Uitmunted.

Geweldige communicatie, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar(s). het artikel natuurlijk 100% in orde. Voor herhaling vatbaar. Henry.

• Hoe tevreden bent u over de verzending? N.v.t.
  • Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Het pakketje werd met vertraging door de koerier geleverd. Na een mailtje van mij hierover werdt ik binnen 2 uur telefonisch benaderd. Kmo

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Veel verschillende keuzes van sigaren

Goed verpakt en snel geleverd

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Snelle levering en prima kwaliteit

Keurige snelle levering. Goed verpakt en belangrijker nog: levering in goede kwaliteit.

Goede service.

Post NL verdient een tik op de vingers.

Zeer prettige winkel

Goede communicatie en snelle verzending.

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Op tijd , netjes, volledig en attent

Gewoon zoals een bestelling hoort te gaan. Zelfs een verkeerde (te hoge) prijs op de website keurig verrekend. Complimenten!

schitterend

The cigars I ordered are very nice

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Sigaren binnen 1 dag in zeer goede staat ontvangen.

geweldige service

informatieve site, makkelijk bestellen en levering met een personal touch. Je voelt je echt klant bij De Oude Tijd.

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Product top aflevering slecht NU tenminste

Vorige keer ging alles top nu zit ik nog steeds te wachten op de levering van de bestelling. En nog geen indicatie wanneer het geleverd wordt.

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Snelle verzending en altijd een persoonlijk kaartje erbij.

Snel geleverd netjes verpakt

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Snelle en correcte afhandeling van bestelling. Vriendelijk en fijne interactie bij het ophalen van de bestelling.

Mooi verpakt

Persoonlijke aandacht

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Goede snelle levering, prima product.

Zeer tevreden over de levertermijn. Was voor een verjaardag, mooi ingepakt. Ik heb geen verstand vsn sigaren, maar se blijken bijzonder lekker te zijn volgens ontvanger.

correcte producten geleverd na 6 dagen

zoals gebruikelijk waren de producten prima in orde. De laatste tijd is de bezorger wel een dingetje. De tijd tussen inpakken en ontvangst is inmiddels opgelopen tot bijna een week.

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Zoals een bestelling behoort te zijn.

Prima. Goede en snelle verwerking van de bestelling, conform toezegging geleverd.

Goed maar slechte logistiek

Website is goed en duidelijk. Ook lekkere sigaren. Maar Post.NL als logistiek dienstverlener??? Duurde een week voordat ik mijn sigaren had en niemand wist waar mijn pakketje was. Dit was al de 2e keer (!) Adviseer De Oude Tijd op zoek te gaan naar een alternatief.

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Veel aanbod, bestellen was makkelijk en snel, leuk persoonlijk berichtje bij de bestelling, alleen jammer dat het bestellen straks niet meer mag. Ik rook zelf niet maar soms is een sigaar toch wel lekker. Ben er niet mee eens. Pakket was zeer goed verpakt

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Responsive, professional and great quality

Their customer service is great and very attentive. First time buying from them and it won't be the last

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Snelle service van super producten

Gezellige winkel met veel keuze!

Zonder meer netjes

Netjes verpakt. En alles ik het is prettig in op de site te zien om de zelfde. Op nieuw te bestellen Hou mij op de hoogte. Over de beschikbaarheid

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Geweldige service en pracht website

Ik had voor een verjaardag een aansteker besteld. een Xikar Astral Single jet-flame Black Rose Gold. De website ziet er prima en overzichtelijk uit, bestelproces was makkelijk en een dag later meteen verzonden. Echter Postnl had weer eens vertraging, waardoor ik 5 dagen heb moeten wachten op de bestelling. Net op de valreep, dus op de verjaardag zelf kwam het pakketje alsnog binnen. Geweldig mooie aansteker en exact zoals op de website vermeld staat. Al met al een prima koop voor een nette prijs.

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Lekkere sigaren Davidoff is de eerste keer en moet zeggen zijn erg lekker wel aan de kleine kant vind ik maar voor 180euro kan je er niets van zeggen. De oliva series V is ouderwets uitstekend

Over De Oude Tijd

De Oude Tijd staat al ruim 85 jaar voor vakmanschap, service en gezelligheid. U vindt bij ons een ruim assortiment Nederlandse sigaren (shortfillers), sigaren uit het Caribisch gebied (longfillers) en daarnaast hebben wij een grote collectie tabakspijpen. Uiteraard bent u voor allerlei accessoires voor de sigaren- en pijproker aan het goede adres. Samen met ons team streven wij naar een positieve invulling van het genieten van tabak. Graag ontvangen wij u in onze winkel en vertellen u alles over genietend roken. Mocht dat niet tot de mogelijkheden behoren dan hopen wij u van dienst te kunnen zijn in onze webwinkel.