is jammer dat je geen meerdere cadeaubonnen op 1 bestelling in kan leveren. Ik had voor mijn verjaardag juist cadeaubonnen van deze winkel gevraagd omdat ik een grote bestelling wilde doen, maar ik kan er maar 1 tegelijk inleveren. Dat vond ik wel erg jammer.

redelijk

jammer dat het meer als ruim een week duurde voordat ik me artikel in huis had

Uitstekende service en mooie spullen

Ontzettende mooie foam, netjes ingepakt, snelle levering en hele mooie kleuren. Ik ben dik tevreden met jullie.

Heel behulpzaam en flexible

Voor een cosplay had ik wat besteld, echter ik kreeg een bericht dat het niet op voorraad was en dat het wat langer zou duren. Ik had het eerder nodig dan dat het zou arriveren. Ze gaven me een tip voor een ander middel dat wel op voorraad was en hebben ze de bestelling aangepast zodat ik het toch op tijd binnen had. Dat was heel snel en fijn geregeld

Prachtige producten en een geweldige service!

Prachtige producten tegen een gunstige prijs, zeer klantvriendelijk en een geweldige service!

Leuke, handige producten en netjes geleverd

Leuke en handige producten, die ik niet gauw in andere winkels kan vinden, voor het maken van poppen en accessoires. Aardige reactie gehad op een mail wanneer ik vroeg hoe wanneer ik het pakket zou ontvangen. Netjes verpakt geleverd.

supersnelle levering

is de eerste maal dat ik bestel maar ben super tevreden van de service. Werd gebeld dat er een product niet beschikbaar was en dat ze dit gingen crediteren. Volgende dag had ik mijn bestelling al thuis.

Zeer te vreden.

Veel variatie

Ik ben heel blij dat ik terug boekjes heb om 3D-kaartjes mee te maken. Alleen is het jammer dat je de bladen niet gemakkelijk kan uitscheuren maar dat ligt aan het product, niet aan de winkel.

Klasse

Ook al was u officieel gesloten, heeft u toch contact opgezocht met mij, om het één en ander te overleggen. Klasse. Post.nl, met track tracé, stond dat het de volgende dag binnen zou zijn. Dit werd pas 3 dagen later. Zelfs de andere dag stond deze nog op de dag ervoor. JAMMER POST.NL

Tilburgseweg 42

5051AH Goirle

Over De Foamtastische Huiskamer

De Foamtastische Huiskamer is een hobbywinkel met een heel breed assortiment voor hobby, art, schmink & cosplay. Voor heel veel verschillende hobby's kun je bij ons terecht. Van kaarten maken tot mixed media, van handletteren tot scrappen, van schilderen tot boetseren, van haken tot sieraden maken en vooreen groot assortiment aan schmink en cosplayproducten. Bij de Foamtastische Huiskamer kan iedereen terecht voor tips, trics en inspiratie zowel online als in onze gezellige brabantse winkel.